Niet overdrijven.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Aha, je kunt nog beter onder een stoeptegel kijken. Dat levert meer op dan jouw google-onderzoekje.
Verstandelijk gehandicapten zijn geen homogene groep. Er is gewoon een arbitraire grens van wie verstandelijk gehandicapt is en wie niet. Het merendeel beseft zich donders goed dat ze anders zijn dan anderen en zijn dus zelfbewust. Het gebeurt zelden dat personen zichzelf niet herkennen, behalve bij ernstige hersenbeschadiging en dergelijke.quote:
Yup. Je maakt de schifting duidelijk tussen licht en zwaar. Had ik ook moeten doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapten zijn geen homogene groep. Er is gewoon een arbitraire grens van wie verstandelijk gehandicapt is en wie niet. Het merendeel beseft zich donders goed ze anders zijn dan anderen en dus zelfbewust. Het gebeurt zelden dat personen zichzelf niet herkennen, behalve bij ernstige hersenbeschadiging en dergelijke.
Overigens is de relevantie van zelfbewust zijn van een persoon ook een twijfelachtige maatstaf, aangezien personen zonder zelfbewustzijn het leven ook ervaren en het zelfbewustzijn iets is dat ontwikkeld kan worden. Een pasgeboren baby heeft nooit zelfbewustzijn.
De PvdA is het met je eens.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
32 zetels?!?!
Het eerste wat een man leest met een halfgare kater is 32 zetels, FML.
Ja, er gaan meer mensen naar de kamasutra. Statistisch is de kans klein dat je de enige bezoeker bent.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Hell. Ik twijfel of ik vanavond naar de kamasutra ga.
Andere mensen die nog gaan?
Joh. Ik bedoel van hier!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ja, er gaan meer mensen naar de kamasutra. Statistisch is de kans klein dat je de enige bezoeker bent.
Niemand, we hebben geen president.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie moet er na Rutte dan president worden?Als Cohen wil dat Rutte opstapt
minister president dan/.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niemand, we hebben geen president.
Doe niet zo populair.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Liever Roemer dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wil je een Roemer of Wilders als president dan? omfg
Hans Teeuwen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wil je een Roemer of Wilders als president dan? omfg
En precies daarom stem ik PvdA en geen SP.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De PvdA is het met je eens.
http://www.nu.nl/politiek(...)a-lange-termijn.html
Ik ben er twee jaar geleden geweest, ik vond er niet veel aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Op welke wijze moet Nederland gered worden en de VVD afgeremd worden in jouw optiek?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef Commandor het volgende:
Ik ben lid van de PvdA maar een partij die zich niet 100% kan keren tegen dit beleid, althans niet vanaf het eerste moment, is het niet waard om op te stemmen dus ga ik zoals het er nu voor staat voor de SP om het walgelijke en destructieve beleid van de VVD af te kunnen remmen, om Nederland te redden, daar hoop ik op.
Het noodfonds is juist gericht op een (mogelijk) lange termijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:57 schreef Commandor het volgende:
Stop het noodfonds, trek geld terug uit IGO's, en hervormingen binnen de heilstaat en niet slechts gericht op bezuinigingen want slechts geld oplevert op de korte termijn en niet de lange termijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |