quote:Op zondag 22 januari 2012 18:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Als hij zoiets irl zegt stomp ik zijn ogen door die lege hersenpan naar buiten.
Jij ziet toch onderhand ook wel in dat wat je vanmiddag aan het verdedigen was de grootst mogelijke onzin is?quote:
Foei.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat mensen de verantwoordelijkheid van het hebben van een kind zelf moeten dragen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij ziet toch onderhand ook wel in dat wat je vanmiddag aan het verdedigen was de grootst mogelijke onzin is?
Als je kind zwaar gehandicapt is wil dat niet he, wel pragmatisch blijven.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat mensen de verantwoordelijkheid van het hebben van een kind zelf moeten dragen.
Dat zou betekenen dat mensen met lagere inkomens die een kind krijgen dat veel extra zorg nodig heeft niet meer voor dat kind kunnen zorgen. En dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat mensen de verantwoordelijkheid van het hebben van een kind zelf moeten dragen.
Of mensen een gehandicapt kind mogen hebben. 3-voud vond van niet, en ik vind dat mensen zelf de financiële lasten moeten dragen.quote:
Mogen hebben?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of mensen een gehandicapt kind mogen hebben. 3-voud vond van niet, en ik vind dat mensen zelf de financiële lasten moeten dragen.
Liefdadigheid.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat mensen met lagere inkomens die een kind krijgen dat veel extra zorg nodig heeft niet meer voor dat kind kunnen zorgen. En dan?
Nou ja, kinderen krijgen is op zich wel een keuze, maar hoe gezond het ter wereld komt niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mogen hebben?
Het is niet alsof het een keuze is.
Jij moet echt nog heel veel bijleren. Maar dat komt nog wel, als je nog thuis bij paps en mams woont en minderjarig bent zit de wereld er heel eenvoudig uit.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Liefdadigheid.
En hoe erg het ook klinkt: sommige mensen hebben gewoon wat minder geluk.
Goh Sherlock.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, kinderen krijgen is op zich wel een keuze, maar hoe gezond het ter wereld komt niet.
De overeenkomsten met php worden steeds talrijker, je deelt z'n realiteitszin ook alquote:Op zondag 22 januari 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij lange na niet. Je bent al zeker een modaal inkomen per jaar kwijt aan zorgquote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef remlof het volgende:
Zelfs met een modaal inkomen is dat vaak niet te betalen trouwens.
Dat is onzin en dat weet je zelf ook, je kan toch niet van mensen verwachten die een gehandicapt kind krijgen door de rest van de samenleving in de goot te worden verwezen of wel, wat is dat nou voor quatsch.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Liefdadigheid.
En hoe erg het ook klinkt: sommige mensen hebben gewoon wat minder geluk.
Het is niet dat ze aan hun lot aorden overgehouden. Van mij hoeft het alleen niet te gebeuren via de overheid.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is onzin en dat weet je zelf ook, je kan toch niet van mensen verwachten die een gehandicapt kind krijgen door de rest van de samenleving in de goot te worden verwezen of wel, wat is dat nou voor quatsch.
Stomp je GS en mij op een meet dan ook op de bek?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Denk je echt dat er rijen mensen gaan opstaan die tonnen aan Euro's gaan ophoesten om volstrekt onbekenden en hun kinderen te lopen ondersteunen?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet dat ze aan hun lot aorden overgehouden. Van mij hoeft het alleen niet te gebeuren via de overheid.
Bij dat soort uitspraken kun je beter uit de buurt blijven. Als het nu een "grapje" was, maar nee die achterlijke is bloedserieus.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stomp je GS en mij op een meet dan ook op de bek?
Dus neem je flink wat mensen die onder een brug of in hun auto moeten wonen op de koop toe?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet dat ze aan hun lot aorden overgehouden. Van mij hoeft het alleen niet te gebeuren via de overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |