quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Over ledikantjes gesproken, wanneer mag je zo'n bedje nou gaan opmaken?.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:10 schreef Marrije het volgende:
Wanneer je maar wil, staat het te verstoffen dan was je het gewoon weer een week of wat voor je uitgerekende datum
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]! Echt? Oh.
* Kuukske heeft vanmiddag wat te doen!
Nee. Het zorgt wel voor een hoop vragenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helaas is het geen middagvullend programma. :p
oh, ik vond van wel eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helaas is het geen middagvullend programma. :p
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 09:13 schreef Fee-nix het volgende:
Mogguh. Meld met baby in de buik. Maarrrr we gaan met pannenkoeken ontbijten, dus wie weet![]()
.
Oehhh gaaf, dan loop je n dag voor op mn vrouw!quote:
O, geplande keizersnee dan? Spannend idd! En ik wil ook morgenquote:Op zondag 22 januari 2012 09:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Oehhh gaaf, dan loop je n dag voor op mn vrouw!
Bij ons mag ie dr morgen uit, 07:00 ziekenhuis, 08:30 eruit!
Echt spannend, ben zo benieuwd!
Hoop je op een turbobevallingquote:Op zondag 22 januari 2012 09:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Oehhh gaaf, dan loop je n dag voor op mn vrouw!
Bij ons mag ie dr morgen uit, 07:00 ziekenhuis, 08:30 eruit!
Echt spannend, ben zo benieuwd!
wat is er mis met vandaag?quote:Op zondag 22 januari 2012 09:38 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
O, geplande keizersnee dan? Spannend idd! En ik wil ook morgen.
Veel succes!
Niksquote:
Helemaal niet. Ze sport nog lekker door, doet nog bijna alles in het huishouden. Ik moet haar af en toe dwingen rust te nemenquote:Op zondag 22 januari 2012 11:00 schreef Thistleweed het volgende:
Gefeliciteerd met de mooie mijlpaal Superwormjim. Lief dat je ontbijt op bed maakt! Heeft je vrouw het erg zwaar?
Twistleweed wil je thuis bevallen? Overleg dan even met de vk of ze dat matras nodig vind?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:19 schreef Thistleweed het volgende:
Wij moeten ook nog maar kijken hoe we het doen met klossen, we hebben een boxspring en die is van zich zelf al heel erg hoog. Misschien dat we er een extra matras onder leggen als we dan op een goede hoogte komen. Die hebben we toch nog liggen.
Maaruh... het opmaken van het bedje is toch juist heel erg leuk
Wij doen geen klossen, ookal moest t vd kraamhulp. Vrouwtje is al klein, en met een ks, kan ze al helemaal niet meer in bed, of ze moet n ladder gebruiken.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:19 schreef Thistleweed het volgende:
Wij moeten ook nog maar kijken hoe we het doen met klossen, we hebben een boxspring en die is van zich zelf al heel erg hoog. Misschien dat we er een extra matras onder leggen als we dan op een goede hoogte komen. Die hebben we toch nog liggen.
Maaruh... het opmaken van het bedje is toch juist heel erg leuk
Ahw, dat moet ook verschrikkelijk zijn. Zal bij mij ook wel gebeurenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:43 schreef JohnB52 het volgende:
Anders werd ik wel strontziek van de vraag op mn werk (15 verschillende lokaties zo ongeveer op n dag): is het er al? Dat dan de afgelopen 2 weken!
Is het er al?quote:Nu klaar in t zkh, en op naar huis :-)
Deze link kun je versturen:quote:Op zondag 22 januari 2012 14:43 schreef JohnB52 het volgende:
Anders werd ik wel strontziek van de vraag op mn werk (15 verschillende lokaties zo ongeveer op n dag): is het er al? Dat dan de afgelopen 2 weken!
Nu klaar in t zkh, en op naar huis :-)
Inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:21 schreef covie het volgende:
Dr. Papa![]()
![]()
Klinkt als een dokter die bij de vrouwen in de smaak valt, maar waar mannen een hekel aan hebben. come to daddy![]()
Nee, morgenochtend zijn we de eerste!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ahw, dat moet ook verschrikkelijk zijn. Zal bij mij ook wel gebeuren
[..]
Is het er al?
Jaja, komt goed! Ff kijken hoe ik dat ga doen op mn telefoon :-)quote:Op zondag 22 januari 2012 22:31 schreef Asyniur het volgende:
Spannende dag morgen voor Labelloo en voor John, maar wel garantie op minstens 1 verse baby!
John, we verwachten wel vóór de middag een update met pica, dat begrijp je toch wel hè?
jahoor, vertel maar aan onsquote:Op zondag 22 januari 2012 22:36 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Niemand benieuwd naar de naam trouwens? ;-)
quote:Op maandag 23 januari 2012 05:28 schreef JohnB52 het volgende:
K zal proberen tzt wel n babyfoto te posten hoor!
Ohhh wat is ze mooiquote:Op maandag 23 januari 2012 10:19 schreef JohnB52 het volgende:
Met ongepaste trots presenteren de trotse ouders: Aurélie!!!
Helemaal gezond, 3060gram, en sinds 08:38 op de aarde!
http://twitpic.com/8anvtf
Ja!!! Daar is ze dan! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!quote:Op maandag 23 januari 2012 10:19 schreef JohnB52 het volgende:
Met ongepaste trots presenteren de trotse ouders: Aurélie!!!
Helemaal gezond, 3060gram, en sinds 08:38 op de aarde!
http://twitpic.com/8anvtf
+ 1.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef flugeltje het volgende:
Brrr Asy, elke keer als je dat verteld heb ik de neiging om even m'n benen extra tegen elkaar te knijpen
Heb je daar speciale pierc voor om in te doen tijdens bevalling net als die van plastic voor je navel?quote:
Tis minder erg dan een bevalling hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef flugeltje het volgende:
Brrr Asy, elke keer als je dat verteld heb ik de neiging om even m'n benen extra tegen elkaar te knijpen
straks blijven ze hangen of zoquote:Op maandag 23 januari 2012 13:20 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Heb je daar speciale pierc voor om in te doen tijdens bevalling net als die van plastic voor je navel?
Wie blijft hangen?quote:
prachtige babyquote:
Hhmm herken het zo niet Clauwheee. Kan het mij iig niet meer herinneren. Wellicht komt het toch echt van het groeien?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:08 schreef clauwheee het volgende:
En nog een vraagje (ik ben lekker op dreef de laatste tijd..): ik heb vaak een gek gevoel in de buik waar ik maar geen naam aan kan geven. Ti's geen kramp, geen steek, maar er tussenin. Alsof er met een scheermesje iets weg wordt geschraapt.. Wel regelmatig door de dag heen. Herkent iemand dit überhauptDat uitleggen van mij
Ik zat al als Fluugs met m'n benen tegen elkaar, maak jij het nog even erger...quote:
Ik ben nog nooit ergens in blijven hangen als je dat troostquote:Op maandag 23 januari 2012 14:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat al als Fluugs met m'n benen tegen elkaar, maak jij het nog even erger...![]()
John, van harte gefeliciteerd!!! Sterkte met het herstel, dat jullie maar snel lekker naar huis mogen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ergens in blijven hangen als je dat troost
zelfs niet toen ik gedate heb met een jongen met een tongpiercing![]()
Oja, dat zou wel heel snel zijn...quote:Op maandag 23 januari 2012 14:23 schreef SupremeEvil het volgende:
Maar ik ben pas 10 weken!Dat is toch wel erg snel?
De eerste berekening via internet ging uit van een standaard cyclus. Dmv ovutestjes was ik er al eerder achter gekomen dat ik een latere eisprong had. Zo'n 4-5 dagen later dan standaard.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:18 schreef Asyniur het volgende:
Labelloo, fijn dat alles er goed uit zag! Waarom had je verwacht terug gezet te worden?
Ja precies. Begrijp wel dat je m moet vervangen idd.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:26 schreef Asyniur het volgende:
Labelloo, wat fijn zeg!
[..]
Tis minder erg dan een bevalling hoor
Zoë, ik gebruik er gewoon zo'n flexibele voor die van oorsprong voor navelpiercings gebruikt worden.
Mijn vlos is er heel fel op dat die op tijd vervangen wordt, want ze heeft ooit in het ziekenhuis samen met een heel team staan rommelen bij een mevrouw die een spoedkeizersnee moest maar die mocht niet eerder voordat de piercing eruit was. Heeft ze een kostbare 3 kwartier gekost (wel goed afgelopen hoor) maar ze zegt 'dat wil ik nooit meer meemaken'.
pssst Het babytopic (0-1 jaar) Deel 66quote:Op maandag 23 januari 2012 15:52 schreef JohnB52 het volgende:
Mag ik even melden dat de borstvoeding ook goed gaat (ja, dat mag:-))
Aurélietje is ongeveer 48 cm, want dat wisten we nog niet!
http://t.co/zxJDIcYf
Hongerrrrrrrr
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Asyniur het volgende:
Geeft toch niks fee-nix? Cocoonen is goed
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Asyniur het volgende:
Geeft toch niks fee-nix? Cocoonen is goed
Haha, nou, over een week of 21 moet dat vast wel duidelijk worden.quote:[b]Op maandag 23 januari 2012 18:10 schreef Asyniur
Thistleweed, fijn dat alles goed was op de seo!
Hallo, ik wil ook weten wat er in je buik groeit! <stampvoet>
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]![]()
Goed gesproken met de bekkenfysio, ik blijf het lastig vinden om bij mn werk aan te geven dat 't echt niet gaat met de pijn, nu vind ik dat geen reden tot 'ziek'melding want die pijn heb ik ook als ik thuis zit, maar ze vond het wel n verschil, werken of thuiszitten. En als het echt niet meer ging moest ik me ziekmelden.
Lopen is pijnlijk en zitten ookmaargoed.. ik kijk 't nog even aan.
heb een oefening 'geleerd' om van de harde buiken af te komen zegmaar
en mn beeb is makkelijk te voelen met de hand, die voel je eignl direct als je in mn buik 'voelt'(hoe ze ligt enzo)
en ze raadde 't boek aan dat ik toevallig net van Susie heb overgenomenecht toevallig, heb nog een boek van dr meegekregen om te lezen. Helemaal leuk
Heuj, das heul niet eerlijk!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef Thistleweed het volgende:
Haha, nou, over een week of 21 moet dat vast wel duidelijk worden.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef octopussy het volgende:
Labelloo, ik geloof dat ik nu ook weet wie je bent
kippevel hier.. Wat fijn! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef LeNeHe het volgende:
900... mooi nummer om in te posten![]()
(dit is eng)
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef maffemuts het volgende:
Maffe is back! 06 - 08 - 2012 uitgerekende datum. Onverwacht he
Jaaaaa, ze is eruit hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef maffemuts het volgende:
Wow, hel onverwacht! Gefeliciteerd!! na deze enorm bizar hectische tijd.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef maffemuts het volgende:
Word je deze zwangerschap nu ook weer extra in de gaten gehouden trouwens?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:07 schreef maffemuts het volgende:
Tis een Gremlinincl nageltjes
(het verhaal haal ik later vanavond weg, vind het hier niet 'passend' )
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Word je deze zwangerschap nu ook weer extra in de gaten gehouden trouwens?
Maar de vasthoudendheid van dit kindje moet je in elk geval goeie hoop geven... Ik ben nog steeds een beetje flabberguested van je verhaal...quote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef maffemuts het volgende:
[..]echo bij 16, 20, 24 30 34 38 en z.n tussendoor. (en uitgebreide op 20 in LUMC)
Sja, mijn echodame en mijn gyn waren er onverbiddelijk inquote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef SupremeEvil het volgende:
Lenehe: gefeliciteerd!
Wauw, wat een verhaal maffemuts, gefeliciteerd![]()
Hmm, jij bent 6 augustus uitgerekend en ik de 13e, dan zou ik 11 weken zijn ipv 10? Me confused...
Maar nogmaals gefeliciteerdwoohoo
Bij stuitbevalling mocht t niet op de borst. Er hangt n scherm voor, maar gynaecoloog laat baby wel zien.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef klavertje-4 het volgende:
Ik heb m'n beslissing al genomen Fee. Het hoofdje ligt bijna 3 weken voor op groei dus ik wil geen stuitbevalling proberen. Het zal dus wel een keizersnede worden, ik ben nu bezig wat vragen daaromtrent op papier te zetten. Heb je toevallig nog wat ervaringstips?
Fijn dat je er zo goed op terug kijkt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:42 schreef JohnB52 het volgende:
Ps2: schoonmoeder kwam toch gewoon om 10:45 binnengewandeld... #irritatiefactortje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |