is ook gewoon een blunder van de boer, maar hij blijft maar vast houden aan 4-3-3 en dan heb je helaas niet veel andere keuzesquote:Op zondag 22 januari 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Maar jongens, jullie willen de Boer nooit afvallen.. maar dit zijn toch gewoon blunders? Blind opstellen, Ebicilio tja, is niet mijn keus maar daar kan je nog enigzins mee weg komen..
Wie wil je dan opstellen ipv blind? Ze moeten gewoon spelers halen maar dat doen ze niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Maar jongens, jullie willen de Boer nooit afvallen.. maar dit zijn toch gewoon blunders? Blind opstellen, Ebicilio tja, is niet mijn keus maar daar kan je nog enigzins mee weg komen..
Sinds wanneer is Dida een negert? En Kameni is er ook gewoon uitgekickt bij Espenyol; maar verder wel prima keeperquote:
Ja dan moet je geld uitgeven als het kut isquote:Op zondag 22 januari 2012 15:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je dan met deze kabouterselectie?
Gewoon wachten op de rode kaart, dan komt het wel goed..quote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef RvS-Coldplay het volgende:
De Boer: "Tja na de 1-0 zag ik niet het Ajax dat ik wil zien"
Volgens mij "neuzen"quote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is vandaag vaker gepost?
"Zeefuik"
of:
"Blind"
Blindquote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is vandaag vaker gepost?
"Zeefuik"
of:
"Blind"
spelers halen is niet eens nodig, als ze maar van die buitenspelers afgaan kom je ook een heel eind zonder die 2. Alleen een links back is dan nodig, hoewel boilesen er ook weer aan komtquote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie wil je dan opstellen ipv blind? Ze moeten gewoon spelers halen maar dat doen ze niet.
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:15 schreef mrstylo het volgende:
Poll: Slechtste speler 18e speelronde Eredivisie
• Blind
• Zeefuik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb Zeefuik gestemd.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:15 schreef mrstylo het volgende:
Poll: Slechtste speler 18e speelronde Eredivisie
• Blind
• Zeefuik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |