abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107089974
Gefeliciteerd met de mooie mijlpaal Superwormjim. Lief dat je ontbijt op bed maakt! Heeft je vrouw het erg zwaar?
  Moderator zondag 22 januari 2012 @ 11:02:15 #52
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_107090001
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:00 schreef Thistleweed het volgende:
Gefeliciteerd met de mooie mijlpaal Superwormjim. Lief dat je ontbijt op bed maakt! Heeft je vrouw het erg zwaar?
Helemaal niet. Ze sport nog lekker door, doet nog bijna alles in het huishouden. Ik moet haar af en toe dwingen rust te nemen :)
F.K.A. SuperwormJim
pi_107090025
Wat fijn zeg, lekker dat ze nog van alles kan doen. Dwing haar maar lekker om veel rust te nemen :D
pi_107090148
Thistleweed, wij gebruiken ook een Ikea ledikantje als co-sleeper. Ik heb hem pas aan het bed vastgemaakt na de bevalling want met die rotte bekken en dikke buik kon ik anders ECHT niet meer uit bed komen. Toen ons bed in de kraamweek nog op kratjes stond heb ik de co-sleeper op de hoge stand gehad en daarna op de lage stand. Hij is nu ongeveer 5 cm lager dan mijn matras, maar dat deert niet :) Je zou inderdaad ook zelf gaatjes kunnen boren op de gewenste hoogte (vergeet niet het matrasje mee te rekenen in hoogte!).
pi_107090208
Dat was ik ook van plan tot dat mijn schoonmoeder vroeg hoe ik het bedje op gelijke hoogte met mijn matras ging krijgen. Daarvoor dacht ik ook, het maakt toch niet zo veel uit. Fijn om te horen dat het ook makkelijk gaat als er een hoogte verschil in zit. Ik denk wel dat wij er gewoon wat gaatjes bij maken, is misschien net zo makkelijk.

haha, zal je maar gebeuren dat je je matrasje vergeet mee te rekenen, goede tip!
  zondag 22 januari 2012 @ 11:16:20 #56
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107090240
Thistleweed, wij hebben idd een 'echte' co sleeper. Het matrasje doen we op dezelfde hoogte als ons matras idd. Ons bedje kun je namelijk gemakkelijk in hoogte verstellen. En klossen zijn niet nodig, want die doen we ook niet onder ons eigen bed (in overleg met de kraamzorg uiteraard).

Bodpa wat leuk dat je het geslacht weet :).
pi_107090247
Oh trouwens, je hoeft je niet druk te maken over het opmaken van het bedje. Dat doet de kraamverzorgster namelijk voor je. Gewoon zorgen dat je de boel gewassen in de kast hebt liggen en dan komt het helemaal goed ^O^

En nog een tipje: maak het bedje op als een matrozenbedje (zie google), dan kan je je beebje lekker op 'ooghoogte' leggen ipv helemaal onderaan het bedje.
pi_107090293
Wij moeten ook nog maar kijken hoe we het doen met klossen, we hebben een boxspring en die is van zich zelf al heel erg hoog. Misschien dat we er een extra matras onder leggen als we dan op een goede hoogte komen. Die hebben we toch nog liggen.

Maaruh... het opmaken van het bedje is toch juist heel erg leuk ;)
pi_107090928
Moggu, meld!

Fee, 39 weken! *O* Vandaag weer geen gerommel?

Vrouw van SWJ 30 weken! Wat goed dat je vrouw nog zo actief is. Was ik ook, nog steeds trouwens. Behalve dat mijn vent me van de bank af moet takelen, doe ik verder van alles. Hij is best verbaasd (en ik ook) dat ik nog zo mobiel ben terwijl ik over een week ben uitgerekend..Valt me mee! (en dan heb ik het niet over slaapproblemen, want dat valt me echt niet mee.. :O )

Bodpa leuk dat jullie het weten!!!!! Ik ben ook nieuwsgierig! Ik gok op een ventje. Waarom weet ik niet haha.

John, spannend!! En ik loop twee dagen voor op je vrouw, was gister 39 weken. En nou gaat je vrouw als eerste, tis niet eerlijk! :( :D

Marjoleintje wat balen van de slechte nacht. Kun je nog even gaan doezelen?

Asy,dikke knuf! :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_107090983
Hier weer flink veel harde buiken en vannacht heel wat buikpijn. Nu weer over. Dit meisje laat me lekker wachten. En lijden haha.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  zondag 22 januari 2012 @ 11:59:50 #61
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107091095
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:19 schreef Thistleweed het volgende:
Wij moeten ook nog maar kijken hoe we het doen met klossen, we hebben een boxspring en die is van zich zelf al heel erg hoog. Misschien dat we er een extra matras onder leggen als we dan op een goede hoogte komen. Die hebben we toch nog liggen.

Twistleweed wil je thuis bevallen? Overleg dan even met de vk of ze dat matras nodig vind?
Wij hebben ook een boxpring, en ik heb meteen tijdens de kraam-intake aangegeven dat klossen een no-go was. Zij adviseerde inderdaad een extra matras klaar te leggen.
De verloskundige zei daarna dat ze er geen moeite mee had dat ze een paar centimeter lager moest reiken, en de kraamverzorgster zelf heeft er ook nooit een probleem van gemaakt. Het matras is dus lekker op zolder blijven liggen ;) .
pi_107091381
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:19 schreef Thistleweed het volgende:

Wij doen geen klossen, ookal moest t vd kraamhulp. Vrouwtje is al klein, en met een ks, kan ze al helemaal niet meer in bed, of ze moet n ladder gebruiken.

We hadden t ff bij de ikea getest, en dat was 2mnd geleden, toen was t al klauteren.

Oja, baby ligt in stuit, en billetjes zijn al helemaal ingedaald, lekkere dwarskop, net zoals papa & mama!
  zondag 22 januari 2012 @ 12:14:35 #63
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107091445
Isla, nee geen gerommel hier.... En gisteren nog wel geprostaglandingest...maargoed ik geloof dat je zowat een gangbang moet organiseren, wil dat iets doen :P (volgens Faithz, toch?) Wel spannend al dat gerommel van jou hoor! Ik denk dat jij eerder gaat bevallen dan ik.

Hier ook een behoorlijk hoge boxspring. Kraamhulp heeft er vorige keer geen probleem van gemaakt.
pi_107091629
Fijn chinees nieuwjaar iedereen, het jaar van de draak. Dat zorgt voor sterke intellectuele kinderen, mooi zo! *O*

Fee, IB.en vrouw van, succes, het komt steeds dichterbij!

Wat een guur weer :(.
pi_107092552
Moguh voor de 2e keer :D :W

Tegen half 10 ging meneer er met de dame uit (hij had naast ons nog wel even geslapen) en mocht ik blijven liggen O+ kwam net beneden stond de onbijt/lunch tafel helemaal klaar. En nu lekker relaxen met een kop koffie. Héérlijk!

Vanmiddag mijn kast maar eens opruimen, heb de dozen van marktplaats binnen en er zit echt een hoop leuks in :D *O* dus alle niet positie wat ik al niet meer aan kan maar uit de kast en de rest erin 8-) dan alleen nog dame haar kast even ordenen (die groeit ook overal uit :')) en dat vind ik meer dan genoeg te doen voor deze zondag :P
pi_107092940
Lekker gerberaatje, klinkt erg relexed.
  zondag 22 januari 2012 @ 13:09:06 #67
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_107093184
*Knip*

BE: Sorry, maar hier hebben we nou speciaal een V&A-topic voor, zodat we niet overal her en der verkoopposts tegenkomen. :)

[ Bericht 44% gewijzigd door BE op 22-01-2012 15:04:33 ]
pi_107093414
:') ik dacht eens kijken bij Dr. Papa... die doet geslachtsbepaling vanaf 14 weken O-) (en ik ben gewoon heel ongeduldig, komende 2 weken duren gevoelsmatig nog zo lang :')) is de eerste mogelijkheid tot een echo daar: 15 maart (!!!!!)

Ik weet dat ie goed is, maar kanonne!!!
pi_107094033
Dr papa is zo leuke man! Met D hebben we daar een pretecho gedaan.
  Moderator zondag 22 januari 2012 @ 14:17:51 #70
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_107095632
We zijn er uit, we hebben een naam! *O*
F.K.A. SuperwormJim
pi_107096490
Hier begint het nu wat zwaarder te worden voor Ivetje. Maar ja, wat wil je op 36w2d :)

Kinderkamer is af, alle zooi is binnen (vast weer 100 dingen teveel) en de klossen staan klaar om onder het bed te gaan. Dat probeer ik nog even te rekken want ik vind het zelf maar niks. Maar goed, de hormonen zullen wel zorgen dat ze er volgende week vrijdag op week 37 onder moeten (want dat heeft de mevrouw van de kraamhulp gezegd :)).

Voor de rest goed nieuws dat hij/zij met het hoofd naar beneden ligt en startklaar is wat dat betreft.

Maar wat zal ik blij zijn als het er is, ik word strontziek van de vraag: "wat is het". We voelen ons heel bijzonder dat we het niet weten (bizar!) en ik begrijp na deze 36w nog steeds niet wat er nou precies zo boeiend is aan weten wat het wordt.

Namen weten we ook al en geboortekaartje hebben de proefdruk van gehad, met daarop de werknaam 'Pixel' zoals we het steevast noemen :P
pi_107096860
Anders werd ik wel strontziek van de vraag op mn werk (15 verschillende lokaties zo ongeveer op n dag): is het er al? Dat dan de afgelopen 2 weken!

Nu klaar in t zkh, en op naar huis :-)
pi_107096940
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 14:43 schreef JohnB52 het volgende:
Anders werd ik wel strontziek van de vraag op mn werk (15 verschillende lokaties zo ongeveer op n dag): is het er al? Dat dan de afgelopen 2 weken!
Ahw, dat moet ook verschrikkelijk zijn. Zal bij mij ook wel gebeuren :(

quote:
Nu klaar in t zkh, en op naar huis :-)
Is het er al?
pi_107097199
Marjolijntje stucen is inderdaad nog wel zelf te doen hoor.
Ik bleek zelf ook een natuurtalent bij de verbouwing van ons huis O-)
Alleen dan duurt het allemaal wat langer dan als je het door iemand laat doen.

Heb je geen handige vrienden of bekenden die het voor een prikkie kunnen?

Fee-nix 39 weken *O* het was leuk geweest als jij of Isla vandaag zou bevallen in het 900e topic maar dat gaat waarschijnlijk dus niet gebeuren ;(

Superwormjimvriendin 30 weken *O* laatste termijn mijlpaal O+

Wij hebben net aan vrienden een kraambezoek gebracht, die kleine is nu 4 dagen oud O+
Nou als ik die baby zie dan denk ik van aah als mijn baby dat formaat is dan is de bevalling vast nog wel te doen. Dus ik wil geen andere pasgeboren baby's meer in het echt zien tot ik mag bevallen, dan kan ik dit beeld vasthouden :+
pi_107097638
Feenix, zou je mij de gegevens van jouw hypnobirthing cursus nog eens willen doen? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')