Jij moet echt nog heel veel bijleren. Maar dat komt nog wel, als je nog thuis bij paps en mams woont en minderjarig bent zit de wereld er heel eenvoudig uit.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Liefdadigheid.
En hoe erg het ook klinkt: sommige mensen hebben gewoon wat minder geluk.
Goh Sherlock.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, kinderen krijgen is op zich wel een keuze, maar hoe gezond het ter wereld komt niet.
De overeenkomsten met php worden steeds talrijker, je deelt z'n realiteitszin ook alquote:Op zondag 22 januari 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat mensen de verantwoordelijkheid van het hebben van een kind zelf moeten dragen.
Bij lange na niet. Je bent al zeker een modaal inkomen per jaar kwijt aan zorgquote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef remlof het volgende:
Zelfs met een modaal inkomen is dat vaak niet te betalen trouwens.
Dat is onzin en dat weet je zelf ook, je kan toch niet van mensen verwachten die een gehandicapt kind krijgen door de rest van de samenleving in de goot te worden verwezen of wel, wat is dat nou voor quatsch.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Liefdadigheid.
En hoe erg het ook klinkt: sommige mensen hebben gewoon wat minder geluk.
Het is niet dat ze aan hun lot aorden overgehouden. Van mij hoeft het alleen niet te gebeuren via de overheid.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is onzin en dat weet je zelf ook, je kan toch niet van mensen verwachten die een gehandicapt kind krijgen door de rest van de samenleving in de goot te worden verwezen of wel, wat is dat nou voor quatsch.
Stomp je GS en mij op een meet dan ook op de bek?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Als hij zoiets irl zegt stomp ik zijn ogen door die lege hersenpan naar buiten.
Denk je echt dat er rijen mensen gaan opstaan die tonnen aan Euro's gaan ophoesten om volstrekt onbekenden en hun kinderen te lopen ondersteunen?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet dat ze aan hun lot aorden overgehouden. Van mij hoeft het alleen niet te gebeuren via de overheid.
Bij dat soort uitspraken kun je beter uit de buurt blijven. Als het nu een "grapje" was, maar nee die achterlijke is bloedserieus.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stomp je GS en mij op een meet dan ook op de bek?
Dus neem je flink wat mensen die onder een brug of in hun auto moeten wonen op de koop toe?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet dat ze aan hun lot aorden overgehouden. Van mij hoeft het alleen niet te gebeuren via de overheid.
Ach joh, dat heb je in de US ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus neem je flink wat mensen die onder een brug of in hun auto moeten wonen op de koop toe?
Ja, en daarom is dat een goed idee?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, dat heb je in de US ook.
Pak gewoon z'n krukken afquote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef Picchia het volgende:
Betyar is behoorlijk snel, die heeft je zo te pakken.
Snel met eten ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef Picchia het volgende:
Betyar is behoorlijk snel, die heeft je zo te pakken.
Ah, immigratie zeker, of PVV?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
Er wordt hier een internetdiscussie IRL uitgevoerd tussen familieleden. God save my soul.
Waar gaat het over?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
Er wordt hier een internetdiscussie IRL uitgevoerd tussen familieleden. God save my soul.
Nee hoor: Temporary Assistance for Needy Familiesquote:Op zondag 22 januari 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, dat heb je in de US ook.
Kunnen ze geen compromis sluiten dat er ten onrechte veel te veel doden zijn gevallen?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:58 schreef De_Nuance het volgende:
Of er wel of niet een genocide is geweest op Armenen.
Mijn pa zegt van wel en een zwager zegt van niet en ze zijn beide boos.
Een paar jaar in de cel wegens poging tot doodslag en vervolgens je gezin in de goot laten komen omdat de kostwinnaar er niet meer voor kan zorgen, het lijkt me sterk dat jij een dergelijk groot offer overhebt om de vrijheid van meningsuiting te onderdrukken.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij dat soort uitspraken kun je beter uit de buurt blijven. Als het nu een "grapje" was, maar nee die achterlijke is bloedserieus.
Pff kun je nagaan wat daar allemaal mee gedaan zou kunnen worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor: Temporary Assistance for Needy Families
$17 miljard per jaar.
Daar zijn ze het al over eens. We gaan al richting een compromis.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Kunnen ze geen compromis sluiten dat er ten onrechte veel te veel doden zijn gevallen?
Je kan beter nagaan wat er met de maatschappij zou gebeuren als je dat geld niet beschikbaar zou stellen voor families met zorgbehoevende kinderen. Maar dat is waarschijnlijk nog te moeilijk voor je, te ver buiten je belevingswereld.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pff kun je nagaan wat daar allemaal mee gedaan zou kunnen worden.
En ze mogen het nog uitzenden op tv ook nog. Om dat soort gedachtegoed de wereld uit te meppen sta ik graag vooraan. Voor de privésituatie maak ik me al helemaal geen zorgen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een paar jaar in de cel wegens poging tot doodslag en vervolgens je gezin in de goot laten komen omdat de kostwinnaar er niet meer voor kan zorgen, het lijkt me sterk dat jij een dergelijk groot offer overhebt om de vrijheid van meningsuiting te onderdrukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |