Nou, niet om de hoekquote:Op zondag 22 januari 2012 09:40 schreef Vanyel het volgende:
Waar jij woont is op zondag naar de supermarkt zeker geen optie?
Dat denk ik niet neequote:Op zondag 22 januari 2012 09:40 schreef Vanyel het volgende:
Waar jij woont is op zondag naar de supermarkt zeker geen optie?
Zaterdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was hier gratis therapie aan het geven.quote:
Tsja, je hebt wat gemist.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja, je hebt wat gemist.
D'r waren ook veul single mannen.
quote:
Uit mijn team?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja, je hebt wat gemist.
D'r waren ook veul single mannen.
Droegen ze witte sokken?quote:
Hadden ze seizoenskaarten?quote:
You saying you're not straight? So is spaghetti before it...dries up?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
You say you're straight? So is spaghetti before it gets hot.
Waarschijnlijk nietquote:Op zondag 22 januari 2012 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
M'n lover neemt niet op. Hij heeft vast een ander.
Dan is het nog steeds curly, maar ook nog eens oneetbaarquote:Op zondag 22 januari 2012 12:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
You saying you're not straight? So is spaghetti before it...dries up?
D'r zat een handjevol Rotterdam-enthousiastelingen bij.quote:
Want pasta komt hard en recht uit de machine?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds curly, maar ook nog eens oneetbaar
Ja nu je het zegt, misschien is ie gewoon even niet bij zijn telefoon.quote:
Goh, zou dat kunnen?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, misschien is ie gewoon even niet bij zijn telefoon.
Volgens mij verkochte wij die bij de Bijenkorf, op de gift afdeling. Als ik voor ogen heb wat je bedoelt.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:02 schreef lezzer het volgende:
Ja zoiets zoek ik dus
Dat je niet van die gekreukte tickets hebt enzo.
Been there... en ik heb het even opgezocht ook gelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goh, zou dat kunnen?
Mijn mevrouw is ooit in paniek van dr werk naar huis gereden omdat ik al 1,5 uur niet opnam... Hij stond gewoon op stil en ik was in de tuin bezig ofzo...
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
You say you're straight? So is spaghetti before it gets hot.
Ja, ik kan mezelf ook zo gek maken, en na afloop denk ik dan altijd "Gawd, waarom ben ik ook zo'n hyperemotionele dwamaqwueenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goh, zou dat kunnen?
Mijn mevrouw is ooit in paniek van dr werk naar huis gereden omdat ik al 1,5 uur niet opnam... Hij stond gewoon op stil en ik was in de tuin bezig ofzo...
Ja, maar daar was potentieel ook nog iets aan de handquote:Op zondag 22 januari 2012 13:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Been there... en ik heb het even opgezocht ook gelijk.
Lesbeau #316 - Diepe dalen met hoogtepunten!
Goede tip! Thanks.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:36 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Volgens mij verkochte wij die bij de Bijenkorf, op de gift afdeling. Als ik voor ogen heb wat je bedoelt.
Aww vet sneu.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Been there... en ik heb het even opgezocht ook gelijk.
Lesbeau #316 - Diepe dalen met hoogtepunten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik ben eigenlijk helemaal niet lekkerquote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef skunkasaur het volgende:
Ja ben je nou al terug? Hoe langer je wegblijft hoe moeilijker het wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op zondag 22 januari 2012 19:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer, je moet je gewoon niet zo druk maken om wat anderen van iets zullen vinden.
Nou, dat was ik bij het vertrek wel voorbij. Maar ja, toen de druk er af was (quote:Op zondag 22 januari 2012 19:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer, je moet je gewoon niet zo druk maken om wat anderen van iets zullen vinden.
Echt te kleuren, met een kleurplaat en stiften?quote:
Ws. zou ik het als 16 jarige serieuzer nemen dan nu. Nu zou ik het van mijn contractvorm af laten hangen hoe ik er op zou reagerenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:22 schreef Blue-eyes het volgende:
Stel je voor, je bent 16 jaar, je werkt bij een supermarkt en de bedrijfsleider heeft dit opgehangen:
[ afbeelding ]
Hoe zouden jullie reageren?
Nee, met kleurpotloodjes en een leeg vel papier. BIJNA net zo leukquote:Op zondag 22 januari 2012 19:23 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Echt te kleuren, met een kleurplaat en stiften?
Dat is NOG leuker want dan gebruik je je eigen fantasiequote:Op zondag 22 januari 2012 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, met kleurpotloodjes en een leeg vel papier. BIJNA net zo leuk
Ja, eigenlijk is het jammer dat je gewoon met dat soort dingen ophoudt als je ouder wordt. Zo was ik ook altijd gek op lego en toen mijn neefje een paar maanden geleden met lego ging spelen maakt m'n hart een huppeltje en ben ik ook op de grond gaan liggen om iets te bouwen. Heerlijkquote:Op zondag 22 januari 2012 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
NOU DAAROM BEN IK DUS WEER BEGONNEN!!!
Ik kan het iedereen aanraden!!!
Want ik doe (deed) dit nooit, maar kwam op vakantie iets tegen waar ik heel blij van werd en waarvan ik dacht OMGWTFBBQTHATSLIKESEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWTRUE!!!
En vandaag heb ik Tinkerbell potloden gekocht![]()
Ik heb zo'n wake-up light, daar schijn je ook happy van te worden. Hoe vaker dat ding me wakker maakt met dat felle licht, hoe depressiever ik word.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bah.
De happylamp staat weer naast het bed.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef Vanyel het volgende:
Muts.
Ik vorig weekend 2 dagen niet en dat was al een slecht idee.
Valt het jullie ook op dat ik niet meer hoef te vertalen voor de manische uitingen van DP? Ze is eindelijk thuisgekomen
Ik wil 'm wel van je kopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n wake-up light, daar schijn je ook happy van te worden. Hoe vaker dat ding me wakker maakt met dat felle licht, hoe depressiever ik word.
Ik was al even beledigdquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef lezzer het volgende:
Ja, dikke middelvinger denk ik.
-edit-
Oh God er was nog een hele pagina![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef Vanyel het volgende:
Muts.
Ik vorig weekend 2 dagen niet en dat was al een slecht idee.
Valt het jullie ook op dat ik niet meer hoef te vertalen voor de manische uitingen van DP? Ze is eindelijk thuisgekomen
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Eindelijk kan ik mijn moeie inethoofd ergens veilig te rusten leggen
![]()
![]()
quote:
Ik vond het al wel erg naar je eigen drama toegerekend hoor...quote:Op zondag 22 januari 2012 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
JA MAAR DAN KAN IK TOCH NIET DRAMAAAAAAAAAAAAAATISCH DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN?
* DancingPhoebe stort wenend ter aarde
Jan S, wie kent 'm niet!quote:
Datquote:Op zondag 22 januari 2012 21:35 schreef Vanyel het volgende:
Wij vinden het ook erg dat je morgen weer moet werken.
En dat ook...quote:Erger nog, ik moet dat ook.
Hemeltje lief, freule. Wat bezint u toch om dit soort gedrag te vertonen! Uw weeklanken en gejammer staan u niet in dit late avondlicht. Gaat heen en weest ginder een dramatisch schepsel!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
JA MAAR DAN KAN IK TOCH NIET DRAMAAAAAAAAAAAAAATISCH DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN?
* DancingPhoebe stort wenend ter aarde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik moest lachenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hemeltje lief, freule. Wat bezint u toch om dit soort gedrag te vertonen! Uw weeklanken en gejammer staan u niet in dit late avondlicht. Gaat heen en weest ginder een dramatisch schepsel!
U bent geniaal, uwn Bakkes.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hemeltje lief, freule. Wat bezint u toch om dit soort gedrag te vertonen! Uw weeklanken en gejammer staan u niet in dit late avondlicht. Gaat heen en weest ginder een dramatisch schepsel!
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi. Ik slaap toch thuis vannacht.Whattup? Ruzie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lesbosapiens
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi. Ik slaap toch thuis vannacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Oh... wat. WAT. KNOKPLOEG!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Als in, dat wat wellicht nog niet aan was is nu toch wel definitief uit.
( . ) ( . )quote:Op zondag 22 januari 2012 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Als in, dat wat wellicht nog niet aan was is nu toch wel definitief uit.
Was het maar ruzie. Hij zag het tussen ons niet werken in een relatie. Te verschillend.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is niet leuk en het doet wel echt pijn.
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Want hij heeft eigenlijk ook niks fout gedaan. Hij voelde het gewoon niet zoals ik het voelde.
Op zich wel goed geslapen, verdrietig zijn is vermoeiend.quote:Op maandag 23 januari 2012 07:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe is het nou Erik? Heb je een beetje geslapen?
* DancingPhoebe komt reutelend op gang voor de nieuweweek....
GMTAquote:Op maandag 23 januari 2012 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihihihihihi, ik hou van V. Ook op maandagochtend. Gihghigighig.
Ja dat is altijd zo'n kutmoment. Net of je het even weer voor het eerst hoort. Alsof het nog niet rottig genoeg was.quote:Op maandag 23 januari 2012 08:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich wel goed geslapen, verdrietig zijn is vermoeiend.
En dan word je wakker en voor een klein moment ben je nog niet bij met je gedachten en is alles oké, maar dan herinner je gisteren en komt het besef en dan is opstaan opeens niet meer leuk. Hmpf.
Nou...quote:Op maandag 23 januari 2012 08:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht dat dat voor jou nooit zo'n punt was?
Zekers. Is ook makkelijk met dit toetsenbord. Alles zit aan de zijkanten (met een gat in het midden) zodat ik er met mijn rudimentaire duimpjes goed bij kan.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:17 schreef lezzer het volgende:
Oh, maar jij kunt dus keigoed typen met je duimen?
Ik doe altijd met één vinger...
Of met twee, op m'n iPad.
Heb je gewoon hele korte duimpjes ofzo? Ik moest het woord even googlen hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 16:32 schreef Vanyel het volgende:
mijn rudimentaire duimpjes goed bij kan.
Geef je bloed?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef Vanyel het volgende:
* Vanyel heeft een dikke naald in haar arm
au
Is de naald voor plasma nog dikker dan die voor gewoon bloed geven?! En ik vind de "gewone" al zo dikquote:
Nee dacht ik, maar klopt niet zeggen ze hier.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef Nirak het volgende:
[..]
Is de naald voor plasma nog dikker dan die voor gewoon bloed geven?! En ik vind de "gewone" al zo dik
Heb jij trouwens gewacht met doneren tot na de bv periode?
Het leek mij ook verstandiger om te wachten, maar checken bij ervaringsdeskundige kan nooit kwaadquote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee dacht ik, maar klopt niet zeggen ze hier.
Dit is mijn eerste keer sinds de zwangerschap. Ja dus, gewacht.
hebben ze ook liever niet, is niet zo fijn voor je.
Schattig hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het leek mij ook verstandiger om te wachten, maar checken bij ervaringsdeskundige kan nooit kwaad
Ik was als de dood voor de bevalling icm bloedverdunners, want stel je voor dat ik daardoor een transfusie nodig zou hebben dan zou ik nooit meer bloed mogen geven... Waar je jezelf allemaal druk over kan maken he
Deze is echt te bijzonder om ongemerkt voorbij te laten gaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef LizzyAdam het volgende:
Bij de bloedbank breidde ze zich altijd voor op de Zusjes Lizzy, die vielen namelijk altijd flauw
Het enige wat ik hoefte te doen was je eigen woorden herhalen. Toen moest jij giechelen bij de dokter. En dan nu mij de schuld geven hè! Tss.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:56 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ga binnenkort voor de eerste keer bloed geven.Nog even wachten op de oproepkaart. De vorige keer dat ik daar was voor de bloedtest deed Lizzy me pesten.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef LizzyAdam het volgende:
Bij de bloedbank breidde ze zich altijd voor op de Zusjes Lizzy, die vielen namelijk altijd flauw
Daar zijn er inderdaad niet genoeg van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:07 schreef LizzyAdam het volgende:
En Vnog iemand die me pest met mijn D'tjes/t'tjes en typotyfus. Fijn, daar zijn er niet al genoeg van
Het mooie er van is dat ik morgen nog een flinke doorstampdag heb en dan is het klaar voor de vakantiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooh, dat zijn de beste dagen Lezzer!!!
Brrrr... ik vind ze maar eng kijkenquote:
Even ter info: we ZIJN hier allemaal personeel behalve jijzelfquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:23 schreef lezzer het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargggghhhh begin nooit, ik herhaal NOOIT aan personeel![]()
![]()
![]()
[insert neerstekende smiley]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pffff... zeukerds.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:53 schreef lezzer het volgende:
Bij ons beginnen ze dan dat dan zelf wel wat bij willen leggen.
Of gewoon te zeuren dat het budget te laag is.
Of ze willen een auto die voor privé wel geschikt is maar niet voor het werk
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:44 schreef lezzer het volgende:
Ik denk echt dat het ergste dat een ondernemer ooit moet doen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kies een Ka!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grollen terzijde zou je zelf ook de auto willen die je wil en niet een die je baas leuk voor je vindt
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Jup, maar voor mensen die niet in vaste dienst (cq bij mij gedetacheerd) zijn maak ik toch graag een andere afwegingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef Vanyel het volgende:
Grollen terzijde zou je zelf ook de auto willen die je wil en niet een die je baas leuk voor je vindt
Hier ook, tankpas werkt alleen in NL.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij ons mag je er mee op vakantie, maar je mag alleen in nl tanken.
Ieder weekend zou wel uitschieters opleveren waar een gesprekje.op volgt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:39 schreef Blue-eyes het volgende:
In een grijs verleden is er wel eens iemand geweest die er misbruik van maakte, die reed in de winter elk weekend naar Oostenrijk om te skieën.
Ja, dat was mijn antwoord, maar dan in nettere bewoordingenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef Vanyel het volgende:
Als jij straks een gezin hebt, hossel je toch lekker zelf een auto..
Nou, we regelen bedrijfsauto's, en daar mogen ze privé in rijden. Dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pff kun je dan niet beter bedrijfsauto's regelen waar ze heul niet prive in mogen?
Anders. Niet per se onduidelijk en zelfs niet altijd diplomatiek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Soms zijn we te diplomatiek met zn allen
Bij ons zijn alle leaseauto afspraken in de arbeidsvoorwaarden opgenomen. Bij het tekenen van het arbeidscontract krijgen ze dan ook een leaseauto overeenkomst.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:32 schreef lezzer het volgende:
Soms is diplomatiek niet duidelijk genoeg. Dus dan maar recht voor z'n raap.
"ik dacht dat jij bedoelde blah blah" heb ik iets te vaak gehoord...
quote:
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Trouwen lesbo's ook niet veel meer?
Ik klikte door naar:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:18 schreef lezzer het volgende:
Zelfs in wikipedia![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/U-Haul_lesbian
quote:Lesbian bed death
Lesbian bed death is a term coined by University of Washington sociologist Pepper Schwartz in her 1983 book American Couples.[1] According to Schwartz, lesbian couples in committed relationships have less sex than any other type of couple, and they generally experience less sexual intimacy the longer the relationship lasts.[1] The study was later criticized by several researchers, and the concept has subsequently been categorized as popular myth
Dat ging echt alleen over die peer. Ik zat een peer te eten, en die was wat hard vond ik, terwijl hij er toch al een paar dagen lag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |