abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107089974
Gefeliciteerd met de mooie mijlpaal Superwormjim. Lief dat je ontbijt op bed maakt! Heeft je vrouw het erg zwaar?
  Moderator zondag 22 januari 2012 @ 11:02:15 #52
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_107090001
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:00 schreef Thistleweed het volgende:
Gefeliciteerd met de mooie mijlpaal Superwormjim. Lief dat je ontbijt op bed maakt! Heeft je vrouw het erg zwaar?
Helemaal niet. Ze sport nog lekker door, doet nog bijna alles in het huishouden. Ik moet haar af en toe dwingen rust te nemen :)
F.K.A. SuperwormJim
pi_107090025
Wat fijn zeg, lekker dat ze nog van alles kan doen. Dwing haar maar lekker om veel rust te nemen :D
pi_107090148
Thistleweed, wij gebruiken ook een Ikea ledikantje als co-sleeper. Ik heb hem pas aan het bed vastgemaakt na de bevalling want met die rotte bekken en dikke buik kon ik anders ECHT niet meer uit bed komen. Toen ons bed in de kraamweek nog op kratjes stond heb ik de co-sleeper op de hoge stand gehad en daarna op de lage stand. Hij is nu ongeveer 5 cm lager dan mijn matras, maar dat deert niet :) Je zou inderdaad ook zelf gaatjes kunnen boren op de gewenste hoogte (vergeet niet het matrasje mee te rekenen in hoogte!).
pi_107090208
Dat was ik ook van plan tot dat mijn schoonmoeder vroeg hoe ik het bedje op gelijke hoogte met mijn matras ging krijgen. Daarvoor dacht ik ook, het maakt toch niet zo veel uit. Fijn om te horen dat het ook makkelijk gaat als er een hoogte verschil in zit. Ik denk wel dat wij er gewoon wat gaatjes bij maken, is misschien net zo makkelijk.

haha, zal je maar gebeuren dat je je matrasje vergeet mee te rekenen, goede tip!
  zondag 22 januari 2012 @ 11:16:20 #56
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107090240
Thistleweed, wij hebben idd een 'echte' co sleeper. Het matrasje doen we op dezelfde hoogte als ons matras idd. Ons bedje kun je namelijk gemakkelijk in hoogte verstellen. En klossen zijn niet nodig, want die doen we ook niet onder ons eigen bed (in overleg met de kraamzorg uiteraard).

Bodpa wat leuk dat je het geslacht weet :).
pi_107090247
Oh trouwens, je hoeft je niet druk te maken over het opmaken van het bedje. Dat doet de kraamverzorgster namelijk voor je. Gewoon zorgen dat je de boel gewassen in de kast hebt liggen en dan komt het helemaal goed ^O^

En nog een tipje: maak het bedje op als een matrozenbedje (zie google), dan kan je je beebje lekker op 'ooghoogte' leggen ipv helemaal onderaan het bedje.
pi_107090293
Wij moeten ook nog maar kijken hoe we het doen met klossen, we hebben een boxspring en die is van zich zelf al heel erg hoog. Misschien dat we er een extra matras onder leggen als we dan op een goede hoogte komen. Die hebben we toch nog liggen.

Maaruh... het opmaken van het bedje is toch juist heel erg leuk ;)
pi_107090928
Moggu, meld!

Fee, 39 weken! *O* Vandaag weer geen gerommel?

Vrouw van SWJ 30 weken! Wat goed dat je vrouw nog zo actief is. Was ik ook, nog steeds trouwens. Behalve dat mijn vent me van de bank af moet takelen, doe ik verder van alles. Hij is best verbaasd (en ik ook) dat ik nog zo mobiel ben terwijl ik over een week ben uitgerekend..Valt me mee! (en dan heb ik het niet over slaapproblemen, want dat valt me echt niet mee.. :O )

Bodpa leuk dat jullie het weten!!!!! Ik ben ook nieuwsgierig! Ik gok op een ventje. Waarom weet ik niet haha.

John, spannend!! En ik loop twee dagen voor op je vrouw, was gister 39 weken. En nou gaat je vrouw als eerste, tis niet eerlijk! :( :D

Marjoleintje wat balen van de slechte nacht. Kun je nog even gaan doezelen?

Asy,dikke knuf! :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_107090983
Hier weer flink veel harde buiken en vannacht heel wat buikpijn. Nu weer over. Dit meisje laat me lekker wachten. En lijden haha.
  zondag 22 januari 2012 @ 11:59:50 #61
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107091095
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:19 schreef Thistleweed het volgende:
Wij moeten ook nog maar kijken hoe we het doen met klossen, we hebben een boxspring en die is van zich zelf al heel erg hoog. Misschien dat we er een extra matras onder leggen als we dan op een goede hoogte komen. Die hebben we toch nog liggen.

Twistleweed wil je thuis bevallen? Overleg dan even met de vk of ze dat matras nodig vind?
Wij hebben ook een boxpring, en ik heb meteen tijdens de kraam-intake aangegeven dat klossen een no-go was. Zij adviseerde inderdaad een extra matras klaar te leggen.
De verloskundige zei daarna dat ze er geen moeite mee had dat ze een paar centimeter lager moest reiken, en de kraamverzorgster zelf heeft er ook nooit een probleem van gemaakt. Het matras is dus lekker op zolder blijven liggen ;) .
pi_107091381
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:19 schreef Thistleweed het volgende:

Wij doen geen klossen, ookal moest t vd kraamhulp. Vrouwtje is al klein, en met een ks, kan ze al helemaal niet meer in bed, of ze moet n ladder gebruiken.

We hadden t ff bij de ikea getest, en dat was 2mnd geleden, toen was t al klauteren.

Oja, baby ligt in stuit, en billetjes zijn al helemaal ingedaald, lekkere dwarskop, net zoals papa & mama!
  zondag 22 januari 2012 @ 12:14:35 #63
250838 Fee-nix
pi_107091445
Isla, nee geen gerommel hier.... En gisteren nog wel geprostaglandingest...maargoed ik geloof dat je zowat een gangbang moet organiseren, wil dat iets doen :P (volgens Faithz, toch?) Wel spannend al dat gerommel van jou hoor! Ik denk dat jij eerder gaat bevallen dan ik.

Hier ook een behoorlijk hoge boxspring. Kraamhulp heeft er vorige keer geen probleem van gemaakt.
pi_107091629
Fijn chinees nieuwjaar iedereen, het jaar van de draak. Dat zorgt voor sterke intellectuele kinderen, mooi zo! *O*

Fee, IB.en vrouw van, succes, het komt steeds dichterbij!

Wat een guur weer :(.
pi_107092552
Moguh voor de 2e keer :D :W

Tegen half 10 ging meneer er met de dame uit (hij had naast ons nog wel even geslapen) en mocht ik blijven liggen O+ kwam net beneden stond de onbijt/lunch tafel helemaal klaar. En nu lekker relaxen met een kop koffie. Héérlijk!

Vanmiddag mijn kast maar eens opruimen, heb de dozen van marktplaats binnen en er zit echt een hoop leuks in :D *O* dus alle niet positie wat ik al niet meer aan kan maar uit de kast en de rest erin 8-) dan alleen nog dame haar kast even ordenen (die groeit ook overal uit :')) en dat vind ik meer dan genoeg te doen voor deze zondag :P
pi_107092940
Lekker gerberaatje, klinkt erg relexed.
  zondag 22 januari 2012 @ 13:09:06 #67
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_107093184
*Knip*

BE: Sorry, maar hier hebben we nou speciaal een V&A-topic voor, zodat we niet overal her en der verkoopposts tegenkomen. :)

[ Bericht 44% gewijzigd door BE op 22-01-2012 15:04:33 ]
pi_107093414
:') ik dacht eens kijken bij Dr. Papa... die doet geslachtsbepaling vanaf 14 weken O-) (en ik ben gewoon heel ongeduldig, komende 2 weken duren gevoelsmatig nog zo lang :')) is de eerste mogelijkheid tot een echo daar: 15 maart (!!!!!)

Ik weet dat ie goed is, maar kanonne!!!
pi_107094033
Dr papa is zo leuke man! Met D hebben we daar een pretecho gedaan.
  Moderator zondag 22 januari 2012 @ 14:17:51 #70
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_107095632
We zijn er uit, we hebben een naam! *O*
F.K.A. SuperwormJim
pi_107096490
Hier begint het nu wat zwaarder te worden voor Ivetje. Maar ja, wat wil je op 36w2d :)

Kinderkamer is af, alle zooi is binnen (vast weer 100 dingen teveel) en de klossen staan klaar om onder het bed te gaan. Dat probeer ik nog even te rekken want ik vind het zelf maar niks. Maar goed, de hormonen zullen wel zorgen dat ze er volgende week vrijdag op week 37 onder moeten (want dat heeft de mevrouw van de kraamhulp gezegd :)).

Voor de rest goed nieuws dat hij/zij met het hoofd naar beneden ligt en startklaar is wat dat betreft.

Maar wat zal ik blij zijn als het er is, ik word strontziek van de vraag: "wat is het". We voelen ons heel bijzonder dat we het niet weten (bizar!) en ik begrijp na deze 36w nog steeds niet wat er nou precies zo boeiend is aan weten wat het wordt.

Namen weten we ook al en geboortekaartje hebben de proefdruk van gehad, met daarop de werknaam 'Pixel' zoals we het steevast noemen :P
pi_107096860
Anders werd ik wel strontziek van de vraag op mn werk (15 verschillende lokaties zo ongeveer op n dag): is het er al? Dat dan de afgelopen 2 weken!

Nu klaar in t zkh, en op naar huis :-)
pi_107096940
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 14:43 schreef JohnB52 het volgende:
Anders werd ik wel strontziek van de vraag op mn werk (15 verschillende lokaties zo ongeveer op n dag): is het er al? Dat dan de afgelopen 2 weken!
Ahw, dat moet ook verschrikkelijk zijn. Zal bij mij ook wel gebeuren :(

quote:
Is het er al?
pi_107097199
Marjolijntje stucen is inderdaad nog wel zelf te doen hoor.
Ik bleek zelf ook een natuurtalent bij de verbouwing van ons huis O-)
Alleen dan duurt het allemaal wat langer dan als je het door iemand laat doen.

Heb je geen handige vrienden of bekenden die het voor een prikkie kunnen?

Fee-nix 39 weken *O* het was leuk geweest als jij of Isla vandaag zou bevallen in het 900e topic maar dat gaat waarschijnlijk dus niet gebeuren ;(

Superwormjimvriendin 30 weken *O* laatste termijn mijlpaal O+

Wij hebben net aan vrienden een kraambezoek gebracht, die kleine is nu 4 dagen oud O+
Nou als ik die baby zie dan denk ik van aah als mijn baby dat formaat is dan is de bevalling vast nog wel te doen. Dus ik wil geen andere pasgeboren baby's meer in het echt zien tot ik mag bevallen, dan kan ik dit beeld vasthouden :+
pi_107097638
Feenix, zou je mij de gegevens van jouw hypnobirthing cursus nog eens willen doen? :)
  zondag 22 januari 2012 @ 15:37:13 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107099232
Whiiiieee, morgen in elk geval 1 verse beeb! *O*
pi_107101262
Dr. Papa :? :@

Klinkt als een dokter die bij de vrouwen in de smaak valt, maar waar mannen een hekel aan hebben. come to daddy ):O
pi_107101854
:D Zo heet ie echt Covie! :D

hier ;)
pi_107103286
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 14:43 schreef JohnB52 het volgende:

Deze link kun je versturen:

http://haveyouhadthatbabyyet.com/
:6 :)
  zondag 22 januari 2012 @ 17:11:15 #80
30252 Soempie
Procreating
pi_107103831
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:21 schreef covie het volgende:
Dr. Papa :? :@

Klinkt als een dokter die bij de vrouwen in de smaak valt, maar waar mannen een hekel aan hebben. come to daddy ):O
Inderdaad. :D Het klinkt in elk geval wel heel fout.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107104574
Wat leuk dat jullie het over dr. papa hebben, mijn zusje is daar gister geweest en ze is net 16 weken en ze weet wat het word!! Ik word van de zomer voor het eerst tante van een nichtje :D (sorry hoort niet hier maar ben zo trots en blij :))
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 22 januari 2012 @ 17:45:46 #82
250838 Fee-nix
pi_107105123
Gerberaatje, ik heb de cursus in Amsterdam gevolgd, bij de mevrouw van deze website. Ze geeft ook les in Soest.
pi_107108403
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 14:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ahw, dat moet ook verschrikkelijk zijn. Zal bij mij ook wel gebeuren :(

[..]

Is het er al?
Nee, morgenochtend zijn we de eerste!

(van de geplande babies dan he!)
pi_107108467
Ooh! Papa is gewoon zijn achternaam!! :D
Hij is gewoon een geboren (pret)echoscopist!!

Ik neem mijn woorden terug :P

Het klinkt gewoon een beetje zo:
pi_107109183
Spannend John! :Y

Dank Fee :*

En hij schijnt echt héél goed te zijn! Wat me niet verbaasd met een wachttijd van minimaal 2 maanden ;) nou ja ik moet gewoon nog even 2 weken geduld zien te vinden, ergens. :P
pi_107109239
Haha ja hij is zelfs hier in Groningen beroemd :P

Ik moet het even wat rustiger aan doen. Heb veel buikpijn sinds de afgelopen week en veel drukte op werk en thuis (van boven naar beneden alles op de kop) helpt niet mee. De relaxdag gister ging dan ook niet door, nu volgende week zondag. En vandaag in pyjama gebleven, we kunnen hier tot dinsdag toch even niets doen.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_107109297
Wel herkenbaar Gerberaatje :P Ik dacht dat ik het ook wel vol zou houden, maar ik wil ook nununu echt zeker weten wat we krijgen!
  zondag 22 januari 2012 @ 19:33:05 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107109366
Nog 1,5 week wachten en dan hebben wij de pretecho! O+
Ik vind het zo leuk spannend! Heb er echt zin in. Nu al. :D
pi_107109392
Wanneer heb jij een echo staan voor de geslachtsbepaling?

Ik wil gewoon losgaan met shoppen (heb nu wel genoeg neutrale dingen :P) en gewoon alles zeker weten! Voor een jongen hebben we nu naam en zelfs geboortekaartje :') al klaar! Alleen nog ff die laatste paar % zekerheid..

Enne, doe jij rustig aan dame? Je lichaam is hard aan het werk :*
pi_107109696
Als het goed is weet ik volgende week maandagavond zeker wat het wordt. We hebben 10 februari de 20 weken echo, vond ik net iets te lang duren :D.

Same here. Ik wil die laatste % zekerheid ook! Naam voor jongen hebben we inmiddels ook, maar ja het ziet er toch echt naar uit dat het een meisje is :P.

Ja, ga ik nu ook echt doen!
pi_107109736
:D meiden namen hebben we sowieso genoeg, dat wordt het probleem niet.. Ik heb 27 feb de 20 weken echo en dat duurde me ook te lang.. :P dus nu 4 feb de geslachtsecho!

Spannund!!
pi_107110228
Thanks girls, ik ben echt zo blij dat ik het nu weet. Ben ook helemaal verliefd op een naam, maar mijn man vindt 'em maar niks. :N }:|
Ik hoop dat ik hem over kan halen.

Wat leuk John! Morgen zijn jullie pappa en mamma! Best een gek idee he?

Nog twee weken afzien Gerberaatje, ben zo benieuwd wat er in je buik zwemt.
pi_107110582
Ik vind het wachten op of het een jongetje of een meisje wordt nu ook echt te lang duren hoor! Maar nog 2 weken, dan hebben wij de SEO. En dan hoop ik maar dat het kindje niet preuts gaat doen en we het gewoon kunnen zien! Want daar ben ik nu weer bang voor :P

Vandaag redelijk rustig aan gedaan, mn ouders zijn gaten komen vullen en ik heb er een beetje tussendoor gehuppeld. Muren kunnen behangen worden, dus dat scheelt echt al heel veel! Binnenkort dus glasvlies kopen, verf uitzoeken en behang met een leuk printje.
Vanmiddag lekker met thee, een dekentje, een warme kat en een film op de bank gelegen, was ook fijn :) Vanavond lekker vroeg mn bed in en hopen op eens een goede nacht met slaap.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_107112810
Hoi dames....

Hier ben ik weer... Van de week vreselijk druk gehad op het werk en met babydingen (kamer leegruimen, wieg verven) dus helemaal geen puf meer om mijn laptop aan te zetten.
BIjgelezen heb ik wel maar heb niks onthouden, sorry..

Voor alle mijlpalen (die ik gemist heb) *O* . Ben nu 26,5 week en gisteren hebben ze eindelijk het kamertje geleverd. Dus dat moest en zou in elkaar gezet worden. Kan nu nauwelijks meer overeind maar goed eigen schuld dikke bult zeggen we dan maar.

Ga nu weer mijn leven beteren en vaker meeposten hoor... Voor iedereen die het kan gebruiken :*
pi_107114065
Clauwheee, wel rustig aan doen he!

En spannend hoor, al die echo's voor geslachtsbepaling die er aan zitten te komen hier! Ben erg benieuwd naar iedereen!

Morgen hebben wij de eerste echo!! Ik ben zo benieuwd!!
pi_107114265
Ik moest nog aan je denken vanmiddag Labelloo! Spannend morgen! Hoe laat mag je?
pi_107114703
Om 12.30 uur!! Duimen!!
pi_107115315
I will! ^O^
pi_107115454
Ik duim ook Labelloo! Spannend hoor!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_107115654
Lief van jullie! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo