Hadden ze seizoenskaarten?quote:
You saying you're not straight? So is spaghetti before it...dries up?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
You say you're straight? So is spaghetti before it gets hot.
Waarschijnlijk nietquote:Op zondag 22 januari 2012 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
M'n lover neemt niet op. Hij heeft vast een ander.
Dan is het nog steeds curly, maar ook nog eens oneetbaarquote:Op zondag 22 januari 2012 12:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
You saying you're not straight? So is spaghetti before it...dries up?
D'r zat een handjevol Rotterdam-enthousiastelingen bij.quote:
Want pasta komt hard en recht uit de machine?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds curly, maar ook nog eens oneetbaar
Ja nu je het zegt, misschien is ie gewoon even niet bij zijn telefoon.quote:
Goh, zou dat kunnen?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, misschien is ie gewoon even niet bij zijn telefoon.
Volgens mij verkochte wij die bij de Bijenkorf, op de gift afdeling. Als ik voor ogen heb wat je bedoelt.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:02 schreef lezzer het volgende:
Ja zoiets zoek ik dus
Dat je niet van die gekreukte tickets hebt enzo.
Been there... en ik heb het even opgezocht ook gelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goh, zou dat kunnen?
Mijn mevrouw is ooit in paniek van dr werk naar huis gereden omdat ik al 1,5 uur niet opnam... Hij stond gewoon op stil en ik was in de tuin bezig ofzo...
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
You say you're straight? So is spaghetti before it gets hot.
Ja, ik kan mezelf ook zo gek maken, en na afloop denk ik dan altijd "Gawd, waarom ben ik ook zo'n hyperemotionele dwamaqwueenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goh, zou dat kunnen?
Mijn mevrouw is ooit in paniek van dr werk naar huis gereden omdat ik al 1,5 uur niet opnam... Hij stond gewoon op stil en ik was in de tuin bezig ofzo...
Ja, maar daar was potentieel ook nog iets aan de handquote:Op zondag 22 januari 2012 13:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Been there... en ik heb het even opgezocht ook gelijk.
Lesbeau #316 - Diepe dalen met hoogtepunten!
Goede tip! Thanks.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:36 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Volgens mij verkochte wij die bij de Bijenkorf, op de gift afdeling. Als ik voor ogen heb wat je bedoelt.
Aww vet sneu.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Been there... en ik heb het even opgezocht ook gelijk.
Lesbeau #316 - Diepe dalen met hoogtepunten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik ben eigenlijk helemaal niet lekkerquote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef skunkasaur het volgende:
Ja ben je nou al terug? Hoe langer je wegblijft hoe moeilijker het wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op zondag 22 januari 2012 19:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer, je moet je gewoon niet zo druk maken om wat anderen van iets zullen vinden.
Nou, dat was ik bij het vertrek wel voorbij. Maar ja, toen de druk er af was (quote:Op zondag 22 januari 2012 19:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer, je moet je gewoon niet zo druk maken om wat anderen van iets zullen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |