Nee dacht ik, maar klopt niet zeggen ze hier.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef Nirak het volgende:
[..]
Is de naald voor plasma nog dikker dan die voor gewoon bloed geven?! En ik vind de "gewone" al zo dik
Heb jij trouwens gewacht met doneren tot na de bv periode?
Het leek mij ook verstandiger om te wachten, maar checken bij ervaringsdeskundige kan nooit kwaadquote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee dacht ik, maar klopt niet zeggen ze hier.
Dit is mijn eerste keer sinds de zwangerschap. Ja dus, gewacht.
hebben ze ook liever niet, is niet zo fijn voor je.
Schattig hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het leek mij ook verstandiger om te wachten, maar checken bij ervaringsdeskundige kan nooit kwaad
Ik was als de dood voor de bevalling icm bloedverdunners, want stel je voor dat ik daardoor een transfusie nodig zou hebben dan zou ik nooit meer bloed mogen geven... Waar je jezelf allemaal druk over kan maken he
Deze is echt te bijzonder om ongemerkt voorbij te laten gaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef LizzyAdam het volgende:
Bij de bloedbank breidde ze zich altijd voor op de Zusjes Lizzy, die vielen namelijk altijd flauw
Het enige wat ik hoefte te doen was je eigen woorden herhalen. Toen moest jij giechelen bij de dokter. En dan nu mij de schuld geven hè! Tss.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:56 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ga binnenkort voor de eerste keer bloed geven.Nog even wachten op de oproepkaart. De vorige keer dat ik daar was voor de bloedtest deed Lizzy me pesten.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef LizzyAdam het volgende:
Bij de bloedbank breidde ze zich altijd voor op de Zusjes Lizzy, die vielen namelijk altijd flauw
Daar zijn er inderdaad niet genoeg van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:07 schreef LizzyAdam het volgende:
En Vnog iemand die me pest met mijn D'tjes/t'tjes en typotyfus. Fijn, daar zijn er niet al genoeg van
Het mooie er van is dat ik morgen nog een flinke doorstampdag heb en dan is het klaar voor de vakantiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooh, dat zijn de beste dagen Lezzer!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |