Ach joh, dat heb je in de US ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus neem je flink wat mensen die onder een brug of in hun auto moeten wonen op de koop toe?
Ja, en daarom is dat een goed idee?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, dat heb je in de US ook.
Pak gewoon z'n krukken afquote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef Picchia het volgende:
Betyar is behoorlijk snel, die heeft je zo te pakken.
Snel met eten ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef Picchia het volgende:
Betyar is behoorlijk snel, die heeft je zo te pakken.
Ah, immigratie zeker, of PVV?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
Er wordt hier een internetdiscussie IRL uitgevoerd tussen familieleden. God save my soul.
Waar gaat het over?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
Er wordt hier een internetdiscussie IRL uitgevoerd tussen familieleden. God save my soul.
Nee hoor: Temporary Assistance for Needy Familiesquote:Op zondag 22 januari 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, dat heb je in de US ook.
Kunnen ze geen compromis sluiten dat er ten onrechte veel te veel doden zijn gevallen?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:58 schreef De_Nuance het volgende:
Of er wel of niet een genocide is geweest op Armenen.
Mijn pa zegt van wel en een zwager zegt van niet en ze zijn beide boos.
Een paar jaar in de cel wegens poging tot doodslag en vervolgens je gezin in de goot laten komen omdat de kostwinnaar er niet meer voor kan zorgen, het lijkt me sterk dat jij een dergelijk groot offer overhebt om de vrijheid van meningsuiting te onderdrukken.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij dat soort uitspraken kun je beter uit de buurt blijven. Als het nu een "grapje" was, maar nee die achterlijke is bloedserieus.
Pff kun je nagaan wat daar allemaal mee gedaan zou kunnen worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor: Temporary Assistance for Needy Families
$17 miljard per jaar.
Daar zijn ze het al over eens. We gaan al richting een compromis.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Kunnen ze geen compromis sluiten dat er ten onrechte veel te veel doden zijn gevallen?
Je kan beter nagaan wat er met de maatschappij zou gebeuren als je dat geld niet beschikbaar zou stellen voor families met zorgbehoevende kinderen. Maar dat is waarschijnlijk nog te moeilijk voor je, te ver buiten je belevingswereld.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pff kun je nagaan wat daar allemaal mee gedaan zou kunnen worden.
En ze mogen het nog uitzenden op tv ook nog. Om dat soort gedachtegoed de wereld uit te meppen sta ik graag vooraan. Voor de privésituatie maak ik me al helemaal geen zorgen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een paar jaar in de cel wegens poging tot doodslag en vervolgens je gezin in de goot laten komen omdat de kostwinnaar er niet meer voor kan zorgen, het lijkt me sterk dat jij een dergelijk groot offer overhebt om de vrijheid van meningsuiting te onderdrukken.
Oh dan komt het wel goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Daar zijn ze het al over eens. We gaan al richting een compromis.
Het hangt altijd af van de context. Als het onderdeel is van een campagne tegen Armeniërs vast wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:00 schreef De_Ilias het volgende:
Is het strafbaar in Nederland om de Armeense Genocide te ontkennen?
Daar wordt al iets meegedaan, namelijk mensen helpen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pff kun je nagaan wat daar allemaal mee gedaan zou kunnen worden.
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
En ze mogen het nog uitzenden op tv ook nog. Om dat soort gedachtegoed de wereld uit te meppen sta ik graag vooraan. Voor de privésituatie maak ik me al helemaal geen zorgen.
Met je stoere praat over gehandicapten lijk jij daar meer opquote:
In feite ben je dus net als php, alleen dan 20 jaar ouder.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
En ze mogen het nog uitzenden op tv ook nog. Om dat soort gedachtegoed de wereld uit te meppen sta ik graag vooraan. Voor de privésituatie maak ik me al helemaal geen zorgen.
Het is geen stoere praat. Het is gewoon een standpunt.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met je stoere praat over gehandicapten lijk jij daar meer op
Nee, php is een zwakkeling die alleen dreigt.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In feite ben je dus net als php, alleen dan 20 jaar ouder.
Waarvan je weet dat het nooit uitgevoerd kan worden, grote nadelen heeft en wat je alleen aanhangt voor de stoerdoenerij.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is geen stoere praat. Het is gewoon een standpunt.
Een standpunt dat je alleen op internet verdedigd, als je een echte vent was ging je voor het (kinder)ziekenhuis flink flyeren en je standpunten verdedigen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is geen stoere praat. Het is gewoon een standpunt.
Het is altijd nog humaner dan wat er in Oost-Europa met gehandicapte kinderen gebeurd, die worden daar in tehuizen gedumpt en letterlijk aan hun lot overgelaten. Ze wachten gewoon tot die kinderen doodgaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarvan je weet dat het nooit uitgevoerd kan worden, grote nadelen heeft en wat je alleen aanhangt voor de stoerdoenerij.
De armoede neem ik te koop toe. Het scheelt gewoon heel veel geld.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarvan je weet dat het nooit uitgevoerd kan worden, grote nadelen heeft en wat je alleen aanhangt voor de stoerdoenerij.
Oh, ik heb dit ook zat in het echt gezegd.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Een standpunt dat je alleen op internet verdedigd, als je een echte vent was ging je voor het (kinder)ziekenhuis flink flyeren en je standpunten verdedigen.
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:58 schreef De_Nuance het volgende:
Of er wel of niet een genocide is geweest op Armenen.
Mijn pa zegt van wel en een zwager zegt van niet en ze zijn beide boos.
Dat is toch juist leuk van het internet? Hier kan iedereen zijn zegje doen, zonder bang te zijn voor de sociale consequenties.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:18 schreef De_Nuance het volgende:
Ach kom betyar, je geeft die zuurvoud teveel eer en ook precies wat hij wil als je je zo uitlaat, hoewel ik de boosheid goed kan voorstellen.
Het blijft echter Fok.
Van dat soort uitspraken word ik niet goed, dan draait mijn maag om.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:18 schreef De_Nuance het volgende:
Ach kom betyar, je geeft die zuurvoud teveel eer en ook precies wat hij wil als je je zo uitlaat, hoewel ik de boosheid goed kan voorstellen.
Het blijft echter Fok.
Dat is niet per se leuk, dat heeft veel negatieve gevolgen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk van het internet? Hier kan iedereen zijn zegje doen, zonder bang te zijn voor de sociale consequenties.
En dat beste jongen, dat geloof ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, ik heb dit ook zat in het echt gezegd.
Dus zou je het moeten oplossen met fysiek geweld?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Van dat soort uitspraken word ik niet goed, dan draait mijn maag om.
Ik vind het belangeijk dat iedereen kan zeggen wat hij vindt, daar verleent het internet zoch bij uitstek voor.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is niet per se leuk, dat heeft veel negatieve gevolgen.
Ja, en dat geweld zou de overheid moeten stimuleren.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus zou je het moeten oplossen met fysiek geweld?
Wanneer je dat echt vindt moet je dat ook buiten internet doen ongeacht de sociale consequenties anders is het gewoon....laf.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het belangeijk dat iedereen kan zeggen wat hij vindt, daar verleenr het internet zoch bij uitstek voor.
Mijne ook,quote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Van dat soort uitspraken word ik niet goed, dan draait mijn maag om.
Ach sociale consequenties, als jouw mening je kwalijk wordt genomen door anderen zijn ze jouw sociale aanwezigheid niet eens waard, dumpen die handel en weggooien bij het grof vuil dat volk.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk van het internet? Hier kan iedereen zijn zegje doen, zonder bang te zijn voor de sociale consequenties.
Vrijheid van meningsuiting houdt niet in dat iedereen zomaar alles kan zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het belangeijk dat iedereen kan zeggen wat hij vindt, daar verleent het internet zoch bij uitstek voor.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mijne ook,
maar iemand (ook al was het hypothetisch in een hypothetisch geval met een paar voorwaarden ) zo bejegenen lijkt me, zeker op een medium waar dingen altijd terugleesbaar zijn niet in jouw belang en ook niet in het belang van het standpunt of de gehandicapte kinderen.
Ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |