Echt te kleuren, met een kleurplaat en stiften?quote:
Ws. zou ik het als 16 jarige serieuzer nemen dan nu. Nu zou ik het van mijn contractvorm af laten hangen hoe ik er op zou reagerenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:22 schreef Blue-eyes het volgende:
Stel je voor, je bent 16 jaar, je werkt bij een supermarkt en de bedrijfsleider heeft dit opgehangen:
[ afbeelding ]
Hoe zouden jullie reageren?
Nee, met kleurpotloodjes en een leeg vel papier. BIJNA net zo leukquote:Op zondag 22 januari 2012 19:23 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Echt te kleuren, met een kleurplaat en stiften?
Dat is NOG leuker want dan gebruik je je eigen fantasiequote:Op zondag 22 januari 2012 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, met kleurpotloodjes en een leeg vel papier. BIJNA net zo leuk
Ja, eigenlijk is het jammer dat je gewoon met dat soort dingen ophoudt als je ouder wordt. Zo was ik ook altijd gek op lego en toen mijn neefje een paar maanden geleden met lego ging spelen maakt m'n hart een huppeltje en ben ik ook op de grond gaan liggen om iets te bouwen. Heerlijkquote:Op zondag 22 januari 2012 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
NOU DAAROM BEN IK DUS WEER BEGONNEN!!!
Ik kan het iedereen aanraden!!!
Want ik doe (deed) dit nooit, maar kwam op vakantie iets tegen waar ik heel blij van werd en waarvan ik dacht OMGWTFBBQTHATSLIKESEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWTRUE!!!
En vandaag heb ik Tinkerbell potloden gekocht![]()
Ik heb zo'n wake-up light, daar schijn je ook happy van te worden. Hoe vaker dat ding me wakker maakt met dat felle licht, hoe depressiever ik word.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bah.
De happylamp staat weer naast het bed.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef Vanyel het volgende:
Muts.
Ik vorig weekend 2 dagen niet en dat was al een slecht idee.
Valt het jullie ook op dat ik niet meer hoef te vertalen voor de manische uitingen van DP? Ze is eindelijk thuisgekomen
Ik wil 'm wel van je kopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n wake-up light, daar schijn je ook happy van te worden. Hoe vaker dat ding me wakker maakt met dat felle licht, hoe depressiever ik word.
Ik was al even beledigdquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef lezzer het volgende:
Ja, dikke middelvinger denk ik.
-edit-
Oh God er was nog een hele pagina![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |