Pffff... zeukerds.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:53 schreef lezzer het volgende:
Bij ons beginnen ze dan dat dan zelf wel wat bij willen leggen.
Of gewoon te zeuren dat het budget te laag is.
Of ze willen een auto die voor privé wel geschikt is maar niet voor het werk
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:44 schreef lezzer het volgende:
Ik denk echt dat het ergste dat een ondernemer ooit moet doen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kies een Ka!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grollen terzijde zou je zelf ook de auto willen die je wil en niet een die je baas leuk voor je vindt
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Jup, maar voor mensen die niet in vaste dienst (cq bij mij gedetacheerd) zijn maak ik toch graag een andere afwegingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef Vanyel het volgende:
Grollen terzijde zou je zelf ook de auto willen die je wil en niet een die je baas leuk voor je vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook, tankpas werkt alleen in NL.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij ons mag je er mee op vakantie, maar je mag alleen in nl tanken.
Ieder weekend zou wel uitschieters opleveren waar een gesprekje.op volgt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:39 schreef Blue-eyes het volgende:
In een grijs verleden is er wel eens iemand geweest die er misbruik van maakte, die reed in de winter elk weekend naar Oostenrijk om te skieën.
Ja, dat was mijn antwoord, maar dan in nettere bewoordingenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef Vanyel het volgende:
Als jij straks een gezin hebt, hossel je toch lekker zelf een auto..
Nou, we regelen bedrijfsauto's, en daar mogen ze privé in rijden. Dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pff kun je dan niet beter bedrijfsauto's regelen waar ze heul niet prive in mogen?
Anders. Niet per se onduidelijk en zelfs niet altijd diplomatiek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Soms zijn we te diplomatiek met zn allen
Bij ons zijn alle leaseauto afspraken in de arbeidsvoorwaarden opgenomen. Bij het tekenen van het arbeidscontract krijgen ze dan ook een leaseauto overeenkomst.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:32 schreef lezzer het volgende:
Soms is diplomatiek niet duidelijk genoeg. Dus dan maar recht voor z'n raap.
"ik dacht dat jij bedoelde blah blah" heb ik iets te vaak gehoord...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Trouwen lesbo's ook niet veel meer?
Ik klikte door naar:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:18 schreef lezzer het volgende:
Zelfs in wikipedia![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/U-Haul_lesbian
quote:Lesbian bed death
Lesbian bed death is a term coined by University of Washington sociologist Pepper Schwartz in her 1983 book American Couples.[1] According to Schwartz, lesbian couples in committed relationships have less sex than any other type of couple, and they generally experience less sexual intimacy the longer the relationship lasts.[1] The study was later criticized by several researchers, and the concept has subsequently been categorized as popular myth
Dat ging echt alleen over die peer. Ik zat een peer te eten, en die was wat hard vond ik, terwijl hij er toch al een paar dagen lag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |