quote:Op zondag 22 januari 2012 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neuh, gij het geweun een lekker wijf!
Het plaatje is niet eng. En de tekst is gewoon waar, je krijgt niet voor het leven, je moet werken voor wat je wil.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:08 schreef Barretje80 het volgende:
naja de tekst is zo slecht nog niet??
ook wij moeten er met z'n allen iets voor doen ( of nouja.. laten) om af te vallen..
alleen het plaatje..![]()
Anders neem je wat rauwkost met kruidenyoghurt als dip. Ik maak me oprecht een beetje zorgen om jequote:Op zondag 22 januari 2012 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zuivel is mijn zwakke punt, kaas vind ik lekker, maar kwark gaat er bij mij bijna niet in. Yoghurt lust ik wel met komkommer en kruiden. Naja, ik de loop van de dag zal ik eens schaaltje nemen.
Doperwten zijn groente trouwens![]()
Vandaag is een beetje weinig inderdaad, ik zal eens kijken waar ik meer kcal kan maken.
psychotherapie is nog gewoon in de basisverzekering, als je naar een instituut als psyq gaat kunnen zij zelfs de verwijzing voor je regelen. ik ben er ook geweest omdat gewone ggz psycholoog me niet goed kon helpen....quote:Op zondag 22 januari 2012 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
88,5kg
Ik weet dat het nu niet heel erg goed gaat, alleen ik weet momenteel ook niet wat ik eraan moet doen. In therapie gaan is een heel leuk idee, alleen ik ben ook maar een student, de eigen bijdrage van therapie kan ik simpelweg niet opbrengen (dat was vorig jaar ¤30,- en zou dit jaar rond de ¤80,- gaan liggen, als ik het nieuws goed onthouden heb). En als ik thuis aan kom zetten met "hey, de es is terug", kan ik mezelf wees rekenen. Hulp zoeken was een paar jaar terug een leuke optie, maar ik heb het geld gewoon niet (daarnaast waren de vorige keren niet erg succesvol, maar eerlijk is eerlijk, nu sta ik er veel meer voor open).
Ik heb ook zelf met automutilatie kunnen stoppen, dus dit moet ook lukken. Gewoon stap voor stap de gewoontes aanpakken en dat kost tijd. Als ik geld had zat ik allang bij een psycholoog.
(en ja, ik heb een baantje)
En het gaat me gewoon lukken, want ik heb genoeg relaties hiermee kapot gemaakt en om mijn vriendje geef ik gewoon te veel. Toen ik hem leerde kennen zat ik voor mezelf in de 100kcal max regel en voor hem ben ik gaan eten. Voor hem ben ik nu het purgeren aan het afleren (al weet hij er niet eens van) en voor hem zal ik de kcal ook omhoog krijgen.
Klinkt heel puik, is het niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
88,5kg
Ik weet dat het nu niet heel erg goed gaat, alleen ik weet momenteel ook niet wat ik eraan moet doen. In therapie gaan is een heel leuk idee, alleen ik ben ook maar een student, de eigen bijdrage van therapie kan ik simpelweg niet opbrengen (dat was vorig jaar ¤30,- en zou dit jaar rond de ¤80,- gaan liggen, als ik het nieuws goed onthouden heb). En als ik thuis aan kom zetten met "hey, de es is terug", kan ik mezelf wees rekenen. Hulp zoeken was een paar jaar terug een leuke optie, maar ik heb het geld gewoon niet (daarnaast waren de vorige keren niet erg succesvol, maar eerlijk is eerlijk, nu sta ik er veel meer voor open).
Ik heb ook zelf met automutilatie kunnen stoppen, dus dit moet ook lukken. Gewoon stap voor stap de gewoontes aanpakken en dat kost tijd. Als ik geld had zat ik allang bij een psycholoog.
En het gaat me gewoon lukken, want ik heb genoeg relaties hiermee kapot gemaakt en om mijn vriendje geef ik gewoon te veel. Toen ik hem leerde kennen zat ik voor mezelf in de 100kcal max regel en voor hem ben ik gaan eten. Voor hem ben ik nu het purgeren aan het afleren (al weet hij er niet eens van) en voor hem zal ik de kcal ook omhoog krijgen.
met prettig heeft het niks te maken, het kan zijn dat de ES het prettigst is voor jou namelijk... je zult juist uit je comfort zone moeten.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
@ Kwakz0r: Toen ik vorig jaar in therapie was, moest ik per keer ¤30,- zelf betalen, en dat lag niet aan mijn verzekering (basis + uitbreiding + tand). Ik zal zo meteen even de brief opzoeken waarin de wetswijzigingen van 2012 in staan. Toen heb ik behoorlijk krom moeten liggen en ben toen halverwege de behandeling gestopt.
@ Motorbloempje: Dat is waar
@ Sjeen:Ben blij voor je
@ DancingPhoebe: Zal er niks meer over zeggen![]()
En even in het algemeen: Ik doe gewoon mijn best meer te gaan eten. Dat komt goed, want mijn es is iig nog niet in zijn geheel terug. Het wordt meer, ik moet gewoon experimenteren met wat prettig is voor mij.
Dat klopt CotS. Maar dat zegt toch niets. Dan zijn met jou die anderen heel fout bezig. Als een ander iets ook doet wil dat niet zeggen dat het dan oke is.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Just as I say, ik zal er niks meer over zeggen. Mijn excuses, maar ik ben hier zeker niet de enige met kleine lijstjes.
Ik snap er echt helemaal niet veel van om eerlijk te zijn. Je eet niet veel zoals ik lees maar toch ben je 88,5 kilo? Of ik begrijp het echt helemaal verkeerd. Of heb je een bepaalde ziekte? En de psycholoog wordt toch deels vergoed?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
88,5kg
Ik heb er ervaring mee toen ik heel veel en heel snel was afgevallenquote:
Ik maak mezelf wijs dat zodra ik 58 kilo weeg er iemand langs zal komen die nieuwe borsten voor me gaat kopenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring mee toen ik heel veel en heel snel was afgevallen
Maar toch prefereer ik dat boven te dik zijn met stevige borsten
Wil jij 58 kilo wegen?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik maak mezelf wijs dat zodra ik 58 kilo weeg er iemand langs zal komen die nieuwe borsten voor me gaat kopen
Een lijst!
O: Bruin broodje met duizend pitjes met avocado en spiegelei
T: Banaan
L: 4 boterhammen met pindakaas en sambal
T: Lange vingers
D: Rijst met broccoli
T: banaan, met yoghurt
Laatste T staat gepland, rest zit er al in.
Morgen vakantie voorbij, begint het echte werk weer.
Mwoah, onder de douche bij volleyballen valt mij op dat juist grotere borsten veel minder theezakjes zijn dan kleine... die laatste worden echt van die lege rimpelvellenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef esperanza93 het volgende:
Je borsten worden toch wel theezakjes naar mate je ouder wordt als je grote borsten hebt volgens mij.
Serieus? Dan word je wel heel lelijk dun hoor, denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het liefst 45, maar ik wil de lat niet te hoog leggen. Direct.
Bah. Dat had ik niet verwacht eigenlijk!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mwoah, onder de douche bij volleyballen valt mij op dat juist grotere borsten veel minder theezakjes zijn dan kleine... die laatste worden echt van die lege rimpelvellen
Nee.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het liefst 45, maar ik wil de lat niet te hoog leggen. Direct.
Haha klopt jaquote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mwoah, onder de douche bij volleyballen valt mij op dat juist grotere borsten veel minder theezakjes zijn dan kleine... die laatste worden echt van die lege rimpelvellen
dat is gewoon de wet van de zwaartekrachtquote:Op zondag 22 januari 2012 19:28 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Haha klopt jaGrote borsten gaan echter wel meer hangen.
Niet echt.. meer de wet van slapper wordende huid.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:29 schreef seasushi het volgende:
[..]
dat is gewoon de wet van de zwaartekracht
Hoe is het met je eetpatroon?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:37 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Niet echt.. meer de wet van slapper wordende huid.
Een natuurlijk cupje E/F hou je echt niet meer pront overeind hoor na de 35 jaar. Zelfs al zou je nog strak in je vel zitten.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:37 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Niet echt.. meer de wet van slapper wordende huid.
die cup heb ik nooit pront overeind gehouden, ook niet met 17 jaar... maar die van mij zijn wel nog goed gevuld, ondanks het feit dat ik de potloodtest nooit doorstaan heb. Hell, ik kan er een complete kleurdoos onder klemmen, maar ik heb nog geen klachten gehadquote:Op zondag 22 januari 2012 19:39 schreef seasushi het volgende:
[..]
[..]
Een natuurlijk cupje E/F hou je echt niet meer pront overeind hoor na de 35 jaar. Zelfs al zou je nog strak in je vel zitten.
Dat gaat wel. Ik volg dat lijstje nog niet echt maar het gaat al beter. Ik eet nu sowieso iedere dag wel fruit en ik sport nu ook (eindelijk weer). Ik denk dat ik daarom ook iets ben afgevallen. Als ik maar ruim onder de 60 ben vind ik het straks prima. En bij jou?quote:
Het potlood valt dus niet naar beneden bij jou? Dat lijkt mij oprecht een nachtmerrie want dan heb je simpelweg hangtieten. Ik heb alleen niet zoveel tieten helaas (quote:Op zondag 22 januari 2012 19:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
die cup heb ik nooit pront overeind gehouden, ook niet met 17 jaar... maar die van mij zijn wel nog goed gevuld, ondanks het feit dat ik de potloodtest nooit doorstaan heb. Hell, ik kan er een complete kleurdoos onder klemmen, maar ik heb nog geen klachten gehad
Laatste gewicht was 1,9 minder sinds 30 december(laatste officiele weging bij de huisarts) maar ik schommel heel erg dus ik hou het er maar op dat er sindsdien 500 gram tot 1 kilo af is en daar ben ik ook blij mee want vorig jaar stond ik stil of kwam er zelfs wat bij.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat gaat wel. Ik volg dat lijstje nog niet echt maar het gaat al beter. Ik eet nu sowieso iedere dag wel fruit en ik sport nu ook (eindelijk weer). Ik denk dat ik daarom ook iets ben afgevallen. Als ik maar ruim onder de 60 ben vind ik het straks prima. En bij jou?
Die potloodtest zegt niet alles hoor, als je een grotere cup hebt blijft dat potlood op elke leeftijd hangen en dan heb je echt geen hangers.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat gaat wel. Ik volg dat lijstje nog niet echt maar het gaat al beter. Ik eet nu sowieso iedere dag wel fruit en ik sport nu ook (eindelijk weer). Ik denk dat ik daarom ook iets ben afgevallen. Als ik maar ruim onder de 60 ben vind ik het straks prima. En bij jou?
[..]
Het potlood valt dus niet naar beneden bij jou? Dat lijkt mij oprecht een nachtmerrie want dan heb je simpelweg hangtieten. Ik heb alleen niet zoveel tieten helaas () dus ik heb niet veel te vrezen op dat gebied.
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:45 schreef esperanza93 het volgende:
Het potlood valt dus niet naar beneden bij jou? Dat lijkt mij oprecht een nachtmerrie want dan heb je simpelweg hangtieten. Ik heb alleen niet zoveel tieten helaas () dus ik heb niet veel te vrezen op dat gebied.
Ja, dat dusquote:Op zondag 22 januari 2012 21:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij mij valt t potlood al niet meer sinds ik 16 ben, en toen had ik heus nog geen hangtieten. wel grote.
Maar jouw tetten zijn wel perkyquote:Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
theezakjes zijn groter dan mijn tetten!
Daar heb je gelijk in, maar dat betekent nog niet dat de zwaartekracht harder werkt als je 35 bent dan op je 16e.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:39 schreef seasushi het volgende:
[..]
[..]
Een natuurlijk cupje E/F hou je echt niet meer pront overeind hoor na de 35 jaar. Zelfs al zou je nog strak in je vel zitten.
Dit dus, van 90F naar 85E naar 80H.... Ben benieuwd waar dit eindigt. Ga wel (als ik minimaal een jaar op een goed gewicht zit) voor de verkleining, want ook hier is de verhouding zoekquote:Op maandag 23 januari 2012 01:14 schreef RandomMoron het volgende:
hihihi over etui tetten!
Ik merk dat nu ik slanker word mn boobies niet meekrimpende verhouding tetten - meisje is weer een beetje zoek en dat terwijl ik al ooit een verkleining heb gehad
Ik las jus als in vettige drap over je aardappelen.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:14 schreef RandomMoron het volgende:
hihihi over etui tetten!
Ik merk dat nu ik slanker word mn boobies niet meekrimpende verhouding tetten - meisje is weer een beetje zoek en dat terwijl ik al ooit een verkleining heb gehad
Slechte dag hier, had verjaardagen en pas om 12 uur wakker..
Morgen weer beter...
O/b : broodje zalm met sla, grote jus, cappuccino
T : appel amandelspijs koek, peer
D : afbakpizza bij de verjaardag van mams, toetje van mangoijs
T : lychees, sinaasappel
D :
met die chips en kaas is t misschien nog net genoeg voor een dag.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:27 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje doopt nog maar een zakje in d'r kop warm water
gister werd het niet helemaal een goede dag:
o: ontbijtgranen
L: salade met geitenkaas en een stukje bruinbrood met filet american
T: tortilla chips met dipsaus
D: vegetarische canelloni (met veul te veul kaas)
naja.. we gaan gewoon door de weeks afvallen en het proberen bij te houden in het weekend
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:11 schreef Purdey het volgende:
Thanks Celas! Enne sneeuw, waar bevind jij je? Sneeuw
2 opties: je bent nooit die halve kilo lichter geweest, of je spieren zitten vol glycogeen omdat je vers gesport hebt en ze zich weer hebben gevuld door de inspanning/om te herstellen.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:11 schreef Audreyoot het volgende:
De halve kilo wat ik was bijgekomen was er gister weer af dus het zal de zoute soep zijn geweest denk ik.
MAAR >: ( Nu heb ik gister de hele dag gewandeld en een dik uur gezwommen, spierpijn en alles dr op en dr aan, en vanochtend was ik opeens weer een halve kilo zwaarder!!! Ik mag hopen dat dat spieren zijn dan
het is niet belachelijk, het is nu eenmaal zo dat grote vrouwen (qua lijf) meer verbruiken. afvallen met 1400 kcal is voor mensen die al slanker zijn, en niet te lang. overigens kun je wel lager uitkomen als je vetpercentage hoog is/je weinig spieren hebt. dat is lastig mee te nemen in de formule. maar ik ben voorheen prima afgevallen op 1800-2000 kcalquote:Op maandag 23 januari 2012 14:38 schreef Purdey het volgende:
Mijn onderhoud zat op 2643, dat vond ik echt belachelijk. En m'n BMR op 1956 of iets. Wat ik ook erg aan de hoge kant vind. Zeker als je wilt afvallen.
Al 2 keer gezondigd met restjes van het weekend. Een stukje brownie van 4x4 verdween in mij, netals 2 eetlepels pruimencrumble. Het is nu in elk geval op. Thank God.
Onderhoud is de hoeveelheid die nodig is om je huidige gewicht te behouden. Bij iemand van 150 kilo ligt onderhoud veel hoger dan iemand van 50 kilo.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:38 schreef Purdey het volgende:
Mijn onderhoud zat op 2643, dat vond ik echt belachelijk.
Ik was die halve kilo wel al 3 weken kwijtquote:Op maandag 23 januari 2012 14:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
2 opties: je bent nooit die halve kilo lichter geweest, of je spieren zitten vol glycogeen omdat je vers gesport hebt en ze zich weer hebben gevuld door de inspanning/om te herstellen.
Het zou niet best zijn als je van een dag sporten een halve kilo spieren zou krijgenquote:Op maandag 23 januari 2012 13:11 schreef Audreyoot het volgende:
De halve kilo wat ik was bijgekomen was er gister weer af dus het zal de zoute soep zijn geweest denk ik.
MAAR >: ( Nu heb ik gister de hele dag gewandeld en een dik uur gezwommen, spierpijn en alles dr op en dr aan, en vanochtend was ik opeens weer een halve kilo zwaarder!!! Ik mag hopen dat dat spieren zijn dan
ik heb even gerekend, en kom op 2093 .quote:Op maandag 23 januari 2012 11:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ja. Eet je minder, dan komt je lijf energie tekort en kom je in de spaarstand.
Nee maar waar komt het dan vandaan? Ik heb echt suuuperveel bewogen gister :Squote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het zou niet best zijn als je van een dag sporten een halve kilo spieren zou krijgen
en hoe heb je gegeten/bewogen die week/weken ervoor?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nee maar waar komt het dan vandaan? Ik heb echt suuuperveel bewogen gister :S
Sja, kan vanalles zijn. Ook wel iets dat je een dag of twee dagen eerder hebt gegeten. Hormonen, vocht, you name it.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nee maar waar komt het dan vandaan? Ik heb echt suuuperveel bewogen gister :S
Boeiah! Je kunt ook op de bank blijven zitten en nog dikker worden. Nu ben je hierquote:Op maandag 23 januari 2012 21:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bedankt
ik voel me er nogal ongemakkelijk bij, maar er moet echt wat gebeuren helaas
Zo snel al? Als ik van 1800 al in de spaarstand ga dan zou ik niet eens weten hoe ik zou moeten afvallen, 1800 kcal puur met de maaltijden etc zou ik echt lastig vinden, daar kom ik echt niet aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef laiveneertiekje het volgende:
Nee, dan ga je in de spaarstand..
Ik eet er meestal 2, maar ik prop die van mij altijd boordevol met groentequote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef RandomMoron het volgende:
Hoeveel wraps / tortilla's eten jullie bij een maaltijd? ik vind het lastig in te schatten wat een normale portie is.
Ik heb twee normale wraps gevuld met vegagehakt, sausje, creme fraiche, spinazie en bonen gegeten, maar nu vraag ik me af of dit te weinig is of niet.
Get your point....quote:Op maandag 23 januari 2012 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is toch niet te zeggen... Je hebt gevuld en gevuld...
OMG IK GING GOOGLEN OP STUFFED TACO VOOR PLAATJES OM MIJN PUNT KRACHT BIJ TE ZETTEN. DAT HAD IK NIET MOETEN DOEN!!
Ik maak ze dus altijd zelf, en gebruik een recept voor 4 grote volokrentortilla's, maar wij maken er daar altijd 6 vanquote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef RandomMoron het volgende:
Hoeveel wraps / tortilla's eten jullie bij een maaltijd? ik vind het lastig in te schatten wat een normale portie is.
Ik heb twee normale wraps gevuld met vegagehakt, sausje, creme fraiche, spinazie en bonen gegeten, maar nu vraag ik me af of dit te weinig is of niet.
quote:
Dat denk ik niet, goddank. Bij mij valt er sowieso niet veel te hangen tenzij mijn tieten ineens nog heel erg gaan groeien maar dat lijkt me sterk aangezien ik al 18 ben.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, dat dusMaar goed, ben inmiddels 35 en dan mag dat hè
Lieve esperanza, als het potlood wel valt, krijg je later geheid theezakjes...
En hoe kan het? Je hebt toch nog hetzelfde eetpatroon en je wijkt nergens vanaf? Dan lijkt het mij dat je juist zou moeten afvallen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Laatste gewicht was 1,9 minder sinds 30 december(laatste officiele weging bij de huisarts) maar ik schommel heel erg dus ik hou het er maar op dat er sindsdien 500 gram tot 1 kilo af is en daar ben ik ook blij mee want vorig jaar stond ik stil of kwam er zelfs wat bij.
nooit klachten gehad.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, goddank. Bij mij valt er sowieso niet veel te hangen tenzij mijn tieten ineens nog heel erg gaan groeien maar dat lijkt me sterk aangezien ik al 18 ben.
Grote hangtieten zijn naakt lelijk trouwens.
Veel dingen zijn totaal anders op je 18e dan 20 jaar laterquote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef seasushi het volgende:
nooit klachten gehad.integendeel zelfs. Het zijn voornamelijk pubers en tieners die er zo over denken. Maar ja, met 42 ben je volgens hen ook al oud en afgeschreven
No way, 42 is prima hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef seasushi het volgende:
[..]
nooit klachten gehad.integendeel zelfs. Het zijn voornamelijk pubers en tieners die er zo over denken. Maar ja, met 42 ben je volgens hen ook al oud en afgeschreven
niet ongemakkelijk voelen, we kennen allemaal ongeveer het schuitje waar je in zitquote:Op maandag 23 januari 2012 21:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bedankt
ik voel me er nogal ongemakkelijk bij, maar er moet echt wat gebeuren helaas
dank jequote:Op maandag 23 januari 2012 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Boeiah! Je kunt ook op de bank blijven zitten en nog dikker worden. Nu ben je hieren DOE je er wat aan.
Dus. Welkom
Mijn moeder is ook 42 en noemt zichzelf jong maar ik vind het redelijk oud. Voor je het weet ben je 50. Maar goed, om on topic te blijven: je lichaam wordt wel slechter volgens mij. Op je 20e al volgens mij.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef seasushi het volgende:
[..]
gut gut... en dan dacht ik dat ik bot en tactloos wasquote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, goddank. Bij mij valt er sowieso niet veel te hangen tenzij mijn tieten ineens nog heel erg gaan groeien maar dat lijkt me sterk aangezien ik al 18 ben.
Grote hangtieten zijn naakt lelijk trouwens.
*proest*quote:Op maandag 23 januari 2012 22:54 schreef loveli het volgende:
Don't feed the troll... (ze is aan de lijn, jeweetz).
Ik had niet eens door dat het mogelijk beledigend kon zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
gut gut... en dan dacht ik dat ik bot en tactloos was
Ik ben een troll omdat? Ik op dit moment 62 kilo ben en wil afvallen of omdat ik hangtieten lelijk vind?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:54 schreef loveli het volgende:
Don't feed the troll... (ze is aan de lijn, jeweetz).
je bent geen troll hoor, dat geloof ik best... een olifant in een porseleinkast, dat dan weer welquote:Op maandag 23 januari 2012 22:57 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat het mogelijk beledigend kon zijn.Sorry.
[..]
Ik ben een troll omdat? Ik op dit moment 62 kilo ben en wil afvallen of omdat ik hangtieten lelijk vind?
maar dan zonder hangtieten of theezakjes.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
teehee, in een dieettopic iemand een olifant noemen
Van die plakkerige hangzakken.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:25 schreef loveli het volgende:
Na verloop van tijd gaat alles hangen. Mannen krijgen een hangzak.
En enorme oren en neus. En haar in hun oren.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:25 schreef loveli het volgende:
Na verloop van tijd gaat alles hangen. Mannen krijgen een hangzak.
Sterktequote:Op maandag 23 januari 2012 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vergeet gewoon al 2 ochtenden om op de weegschaal te gaan staan
Al zal ik wel weer zijn aangekomen
Hopelijk doen ze snel wat aan de pleurisrug van me, dan kan ik weer fatsoenlijk staan en lopen en zitten en liggen en hopelijk zelfs weer sporten.
Mwoah, ik ben nu 22 en krijg ook nooit klachten hoor. Met een H-cup hou je ze echt niet overeindquote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik vond zelf ook de groente wat weinig, maar D was wel meer groente dan pasta zegmaar. Vandaag ruimte voor meer groente, dat gaat altijd een stuk beter als ik thuis ben, omdat de lunch dan makkelijk wat spannender is. Moest gisteren lunchen in de trein en dan ga je geen losse zakjes dressing meenemen enzo *ik tenminste niet, dan zit ik zo onder* Pesto is idd veel, maar op brood is dat echt een ieniemienipietsiebeetje en ik gebruik geen boter en anders is het zo'n droge meuk (boter = broodvet denk ik?).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:47 schreef CelasV het volgende:
@Tink89: lijstje ziet er best redelijk uit (vooral zonder kwarktaart). Ik vind wel dat er weinig groente op staat (of is de gemengde salade ook met tomaat en paprika enzo?) en dat er behoorlijk wat vet opstaat (boterhamworst, pijnboompitjes, paar keer pesto) ten opzichte van de eiwitten. Als je geen broodvet gebruikt vanwege je lactose-intolerantie, snap ik de andere keuzes wel beter.
Eigenlijk gezond en best veel bewogen. Alleen die donderdaag een kaasfondue gehad en dat snackmoment en eens een keer friet. Goed dat is niet heel gezond, maar dat over 3 weken verspreid?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
en hoe heb je gegeten/bewogen die week/weken ervoor?
wat je op de weegschaal ziet komt niet door wat je de dag ervoor hebt gedaan.
Dat vocht verlies je niet omdat je minder zout eet, dat vocht verlies je omdat je glycogeenvoorraad wordt afgebroken. Voor elke gram glycogeen in de opslag (lever, spieren) heb je 3 gram water nodig. Dus als je lichaam door een energietekort eerst die glycogeenvoorraad aanspreekt (is makkelijker dan vet, dus dat gaat eerst) word je snel lichter en dat is de reden dat je aan het begin van een dieet zo snel en makkelijk die eerste kilo (of meer) verliest.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:34 schreef Tink89 het volgende:
Of je te snel afvalt, weet ik niet, in het begin was het bij mij heel veel vocht enzo, doordat ik gewoon minder zout ging eten enzo, dus ik zou even afwachten hoe snel het blijft gaan. Als je volgens je berekeningen goed zit qua kCal en je voelt je goed, hebt geen honger en genoeg energie, dan zit het denk ik wel goed
Als je minder eet dan je BMR dan gaat je lichaam spieren afbreken in plaats van vet verbranden en je stofwisseling gaat in een lagere stand.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog eens even terug naar dat BMR verhaal he. Ik snap het maar ook weer niet. Je valt af als je ten minste je BMR eet maar minder dan je onderhoud. Ok. En als je minder dan je BMR eet, val je niet af. Ik snap wel dat je lichaam dan alles opslaat wat er binnenkomt maar dat is dan toch niet genoeg zodat het alsnog aan je vetvoorraad begint? Ik bedoel te zeggen dat je dus toch niet kunt zeggen dat iemand niet afvalt omdat hij/zij onder het BMR eet? Nou ja, ik snap inmiddels niet eens meer wat ik wil zeggen...
Balenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij mij is het trouwens niet zo gek dat ik niet afval op het moment. De specialist vertelde me gisteren doodleuk dat er niets is veranderd aan mijn hormoonwaarden en ik dus nog meer hormonen moet gaan slikken. Zelfs een dubbele ophoging. Leuk, weer een paar weken van mijn leven naar de klote door op de bank te liggen om te wennen aan die meds.
Ik wist wel dat het niet helemaal goed ging hoor maar ik ben de laatste weken zo hard bezig om mijn leven normaal te krijgen dat zo'n enorme stap bergafwaarts niet zo leuk is. Het positieve is wel dat er een redelijke kans bestaat dat ik over een week of 3 helemaal vanzelf ga afvallen omdat mijn metabolisme dan ok is. Zeggen ze. Eerst zien, dan geloven. En dat gaat dan met een kilo per maand dus da's veel te weinig. Blijf hoe dan ook nog wel een jaartje hier plakken.
Je schommelt alleen erg in een jaar, teminste dat heb ik. Ik ben nu in vergelijking met vorig jaar 5,5 kilo kwijt. Op sommige momenten waren dat er 9, maar dan ging het te hard waardoor het er toch weer insluipt. En ik ben echt een jaar bezig geweest met op mijn eten letten e.d.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zat zelf meer aan 2 kilo per maand te denken. Ik heb nu 25 kilo overgewicht en ik word compleet depri bij het idee dat het nog 2 jaar gaat duren voor dat er allemaal af is. Maar ik zie het wel, het heeft eigenlijk helemaal geen zin om plannen te maken als ik me crappy voel. Gewoon gezond blijven eten, daar voel ik me ook het best bij. Er is ten slotte nog meer dan alleen gewicht.
Lijkt me ook beterquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet je, ik ga gewoon even niet denken aan een afval tempo. We zien wel
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik mag jullie mededelen dat er totaal 15 kilo af isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's hoe dan ook een prima begin! Doorzetten en dan zit je zo onder de 100...
Hier moest er een tussendoortje naar binnen, maar had geen zin door late O, dus maar gewoon zo wat brood smeren voor de lunch. Vanavond wordt het Kofta of Lasagne. Allebei niet ideaal, al maak ik de koffie met extra mager rundergehakt en veel groente en zit ik van lasagne altijd met een klein stukje al vol.
Xx!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik mag jullie mededelen dat er totaal 15 kilo af isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
Ik mag jullie mededelen dat er totaal 15 kilo af isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed man!
Ik zit vandaag op precies -32. Nog maar 2,2 kilo van mijn oorspronkelijke streefgewicht. Maar dat ga ik 5 kilo bijstellen. Dan heb ik een beetje speling
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
Ik mag jullie mededelen dat er totaal 15 kilo af isgefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag jullie mededelen dat er totaal 15 kilo af isGoedzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Troost je, ik reken ook nog op 2-3 jaar....gaan we samen zitten balen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zat zelf meer aan 2 kilo per maand te denken. Ik heb nu 25 kilo overgewicht en ik word compleet depri bij het idee dat het nog 2 jaar gaat duren voor dat er allemaal af is. Maar ik zie het wel, het heeft eigenlijk helemaal geen zin om plannen te maken als ik me crappy voel. Gewoon gezond blijven eten, daar voel ik me ook het best bij. Er is ten slotte nog meer dan alleen gewicht.
hmm.. jah dat snap ik allemaal wel.. maar ik had niet het idee dat ik ongezond atquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:59 schreef Silmarwen het volgende:
LL en M@x wat een getallen! Super goed hey!
Barreltje, volhouden en doorbijten!
Bij mij gaat het momenteel ook even langzaam maar dat heb ik wel vaker. Paar weekjes heel traag en dan weer wat sneller. Het gaat niet alleen om het afvallen he! Ook het veranderen van een ongezond naar een gezonder leefpatroon. Gezonde voeding maakt al zoveel uit voor je lichaam. Denk aan hoe je lichaam minder hard hoeft te werken om alle zooi weer op te ruimen, je cholesterol, je glucosespiegel etc! Echt, ook al gaat het langzaam, je doet het al zoveel beter dan voorheen!
De helft van de lasagne vellen vervangen door in de lengte gesneden plakken courgette?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Net ontbijtje op, ga vanavond lasagne maken en moet nog even bedenken hoe ik daar genoeg groente in krijg...
Xx
Ik mag jullie mededelen dat er totaal 15 kilo af isCongratz! Wat een mooi moment. Enne, die 2,4 kilo gaat er ook razendsnel af johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nog 14 kilo tot dát moment, en de laatste 2 dagen heb ik weer de hoop dat dat gaat gebeuren. Daarvoor had ik visioenen van snickers, nutsen en brownies.
Net klaar met werken, naar huis gewandeld met een boodschappentas met afgeprijsde Italiaanse én Chinese roerbakmix en Sushi, ook 35% afgeprijsd. Ik zat toch nog wat te laag qua kcal vandaag, dus die 250 kcal aan sushi is welkom
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
hmm.. jah.. in dat opzicht gaat het helemaal prima met mijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:05 schreef Purdey het volgende:
Vergeet helemaal Lucky een hart onder de riem te steken. Kan me helemaal voorstellen dat je baalt meid! Vooral omdat je zo graag wil, en zo goed bezig bent, maar dan op medisch gebied tegengehouden wordt. Heel veel sterkte
Nog nooit geprobeerd, is dat lekker? Heb wel eens lasagne gemaakt met spinazie, maar dat vond ik echt zum kotsen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:02 schreef seasushi het volgende:
[..]
De helft van de lasagne vellen vervangen door in de lengte gesneden plakken courgette?
Ja tijdje niet gepost hier, beetje roerige tijden achter de rug.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:46 schreef Purdey het volgende:
Hoe is het met jou Blis? Al helemaal op je gewenste gewicht?
Had je indd al een tijdje niet voorbij zien komen, was erg benieuwd hoe het nu met je gingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja tijdje niet gepost hier, beetje roerige tijden achter de rug.
Maar ik weeg al een paar maanden lang zo rond de 75. Ene week 74, andere week 76. Vind het wel prima gaan eigenlijk75 was m'n ultieme streef, dus ik laat 't lekker zo. Past prima bij m'n 1.86m.
Goed om te zien dat jullie nog altijd hard werken!
Die 2100 is je BMR? Hoeveel is je onderhoud? En had je gisteren dan 1470kcal gegeten?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb even gerekend, en kom op 2093 .
houdt dat in dat ik dus iedere dag 2100 kcal moet binnenkrijgen, om af te vallen
alles wat ik minder eet, is dus juist niet goed?
Meer brood, meer groente, meer yoghurt/kwark/zuivel, meer ei.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:24 schreef Silmarwen het volgende:
Hmmm, suggesties voor meer eten? (geen noten/fruit da's niet praktisch ivm allergie)
Heb even geteld en je zit aan 1300 calorieën. Misschien eens denken aan een eiwitshake? Dan ga je een beetje je allergie uit de weg maar krijg je wel veel goede energie voor terug.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:03 schreef Silmarwen het volgende:
Sta al een week stil, maar denk dat dat met de hormonen heeft te maken, of misschien eet ik toch te weinig?
O: Havermout met kaneel en een kop koffie en klein glaasje optimel
T: Grapefruit, glas water, kop thee
D: 1 volkoren tosti met kaas en tomaat (weinig kaas, in de gril, niet in de pan, zonder boter) met koffie en glas melk of optimel
T: Plak ontbijtkoek + rijstwafel
D: 1 slavinkje, aardappelen en rode kool
S: Anderhalf uur cardio + kracht training
T: Bakje magere vruchtenyoghurt
Een extra stuk fruit, wat meer brood 's middags, extra schep groente 's avonds, beleg op je rijstwafels, ipv rijstwafel een boterham met pindakaas ofzo, of twee crackers...? Vind het zelf ook moeilijk om voldoende te eten zonder ongezonde dingen te eten, maar deze dingen vallen me even in.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:24 schreef Silmarwen het volgende:
Hmmm, suggesties voor meer eten? (geen noten/fruit da's niet praktisch ivm allergie)
Jij eet echt veel te weinig...quote:
o.O Ik ben expres ham gaan eten voor meer kcal en op mijn tussendoortjes gaan letten. Hmmm... ik zal eens in de winkel kijken of ik nog geschikte dingen kan vinden :S (lees noten/zaden) en meer groenten voor tussendoor.quote:
Roomkaas light is niet slecht, sandwichspread ook niet. Ham heeft minder kcal dan kaas. Eten is ook niet slecht, te weinig eten wel. Je moet meer eten CotS! Wat dacht je trouwens van pindakaas op brood?quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
.
En even een vraag, ik eet nu broodjes met ham omdat ik geen zin heb om enkel kaas te eten en zoet beleg is niet goed (of tenminste niet constant, af en toe moet kunnen). Hebben jullie suggesties voor vegatarisch hartig beleg, die geen kaas heet? (en is roomkaas light erg slecht?) En sandwichspread, is dat erg slecht?
Uhm... wat ik heel af en toe als luxeverwen boterham is is een gekookt eitje op brood, met daarop paprika, uit, tomaat en als je helemaal woest wilt doen, een eitje. Is erg lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef Silmarwen het volgende:
Pindakaas is hier geen optieMaar ik ga inderdaad wat meer eten, misschien hang ik daarom nu vast qua gewicht. Ben alleen niet zo'n heeeeeeeeele grote eter... Nooit geweest ook
Die koolhydraten zijn niet allemaal suikers he? Af en toe een handje lijkt me niet kwaad te kunnen maar misschien kan je beter iets voedzamers nemen zoals muesli.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeiii... ik ben fan van Sandwichspread en Philadelphia. Pindakaas bewaarde ik juist voor het weekend omdat ik ergens op Internet had gelezen dat het slecht is.... maar dat kan ik inderdaad wel toepassen. Ik eet overigens nu waldkorn brood, dat is voedzamer dan gewoon volkoren brood.
O... mijn vriend eet overigens tegenwoordig cornflakes bij ontbijt. Ik heb zondag 1 zo'n stukje geproefd en het smaakte best oké (al kan ik me niet voorstellen dat het lekker is als je er suiker en melk over gooit), is dat een optie? Volgens de doos zitten er 132kcal per 100gr in, alleen de 82,4gr. koolhydraten per 100gr. schrikken mij een beetje af (lijkt me erg op een sugerkick)
Toch zit ik een beetje met hartig beleg.... maar goed, ik ga zo eens naar de winkel en kijken of ik inspiratie vind.
Daar ga ik vanavond achter komenquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:58 schreef Silmarwen het volgende:
Kikkererwten... Waar smaken die nou naar?
Bakken in een koekenpan of in de oven denk ik?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:04 schreef ymme het volgende:
En hoe krijg je die kikkererwten dan roasted?
Ziet er erg lekker uit!
Hihi 1 voor 1 op een stokje boven je gasfornuisquote:
Slow-cooking. Ik denk wel dat je na 5 dan ineens voldoende hebt. Misschien moet ik het ook eens proberen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi 1 voor 1 op een stokje boven je gasfornuis![]()
Heb je specifiek een peulvruchtenallergie of meer een notenallergie met pinda? (pinda lijkt betreffende de eiwitverbindingen erg op noten namelijk). Als je andere peulvruchten goed kunt hebben, ook dingen als linzen, moet het in principe goed kunnen gaan. Be carefull!quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:08 schreef Silmarwen het volgende:
Argh ik ben alleen zo bang nieuwe dingen te proberen en in shock te raken omdat ik er ineens allergisch voor blijk te zijn. Tis toch een peulvrucht net als de pinda, maar peultjes kan ik wel weer eten bijvoorbeeld. -.-
Misschien kan ik ze eens een keer bereiden, aan Knut voeren en er voorzichtig een proberen.
Ik ben vast heel erg dom, maar een ui is toch een groente? Of mag een normaal mens bepaalde groente niet eten omdat pro-ana zijn? o.Oquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:19 schreef Myraela het volgende:
En die UI is trouwens echt zo'n pro-ana UI.Beter nog, als je het in google intypt kom je op een pro-ana blog uit.
Ik vond hem ook best engquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:19 schreef Myraela het volgende:
En die UI is trouwens echt zo'n pro-ana UI.Beter nog, als je het in google intypt kom je op een pro-ana blog uit.
User Icon. Je avatar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben vast heel erg dom, maar een ui is toch een groente? Of mag een normaal mens bepaalde groente niet eten omdat pro-ana zijn? o.O
Volgens mij is het een heel dun lichaam met 'if you want something work for it'quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben vast heel erg dom, maar een ui is toch een groente? Of mag een normaal mens bepaalde groente niet eten omdat pro-ana zijn? o.O
Mee eens, maar toch vind ik hem heel eng...stiekem. Alsof dat het ideaal isquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:21 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Volgens mij is het een heel dun lichaam met 'if you want something work for it'
Ik weet niet of ik "eng" het goede woord vind. Eerder een soort van triggerend. Iets wat waarschijnlijk ook het doel is van de afbeelding, maar voor mezelf niet zo fijn vind.quote:
Ik vind die benen echt eng dun. Dat is niet gezond meer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik "eng" het goede woord vind. Eerder een soort van triggerend. Iets wat waarschijnlijk ook het doel is van de afbeelding, maar voor mezelf niet zo fijn vind.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:25 schreef Sjeen het volgende:
Mij doet het vrij weinig, ik heb niets met Barbie...
Ik vind het mooi, maar ik probeer juist een beetje van dat vertekende beeld van wat mooi is af te komen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:25 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik vind die benen echt eng dun. Dat is niet gezond meer.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het mooi, maar ik probeer juist een beetje van dat vertekende beeld van wat mooi is af te komen.
Dat vraagt vriendjelief zich gelukkig ook af...quote:
Mijnes niet, die vind dat bovenste gewoon totaal niet hotquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat vraagt vriendjelief zich gelukkig ook af...
nee, ruim 1700..quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Die 2100 is je BMR? Hoeveel is je onderhoud? En had je gisteren dan 1470kcal gegeten?
Als je maar 1470 kcal eet, is dat echt te weinig. Natuurlijk val je daar wel mee af, maar het gaat ten koste van je lichaam, met alle risico's van dien.
Neem een kiwiquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:50 schreef Tink89 het volgende:
Heb een fatsoenlijke ontbijt en m'n tussendoortje al op, een grote beker (halve liter) thee zit er ook al in en ik heb vriendjelief beloofd dat ik op hem wacht met lunchen (over +- een uur), maar heb nu gewoon een rommelende buik...
Wachten? Of nu iets nemen? En wat dan?
Xx
Niet in huis en als ik nu boodschappen ga doen, neem ik dingen mee die ik echt niet wil hebbben... Heb wel mueslirepen, ontbijtcrackers, volkorencrackers, appels, bananen en brood.quote:
Neem een appelquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet in huis en als ik nu boodschappen ga doen, neem ik dingen mee die ik echt niet wil hebbben... Heb wel mueslirepen, ontbijtcrackers, volkorencrackers, appels, bananen en brood.
Xx
Met de tekst ben ik het zeker eensquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga wel opzoek naar een ander plaatje, alsnog ben ik het met de tekst eens. Als je iets wilt in het leven moet je ervoor werken.
Dat is ook zeker zo! Maar met het plaatje erbij lijkt het wel alsof zo'n anorexiafiguur je doel is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga wel opzoek naar een ander plaatje, alsnog ben ik het met de tekst eens. Als je iets wilt in het leven moet je ervoor werken.
Tja, als ik kijk naar mijn exen (ben biseksueel, en voor eigenlijk voornamelijk voor vrouwen, met een enkele uitzondering hier en daar), zagen er toch uit als het bovenste. Al weet ik dat mijn vriend vooral het onderste wil zien bij mij.quote:
Misschien hebben sommige vrouwen een beetje een vertekend beeld. De meeste mannen verkiezen toch de onderste reeks, en ik vind die dames ook veul sexier! Een vrouw mag echt wel mooie rondingen hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja, als ik kijk naar mijn exen (ben biseksueel, en voor eigenlijk voornamelijk voor vrouwen, met een enkele uitzondering hier en daar), zagen er toch uit als het bovenste. Al weet ik dat mijn vriend vooral het onderste wil zien bij mij.
Ik ging die blog eens opzoeken, wat akelig...quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:19 schreef Myraela het volgende:
De meeste mensen vallen op het onderste, dat vind ik ook mooi, alleen magere vrouwen vind ik gewoon heel erg sexy. Ik baal er ook echt van dat ik niet zo'n bouw heb.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:58 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Misschien hebben sommige vrouwen een beetje een vertekend beeld. De meeste mannen verkiezen toch de onderste reeks, en ik vind die dames ook veul sexier! Een vrouw mag echt wel mooie rondingen hebben
Jij had anorexia gehad toch(of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen?)? Iedereen heeft natuurlijk een andere kijk op wat sexy is. Mooie jukbeenderen en sleutelbeenderen vind ik ook sexy om te zien, als die vrouw dan ook maar mooie heupen heeft! Zo'n ontzettend smalle heupen en benen doen me denken aan een vrouw die onvruchtbaar is. Mijn moeder was ook niet vruchtbaar toen ze ondergewicht had en ik associeer vruchtbaarheid als iets positiefs, vandaar dat ik een wrang beeld heb bij vrouwen die zo ontzettend dun zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De meeste mensen vallen op het onderste, dat vind ik ook mooi, alleen magere vrouwen vind ik gewoon heel erg sexy. Ik baal er ook echt van dat ik niet zo'n bouw heb.
Ik vind niks zo sexy als een vrouw die mager is, met een heupbroek, zodat je de beenderen kan zien. En dat heeft niks met anorexia te maken, mijn exen zijn stuk voor stuk gestoord (en dat zeg ik niet omdat er ruzie is), maar eten deden ze wel. Het is gewoon sexy.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:07 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Jij had anorexia gehad toch(of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen?)? Iedereen heeft natuurlijk een andere kijk op wat sexy is. Mooie jukbeenderen en sleutelbeenderen vind ik ook sexy om te zien, als die vrouw dan ook maar mooie heupen heeft! Zo'n ontzettend smalle heupen en benen doen me denken aan een vrouw die onvruchtbaar is. Mijn moeder was ook niet vruchtbaar toen ze ondergewicht had en ik associeer vruchtbaarheid als iets positiefs, vandaar dat ik een wrang beeld heb bij vrouwen die zo ontzettend dun zijn.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind niks zo sexy als een vrouw die mager is, met een heupbroek, zodat je de beenderen kan zien. En dat heeft niks met anorexia te maken, mijn exen zijn stuk voor stuk gestoord (en dat zeg ik niet omdat er ruzie is), maar eten deden ze wel. Het is gewoon sexy. ongezond.
Misschien niet met anorexia maar vaak wel met ondergewicht, wat echt niet gezond isquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind niks zo sexy als een vrouw die mager is, met een heupbroek, zodat je de beenderen kan zien. En dat heeft niks met anorexia te maken, mijn exen zijn stuk voor stuk gestoord (en dat zeg ik niet omdat er ruzie is), maar eten deden ze wel. Het is gewoon sexy.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:16 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Misschien niet met anorexia maar vaak wel met ondergewicht, wat echt niet gezond is![]()
Maar wtf, we hebben het over ondergewicht in een dieet topic
Ja maar uitstekende beenderen duiden vaak op ondergewicht, ook als iemand smal gebouwd is. Ik zeg vaak, niet altijd. En het is geen mening dat dit ongezond is, dat zijn gewoon feiten hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee, jij hebt een andere mening, want er zijn genoeg vrouwen die van zichzelf een dergelijke bouw hebben, zonder dat ze elke dag hongeren. Als ik dat zou hebben kun je zeggen dat het ongezond is, maar zoals je brede vrouwen hebt, heb je ook smalle.
Ik denk dat de meeste hier fanatiek zijn, maar dat niemand naar ondergewicht streeft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]als we fanatiek worden met z'n allen
Waarom ben je zoveel bijgekomen dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
O... als ik morgen zo dun mijn bed uit stap, ben ik dol gelukkig. Anderzijds heb ik allang ondervonden dat ik met een BMI van 22 er al uitzie als een anorexiapatiënt, omdat ik gewoon een belachelijk formaat ribbenkast heb.
Omnomom! Daar had ik van de week zin in maar mn vriend wilde per sé mosterdsoepquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:45 schreef Sjeen het volgende:
Anyway, ik ga een kommetje bloemkoolsoep eten, restje van de groente van gisteren met wat bouillon geblenderd.
herkenbaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef Silmarwen het volgende:
Yep, ik ga ze dit weekend halen en proberen. Probeer sowieso nieuw eten nooit alleen.
Ja ik durf die pen wel te zetten enzo, maar het is wel fijn dat iemand 112 kan bellen, die nog kan ademen.quote:
iddquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja ik durf die pen wel te zetten enzo, maar het is wel fijn dat iemand 112 kan bellen, die nog kan ademen.
Zelfde hier. Knut kan niet eens dingen met pinda's/noten eten zonder dat ik er al op reageer. Soms wat gepuzzel maar het zij zo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd
laat de mr altijd eerst dingen proeven als ik niet zeker ben en bij twijfel doe ik t sowieso niet opeten.
Niet minder, strenger. De koolhydraatloze fase is nu voorbij en langzaamaan bouw ik nu weer wat koolhydraten in. Vandaag is gewoon een rare dag omdat ik Pas om 12 uur wakker werd,quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
Nou oink, dan at je eerst wel heel erg weinig
Dat moet je idd heel goed doen, ik was naar mijn koolhydratloze fase opeens heel erg bijgekomen omdat ik de opbouw niet goed deed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:04 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Niet minder, strenger. De koolhydraatloze fase is nu voorbij en langzaamaan bouw ik nu weer wat koolhydraten in. Vandaag is gewoon een rare dag omdat ik Pas om 12 uur wakker werd,
Verder nu ook wat normale kaas, af en toe iets zoets. Anders kom je niet meer in een normaal ritme
Afgelopen twee jaar, toen ik niet van mijn vriend mocht gaan lijnen omdat hij bang was voor een terugval. Ik heb een beetje een lastige periode achter de rug, nu gaat het beter en ben ik emotioneel een soort van stabiel (ahem), waardoor ik nu wel aan de lijn kan doen. Maar de afgelopen twaalf jaar heb ik een BMI tussen de 14 en 45 gehad, door moeilijk eten. Daarom wil ik nu ook stabieler eten. En ik moet zeggen dat ik sinds mijn twaalfde niet meer zo normaal heb gegeten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:38 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Waarom ben je zoveel bijgekomen dan?
Ik had laatst zelfgemaakte quiche bij de soepquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn er trouwens nog goede ideeën voor een avondmaal? Ik ben inspiratieloosen een blik soep is misschien wat weinig.
Een lekkere salade met kip ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn er trouwens nog goede ideeën voor een avondmaal? Ik ben inspiratieloosen een blik soep is misschien wat weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gisteren had ik lekkere couscoussalade gemaakt, met bosuitjes, komkommer, geroosterde paprika, platte peterselie, zwarte olijfjes, beetje feta, wat munt, chilivlokken, citroensap en rasp en wat olijfolie en zwarte peper.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hmmm... ik zit een beetje aan een couscoussalade of wraps te denken, alleen merk ik dat ik best eentonig aan het eten ben. Dat wil ik een beetje doorbreken.
Aardappelen zijn prima. Alleen de afgelopen twee weken heb ik praktisch voortdurend aardappelen gegeten. Even wat anders
ideetje? of een andere? Er staan behoorlijk wat fijne vegetarische recepten op eatgreen.nl.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hmmm... ik zit een beetje aan een couscoussalade of wraps te denken, alleen merk ik dat ik best eentonig aan het eten ben. Dat wil ik een beetje doorbreken.
Die maakte D. een keer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef littledrummergirl het volgende:
dit is mijn favo wrap![]()
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=431358
[ afbeelding ]
dat was dan een wijs besluitquote:
Ziet er lekker uit! Denk dat ik eens binnenkort wraps ga maken met light roomkaas, rucola en gerookte zalm. Of gerookte kip.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
kan ook prima zonder muntquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:09 schreef Silmarwen het volgende:
Die wraps zien er lekker uit!!! Alleen heeft manlief de schruft aan munt, dus dat moet apart geserveerd worden, kids zijn ook niet dol op wraps. Nu eet de oudste toch amper wat 's avonds, dus daar maken we ons onderhand niet zo druk meer om.
Krijg er een beetje trek vanquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, daar ga je dood van, omdat je accuut 55kg aankomt als je dat eet!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Krijg er een beetje trek vanAlleen is dat wel goed, room en majo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |