abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107065254
2012

28 januari: IslaBonita (meisje)
29 januari: Fee-nix (jongen)

11 februari: CrazyMoon
14 februari: klavertje-4
*** 17 februari: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart: Webkim
20 maart: PureEvil
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra
26 juni: KatyM
26 juni: Marjolijntje
29 juni: bijtje84
30 juni: clauwheee

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes
17 juli: Sonnetje85
21 juli: Gerberaatje
24 juli: Tante_Soesa
26 juli: Troeta

1 augustus: Nanadu
13 augustus: SupremeEvil

1 september: Sopho
13 September: Frups

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107065279
Onverwacht is onverwacht terug, ehm.. hoeslakens hebben ze niet bij de Zeeman, wel bij Wibra!
Enneh,
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Over ledikantjes gesproken, wanneer mag je zo'n bedje nou gaan opmaken? O+.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 14:10:58 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107065352
Wanneer je maar wil, staat het te verstoffen dan was je het gewoon weer een week of wat voor je uitgerekende datum :Y
pi_107065401
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 14:10 schreef Marrije het volgende:
Wanneer je maar wil, staat het te verstoffen dan was je het gewoon weer een week of wat voor je uitgerekende datum :Y
:o! Echt? Oh.
* Kuukske heeft vanmiddag wat te doen! :D
  zaterdag 21 januari 2012 @ 14:15:50 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107065488
Hier moet het ledikantje nog geverfd worden, verf moet ook nog gekocht worden. Ik wacht al een tijdje op de kleurstalen ):O
pi_107065502
Heb je specifieke kleuren in gedachten? Omdat je op stalen zit te wachten??
  zaterdag 21 januari 2012 @ 14:19:19 #7
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107065599
Zilver met een ik weet nog niet precies welke kleur roze. Ondertussen krijg ik een vieze plak chocoladehand aan mn jurk afgeveegd :{
Fuchsiaroze lijkt me wel wat, maar manlief begon er meteen over dat ze wel rust aan dr ogen moet hebben als ze die open doet. Dus misschien is fuchsia dan niet zo'n goed idee. Ik dacht het ledikant zilver en de spijlen roze. Of is dat niet leuk? Ik weet het eigenlijk nog niet oO<
pi_107066087
:D. Fuchsia is wel stoer. Moeilijk te zeggen of dat leuk is eigenlijk Marrije met dat roze. Het lijkt me moeilijk om je daar een goeie voorstelling van te kunnen maken. Maar lang leve de stalen dan dus. :7

Oh en chocolade :Y)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:57:02 #9
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107068412
PureEvil, ik heb toen ook de kap gewassen in de wasmachine. Gewoon op 30 graden, kort programma en laag toerental.
Ik ben ook niet van op de hand wassen :N

Fuchsia met zilver klinkt prima, Marrije :Y
pi_107068622
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 14:12 schreef Kuukske het volgende:

[..]

:o! Echt? Oh.
* Kuukske heeft vanmiddag wat te doen! :D
:D

Helaas is het geen middagvullend programma. :p
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107068668
Wel tof dat je de kleur van de box kunt bepalen op die manier. Denk dat zilver met die kleur roze echt heel gaaf is. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107068724
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nee. Het zorgt wel voor een hoop vragen :').
"Moet dit dan zo? Is dit dan hoog genoeg? Of laag genoeg? Waar moet je nou al dat overschot aan laken en deken laten?"
Dat soort dingen. :+. Maar een filmpje op internet heeft al wat duidelijkheid verschaft.
pi_107070046
zilver en roze klinkt leuk marrije :Y

:') ben een fotoboek aan 't maken over 2011 enzo..
voel me een redelijke ):O op dit moment haha
zomerfoto's voor-zw.schap terug kijken is niet zo handig denk ik
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:53:30 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107070103
Lekker toch dat tutten O+
pi_107070890
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef Soempie het volgende:

[..]

oh, ik vond van wel eigenlijk :@
pi_107071635
PE, je vraag over die maxi-cosie:Ik heb die kap niet gewassen maar ik denk als je die in een kussensloop doet (dichtmaakt met een elastiekje) kat het wel kan. Niet in een overvolle wasmachine doen iig.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_107072687
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:24 schreef Kyara het volgende:

[..]

oh, ik vond van wel eigenlijk :@
:D O+
pi_107074070
Buikfoto in daartoe bestemde topic!

Vanavond meer, nu eten.
pi_107074429
Bijtje, kon niet per se daar je regio uit ophaln hoor ;) Maar dacht t omdat ik t over voorburg had en jij dat zei :D
Maar wel enigszins deze regio dus ;)

Volgens mij is de maagzuur hier weer aan t opkomen -O- Dat heb ik niet gemist...
Heb ook hele dagen honger :')

Benieuwd voor welke kleuren je gaat Marije! Roze met zilver is wel heel leuk!

Leuk he bedje opmaken Kuukske, staat zo knus O+
pi_107077222
Vanmorgen geslachtsecho gehad en we weten nu of M. een broertje of een zusje krijgt. Ben echt blij dat we het nu weten.
Alles zeg er prima uit, het was bijna een 20 weken echo. Ze kon alles erg goed zien bij mij.

Wat ben jij aan het eten Son? Ik vergrijp me weer aan de pinda chipito's. :-)
pi_107077422
Overdag waren t lange vigers (die nu op zijn). Heb ook netjes ontbeten en boterhammen gegeten hoor ;)
Nu zit ik aan de tijgernootjes :')

Ja en wat krijgt ie? Een broertje of zusje ;)
pi_107077525
Je hebt het goed Son! Hij krijgt een broertje of een zusje! Leuk he!

Oeh, lange vingers, die eten ook zo lekker weg!
pi_107077707
Flauw Bodpa :P je weet zeker dat het geen hondje is??

Ik heb mijn verslaving de afgelopen dagen in Lemon Fusion van Schweppes :P litersss! (en het dan gek vinden dat toen ik gisteren naar bed ging, ik in een half uur, 4 (!!!) keer naar de WC kon met een overvolle blaas.. :') echt elke keer als ik net wegzakte zat ie weer vol }:| )

:P
pi_107077757
Dat spul is ook lekker!
Ik had laatst de citrus fusion
pi_107077784
Die is ook lekker :Y de dame vind het ook lekker trouwens :') 1 keer een slokje gegeven en ze blijft bedelen :X
pi_107077866
#fail
Floris wil oo kaltijd mijn drinken drinken :') Een hoop dingen ag, maar cola dus echt niet.
Bij koffie zegt ie" mmmmm :')

beetje offtpic he ;)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 22:47:43 #28
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107081111
Krijg je het daar niet ontzettend zuur van Gerberaatje?

We hebben net binnen een kwartier het geboortekaartje uitgezocht. We hadden 3 boeken om uit te kiezen, en eerlijk gezegd vond ik er niet zo heel erg veel bijzonders in staan. Dit kaartje is iig simpel...Maandag maar ff bellen naar de drukkerij. ^O^ Weer 1 ding afgestreept van de lijst *O*
  zaterdag 21 januari 2012 @ 23:23:00 #29
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107082358
Niet bijgelezen vandaag. Wilde even melden dat alles rustig is en ik ga slapen :).
Vandaag in de stad nog een leuk nachtlampje gescoord. (Het is deze) En ook nog een truitje gekocht voor de baby :). Besloten dat dat z'n eerste truitje wordt, dus ook meteen gewassen en zit nu in de zkh tas, haha. (Het is een groene met de contouren van Nijntje met een beertje). Verder niet veel bijzonders gedaan. Truste!
pi_107083009
Bodpa leuk dat jullie het geslacht nu weten! Jammer dat wij het niet weten ;)
Houden jullie het in je omgeving ook geheim?

Drukke dag gehad, wat aanloop-visite om ons nieuwe huis te bekijken. Mannen aan de slag in de tuin. Huis vol zand :(
Maar, de tuin ligt dicht dat is wel heel fijn. Geen zandbak meer als achtertuin!
Morgen maar aan het stofzuigen en dweilen slaan, had er vanavond echt geen puf meer voor. Ik vertrek met een rennie naar bed. Blegh, maagzuur :(
pi_107088793
Bah, dit is de zoveelste slechte nacht geweest achter elkaar, ik begin wel een beetje (boel) op te raken hier :( Ik lig ook niet lekker meer, het liefst slaap ik op mijn buik, maar dat voelt helemaal niet fijn meer.
Straks komen mijn ouders langs om te helpen met de kinderkamer, even kijken hoe slecht de muren echt zijn en het vullen van de gaten. En stiekem hoop ik dan dat de boel daarna gewoon behandelaar is en we niet hoeven laten stucen oid. Zou een hoop tijd en geld besparen..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_107088878
Pure Evil: nee :D zuur met zuur bestrijden!

Slechte nacht.. Ai! Vanmiddag nog even lekker gaan liggen maar Marjolijntje! :Y

Moguh all! :W ik probeer dreumes al 2 uur tussen ons in nog even te laten slapen, maar helaas. Dus we kijken tv in bed :P
pi_107088884
Dat stucen kan je wel zelf proberen, voor tips en advies kan je n topic openen in k&w :-)
  zondag 22 januari 2012 @ 09:13:22 #34
250838 Fee-nix
pi_107088983
Mogguh. Meld met baby in de buik. Maarrrr we gaan met pannenkoeken ontbijten, dus wie weet ;) :P.
  zondag 22 januari 2012 @ 09:19:37 #35
30252 Soempie
Procreating
pi_107089007
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 09:13 schreef Fee-nix het volgende:
Mogguh. Meld met baby in de buik. Maarrrr we gaan met pannenkoeken ontbijten, dus wie weet ;) :P.
^O^
  zondag 22 januari 2012 @ 09:21:23 #36
250838 Fee-nix
pi_107089015
O en 39 wk vandaag! *O*
pi_107089024
Marjoijntje wat vervelend :* slaap normaal ook altijd op m'n buik :(

Ook gezellig gerberaatje :D

Ahh fee :) wie weet! O+ pannenkoeken
:o 39wkn! *O*

Wij krijgen vanmorgen schoonouders op bezoek, ben benieuwd wat ze van de kinderkamer, kinderwagen n box vinden.
pi_107089096
Goedemorgen meiden, hier heerlijk uitgeslapen. Peuter is aan het voetballen met papa en ik kan even de misselijkheid laten wegzakken.
Lekker Fee-Nix, pannenkoeken voor ontbijt! Marjolijntje, hopelijk kan je vandaag nog ergens rusten na de slechte nacht.
Bijltje, heb je nog veel last gehad van je maagzuur?
pi_107089106
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 09:21 schreef Fee-nix het volgende:
O en 39 wk vandaag! *O*
Oehhh gaaf, dan loop je n dag voor op mn vrouw!

Bij ons mag ie dr morgen uit, 07:00 ziekenhuis, 08:30 eruit!

Echt spannend, ben zo benieuwd!
  zondag 22 januari 2012 @ 09:38:27 #40
250838 Fee-nix
pi_107089110
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 09:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

O, geplande keizersnee dan? Spannend idd! En ik wil ook morgen }:| .
Veel succes!
  zondag 22 januari 2012 @ 09:38:32 #41
30252 Soempie
Procreating
pi_107089111
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 09:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Hoop je op een turbobevalling ;) of wordt het een keizersnee? In elk geval heel veel succes en ook heel veel geluk en plezier morgen. O+
  zondag 22 januari 2012 @ 09:39:20 #42
30252 Soempie
Procreating
pi_107089117
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 09:38 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

O, geplande keizersnee dan? Spannend idd! En ik wil ook morgen }:| .
Veel succes!
wat is er mis met vandaag? }:|
pi_107089135
N ouderwetse keizersnede!

Eerste babytje, nog ff shoppen voor leuke baby dingetjes, en om 14:00 vanmiddag moeten we nog in zkh zijn bij de zuster voor n opnamegesprek... En bloed prikken
pi_107089170
goedemorgen allemaal.

Fee-nix, 39 weken *O*

Dat wordt een spannende dag morgen John!

Grappig dat jullie gisteren allemaal bezig zijn geweest met het bedje, ik heb gisteren (en als ik zeg ik bedoel ik eigenlijk mijn man) het bedje alvast in elkaar gezet en tegen ons bed aangeschoven. Zijn er trouwens dames hier die ook een co sleeper gaan gebruiken? En wanneer zet je die klaar? Ik kan me zo voorstellen dat hij tijdens de bevalling wel een beetje in de weg staat? Maar om nu op het laatste moment nog dat ding er tegen aan te moeten schuiven.

Nouja, het zal wel goed komen allemaal.

Marjoleintje, wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Gaan jullie verven of behangen?

Sopho, hopelijk trekt je misselijkheid snel weg.

Gisteren zijn we op kraambezoek geweest, wat schattig, zo'n kleintje die lekker tegen je aan ligt te slapen <3 Nu heb ik nog meer zin in de baby!!!!
  zondag 22 januari 2012 @ 09:58:44 #45
250838 Fee-nix
pi_107089257
quote:
12s.gif Op zondag 22 januari 2012 09:39 schreef Soempie het volgende:

[..]

wat is er mis met vandaag? }:|
Niks :P dat mag ook hoor, haha. Ik zie t alleen niet gebeuren....

Thistleweed ik ga een co sleeper gebruiken. Hij staat nu gewoon nog in de babykamer, wel al opgemaakt enzo. En als de baby er is, rijden we hem gewoon naar onze kamer. Ik ga m in ieder geval niet alvast tegen m'n bed aanschuiven. Tijdens de bevalling zal ik er geen last van hebben, want ik moet naar het ziekenhuis ;). Maar t lijkt me ook gewoon onhandig met in- en uit bed stappen, aangezien dat op dit moment niet zo vloeiend gaat :P.
pi_107089315
Hehe, dat in en uitstappen had ik ook nog niet zo heel erg over nagedacht. Vond het wel makkelijk voor al die honderd duizend kussens die ik soms wel en soms niet in bed wil hebben. Ach, hij staat er nu en als hij in de weg gaat staan sommeer ik mijn lief wel om hem in de babykamer te zetten :D

Wieltjes is wel handig, hebben jullie een 'echte' co-sleeper? Wij hebben gewoon een ikea bedje met aan één kant geen hekje. Maar die moet toch ook wel binnen notime tegen het bed aangezet kunnen worden. Op welke hoogte hebben jullie het matras eigenlijk? Op dezelfde hoogte als jullie eigen matras of gewoon zoals het uitkomt? En zetten jullie de co sleeper in de kraamtijd ook op klossen?
pi_107089338
aha, ik heb het co-sleeper-van-ikea-ledikantje topic gevonden, daar moet toch wel info in staan over van alles ;)
  zondag 22 januari 2012 @ 10:11:45 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107089356
bodpa, dat kun je niet maken! Ons in het ongewisse laten! :'(
PM dan maar? O-)
Maar fijn dat alles goed was :Y

Hier staat het wiegje al een hele poos op onze kamer maar nog vol zooi. O.a. zomerpositiekleding.
Is het al april? ben de pijn eventjes zó beu
pi_107089394
aha, extra gaatjes boren en het matrasje op gelijke hoogte brengen, had ik gewoon ook helemaal nog niet over nagedacht, toch goed dat we alvast proefdraaien.

Oh, bodpa, vergeet helemaal op jouw echo te reageren! Wat fijn dat alles goed was! En spannend hoor, nu weet je welk geslacht het is.

Asyniur, wat vervelend dat je er even klaar mee bent, kan het me wel voorstellen, volgens mij heb je het niet al te makkelijk. En voor dat je het weet is het april, nog eventjes!
  Moderator zondag 22 januari 2012 @ 10:50:38 #50
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_107089820
Goedemorgen!
Vandaag 30 weken *O*
We kunnen de weken gaan aftellen :D

Net even m'n vrouw ontbijt op bed gebracht, dat heeft ze wel verdiend. En zo meteen verder met klussen aan de babykamer.
F.K.A. SuperwormJim
pi_107089974
Gefeliciteerd met de mooie mijlpaal Superwormjim. Lief dat je ontbijt op bed maakt! Heeft je vrouw het erg zwaar?
  Moderator zondag 22 januari 2012 @ 11:02:15 #52
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_107090001
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:00 schreef Thistleweed het volgende:
Gefeliciteerd met de mooie mijlpaal Superwormjim. Lief dat je ontbijt op bed maakt! Heeft je vrouw het erg zwaar?
Helemaal niet. Ze sport nog lekker door, doet nog bijna alles in het huishouden. Ik moet haar af en toe dwingen rust te nemen :)
F.K.A. SuperwormJim
pi_107090025
Wat fijn zeg, lekker dat ze nog van alles kan doen. Dwing haar maar lekker om veel rust te nemen :D
pi_107090148
Thistleweed, wij gebruiken ook een Ikea ledikantje als co-sleeper. Ik heb hem pas aan het bed vastgemaakt na de bevalling want met die rotte bekken en dikke buik kon ik anders ECHT niet meer uit bed komen. Toen ons bed in de kraamweek nog op kratjes stond heb ik de co-sleeper op de hoge stand gehad en daarna op de lage stand. Hij is nu ongeveer 5 cm lager dan mijn matras, maar dat deert niet :) Je zou inderdaad ook zelf gaatjes kunnen boren op de gewenste hoogte (vergeet niet het matrasje mee te rekenen in hoogte!).
pi_107090208
Dat was ik ook van plan tot dat mijn schoonmoeder vroeg hoe ik het bedje op gelijke hoogte met mijn matras ging krijgen. Daarvoor dacht ik ook, het maakt toch niet zo veel uit. Fijn om te horen dat het ook makkelijk gaat als er een hoogte verschil in zit. Ik denk wel dat wij er gewoon wat gaatjes bij maken, is misschien net zo makkelijk.

haha, zal je maar gebeuren dat je je matrasje vergeet mee te rekenen, goede tip!
  zondag 22 januari 2012 @ 11:16:20 #56
250838 Fee-nix
pi_107090240
Thistleweed, wij hebben idd een 'echte' co sleeper. Het matrasje doen we op dezelfde hoogte als ons matras idd. Ons bedje kun je namelijk gemakkelijk in hoogte verstellen. En klossen zijn niet nodig, want die doen we ook niet onder ons eigen bed (in overleg met de kraamzorg uiteraard).

Bodpa wat leuk dat je het geslacht weet :).
pi_107090247
Oh trouwens, je hoeft je niet druk te maken over het opmaken van het bedje. Dat doet de kraamverzorgster namelijk voor je. Gewoon zorgen dat je de boel gewassen in de kast hebt liggen en dan komt het helemaal goed ^O^

En nog een tipje: maak het bedje op als een matrozenbedje (zie google), dan kan je je beebje lekker op 'ooghoogte' leggen ipv helemaal onderaan het bedje.
pi_107090293
Wij moeten ook nog maar kijken hoe we het doen met klossen, we hebben een boxspring en die is van zich zelf al heel erg hoog. Misschien dat we er een extra matras onder leggen als we dan op een goede hoogte komen. Die hebben we toch nog liggen.

Maaruh... het opmaken van het bedje is toch juist heel erg leuk ;)
pi_107090928
Moggu, meld!

Fee, 39 weken! *O* Vandaag weer geen gerommel?

Vrouw van SWJ 30 weken! Wat goed dat je vrouw nog zo actief is. Was ik ook, nog steeds trouwens. Behalve dat mijn vent me van de bank af moet takelen, doe ik verder van alles. Hij is best verbaasd (en ik ook) dat ik nog zo mobiel ben terwijl ik over een week ben uitgerekend..Valt me mee! (en dan heb ik het niet over slaapproblemen, want dat valt me echt niet mee.. :O )

Bodpa leuk dat jullie het weten!!!!! Ik ben ook nieuwsgierig! Ik gok op een ventje. Waarom weet ik niet haha.

John, spannend!! En ik loop twee dagen voor op je vrouw, was gister 39 weken. En nou gaat je vrouw als eerste, tis niet eerlijk! :( :D

Marjoleintje wat balen van de slechte nacht. Kun je nog even gaan doezelen?

Asy,dikke knuf! :*
pi_107090983
Hier weer flink veel harde buiken en vannacht heel wat buikpijn. Nu weer over. Dit meisje laat me lekker wachten. En lijden haha.
  zondag 22 januari 2012 @ 11:59:50 #61
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107091095
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:19 schreef Thistleweed het volgende:
Wij moeten ook nog maar kijken hoe we het doen met klossen, we hebben een boxspring en die is van zich zelf al heel erg hoog. Misschien dat we er een extra matras onder leggen als we dan op een goede hoogte komen. Die hebben we toch nog liggen.

Twistleweed wil je thuis bevallen? Overleg dan even met de vk of ze dat matras nodig vind?
Wij hebben ook een boxpring, en ik heb meteen tijdens de kraam-intake aangegeven dat klossen een no-go was. Zij adviseerde inderdaad een extra matras klaar te leggen.
De verloskundige zei daarna dat ze er geen moeite mee had dat ze een paar centimeter lager moest reiken, en de kraamverzorgster zelf heeft er ook nooit een probleem van gemaakt. Het matras is dus lekker op zolder blijven liggen ;) .
pi_107091381
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:19 schreef Thistleweed het volgende:

Wij doen geen klossen, ookal moest t vd kraamhulp. Vrouwtje is al klein, en met een ks, kan ze al helemaal niet meer in bed, of ze moet n ladder gebruiken.

We hadden t ff bij de ikea getest, en dat was 2mnd geleden, toen was t al klauteren.

Oja, baby ligt in stuit, en billetjes zijn al helemaal ingedaald, lekkere dwarskop, net zoals papa & mama!
  zondag 22 januari 2012 @ 12:14:35 #63
250838 Fee-nix
pi_107091445
Isla, nee geen gerommel hier.... En gisteren nog wel geprostaglandingest...maargoed ik geloof dat je zowat een gangbang moet organiseren, wil dat iets doen :P (volgens Faithz, toch?) Wel spannend al dat gerommel van jou hoor! Ik denk dat jij eerder gaat bevallen dan ik.

Hier ook een behoorlijk hoge boxspring. Kraamhulp heeft er vorige keer geen probleem van gemaakt.
pi_107091629
Fijn chinees nieuwjaar iedereen, het jaar van de draak. Dat zorgt voor sterke intellectuele kinderen, mooi zo! *O*

Fee, IB.en vrouw van, succes, het komt steeds dichterbij!

Wat een guur weer :(.
pi_107092552
Moguh voor de 2e keer :D :W

Tegen half 10 ging meneer er met de dame uit (hij had naast ons nog wel even geslapen) en mocht ik blijven liggen O+ kwam net beneden stond de onbijt/lunch tafel helemaal klaar. En nu lekker relaxen met een kop koffie. Héérlijk!

Vanmiddag mijn kast maar eens opruimen, heb de dozen van marktplaats binnen en er zit echt een hoop leuks in :D *O* dus alle niet positie wat ik al niet meer aan kan maar uit de kast en de rest erin 8-) dan alleen nog dame haar kast even ordenen (die groeit ook overal uit :')) en dat vind ik meer dan genoeg te doen voor deze zondag :P
pi_107092940
Lekker gerberaatje, klinkt erg relexed.
  zondag 22 januari 2012 @ 13:09:06 #67
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_107093184
*Knip*

BE: Sorry, maar hier hebben we nou speciaal een V&A-topic voor, zodat we niet overal her en der verkoopposts tegenkomen. :)

[ Bericht 44% gewijzigd door BE op 22-01-2012 15:04:33 ]
pi_107093414
:') ik dacht eens kijken bij Dr. Papa... die doet geslachtsbepaling vanaf 14 weken O-) (en ik ben gewoon heel ongeduldig, komende 2 weken duren gevoelsmatig nog zo lang :')) is de eerste mogelijkheid tot een echo daar: 15 maart (!!!!!)

Ik weet dat ie goed is, maar kanonne!!!
pi_107094033
Dr papa is zo leuke man! Met D hebben we daar een pretecho gedaan.
  Moderator zondag 22 januari 2012 @ 14:17:51 #70
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_107095632
We zijn er uit, we hebben een naam! *O*
F.K.A. SuperwormJim
pi_107096490
Hier begint het nu wat zwaarder te worden voor Ivetje. Maar ja, wat wil je op 36w2d :)

Kinderkamer is af, alle zooi is binnen (vast weer 100 dingen teveel) en de klossen staan klaar om onder het bed te gaan. Dat probeer ik nog even te rekken want ik vind het zelf maar niks. Maar goed, de hormonen zullen wel zorgen dat ze er volgende week vrijdag op week 37 onder moeten (want dat heeft de mevrouw van de kraamhulp gezegd :)).

Voor de rest goed nieuws dat hij/zij met het hoofd naar beneden ligt en startklaar is wat dat betreft.

Maar wat zal ik blij zijn als het er is, ik word strontziek van de vraag: "wat is het". We voelen ons heel bijzonder dat we het niet weten (bizar!) en ik begrijp na deze 36w nog steeds niet wat er nou precies zo boeiend is aan weten wat het wordt.

Namen weten we ook al en geboortekaartje hebben de proefdruk van gehad, met daarop de werknaam 'Pixel' zoals we het steevast noemen :P
pi_107096860
Anders werd ik wel strontziek van de vraag op mn werk (15 verschillende lokaties zo ongeveer op n dag): is het er al? Dat dan de afgelopen 2 weken!

Nu klaar in t zkh, en op naar huis :-)
pi_107096940
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 14:43 schreef JohnB52 het volgende:
Anders werd ik wel strontziek van de vraag op mn werk (15 verschillende lokaties zo ongeveer op n dag): is het er al? Dat dan de afgelopen 2 weken!
Ahw, dat moet ook verschrikkelijk zijn. Zal bij mij ook wel gebeuren :(

quote:
Is het er al?
pi_107097199
Marjolijntje stucen is inderdaad nog wel zelf te doen hoor.
Ik bleek zelf ook een natuurtalent bij de verbouwing van ons huis O-)
Alleen dan duurt het allemaal wat langer dan als je het door iemand laat doen.

Heb je geen handige vrienden of bekenden die het voor een prikkie kunnen?

Fee-nix 39 weken *O* het was leuk geweest als jij of Isla vandaag zou bevallen in het 900e topic maar dat gaat waarschijnlijk dus niet gebeuren ;(

Superwormjimvriendin 30 weken *O* laatste termijn mijlpaal O+

Wij hebben net aan vrienden een kraambezoek gebracht, die kleine is nu 4 dagen oud O+
Nou als ik die baby zie dan denk ik van aah als mijn baby dat formaat is dan is de bevalling vast nog wel te doen. Dus ik wil geen andere pasgeboren baby's meer in het echt zien tot ik mag bevallen, dan kan ik dit beeld vasthouden :+
pi_107097638
Feenix, zou je mij de gegevens van jouw hypnobirthing cursus nog eens willen doen? :)
  zondag 22 januari 2012 @ 15:37:13 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107099232
Whiiiieee, morgen in elk geval 1 verse beeb! *O*
pi_107101262
Dr. Papa :? :@

Klinkt als een dokter die bij de vrouwen in de smaak valt, maar waar mannen een hekel aan hebben. come to daddy ):O
pi_107101854
:D Zo heet ie echt Covie! :D

hier ;)
pi_107103286
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 14:43 schreef JohnB52 het volgende:

Deze link kun je versturen:

http://haveyouhadthatbabyyet.com/
:6 :)
  zondag 22 januari 2012 @ 17:11:15 #80
30252 Soempie
Procreating
pi_107103831
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:21 schreef covie het volgende:
Dr. Papa :? :@

Klinkt als een dokter die bij de vrouwen in de smaak valt, maar waar mannen een hekel aan hebben. come to daddy ):O
Inderdaad. :D Het klinkt in elk geval wel heel fout.
pi_107104574
Wat leuk dat jullie het over dr. papa hebben, mijn zusje is daar gister geweest en ze is net 16 weken en ze weet wat het word!! Ik word van de zomer voor het eerst tante van een nichtje :D (sorry hoort niet hier maar ben zo trots en blij :))
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 22 januari 2012 @ 17:45:46 #82
250838 Fee-nix
pi_107105123
Gerberaatje, ik heb de cursus in Amsterdam gevolgd, bij de mevrouw van deze website. Ze geeft ook les in Soest.
pi_107108403
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 14:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ahw, dat moet ook verschrikkelijk zijn. Zal bij mij ook wel gebeuren :(

[..]

Is het er al?
Nee, morgenochtend zijn we de eerste!

(van de geplande babies dan he!)
pi_107108467
Ooh! Papa is gewoon zijn achternaam!! :D
Hij is gewoon een geboren (pret)echoscopist!!

Ik neem mijn woorden terug :P

Het klinkt gewoon een beetje zo:
pi_107109183
Spannend John! :Y

Dank Fee :*

En hij schijnt echt héél goed te zijn! Wat me niet verbaasd met een wachttijd van minimaal 2 maanden ;) nou ja ik moet gewoon nog even 2 weken geduld zien te vinden, ergens. :P
pi_107109239
Haha ja hij is zelfs hier in Groningen beroemd :P

Ik moet het even wat rustiger aan doen. Heb veel buikpijn sinds de afgelopen week en veel drukte op werk en thuis (van boven naar beneden alles op de kop) helpt niet mee. De relaxdag gister ging dan ook niet door, nu volgende week zondag. En vandaag in pyjama gebleven, we kunnen hier tot dinsdag toch even niets doen.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_107109297
Wel herkenbaar Gerberaatje :P Ik dacht dat ik het ook wel vol zou houden, maar ik wil ook nununu echt zeker weten wat we krijgen!
  zondag 22 januari 2012 @ 19:33:05 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107109366
Nog 1,5 week wachten en dan hebben wij de pretecho! O+
Ik vind het zo leuk spannend! Heb er echt zin in. Nu al. :D
pi_107109392
Wanneer heb jij een echo staan voor de geslachtsbepaling?

Ik wil gewoon losgaan met shoppen (heb nu wel genoeg neutrale dingen :P) en gewoon alles zeker weten! Voor een jongen hebben we nu naam en zelfs geboortekaartje :') al klaar! Alleen nog ff die laatste paar % zekerheid..

Enne, doe jij rustig aan dame? Je lichaam is hard aan het werk :*
pi_107109696
Als het goed is weet ik volgende week maandagavond zeker wat het wordt. We hebben 10 februari de 20 weken echo, vond ik net iets te lang duren :D.

Same here. Ik wil die laatste % zekerheid ook! Naam voor jongen hebben we inmiddels ook, maar ja het ziet er toch echt naar uit dat het een meisje is :P.

Ja, ga ik nu ook echt doen!
pi_107109736
:D meiden namen hebben we sowieso genoeg, dat wordt het probleem niet.. Ik heb 27 feb de 20 weken echo en dat duurde me ook te lang.. :P dus nu 4 feb de geslachtsecho!

Spannund!!
pi_107110228
Thanks girls, ik ben echt zo blij dat ik het nu weet. Ben ook helemaal verliefd op een naam, maar mijn man vindt 'em maar niks. :N }:|
Ik hoop dat ik hem over kan halen.

Wat leuk John! Morgen zijn jullie pappa en mamma! Best een gek idee he?

Nog twee weken afzien Gerberaatje, ben zo benieuwd wat er in je buik zwemt.
pi_107110582
Ik vind het wachten op of het een jongetje of een meisje wordt nu ook echt te lang duren hoor! Maar nog 2 weken, dan hebben wij de SEO. En dan hoop ik maar dat het kindje niet preuts gaat doen en we het gewoon kunnen zien! Want daar ben ik nu weer bang voor :P

Vandaag redelijk rustig aan gedaan, mn ouders zijn gaten komen vullen en ik heb er een beetje tussendoor gehuppeld. Muren kunnen behangen worden, dus dat scheelt echt al heel veel! Binnenkort dus glasvlies kopen, verf uitzoeken en behang met een leuk printje.
Vanmiddag lekker met thee, een dekentje, een warme kat en een film op de bank gelegen, was ook fijn :) Vanavond lekker vroeg mn bed in en hopen op eens een goede nacht met slaap.
pi_107112810
Hoi dames....

Hier ben ik weer... Van de week vreselijk druk gehad op het werk en met babydingen (kamer leegruimen, wieg verven) dus helemaal geen puf meer om mijn laptop aan te zetten.
BIjgelezen heb ik wel maar heb niks onthouden, sorry..

Voor alle mijlpalen (die ik gemist heb) *O* . Ben nu 26,5 week en gisteren hebben ze eindelijk het kamertje geleverd. Dus dat moest en zou in elkaar gezet worden. Kan nu nauwelijks meer overeind maar goed eigen schuld dikke bult zeggen we dan maar.

Ga nu weer mijn leven beteren en vaker meeposten hoor... Voor iedereen die het kan gebruiken :*
pi_107114065
Clauwheee, wel rustig aan doen he!

En spannend hoor, al die echo's voor geslachtsbepaling die er aan zitten te komen hier! Ben erg benieuwd naar iedereen!

Morgen hebben wij de eerste echo!! Ik ben zo benieuwd!!
pi_107114265
Ik moest nog aan je denken vanmiddag Labelloo! Spannend morgen! Hoe laat mag je?
pi_107114703
Om 12.30 uur!! Duimen!!
pi_107115315
I will! ^O^
pi_107115454
Ik duim ook Labelloo! Spannend hoor!
pi_107115654
Lief van jullie! :*
pi_107116963
Ik duim me ook suf! Vind het zooo leuk dat we samen zwanger zijn O+
pi_107117481
Me too Gerberaatje!! :*

Hier verder nog steeds misselijk, vooral 's ochtends maar ook gedurende de dag als ik niet genoeg gegeten heb. En ontzettende zin in vette hap! :)
pi_107117825
Succes morgen bij de echo Labelloo! En John bij de geboorte vanvjullie kindje!
Wat lijkt me dat leuk om te weten wanneer je kindje komt trouwens..

Ik ben ook supernieuwsgierig naar wat we krijgen, ik heb een klein beginnetje gemaakt aan het leegruimen van het babykamertje en wil het meteen gaan inrichten als we het weten!
pi_107118104
Spannend Labelloo! Ik duim ook mee voor een mooie echo! O+

John en vrouw, veel succes morgen!

Leuk om al jullie nieuwsgierigheid te lezen! Ik heb het juist steeds minder. :@
3 feb hebben we een 3d echo, en ik ben vooral benieuwd naar het profieltje! En of de beentjes nog steeds zo lang zijn. O+
Ik twijfel nog steeds of we dan moeten vragen of ze het op willen schrijven maar mijn voorkeur gaat juist naar niet weten. :D Ik verbaas mezelf echt!

En wat betreft unisex kleertjes, ik koop nu alleen maar dingetjes in 50-56-62 en ik ben zo blij met mijn mini-uitzetje tot nu toe. O+
En een jumpsuit/tuinbroek-ding aan het breien, ik zie juist steeds meer mogelijkheden, echte ouderwetse (geslachtsloze) babykleertjes heb ik nu. Heel anders eigenlijk dan bij Ko.

Alleen voor de namen zou ik het wel willen weten, we vinden dat zo moeilijk. En de tijd begint toch wel een beetje voort te maken. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zondag 22 januari 2012 @ 22:02:12 #105
5428 crew  miss_sly
pi_107118333
Oeke, ik vind het nog steeds zo leuk dat je zwanger bent O+
En je bent al zo ver, wow!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_107118418
Oh! Wat lief Miss!
Ja he? Al bijna 31 weken. :o
Als ik het zo opschrijf schrik ik ervan....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zondag 22 januari 2012 @ 22:10:07 #107
5428 crew  miss_sly
pi_107118895
Dat is ook al echt ver, 31 weken! Straks weer zo'n kleintje, zoo fijn O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 22 januari 2012 @ 22:12:13 #108
250838 Fee-nix
pi_107119024
Labelloo succes morgen!

Grappig, al die nieuwsgierige moeders :). Maar ik kan het me heel goed voorstellen hoor! Vind het nog steeds heel leuk om te weten dat het een jongetje wordt. Ben nu alleen heeeeeel benieuwd hoe hij eruit ziet :).

Over die dr Papa, ik had ook weleens van hem gehoord, maar ik vraag me af wat hem dan veeeeeel beter maakt dan andere echoscopisten?

Nou hier alles rustig, lekker avondje gehad met een vriend die kwam eten en filmpje kijken. Zo lekker naar bed. Alweer een weekend voorbij! Gaat zo hard!
  zondag 22 januari 2012 @ 22:31:25 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107120262
Spannende dag morgen voor Labelloo en voor John, maar wel garantie op minstens 1 verse baby!
John, we verwachten wel vóór de middag een update met pica, dat begrijp je toch wel hè? ;)

oeke, bijna 31 weken al! :o
Maar goed, ik ben er ook al 29. Begint op te schieten!

Ik ga mijn bed opzoeken. Morgen is er weer een dag.
:*
pi_107120559
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:31 schreef Asyniur het volgende:
Spannende dag morgen voor Labelloo en voor John, maar wel garantie op minstens 1 verse baby!
John, we verwachten wel vóór de middag een update met pica, dat begrijp je toch wel hè? ;)

:*
Jaja, komt goed! Ff kijken hoe ik dat ga doen op mn telefoon :-)

Niemand benieuwd naar de naam trouwens? ;-)

Zo gaan slapen, morgen moeten we toch echt 6:30 richting Goes (adrz)
pi_107120865
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:36 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Niemand benieuwd naar de naam trouwens? ;-)

jahoor, vertel maar aan ons :D
pi_107120930
Hoe laat komt je schoonmoeder nu? Of hebben jullie het maar gelaten zo
pi_107121577
Toch maar gezegd: we bellen wel! Kan je thuis nog lunchen :-)

Vorige wk was er n papa in t ziekenhuis die na de bevalling iedereen op de hoogte had gebracht, maar in zn enthousiasme was vergeten te zeggen dat ze nog niet op bezoek hoefden te komen... Oeps...

Mn vrouw riep net: k heb zo'n zin in n donut! (en t mag nog tot 02:00, had al n mcchicken voorgesteld om 01:00, maar dat sloeg ze dan weer af...)
  zondag 22 januari 2012 @ 23:00:24 #114
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107121920
En hoe reageerde ze ? Viel het mee?

Succes morgen ! En hopenlijk kunnen jullie nog wat slapen vannacht ;) Lijkt me namelijk ontzettend spannend om van te voren te weten dat jullie morgen papa en mama zijn *O*
pi_107122087
Spannend hoor John voor jou en je vrouw morgen. Succes en geniet ervan als het achter de rug is!
En, heel verstandig dat je dat toch tegen je schoonmoeder gezegd hebt ;)

Wij zijn ook heel benieuwd naar de geslachten van de baby's! 11 feb hebben we de 20-weken echo en hopelijk kunnen we nadat alle andere dingen gecontroleerd zijn nog even gluren wat ze zijn.
Ik ben dan wel heel nieuwsgierig, maar we hebben geen pretecho of geslachtsecho eerder dan de 20 weken echo gepland, omdat stel dat ze het dan niet (goed) kunnen zien we daarna dat nog wel alleen daarvoor kunnen doen.
Dus we wachten braaf nog drie weken :)
  maandag 23 januari 2012 @ 05:11:14 #116
30252 Soempie
Procreating
pi_107128221
John, heel veel succes vandaag! O+
pi_107128242
Goedemorgen!

Echt heerlijk geslapen!

NOT!

Hele tijd had ze zuuraanvallen, sliep pas om 03:00, en om 05:00 eruit, en van t snooze knopje afblijven! Nu douchen, aankleden, ontbijt voor 1 persoon, en karren maar!

K zal proberen tzt wel n babyfoto te posten hoor!
pi_107128318
Succes John!

Mogguh...
pi_107128472
En we zijn er, nu aan de ctg & net echo gehad, rond 07:50 boven op de operatiekamer, eerst catheter en daarna ruggeprik (dat doen ze helaas niet andersom!
pi_107128481
Spannend John, heel veel succes vandaag!

Ook spannende dag voor Labelloo, de eerste echo!

Hier wederom een beroerde nacht. Ik ben ondertussen zo gammel dat je toch wel zou verwachten dat ik gewoon in slaap zou vallen. Maar in bed heb ik het idee dat ik klaar wakker ben en genoeg heb geslapen. Totdat de wekker gaat en ik eruit moet, dan ben ik gammel en gaar en heb het gevoel dat ik nog wel uren kan slapen. Maargoed, we zijn weer aan het werk en gaan proberen wakker te blijven..
pi_107128551
Succes vandaag John en vrouw!

Sterkte Marjolijntje, morgen alweer 18 wk, t gaat hard!
  maandag 23 januari 2012 @ 08:17:15 #122
30252 Soempie
Procreating
pi_107128882
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 05:28 schreef JohnB52 het volgende:

K zal proberen tzt wel n babyfoto te posten hoor!
*O*
pi_107129242
Een verse baby straks *O*
  maandag 23 januari 2012 @ 08:57:44 #124
250838 Fee-nix
pi_107129335
Jemig, wat spannend! Succes vandaag John en vrouw!

Ik meld me vandaag weer met baby nog warmpjes in mijn buik ;). Wel lekker geslapen hoor, afgezien van de bekende bekkenpijn.

Ik heb net met pijn en moeite mijn ringen maar eens af gedaan. Lukte maar net, eerst m'n vingers onder ijskoud water, toen zeep erop. En ik heb een velletje eraf geschuurd ;( . Maargoed, opeens bedacht ik me dat ik volgens mij toen ik een keizersnee kreeg, mijn sieraden af moest (als ik het me goed herinner) en ik zag al helemaal voor me dat ze mijn mooie ringen weg moesten knippen...

Nougoed, dat ook weer gedaan. Gisteren ook de box opgezet en de co-sleeper staat nu op de juiste hoogte. Kom maarrrrrrr baby ;).
  maandag 23 januari 2012 @ 09:56:43 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107130415
John en vrouw, succes vandaag!
Ow en als het goed is, doet het inbrengen van een catheter nauwelijks/geen zeer (tenzij er een babay halverwege het geboortekanaal hangt :X ).
En ik ben zeker benieuwd naar de naam, maar dat hoorde gewoon bij de update (dat is oa naam, stats en pica natuurlijk en alles wat je nog meer kwijt wil ;) )

Fee-nix, ik heb mijn ring al een tijdje geleden afgedaan. Bij Harry kreeg ik hem ook niet goed meer af en nu heb ik het maar weer ruim van tevoren gedaan. Ik mis hem wel (trouwring) maar goed, na de bevalling doe ik hem meteen weer om!
Ik moet alleen nog mijn piercing laten vervangen. Morgen even vragen bij de vlos wanneer dat uiterlijk moet.

Ow Marjolijntje, wat naar zeg! Hopelijk wordt het snel wat beter :*

bijtje, spannend hoor! Ook al bijna seo. Verklap je ook aan ons wat er in je buik huist?

Labelloo, succes voor strakjes!
pi_107130926
Labelloo succes :*!

Clauwhee rustig aan :*

John + vrouw succes vandaag en lekker genieten van jullie beeb O+

Wat voor piercing heb asy?

Ben nogsteeds niet fit :( heel veel last van m'n buik,
Hoop dat t de griep is en niet m'n darmprob. Was zo blij er in de zw.schap
geen last van te hebben :X

Het UWV belde vanmorgen, heb aangegeven dat per 31mrt m'n contract afloopt en of m'n baas dat al geregeld had. Niet dus. Dus dat heb ik met die man van t UWV geregeld, dan krijg ik m'n verlof uitbetaald en niet m'n werkgever.
:)
pi_107130991
Met ongepaste trots presenteren de trotse ouders: Aurélie!!!

Helemaal gezond, 3060gram, en sinds 08:38 op de aarde!

http://twitpic.com/8anvtf
pi_107131032
Gefeliciteerd *O* *O* En wat een mooie naam O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107131039
Gefeliciteerd John!!! *O* *O*
  maandag 23 januari 2012 @ 10:24:48 #130
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107131116
Heel gepast hoor, jullie trots! Van harte.
pi_107131122
Oehw mooie naam John! Gefeliciteerd met jullie dochter!
pi_107131175
Gefeliciteerd!! *O*
  maandag 23 januari 2012 @ 10:34:36 #133
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107131308
Van harte John!
  maandag 23 januari 2012 @ 10:39:07 #134
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_107131420
Gefeliciteerd! *O* Wat een mooie naam en mooi kindje. Lekker bolle toet :D
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 23 januari 2012 @ 10:39:57 #135
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_107131439
veel geluk met Aurélietje! :)
in de haak.
pi_107131454
Gefeliciteerd John, en wat een bijzonder mooie naam!
pi_107131471
Och wat een mooierd, die Aurélie! O+ Gefeliciteerd John en mevrouwJohn. *O*

Zulke foto's maken me dus heeeeeel ongeduldig he... 33 weken vandaag. Nog 49 dagen tot de UD en dus nog minder tot ik weer een baby heb. O+
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 23 januari 2012 @ 10:43:52 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107131536
Van harte John, mooie naam ook :Y

Pffft, hier inmiddels zo'n beetje uit elkaar aan het vallen :')

Tijn op vakantie en zelf met m'n heupjes/bekken Willem bijhouden is best heftig. Vooral ook omdat ik heel slecht slaap sinds we de hond vorige week hebben laten inslapen. Ik was altijd erg gebrand op haar blaffen merk ik nu. Als de hond niet aanslaat is een geluidje niets aan de hand, nu reageer ik zelf op alle geluiden... Naja, gelukkig nog maar een paar dagen. Willem gaat vanavond naar m'n moeder zodat ik in elk geval het bedritueel effe over kan slaan en morgenochtend ook wat meer rust heb... En ik ga thuiswerken ipv op kantoor dat scheelt ook al veel gesjouw...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107131605
Gefeliciteerd met jullie kleine John, mooie naam! O+

Sterkte Fluugs, het klinkt allemaal niet makkelijk. :*
pi_107131734
Fluug :*
pi_107131877
Gefeliciteerd john!!

Fluugs wat vervelend, goed dat je wat meer rust voor jezelf pakt! :*

Oh heul niet goed bijgelezen
Nog meer :* voor iedereen die zich niet zo lekker voelt en met zere vingers!

Zoë mooi dat het dan nu toch geregeld is! Wel fijn om daar in elk geval zeker van te zijn.
En dan na je verlof maar verder kijken.

[ Bericht 48% gewijzigd door covie op 23-01-2012 11:07:29 ]
  maandag 23 januari 2012 @ 10:59:46 #142
250838 Fee-nix
pi_107131916
Gefeliciteerd John en vrouw! Mooie naam en mooi meisje :).

Zoë, hoop dat je je snel beter voelt.

Succes Flugeltje! Ik hoop dat deze week een beetje snel voorbij is voor je!
pi_107132197
Fluugs :*.
pi_107132404
:* Fluug!

John en vrouw, wat een mooi meisje met een mooie naam, gefeliciteerd!
pi_107132433
John van harte met jullie mooie meid!

Fluugje dikke :*

Marjolijntje, ik herken het eigenlijk wel. Ik ben ook kapot maar slaap niet. Linker zij krijg ik last van bekken, rechterzijde krijg ik overal slaap en hoofdpijn en als ik op m'n rug lig word ik benauwd en drukkend gevoel op buik en borst. Heel apart. Maar ondertussen zie ik overdag nu wel steeds sterretjes en heb ik knallende koppijn. Buikpijn is gelukkig weer wat beter na pyjamadag gisteren.

Ben nu net op m'n werk, vanochtend rondleiding op kdv gehad. We hadden er beide een heel goed gevoel bij, hopen dat kiddie hier terecht kan! Horen we binnen 2 weken, das wel fijn.
  maandag 23 januari 2012 @ 11:41:08 #146
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107133142
Komt wel weer goed hoor :Y Is nu effe heftig, maar over algemeen ging het al beter als voorheen. Fysio en stapje terug hebben me echt heel erg goed gedaan wat dat betreft...

Enne over 3,5 week al verlof, dus dat is nog wel uit te houden ;)
pi_107133179
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 10:19 schreef JohnB52 het volgende:

Ohhh wat is ze mooi O+ Gefeliciteerd!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107133893
Goedzo Fluug, en dan kun je al lekker aftellen!

Labellootje nog een half uurtje!
  maandag 23 januari 2012 @ 12:28:34 #149
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107134533
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 10:19 schreef JohnB52 het volgende:

Ja!!! Daar is ze dan! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! *O*
En als ouder is het altijd met gepaste trots hoor! Hoe triviaal ook ;)
  maandag 23 januari 2012 @ 12:30:54 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107134606
flugel, rustig aan hoor dame!

Zoë, ik heb een clithood piercing.
  maandag 23 januari 2012 @ 12:34:46 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107134700
Brrr Asy, elke keer als je dat verteld heb ik de neiging om even m'n benen extra tegen elkaar te knijpen :P
pi_107135141
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef flugeltje het volgende:
Brrr Asy, elke keer als je dat verteld heb ik de neiging om even m'n benen extra tegen elkaar te knijpen :P
+ 1.
pi_107135198
Ff snel! Goede echo! Later meer!
pi_107135470
*O* *O* *O*

Whiiiiiihoeeeeeeee!!!! Yeah!

En John en mevrouw, van harte met Aurélie!
pi_107135971
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:30 schreef Asyniur het volgende:

Zoë, ik heb een clithood piercing.
Heb je daar speciale pierc voor om in te doen tijdens bevalling net als die van plastic voor je navel?
  maandag 23 januari 2012 @ 13:26:20 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107136120
Labelloo, wat fijn zeg! *O*

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef flugeltje het volgende:
Tis minder erg dan een bevalling hoor :P

Zoë, ik gebruik er gewoon zo'n flexibele voor die van oorsprong voor navelpiercings gebruikt worden.
Mijn vlos is er heel fel op dat die op tijd vervangen wordt, want ze heeft ooit in het ziekenhuis samen met een heel team staan rommelen bij een mevrouw die een spoedkeizersnee moest maar die mocht niet eerder voordat de piercing eruit was. Heeft ze een kostbare 3 kwartier gekost (wel goed afgelopen hoor) maar ze zegt 'dat wil ik nooit meer meemaken'.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:27:17 #157
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_107136145
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:20 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Heb je daar speciale pierc voor om in te doen tijdens bevalling net als die van plastic voor je navel?
straks blijven ze hangen of zo :X

Gefeliciteerd John met jullie mooie meiske!

Nog steeds niks bij Isla en Feenix? Sterkte met de laatste loodjes dames :*
pi_107136263
John en vrouw, gefeliciteerd!!!!!! *O* *O* *O*
En wat een mooie naam. Is dat Frans ofzo?

Labelloo wat fijn!!!!! *O* *O* *O*

Hier nog geen nieuws Kyara! Vier nachten behoorlijk buikpijn (oefenweeën) gehad en veel harde buiken, maar afgelopen nacht helemaal niets. Maar ik ben geduldig.... O-)
  maandag 23 januari 2012 @ 13:42:32 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107136560
quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:27 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wie blijft hangen?
Voor wat ik begrepen heb, is dat omdat ze tegenwoordig snijden met lasers. Deze kunnen ervoor zorgen dat sieraden heel erg warm worden. Vandaar dat alle sieraden uit moeten (of door kunststof vervangen).
En voor mijn piercing geldt ook nog eens dat als scheuren dreigt, ze hem er snel moeten kunnen uithalen en met zo'n kunststof piercing hoef je alleen maar te knippen met een schaar.
pi_107136902
http://t.co/ctQsSuvs

Nog maar eentje!
pi_107136935
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:54 schreef JohnB52 het volgende:
http://t.co/ctQsSuvs

Nog maar eentje!
prachtige baby O+ O+ O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:04:12 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107137153
Wat een lekker spekje! O+
pi_107137310
Labellooooo *O* *O*!!!

Enne, hartstikke gepaste trots hoor John!

En nog een vraagje (ik ben lekker op dreef de laatste tijd..): ik heb vaak een gek gevoel in de buik waar ik maar geen naam aan kan geven. Ti's geen kramp, geen steek, maar er tussenin. Alsof er met een scheermesje iets weg wordt geschraapt.. Wel regelmatig door de dag heen. Herkent iemand dit überhaupt :D Dat uitleggen van mij :')
pi_107137320
Gefeliciteerd met jullie dochtertje John, mooie naam :)

Labelloo yay! Goede echo :)

Vandaag al paar keer kriebeltjes in m'n buik. Kennen jullie dat gevoel van zo'n trillende spier? Bij je oog ofzo? Nou, zoiets voel ik in m'n buik, maar dat zal vast echt een trillende spier zijn en niet de baby he :D misschien nog een beetje vroeg daarvoor hihi
pi_107137350
Mooi hoor John!!

Ben zo blij met de goede echo!! Ben wel een aantal dagen teruggezet maar had dat eigenlijk ook al verwacht. Nu 9 weken en 2 dagen! Hartje klopte mooi! O+ Morgen weer terug voor het intakegesprek (wordt door 2 aparte mensen gedaan in deze praktijk, echo en intake).
pi_107137416
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:08 schreef clauwheee het volgende:
En nog een vraagje (ik ben lekker op dreef de laatste tijd..): ik heb vaak een gek gevoel in de buik waar ik maar geen naam aan kan geven. Ti's geen kramp, geen steek, maar er tussenin. Alsof er met een scheermesje iets weg wordt geschraapt.. Wel regelmatig door de dag heen. Herkent iemand dit überhaupt :D Dat uitleggen van mij :')
Hhmm herken het zo niet Clauwheee. Kan het mij iig niet meer herinneren. Wellicht komt het toch echt van het groeien? :?
pi_107137433
Heerlijk Labelloo! Toch fijn die goede bevestiging hè? Genietse!
pi_107137434
Haha clauwhee, denk jij ook de baby te voelen :)

Vriendin mij beschreef het gevoel alsof iemand met z'n nagel zachtjes krabt, dat klinkt wel als jouw scheermesjes vergelijking ;)
pi_107137589
Fijn Labelloo, die goede echo! Fijn om te zien he :) Ik vond het zo maf dat het al een echt mensje was, alles was al af.

Ik heb het volgens mij ook wel af en toe Clauwhee, maar ik vind het dan toch best nog wel zeer doen. Ik denk dat dat gewoon het groeien is. Verder voel ik nog niks :(
  maandag 23 januari 2012 @ 14:17:56 #170
30252 Soempie
Procreating
pi_107137630
quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:27 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik zat al als Fluugs met m'n benen tegen elkaar, maak jij het nog even erger... :')

John, van harte gefeliciteerd!!! Sterkte met het herstel, dat jullie maar snel lekker naar huis mogen. *O*
  maandag 23 januari 2012 @ 14:18:25 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107137648
clauwheee, ik herken het niet :N

Maar PureEvil, wat jij voelt is waarschijnlijk wél de baby hoor! :Y

Labelloo, fijn dat alles er goed uit zag! Waarom had je verwacht terug gezet te worden?
  maandag 23 januari 2012 @ 14:19:40 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107137689
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:17 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik zat al als Fluugs met m'n benen tegen elkaar, maak jij het nog even erger... :')

John, van harte gefeliciteerd!!! Sterkte met het herstel, dat jullie maar snel lekker naar huis mogen. *O*
Ik ben nog nooit ergens in blijven hangen als je dat troost ;)
zelfs niet toen ik gedate heb met een jongen met een tongpiercing O-)
  maandag 23 januari 2012 @ 14:21:30 #173
30252 Soempie
Procreating
pi_107137756
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:19 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit ergens in blijven hangen als je dat troost ;)
zelfs niet toen ik gedate heb met een jongen met een tongpiercing O-)
:D ^O^
pi_107137835
Maar ik ben pas 10 weken! :D Dat is toch wel erg snel?
pi_107137928
Ja klopt Marjolijntje, dat doet dan ff gemeen zeer. Verder denk ik vooral savonds wel eens plopjes te voelen, maar ja eigenlijk heb ik nog steeds geen idee of dat kiddie is of toch m'n darmen :P
  maandag 23 januari 2012 @ 14:28:15 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107137972
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:23 schreef SupremeEvil het volgende:
Maar ik ben pas 10 weken! :D Dat is toch wel erg snel?
Oja, dat zou wel heel snel zijn...
Maar het kán wel volgens mij. Het voelt in elk geval wel zo. Als een trillend spiertje of een heel klein luchtbelletje dat plopt O+
Inmiddels is daar bij mij geen sprake meer van. Eerder van hele verbouwingen :X
pi_107138036
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:18 schreef Asyniur het volgende:
Labelloo, fijn dat alles er goed uit zag! Waarom had je verwacht terug gezet te worden?
De eerste berekening via internet ging uit van een standaard cyclus. Dmv ovutestjes was ik er al eerder achter gekomen dat ik een latere eisprong had. Zo'n 4-5 dagen later dan standaard.
pi_107138210
Het zullen m'n darmen wel zijn dan ;)
pi_107138347
John en MvrJohn gefeliciteerd met jullie mooie dochter!

Labelloo gefeliciteerd met de goede echo!!

Piercing down there? Au... mijn hechtingen van 4,5 jaar geleden beginnen spontaan te steken :X

SupremeEvil tja het is nooit met zekerheid te zeggen of je nou de baby voelt, of je darmen, of dat het je banden zijn die oprekken. Je gaat nu ook op elk dingetje letten, doe ik tenminste wel haha. Maar op een gegeven moment dat weet je gewoon dat het de baby is. Dan is het niet meer te missen ;)
pi_107138448
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:26 schreef Asyniur het volgende:
Labelloo, wat fijn zeg! *O*

[..]

Tis minder erg dan een bevalling hoor :P

Zoë, ik gebruik er gewoon zo'n flexibele voor die van oorsprong voor navelpiercings gebruikt worden.
Mijn vlos is er heel fel op dat die op tijd vervangen wordt, want ze heeft ooit in het ziekenhuis samen met een heel team staan rommelen bij een mevrouw die een spoedkeizersnee moest maar die mocht niet eerder voordat de piercing eruit was. Heeft ze een kostbare 3 kwartier gekost (wel goed afgelopen hoor) maar ze zegt 'dat wil ik nooit meer meemaken'.
Ja precies. Begrijp wel dat je m moet vervangen idd.
Lijkt me wel mooi/leuk zo'n pierc haha
En in combi met n kerel/date met tongpierc :D mehn! Haha

maargoed das offtopic :9 nog steeds koos-sexloos, m'n lief niet hoor O+
mis m'n oude ik wel en m'n libido maar dat komt vast wel weer terug als de pijn weg is :)

Zo naar de fysio :)

Mooie foto John! Lekker genieten!

Labelloo: *O* goede echo
pi_107139191
Gefeliciteerd John met de geboorte van jullie dochter! Wat een dotje! O+

En *O* Labello! Wat fijn!!!
Tralalalaaa
pi_107140766
Oehw labello goede echo gehad *O*. Nice!
  maandag 23 januari 2012 @ 15:47:37 #183
250838 Fee-nix
pi_107140930
Zo ik ben net een middagje bij m'n moeder geweest. Wel lekker om er weer ff uit te zijn. De dagen zijn anders zo eentonig...

Isla vannacht weer geen gerommel... is ook geen peil op te trekken he. Nou bij al een aantal dagen helemaal niks hoor...

Over piercings: ik heb ook wel eens nagedacht over zo'n piercing als Asy heeft... maar ik ben zo bang dat mijn lijf het niet 'accepteert'. De enige gaatjes die ik nu heb zitten in mijn oren, al vanaf mijn derde jaar. En ik wilde heel graag in elk oor nog een gaatje, maar het gekke is dus dat die telkens (heb het nu iets van vier keer geprobeerd) gaan ontsteken en uiteindelijk weer dichtgroeien. Hoeveel zorg ik er ook aan besteed... Dus nu durf ik ook nergens anders in mijn lijf meer gaten te prikken... Geen zin in ontstekingen en gedoe.

O en Labelloo een goede echo! Fijn! *O*

Sorry meiden... als ik niet meer zo goed reageer als voorheen, ik merk dat ik al meer een beetje in mijn eigen wereldje zit...
pi_107141141
Mag ik even melden dat de borstvoeding ook goed gaat (ja, dat mag:-))

Aurélietje is ongeveer 48 cm, want dat wisten we nog niet!

http://t.co/zxJDIcYf

Hongerrrrrrrr
pi_107141216
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:52 schreef JohnB52 het volgende:
Mag ik even melden dat de borstvoeding ook goed gaat (ja, dat mag:-))

Aurélietje is ongeveer 48 cm, want dat wisten we nog niet!

http://t.co/zxJDIcYf

Hongerrrrrrrr
pssst Het babytopic (0-1 jaar) Deel 66
;)
pi_107141295
Oh die kende ik nog niet, vandaar dat ik m in zwangerschap & geboorte had gezet :-)
  maandag 23 januari 2012 @ 15:59:24 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107141417
Geeft toch niks fee-nix? Cocoonen is goed :Y
pi_107141562
Labelloo *O* Geweldig! Ennuh, kom je dan nu snel uit de kast ;) ?
  maandag 23 januari 2012 @ 16:40:32 #189
250838 Fee-nix
pi_107143106
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Asyniur het volgende:
:)
pi_107144231
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Asyniur het volgende:
:Y :*

Goed gesproken met de bekkenfysio, ik blijf het lastig vinden om bij mn werk aan te geven dat 't echt niet gaat met de pijn, nu vind ik dat geen reden tot 'ziek'melding want die pijn heb ik ook als ik thuis zit, maar ze vond het wel n verschil, werken of thuiszitten. En als het echt niet meer ging moest ik me ziekmelden.
Lopen is pijnlijk en zitten ook }:| maargoed.. ik kijk 't nog even aan.

heb een oefening 'geleerd' om van de harde buiken af te komen zegmaar
en mn beeb is makkelijk te voelen met de hand, die voel je eignl direct als je in mn buik 'voelt' :D (hoe ze ligt enzo)

en ze raadde 't boek aan dat ik toevallig net van Susie heb overgenomen :D echt toevallig, heb nog een boek van dr meegekregen om te lezen. Helemaal leuk :)
pi_107144675
Gefeliciteerd John!

Dat is toch logisch Fee-nix, juist heel erg lekker, eventjes afsluiten voordat de bevalling begint.

Hopen dat het allemaal helpt Zoe! Zou wel heel fijn zijn. Het klinkt wel als een goed idee, ziekmelden als het niet meer gaat ;)

Hier net de SEO gehad. Alles is in orde! Ik was stiekem wel erg zenuwachtig dus ik ben blij dat alles goed is.
pi_107144736
:D haha thistleweed ik betrap me er steeds op dat ik net weer te ver door ga :9
deze week gelukkig vrij

en logisch dat je zenuwachtig was! maar goed om te horen dat alles goed is *O*!!
pi_107144814
Fijn, een week vrij, lekker opladen en uitrusten :D
  maandag 23 januari 2012 @ 17:42:34 #194
250838 Fee-nix
pi_107145078
Oe een goede SEO voor Thistleweed! *O* En weet je nu ook wat het wordt?
pi_107145089
:9 :Y

en (online)babyshoppen O+
pi_107145129
Jup, we weten wat t wordt.

Haha, lang leve online babyshoppen, hoef je je stoel niet voor uit :D
pi_107145262
haha nee, heerlijk :s)

jij kunt ook lekker shoppen dus! *O* :) :D
pi_107145295
haha, ja nu kan ik los
Ben alleen niet zo heel erg van het shoppen, dus gek genoeg ben ik er nog helemaal niet mee bezig, misschien komt dat nog.
pi_107145575
vast wel :P hoort vast ook bij nesteldrang toch? Alle spulletjes inslaan :s)
  maandag 23 januari 2012 @ 18:10:05 #200
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107145835
Zoë, als je griep hebt, dan ben je thuis toch ook net zo ziek als op je werk? En toch meldt je je dan ziek. Ik kan me niet voorstellen dat je thuis (als je je een beetje rustig houdt) net zoveel pijn hebt als op je werk als je gewoon je werk doet.

Thistleweed, fijn dat alles goed was op de seo! *O*
Hallo, ik wil ook weten wat er in je buik groeit! <stampvoet>
pi_107145944
Dat is zeker zo asy, maar het is soms fijn om even de deur uit te zijn :@
maar het is zeker meer belastend voor bekken enz. bah
ben blij dat de fysio me soms ff terug fluit :)
pi_107146051
Zoe23, ik snap wel dat je je door pijn heen kan zetten en dat het thuis ook pijn doet, maar het punt is dat je nog moet bevallen. En dat gaat veel beter zonder een pijnlijk en stijf bekken en door thuis te rusten zal het echt wel gaan verbeteren of iig niet erger worden.

John gefeliciteerd en wat een mooie meid!! fijn dat alles goed is gegaan!!

Een goede echo voor Labello!!! *O* *O* ik word nu toch wel nieuwsgierig wie je bent hoor!

En een goede SEO voor Thistleweed!! *O*

Ik heb het eindelijk op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Lucht wel op zeg. Ze reageerde wel ok, maar geen idee hoe het af gaat lopen. Ben benieuwd.
pi_107146321
quote:
2s.gif [b]Op maandag 23 januari 2012 18:10 schreef Asyniur

Thistleweed, fijn dat alles goed was op de seo! *O*
Hallo, ik wil ook weten wat er in je buik groeit! <stampvoet>
Haha, nou, over een week of 21 moet dat vast wel duidelijk worden.

Fijn dat het vertellen op je werk goed ging troeta.
pi_107146406
:D thistleweed

troeta;
ja daar heb je zeker gelijk in

kan me voorstellen dat 't oplucht! hoop dat ze er goed mee omgaan en als je 't nodig hebt, rekening met je gaan houden :*
  maandag 23 januari 2012 @ 18:35:07 #205
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107146621
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:14 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

:Y :*

Goed gesproken met de bekkenfysio, ik blijf het lastig vinden om bij mn werk aan te geven dat 't echt niet gaat met de pijn, nu vind ik dat geen reden tot 'ziek'melding want die pijn heb ik ook als ik thuis zit, maar ze vond het wel n verschil, werken of thuiszitten. En als het echt niet meer ging moest ik me ziekmelden.
Lopen is pijnlijk en zitten ook }:| maargoed.. ik kijk 't nog even aan.

heb een oefening 'geleerd' om van de harde buiken af te komen zegmaar
en mn beeb is makkelijk te voelen met de hand, die voel je eignl direct als je in mn buik 'voelt' :D (hoe ze ligt enzo)

en ze raadde 't boek aan dat ik toevallig net van Susie heb overgenomen :D echt toevallig, heb nog een boek van dr meegekregen om te lezen. Helemaal leuk :)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 23 januari 2012 @ 19:19:28 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107148325
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef Thistleweed het volgende:

Haha, nou, over een week of 21 moet dat vast wel duidelijk worden.

Heuj, das heul niet eerlijk!
PM? O-)

Troeta, dat zal wel wat schelen hè? Maar denk je dat het nog problemen gaat opleveren dan?

Zoë, ik snap het wel hoor! Zo dacht ik er bij nummer 1 ook over (en ben ik ook tot bijna op mijn tandvlees doorgegaan :X )
pi_107148723
Geduld is een schone zaak ;)

en als ik mezelf een beetje ken hou ik dit ongeveer 2 dagen geheim en dan besluit ik dat het toch maar aan iedereen verteld moet worden hahaha
  maandag 23 januari 2012 @ 19:36:13 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107149000
In het buikentopic staat nog een lieve foto (al zeg ik het zelf) O+
pi_107149277
Ja, ik zat er echt tegen aan te hikken, maar ik kwam haar alleen tegen in het kantoortje toen ik binnenkwam, dus ik dacht nu moet ik het gewoon zeggen.
Ze zijn gelukkig erg tevreden over me en ik heb een heel verhaal verteld dat ik zo graag wil blijven werken daar, dus hoop het! Heb het ook erg naar mijn zin daar.

Ik vind het al knap dat je het nu niet zegt Thistleweed....maar ik ben benieuwd!

Tx Zoe! :*
  maandag 23 januari 2012 @ 19:43:14 #210
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107149349
Thisleweed, fijn dat de echo goed was *O*

En bij Labelloo ook alles goed *O*
  maandag 23 januari 2012 @ 19:47:12 #211
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107149559
John, gefeliciteerd en prachtige foto die ik zag (alleen de eerste).

Labello & Thistleweed, fijn dat de echo goed was *O*

Sterkte Zoe.
  maandag 23 januari 2012 @ 19:50:10 #212
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107149707
Druk verjaardagsweekend gehad, posten is er helemaal bij ingeschoten :@
ik sluit nu gewoon weer aan!

Goede echo's voor thistleweed en labelloo!! *O*
Goed dat je even thuisblijft Zoe :*
Ik hoop dat je mag blijven na je proeftijd Troeta!

Verder ligt hier de baby nog steeds in stuit, dus ik ben vandaag doorverwezen naar de gyn. Morgenmiddag daar een afspraak, ik ben benieuwd!
  maandag 23 januari 2012 @ 19:50:47 #213
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107149740
O ja en John gefeliciteerd met Aurelie!!
  maandag 23 januari 2012 @ 19:55:57 #214
250838 Fee-nix
pi_107149988
Spannend hoor, klavertje. Misschien heb ik niet goed gelezen hoor, maar had je nou voor jezelf al een beslissing genomen? Of ga je het gesprek met de gyn afwachten?
pi_107150019
Is het al 3 februari? :@
  maandag 23 januari 2012 @ 20:05:57 #216
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107150532
*O* John gefeliciteerd met jullie dochtertje ! *O*

*O* voor de goede echo's vandaag *O*

Vanochtend zijn we in het ZH in Boxmeer geweest, gesprek/controle, standaard vragen gehad, allergie/bloeddruk etc.
Hele aardige vrouw! Ze heeft ook gekeken hoe dat de baby lag, en die ligt dus netjes met het hoofd naar beneden, is een klein stukkie ingedaald, maar ligt dus nog niet ' vast' in mijn bekken.
Ook gelijk de metingen gedaan, en het gemiddelde zegt toch wel 32 weken. (morgen dus 32 weken ;) *O* ) Dus klopt dus met de uitgerekende datum.

Ik moest wel nog even bloedprikken, en dan heb ik over 2 weken weer een afspraak daar, is toch wel handig ivm uitslag van het bloed etc.
En heel belangrijk....ik heb het telefoonnr wat ik moet bellen zodra we naar het ziekenhuis komen voor de bevalling. Nu nog ff in de telefoons zetten.
  maandag 23 januari 2012 @ 20:07:38 #217
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107150638
Ik heb m'n beslissing al genomen Fee. Het hoofdje ligt bijna 3 weken voor op groei dus ik wil geen stuitbevalling proberen. Het zal dus wel een keizersnede worden, ik ben nu bezig wat vragen daaromtrent op papier te zetten. Heb je toevallig nog wat ervaringstips?
  maandag 23 januari 2012 @ 20:08:10 #218
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107150674
Fijn PE!
pi_107151051
zoe, ik heb met flinke bekkenproblemen net als Asy bij nummer 1 doorgeploeterd tot het einde. Ben zelfs niet met 34 weken met verlof gegaan, maar pas met 35,5. Ik hield enorm veel vocht vast, kon echt niet meer en heb dus tot ruim 41 weken weinig meer kunnen doen.
Bij nummer 2 had ik met 16 weken al de eerste bekkenklachten, onder behandeling van een goede fysio gekomen, bekkenband gedragen, steunkousen aangeschaft en ook op tijd minder gaan werken. Dit alles heeft er voor gezorgd dat ik redelijk vooruit kon tot aan de 38 weken, toen kon ik nog fietsen. Tijdens de bevalling en de periode erna enorm zuinig geweest op mijn lijf, dus sluitlaken, 5 dagen echt plat na de bevalling, daarna met bekkenband voorzichtig overeind, geen trappen etc. En nu, zeven maanden na bevalling 2 ben ik er beter aan toen dan een jaar na bevalling 1.
Je hebt maar 1 lijf, dat moet langer mee. En dat werk, geloof me, ze moeten straks ook 4 maanden zonder je, dat gaat ook lukken. De drempel is hoog, maar denk aan jezelf!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107151742
Zoe :*

John gefeliciteerd met jullie dochter *O*

Labello en Thistleweed gefeliciteerd met de goede echo's *O*
VInd het heel knap dat sommige niet willen weten wat het wordt, als het aan mij lag dan wist is het al met 12 weken of zo. (als het dan betrouwbaar zou zijn)

Klavertje succes morgen...
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2012 @ 20:29:02 #221
309370 Nanadu
pi_107151754
Gefeliciteerd john, wat een mooie naam!!

*O* voor de goede echo labello *O*

Thistleweed ook een goede echo *O*

Ik ben nog steeds niet echt bijgekomen van het laat thuiskomen vrijdagavond (vannacht ook onrustig geslapen dus dat helpt ook niet :'( ) Gelukkig vandaag wel van mijn baas gehoord dat als het op het einde zwaarder wordt voor mij op de groep dat ze ook veel vervangende werkzaamheden heeft zodat ik minder op de groep hoef te werken. Dit lucht wel op :Y
pi_107152052
Fijn PE!

Succes morgen klavertje

Mefke: jeetje heftig.. Bedankt v je reactie.
je hebt helemaal gelijk

Merk dat de laatste tijd lopen weer minder gaat (sinds ik gevallen ben)
heb er met m'n lief over gesproken, moet t, als ik weer moet werken, maar met
mn baas bespreken.. & de Arbo arts
pi_107152613
900... mooi nummer om in te posten O-)

:o (dit is eng)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_107152693
Echt waar??!!?? Wat fijn zeg! Gefeliciteerd!
  maandag 23 januari 2012 @ 20:42:21 #225
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107152694
Oh, Lenehe! Wat een goed nieuws :)
  maandag 23 januari 2012 @ 20:42:24 #226
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_107152697
:o je bent zwanger :o gefeliciteerd *O*
Be happy with the little things in life
  maandag 23 januari 2012 @ 20:43:20 #227
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107152755
Lenehe!! Wat supergaaf, gefeliciteerd!! *O* ( ik begrijp t toch wel goed? :@ )
pi_107152811
:Y thanks!
Heb het er helemaal warm van :@ a.s. woensdag echo dus erg spannend.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_107152869
Wauw, gefeliciteerd LeNeHe! :*
  maandag 23 januari 2012 @ 20:46:02 #230
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107152890
Wauw!! gefeliciteerd LeNeHe!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_107152956
Gefeliciteerd!! *O*
pi_107153036
LeNeHe, gefeliciteerd :o *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 23 januari 2012 @ 20:49:00 #233
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107153094
LeNeHe Gefeliciteerd *O*
pi_107153102
Lenehe! Wat geweldig om jou hier weer te zien! Gefeliciteerd *O*
  Jubileum moderator maandag 23 januari 2012 @ 20:49:18 #235
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_107153108
LeNeHe gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 23 januari 2012 @ 20:49:49 #236
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107153132
Wat gaaf! *O* :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107153187
LeNeHe zwanger *O*

Labelloo, ik geloof dat ik nu ook weet wie je bent :P
pi_107153229
LeNeHe wat super om jou weer in dit topic terug te zien *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107153324
LeNeHe gefeliciteerd *O* en ik hoop op een hele mooie echo voor je overmorgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roosje84 op 23-01-2012 21:07:01 ]
pi_107153351
Bedankt voor al jullie lieve reacties!! :*

LeNeHe wat super leuk zeg!! Gefeliciteerd!! *O*

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef octopussy het volgende:
Labelloo, ik geloof dat ik nu ook weet wie je bent :P
:) ;)

Ik kan nu wel uit de kast komen, maar zo spannend is het niet. Ik ben NieuweUser! Maar denk dat ik nu onder deze account blijf posten, wilde toch al een tijd een andere naam kiezen!! :)
  maandag 23 januari 2012 @ 20:54:52 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107153420
LeNeHe, wat leuk! Gefeliciteerd! *O*
pi_107153461
LeNeHe van harte gefeliciteerd! *O*
pi_107153557
LeNeHe, wat gaaf, gefeliciteerd!
En NieuweUser, ook jij gefeliciteerd!

Heb ik gemist wie Onverwacht is of is dat nog niet bekend?
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2012 @ 21:04:09 #244
309370 Nanadu
pi_107153983
LeNeHe gefeliciteerd *O* *O*
pi_107154074
LeNeHe wat een goed nieuws *O* *O*
En Labelloo uit de kast, en joehoee voor de goede echo!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_107154136
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef LeNeHe het volgende:
900... mooi nummer om in te posten O-)

:o (dit is eng)
kippevel hier.. Wat fijn! Gefeliciteerd!
  maandag 23 januari 2012 @ 21:09:37 #247
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107154370
LeNeHe, wat fijn O+

Van harte *O*
pi_107154471
LeNeHe!! *O* *O* O+
pi_107154571
LeNeHe van harte gefeliciteerd! *O*

Doe maar Labelloo, bekt ook beter :P

Ik kreeg vanavond de eerste harde 'zo hee, wat ben je al dik! Euh je buik dan hè!' '23 week ongeveer?'. Nou nee, met de 18e bezig :')
  maandag 23 januari 2012 @ 21:39:03 #250
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_107156328
Gefeliciteerd lenehe :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 23 januari 2012 @ 21:55:49 #251
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107157361
LeNeHe, gefeliciteerd zeg!! Phoe kippenvel hoor.

Labelloo, ik zag daarstraks wat op FB en dacht meteen, hee dat is NU! Gefeliciteerd, leuk, je dame grote zus!
pi_107157367
Onverwacht gaat ook vandaag uit de kast komen na een wederom goede echo vandaag.. exact 12w!
toen n kip n ei legde, en dit ei na veel gekneuter toch n kuiken bleek te worden....
  maandag 23 januari 2012 @ 21:55:59 #253
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_107157373
Maffe is back! 06 - 08 - 2012 uitgerekende datum. Onverwacht he ;)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 januari 2012 @ 21:57:15 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107157453
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef maffemuts het volgende:
:* O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 23 januari 2012 @ 21:58:13 #255
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107157519
quote:
Jaaaaa, ze is eruit hoor *O* *O*

Mogen we nu ook het verhaal weten? :*
  maandag 23 januari 2012 @ 21:58:55 #256
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107157569
quote:
Wow, hel onverwacht! Gefeliciteerd!! na deze enorm bizar hectische tijd.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:02:38 #257
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_107157799
Verhaal op verzoek via PM :*
Voor nu gewoon alleen maar jompels!

[ Bericht 82% gewijzigd door maffemuts op 23-01-2012 22:22:58 (weg, op verzoek leverbaar.) ]
Gewoon n stuiterballetje
  maandag 23 januari 2012 @ 22:05:41 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107158010
Kanonne Maffe wat een verhaal :o

Al een hele achtbaan achter de rug en dan nu ook weer nieuwe achtbaan... Al moet ik wel zeggen dat dit blijkbaar een hele 'hardnekkige' is, dat is wel positief toch...
  maandag 23 januari 2012 @ 22:07:06 #259
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_107158109
Tis een Gremlin :Y incl nageltjes _O- (het verhaal haal ik later vanavond weg, vind het hier niet 'passend' )
Gewoon n stuiterballetje
  maandag 23 januari 2012 @ 22:09:06 #260
250838 Fee-nix
pi_107158262
Zo, gaan jullie ineens even hard.

Labelloo uit de kast, zie ik :).

LeNeHe gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! *O*

maffemuts wat een verhaal joh! Dit babietje wil heeeeeel erg graag bij jullie zijn idd! Nogmaals gefeliciteerd! *O*

Klavertje, ik zou ook voor een keizersnee zijn gegaan. Tips... tja.... Zelf zou ik vragen of het mogelijk is om je babietje op de borst te krijgen in de ok. Bij mij namen ze hem namelijk meteen mee en dat vond ik helemaal niet leuk. Heel eenzaam gevoel. Verder kan ik zo 1,2,3 niks bedenken, maar als je vragen hebt over de operatie zelf kun je me PM-en :).

Hier weer rustig. Gaat vast weer gewoon een saai nachtje worden. Truste iedereen!
  maandag 23 januari 2012 @ 22:10:10 #261
30252 Soempie
Procreating
pi_107158338
Wow, wat een verhaal. Ongelooflijk zeg.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:10:51 #262
30252 Soempie
Procreating
pi_107158378
Oja, ik vergeet de *O* helemaal! Zat nog even zo van: :o 8)7
  maandag 23 januari 2012 @ 22:11:22 #263
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107158412
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:07 schreef maffemuts het volgende:
Tis een Gremlin :Y incl nageltjes _O- (het verhaal haal ik later vanavond weg, vind het hier niet 'passend' )
Word je deze zwangerschap nu ook weer extra in de gaten gehouden trouwens?
  maandag 23 januari 2012 @ 22:12:30 #264
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_107158477
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:11 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Word je deze zwangerschap nu ook weer extra in de gaten gehouden trouwens?
:Y echo bij 16, 20, 24 30 34 38 en z.n tussendoor. (en uitgebreide op 20 in LUMC)
Gewoon n stuiterballetje
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2012 @ 22:13:07 #265
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_107158516
maffemuts, wat een wondertje O+

LeNeHe, jij ook al zulk prachtig nieuws, gefeliciteerd!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_107158562
Jemig maffemuts, wat een verhaal. Nogmaals van harte!
  maandag 23 januari 2012 @ 22:16:19 #267
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107158722
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef maffemuts het volgende:

[..]

:Y echo bij 16, 20, 24 30 34 38 en z.n tussendoor. (en uitgebreide op 20 in LUMC)
Maar de vasthoudendheid van dit kindje moet je in elk geval goeie hoop geven... Ik ben nog steeds een beetje flabberguested van je verhaal... :D
pi_107158897
Jeetje wat geweldig dames!!!
- Lehene *O* Van harte meid!!!
- Maffe :o Wauw, wat een verhaal! Maar ook jij van harte hoor!!!
- Labelloo... hihi, ik wist jou al, maar leuk dat het nu bekend is! *O*
  maandag 23 januari 2012 @ 22:20:54 #269
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_107159035
( jeetje wals ik zomaar over LeNeHe heen en Labbelloo *O* sorry :@ Jullie ook welkom hier! in de club van uit de kast en zwanger! )
Alle andere dames :* en enkele verdwaalde heer ook natuurlijk :*

En ja Fluugs, dat geeft het ergens ook, maar het gevoel blijft vooralsnog onbeschrijfbaar!
Gewoon n stuiterballetje
  maandag 23 januari 2012 @ 22:22:21 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107159136
LeNeHe, van harte gefeliciteerd! *O*
Hoe ver ben je nu? Kan me voorstellen dat je het spannend vindt :Y

En maffemuts uit de kast! Nogmaals van harte meis! Jeutje meis, inderdaad een achtbaan die je hebt doorgemaakt zeg!
pi_107159345
Maffe, verhaal gemist, maar blijkbaar een vasthoudend tiepje, dat ukje van je. Gefeliciteerd!
pi_107159413
Maffe wat een verhaal zeg!! Gefeliciteerd!! *O*
pi_107159419
Lenehe: gefeliciteerd!

Wauw, wat een verhaal maffemuts, gefeliciteerd :)
Hmm, jij bent 6 augustus uitgerekend en ik de 13e, dan zou ik 11 weken zijn ipv 10? Me confused...

Maar nogmaals gefeliciteerd *O* woohoo
  maandag 23 januari 2012 @ 22:32:08 #274
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_107159704
LeNeHe, van harte gefeliciteerd *O* ik kan me -voor zover mogelijk- wel voorstellen dat het eng is :*

MaffeMuts, wat een verhaal :o Inderdaad een rollercoaster zeg. Maar van harte gefeliciteerd! *O*
pi_107160007
Wow nieuwtjes hier!

Labello gefeliciteerd met de goede echo!

LeNeHe, gefeliciteerd! *O* O+ Zwanger!

Oh en maffemuts, nogmaals welkom, dat de rest van je zwangerschap maar gewoon rustig volgens plan mag verlopen :*

Nu slapen. :*.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:42:25 #276
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_107160321
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef SupremeEvil het volgende:
Lenehe: gefeliciteerd!

Wauw, wat een verhaal maffemuts, gefeliciteerd :)
Hmm, jij bent 6 augustus uitgerekend en ik de 13e, dan zou ik 11 weken zijn ipv 10? Me confused...

Maar nogmaals gefeliciteerd *O* woohoo
Sja, mijn echodame en mijn gyn waren er onverbiddelijk in :@
Heb op jouw uitgerekende datum ook een teller laten gaan en die zegt idd dat jij nu 11 weken exact zou zijn. Het is me in het verleden wel opgevallen dat het heeeeeeel afhankelijk is van teller. Dus ik ga gewoon maar uit van de Gyn/echo die zijn er iig duidelijk in ;)

Bedankt allen voor de lieve reacties :*
Gewoon n stuiterballetje
  maandag 23 januari 2012 @ 22:48:53 #277
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_107160687
LeNeHe wat een mooi nieuws!

En NweUser ook zwanger wat leuk!

En maffe ook! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_107160960
Ik zit de hele avond rare bevallingen te kijken op TLC, 3 persjes en een beetje overgeven en de baby is er, ze kijken niet eens blij en vrouwen die niet weten dat ze zwanger zijn en ineens bevallen, maar hier in het topic is het veel spannender zeg!!
Wat een avond zeg!

Maffe gefeliciteerd, wauw, ik vind het echt een bizar verhaal!
Lenehe, jij ook gefeliciteerd, ik wens je een hele fijne en goede zwangerschap toe.
En NiuewUser, wat leuk! En Labelloo is idd leuker:D
  maandag 23 januari 2012 @ 23:05:18 #279
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107161594
Potverdrie mis ik t verhaal van maffe!
Iig heel erg gefeliciteerd! *O*

Fee thnx, ik wacht de afspraak morgen ff af en pm je dan evt :*
  maandag 23 januari 2012 @ 23:10:55 #280
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107161851
Succes morgen klavertje!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_107163065
Jeetje, ik kan het helemaal niet bijhouden hier! Ik weet ook helemaal niet wie wie is en wie uit de kast is enzo, maar allemaal van harte gefeliciteerd met de zwangerschappen!!!! *O* *O* *O*
pi_107164485
wat een hoop tof nieuws hier!
een verse papa (en mama ) gefeliciteerd!

maffe zeker onverwacht! maar wauw gefeliciteerd! :*

lenehe :* mooi jou hier weer te zien gefeliciteerd

en labelloo uit de kast! ook gefeliciteerd...
pi_107165327
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef klavertje-4 het volgende:
Ik heb m'n beslissing al genomen Fee. Het hoofdje ligt bijna 3 weken voor op groei dus ik wil geen stuitbevalling proberen. Het zal dus wel een keizersnede worden, ik ben nu bezig wat vragen daaromtrent op papier te zetten. Heb je toevallig nog wat ervaringstips?
Bij stuitbevalling mocht t niet op de borst. Er hangt n scherm voor, maar gynaecoloog laat baby wel zien.

Daarna mocht ik weer mee andere kamer in met 2 verpleegkundigen, kinderarts, en aurelie zelf natuurlijk. Na checkup en alles ok, en navelstreng doorknippen, mocht ik met aurelie terug naar mama.

Daar heb ik dr even kunnen laten kennis maken met dr, en toen terug couveuse in.

gynaecoloog was toen druk bezig met mama 3 lagen te hechten.

Ik met aurelie naar boven, in couveuse, en daar tempen en wegen, en afgesproken dat baby straks bloot op mama mocht liggen, eerst mama bijkomen op recovery. Mama was na ongeveer n uur bij ons

Ik denk dat het zo beter was, en er ook letterlijk geen ruimte was om aurelie bij mama te leggen.

Ps: bedankt voor de tientallen felicitaties
! Heel fijn om te lezen

Ps2: schoonmoeder kwam toch gewoon om 10:45 binnengewandeld... #irritatiefactortje!
pi_107167421
Lenehe, labello, maffe, gefeliciteerd *O*
  dinsdag 24 januari 2012 @ 06:16:47 #285
30252 Soempie
Procreating
pi_107167625
Lenehe en labello ook gefeliciteerd natuurlijk! *O*

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:42 schreef JohnB52 het volgende:
Ps2: schoonmoeder kwam toch gewoon om 10:45 binnengewandeld... #irritatiefactortje!
Fijn dat je er zo goed op terug kijkt.
Alleen jammer van schoonmoeder. Ik begrijp daar eerlijk gezegd helemaal niks van. :X Hoop dat ze jullie hierna wel lekker de ruimte geeft en zich niet zal 'opdringen'. Maar mocht dat zo zijn, dan kun je dat hoop ik wel aangeven bij haar. Nou, geniet ze, hoop dat je lekker vaak en lang bij je vrouw en dochtertje op bezoek kunt. ^O^
pi_107167929
Maffemuts, gefeliciteerd! Ik ga je zo toch ff een PB sturen, want ben nu wel nieuwsgierig :@

Vannacht iets beter geslapen, eindelijk. Maar nog steeds gammel :') En alweer 18 weken! *O*
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:41:24 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107168091
Gefeliciteerd Maffe! *O*
Ik heb stiekem de edit gespiekt. :@ ;)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:46:47 #288
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107168145
Maffe, ik heb je ook een pb gestuurd :)

Lenehe, gefeliciteerd!

Hier is het een beetje ziekenboeg :{
  dinsdag 24 januari 2012 @ 07:50:36 #289
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_107168192
Ik ben werken lieverds, vanavond worden de (nieuwe) pm's beantwoord. Wil wel zeggen dat de reacties iig hartverwarmend zijn. Het is nog steeds moeilijk te bevatten wat er gebeurd is, maar ik weet zeker dat dit gupje sterk is. oO<
Gewoon n stuiterballetje
pi_107168288
Wauw maffe wat een nieuws! Ik ben ook erg benieuwd naar het verhaal!
Werk ze!!
pi_107168308
En natuurlijk ontzettend gefeliciteerd *0*
pi_107168366
*O* MaffeMuts, uit de kast *O* en nieuwe zwangeren (met goede echo's) *O*
JohnB52, jammer dat je schoonmoeder toch binnen kwam lopen.
Hier eindelijk niet meer misselijk en vandaag intake gesprek met de verloskundige.

Klavertje, je denkt er in ieder geval goed over na wat je wilt gaan doen qua bevalling. Bij mij hebben ze op het moment supreme de diameter van het hoofdje berekent om te kijken of het nog zou passen anders was het een keizersnede geworden.
pi_107168766
LeNeHe zwanger *O*. Kloons uit de kast *O* Ik weet niet meer wie wie is. Maar *O*!
pi_107169035
Meld!

Mijn vriend is heel lief voor me. Gisteren heeft hij dochterlief naar school gebracht en opgehaald. Tussendoor thuis wezen werken. En vanmorgen heeft hij haar weer weggebracht, dus ik zei: Ik haal haar wel gewoon om 15.00 uur op (ze blijft 's middags op school eten vandaag). Maar nee hoor, hij komt eerder naar huis om dr op te halen zodat ik het wat rustiger aan kan doen (last van mn bekken). En bij de school van mn dochter hebben ze een bruggetje weggehaald en even gauw een nieuwe neergezet tot de goede weer komt op een andere plaats. Maar daardoor is het erg modderig met losse stenen waardoor ik al een paar keer door mn benen ben gezakt met vreselijk pijnlijke bekken tot gevolg, en dat vind hij niet vertrouwd.
Uitslapen lukt helaas niet met nog een peuter maar goed, kan tenminste 's ochtends rustig opstarten!

Ik zie nieuwe zwangeren! LeNeHe en Labello! Gefeliciteerd! *O*
En een kloon uit de kast, Maffemuts, jij ook gefeliciteerd!! *O*
Sjee, augustus al weer! dan dringt het echt tot me door dat het niet zo lang meer duurt voordat we weer zo'n kleintje hebben O+

Gister naar TLC gekeken, en was een bevalling die niet zo goed ging (kindje zat vast met de schouder). pfff.. zat met tranen in mijn ogen mee te kijken, ook hoe hulpeloos de papa erbij zat. En dan het kindje met grote ogen, maar geen beweging en huiltje.. Gelukkig is alles goed gekomen! En gelukkig kan ik er dit keer goed tegen (vorige zwangerschappen moest ik dit soort dingen niet kijken voor de bevalling!)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_107169151
potverdorie wat kan er allemaal gebeuren als je een avondje niet leest!!

LeNeHe, Maffemuts en NieuweUser(= labelloo?) allemaal gefeliciteerd!!! *O*
  dinsdag 24 januari 2012 @ 09:08:20 #296
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107169182
Wat is tlc?
pi_107169198
Wat fijn CM dat hij er voor je is! :*

*O* nieuwe zwangeren en kloons uit de kast :D leuk!!

Vanmorgen dokt gebeld, krijg iets voor m'n darmen *O*
& m'n lief blijft vannacht weer op t werk, hij heeft t zo druk, ziet er ook
Vet moe uit, hem gister niet lastig gevallen met stofzuigen oid..
Hij zegt dat ie t niet ie t niet erg vind maar hij gaat half6 de deur uit en is 19u pas
thuis..
Kan m'n moeder altijd nog vragen te helpen :)
pi_107169216
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:08 schreef Marrije het volgende:
Wat is tlc?
'vrouwen'zender dat na animal planet komt (svonds)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 09:12:15 #299
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107169240
Thanks zoe en gewoon je moeder vragen om hulp hoor!
pi_107169245
Goedemorgen! Hier weer een slechte nacht. Weer veel buikpijn en kom net van de wc en heb ook wat lichtbruine afscheiding. Ze zijn vandaag met de vloeren bezig thuis dus in bed blijven was niet echt een optie.. En net dacht ik ineens aan een blaasontsteking misschien, al doet het niet zeer en heb ook geen verhoging ofzo. Maar dat hoeft niet altijd dacht ik als je zwanger bent?
Vandaag maar weer heel rustig aan doen met m'n brakke hoofd op werk en anders morgen ff plas laten checken..
  dinsdag 24 januari 2012 @ 09:15:48 #301
250838 Fee-nix
pi_107169290
Mogguh en meld! Geen nieuws.

Marrije wat naar van de ziekenboeg. Beterschap voor iedereen!

John wat ontzettend irritant idd van je schoonmoeder. Ik snap daar ook niks van. Maarre... volgens mij heeft het niks met stuit of geen stuit te maken of het kindje bij je mag na een keizersnee hoor. Wat jij beschrijft, zo ging het bij mij ook (behalve dat ik m helemaal niet bloot bij me heb gehad), is volgens mij 'de standaard'. Maar vaak als je het vraagt, kunnen er wel dingen aangepast worden :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')