Ach joh, dat heb je in de US ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus neem je flink wat mensen die onder een brug of in hun auto moeten wonen op de koop toe?
Ja, en daarom is dat een goed idee?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, dat heb je in de US ook.
Pak gewoon z'n krukken afquote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef Picchia het volgende:
Betyar is behoorlijk snel, die heeft je zo te pakken.
Snel met eten ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef Picchia het volgende:
Betyar is behoorlijk snel, die heeft je zo te pakken.
Ah, immigratie zeker, of PVV?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
Er wordt hier een internetdiscussie IRL uitgevoerd tussen familieleden. God save my soul.
Waar gaat het over?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
Er wordt hier een internetdiscussie IRL uitgevoerd tussen familieleden. God save my soul.
Nee hoor: Temporary Assistance for Needy Familiesquote:Op zondag 22 januari 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, dat heb je in de US ook.
Kunnen ze geen compromis sluiten dat er ten onrechte veel te veel doden zijn gevallen?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:58 schreef De_Nuance het volgende:
Of er wel of niet een genocide is geweest op Armenen.
Mijn pa zegt van wel en een zwager zegt van niet en ze zijn beide boos.
Een paar jaar in de cel wegens poging tot doodslag en vervolgens je gezin in de goot laten komen omdat de kostwinnaar er niet meer voor kan zorgen, het lijkt me sterk dat jij een dergelijk groot offer overhebt om de vrijheid van meningsuiting te onderdrukken.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij dat soort uitspraken kun je beter uit de buurt blijven. Als het nu een "grapje" was, maar nee die achterlijke is bloedserieus.
Pff kun je nagaan wat daar allemaal mee gedaan zou kunnen worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor: Temporary Assistance for Needy Families
$17 miljard per jaar.
Daar zijn ze het al over eens. We gaan al richting een compromis.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Kunnen ze geen compromis sluiten dat er ten onrechte veel te veel doden zijn gevallen?
Je kan beter nagaan wat er met de maatschappij zou gebeuren als je dat geld niet beschikbaar zou stellen voor families met zorgbehoevende kinderen. Maar dat is waarschijnlijk nog te moeilijk voor je, te ver buiten je belevingswereld.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pff kun je nagaan wat daar allemaal mee gedaan zou kunnen worden.
En ze mogen het nog uitzenden op tv ook nog. Om dat soort gedachtegoed de wereld uit te meppen sta ik graag vooraan. Voor de privésituatie maak ik me al helemaal geen zorgen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een paar jaar in de cel wegens poging tot doodslag en vervolgens je gezin in de goot laten komen omdat de kostwinnaar er niet meer voor kan zorgen, het lijkt me sterk dat jij een dergelijk groot offer overhebt om de vrijheid van meningsuiting te onderdrukken.
Oh dan komt het wel goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Daar zijn ze het al over eens. We gaan al richting een compromis.
Het hangt altijd af van de context. Als het onderdeel is van een campagne tegen Armeniërs vast wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:00 schreef De_Ilias het volgende:
Is het strafbaar in Nederland om de Armeense Genocide te ontkennen?
Daar wordt al iets meegedaan, namelijk mensen helpen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pff kun je nagaan wat daar allemaal mee gedaan zou kunnen worden.
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
En ze mogen het nog uitzenden op tv ook nog. Om dat soort gedachtegoed de wereld uit te meppen sta ik graag vooraan. Voor de privésituatie maak ik me al helemaal geen zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |