quote:Op zondag 22 januari 2012 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is niet leuk en het doet wel echt pijn.
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Want hij heeft eigenlijk ook niks fout gedaan. Hij voelde het gewoon niet zoals ik het voelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich wel goed geslapen, verdrietig zijn is vermoeiend.quote:Op maandag 23 januari 2012 07:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe is het nou Erik? Heb je een beetje geslapen?
* DancingPhoebe komt reutelend op gang voor de nieuweweek....
GMTAquote:Op maandag 23 januari 2012 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihihihihihi, ik hou van V. Ook op maandagochtend. Gihghigighig.
Ja dat is altijd zo'n kutmoment. Net of je het even weer voor het eerst hoort. Alsof het nog niet rottig genoeg was.quote:Op maandag 23 januari 2012 08:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich wel goed geslapen, verdrietig zijn is vermoeiend.
En dan word je wakker en voor een klein moment ben je nog niet bij met je gedachten en is alles oké, maar dan herinner je gisteren en komt het besef en dan is opstaan opeens niet meer leuk. Hmpf.
Nou...quote:Op maandag 23 januari 2012 08:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht dat dat voor jou nooit zo'n punt was?
Zekers. Is ook makkelijk met dit toetsenbord. Alles zit aan de zijkanten (met een gat in het midden) zodat ik er met mijn rudimentaire duimpjes goed bij kan.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:17 schreef lezzer het volgende:
Oh, maar jij kunt dus keigoed typen met je duimen?
Ik doe altijd met één vinger...
Of met twee, op m'n iPad.
Heb je gewoon hele korte duimpjes ofzo? Ik moest het woord even googlen hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 16:32 schreef Vanyel het volgende:
mijn rudimentaire duimpjes goed bij kan.
Geef je bloed?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef Vanyel het volgende:
* Vanyel heeft een dikke naald in haar arm
au
Is de naald voor plasma nog dikker dan die voor gewoon bloed geven?! En ik vind de "gewone" al zo dikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |