Helemaal niet. Ze sport nog lekker door, doet nog bijna alles in het huishouden. Ik moet haar af en toe dwingen rust te nemenquote:Op zondag 22 januari 2012 11:00 schreef Thistleweed het volgende:
Gefeliciteerd met de mooie mijlpaal Superwormjim. Lief dat je ontbijt op bed maakt! Heeft je vrouw het erg zwaar?
Twistleweed wil je thuis bevallen? Overleg dan even met de vk of ze dat matras nodig vind?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:19 schreef Thistleweed het volgende:
Wij moeten ook nog maar kijken hoe we het doen met klossen, we hebben een boxspring en die is van zich zelf al heel erg hoog. Misschien dat we er een extra matras onder leggen als we dan op een goede hoogte komen. Die hebben we toch nog liggen.
Maaruh... het opmaken van het bedje is toch juist heel erg leuk
Wij doen geen klossen, ookal moest t vd kraamhulp. Vrouwtje is al klein, en met een ks, kan ze al helemaal niet meer in bed, of ze moet n ladder gebruiken.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:19 schreef Thistleweed het volgende:
Wij moeten ook nog maar kijken hoe we het doen met klossen, we hebben een boxspring en die is van zich zelf al heel erg hoog. Misschien dat we er een extra matras onder leggen als we dan op een goede hoogte komen. Die hebben we toch nog liggen.
Maaruh... het opmaken van het bedje is toch juist heel erg leuk
Ahw, dat moet ook verschrikkelijk zijn. Zal bij mij ook wel gebeurenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:43 schreef JohnB52 het volgende:
Anders werd ik wel strontziek van de vraag op mn werk (15 verschillende lokaties zo ongeveer op n dag): is het er al? Dat dan de afgelopen 2 weken!
Is het er al?quote:Nu klaar in t zkh, en op naar huis :-)
Deze link kun je versturen:quote:Op zondag 22 januari 2012 14:43 schreef JohnB52 het volgende:
Anders werd ik wel strontziek van de vraag op mn werk (15 verschillende lokaties zo ongeveer op n dag): is het er al? Dat dan de afgelopen 2 weken!
Nu klaar in t zkh, en op naar huis :-)
Inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:21 schreef covie het volgende:
Dr. Papa![]()
![]()
Klinkt als een dokter die bij de vrouwen in de smaak valt, maar waar mannen een hekel aan hebben. come to daddy![]()
Nee, morgenochtend zijn we de eerste!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ahw, dat moet ook verschrikkelijk zijn. Zal bij mij ook wel gebeuren
[..]
Is het er al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |