abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107116963
Ik duim me ook suf! Vind het zooo leuk dat we samen zwanger zijn O+
pi_107117481
Me too Gerberaatje!! :*

Hier verder nog steeds misselijk, vooral 's ochtends maar ook gedurende de dag als ik niet genoeg gegeten heb. En ontzettende zin in vette hap! :)
pi_107117825
Succes morgen bij de echo Labelloo! En John bij de geboorte vanvjullie kindje!
Wat lijkt me dat leuk om te weten wanneer je kindje komt trouwens..

Ik ben ook supernieuwsgierig naar wat we krijgen, ik heb een klein beginnetje gemaakt aan het leegruimen van het babykamertje en wil het meteen gaan inrichten als we het weten!
pi_107118104
Spannend Labelloo! Ik duim ook mee voor een mooie echo! O+

John en vrouw, veel succes morgen!

Leuk om al jullie nieuwsgierigheid te lezen! Ik heb het juist steeds minder. :@
3 feb hebben we een 3d echo, en ik ben vooral benieuwd naar het profieltje! En of de beentjes nog steeds zo lang zijn. O+
Ik twijfel nog steeds of we dan moeten vragen of ze het op willen schrijven maar mijn voorkeur gaat juist naar niet weten. :D Ik verbaas mezelf echt!

En wat betreft unisex kleertjes, ik koop nu alleen maar dingetjes in 50-56-62 en ik ben zo blij met mijn mini-uitzetje tot nu toe. O+
En een jumpsuit/tuinbroek-ding aan het breien, ik zie juist steeds meer mogelijkheden, echte ouderwetse (geslachtsloze) babykleertjes heb ik nu. Heel anders eigenlijk dan bij Ko.

Alleen voor de namen zou ik het wel willen weten, we vinden dat zo moeilijk. En de tijd begint toch wel een beetje voort te maken. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zondag 22 januari 2012 @ 22:02:12 #105
5428 crew  miss_sly
pi_107118333
Oeke, ik vind het nog steeds zo leuk dat je zwanger bent O+
En je bent al zo ver, wow!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_107118418
Oh! Wat lief Miss!
Ja he? Al bijna 31 weken. :o
Als ik het zo opschrijf schrik ik ervan....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zondag 22 januari 2012 @ 22:10:07 #107
5428 crew  miss_sly
pi_107118895
Dat is ook al echt ver, 31 weken! Straks weer zo'n kleintje, zoo fijn O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 22 januari 2012 @ 22:12:13 #108
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107119024
Labelloo succes morgen!

Grappig, al die nieuwsgierige moeders :). Maar ik kan het me heel goed voorstellen hoor! Vind het nog steeds heel leuk om te weten dat het een jongetje wordt. Ben nu alleen heeeeeel benieuwd hoe hij eruit ziet :).

Over die dr Papa, ik had ook weleens van hem gehoord, maar ik vraag me af wat hem dan veeeeeel beter maakt dan andere echoscopisten?

Nou hier alles rustig, lekker avondje gehad met een vriend die kwam eten en filmpje kijken. Zo lekker naar bed. Alweer een weekend voorbij! Gaat zo hard!
  zondag 22 januari 2012 @ 22:31:25 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107120262
Spannende dag morgen voor Labelloo en voor John, maar wel garantie op minstens 1 verse baby!
John, we verwachten wel vóór de middag een update met pica, dat begrijp je toch wel hè? ;)

oeke, bijna 31 weken al! :o
Maar goed, ik ben er ook al 29. Begint op te schieten!

Ik ga mijn bed opzoeken. Morgen is er weer een dag.
:*
pi_107120559
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:31 schreef Asyniur het volgende:
Spannende dag morgen voor Labelloo en voor John, maar wel garantie op minstens 1 verse baby!
John, we verwachten wel vóór de middag een update met pica, dat begrijp je toch wel hè? ;)

:*
Jaja, komt goed! Ff kijken hoe ik dat ga doen op mn telefoon :-)

Niemand benieuwd naar de naam trouwens? ;-)

Zo gaan slapen, morgen moeten we toch echt 6:30 richting Goes (adrz)
pi_107120865
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:36 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Niemand benieuwd naar de naam trouwens? ;-)

jahoor, vertel maar aan ons :D
pi_107120930
Hoe laat komt je schoonmoeder nu? Of hebben jullie het maar gelaten zo
pi_107121577
Toch maar gezegd: we bellen wel! Kan je thuis nog lunchen :-)

Vorige wk was er n papa in t ziekenhuis die na de bevalling iedereen op de hoogte had gebracht, maar in zn enthousiasme was vergeten te zeggen dat ze nog niet op bezoek hoefden te komen... Oeps...

Mn vrouw riep net: k heb zo'n zin in n donut! (en t mag nog tot 02:00, had al n mcchicken voorgesteld om 01:00, maar dat sloeg ze dan weer af...)
  zondag 22 januari 2012 @ 23:00:24 #114
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107121920
En hoe reageerde ze ? Viel het mee?

Succes morgen ! En hopenlijk kunnen jullie nog wat slapen vannacht ;) Lijkt me namelijk ontzettend spannend om van te voren te weten dat jullie morgen papa en mama zijn *O*
pi_107122087
Spannend hoor John voor jou en je vrouw morgen. Succes en geniet ervan als het achter de rug is!
En, heel verstandig dat je dat toch tegen je schoonmoeder gezegd hebt ;)

Wij zijn ook heel benieuwd naar de geslachten van de baby's! 11 feb hebben we de 20-weken echo en hopelijk kunnen we nadat alle andere dingen gecontroleerd zijn nog even gluren wat ze zijn.
Ik ben dan wel heel nieuwsgierig, maar we hebben geen pretecho of geslachtsecho eerder dan de 20 weken echo gepland, omdat stel dat ze het dan niet (goed) kunnen zien we daarna dat nog wel alleen daarvoor kunnen doen.
Dus we wachten braaf nog drie weken :)
  maandag 23 januari 2012 @ 05:11:14 #116
30252 Soempie
Procreating
pi_107128221
John, heel veel succes vandaag! O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107128242
Goedemorgen!

Echt heerlijk geslapen!

NOT!

Hele tijd had ze zuuraanvallen, sliep pas om 03:00, en om 05:00 eruit, en van t snooze knopje afblijven! Nu douchen, aankleden, ontbijt voor 1 persoon, en karren maar!

K zal proberen tzt wel n babyfoto te posten hoor!
pi_107128318
Succes John!

Mogguh...
pi_107128472
En we zijn er, nu aan de ctg & net echo gehad, rond 07:50 boven op de operatiekamer, eerst catheter en daarna ruggeprik (dat doen ze helaas niet andersom!
pi_107128481
Spannend John, heel veel succes vandaag!

Ook spannende dag voor Labelloo, de eerste echo!

Hier wederom een beroerde nacht. Ik ben ondertussen zo gammel dat je toch wel zou verwachten dat ik gewoon in slaap zou vallen. Maar in bed heb ik het idee dat ik klaar wakker ben en genoeg heb geslapen. Totdat de wekker gaat en ik eruit moet, dan ben ik gammel en gaar en heb het gevoel dat ik nog wel uren kan slapen. Maargoed, we zijn weer aan het werk en gaan proberen wakker te blijven..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_107128551
Succes vandaag John en vrouw!

Sterkte Marjolijntje, morgen alweer 18 wk, t gaat hard!
  maandag 23 januari 2012 @ 08:17:15 #122
30252 Soempie
Procreating
pi_107128882
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 05:28 schreef JohnB52 het volgende:

K zal proberen tzt wel n babyfoto te posten hoor!
*O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107129242
Een verse baby straks *O*
  maandag 23 januari 2012 @ 08:57:44 #124
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107129335
Jemig, wat spannend! Succes vandaag John en vrouw!

Ik meld me vandaag weer met baby nog warmpjes in mijn buik ;). Wel lekker geslapen hoor, afgezien van de bekende bekkenpijn.

Ik heb net met pijn en moeite mijn ringen maar eens af gedaan. Lukte maar net, eerst m'n vingers onder ijskoud water, toen zeep erop. En ik heb een velletje eraf geschuurd ;( . Maargoed, opeens bedacht ik me dat ik volgens mij toen ik een keizersnee kreeg, mijn sieraden af moest (als ik het me goed herinner) en ik zag al helemaal voor me dat ze mijn mooie ringen weg moesten knippen...

Nougoed, dat ook weer gedaan. Gisteren ook de box opgezet en de co-sleeper staat nu op de juiste hoogte. Kom maarrrrrrr baby ;).
  maandag 23 januari 2012 @ 09:56:43 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107130415
John en vrouw, succes vandaag!
Ow en als het goed is, doet het inbrengen van een catheter nauwelijks/geen zeer (tenzij er een babay halverwege het geboortekanaal hangt :X ).
En ik ben zeker benieuwd naar de naam, maar dat hoorde gewoon bij de update (dat is oa naam, stats en pica natuurlijk en alles wat je nog meer kwijt wil ;) )

Fee-nix, ik heb mijn ring al een tijdje geleden afgedaan. Bij Harry kreeg ik hem ook niet goed meer af en nu heb ik het maar weer ruim van tevoren gedaan. Ik mis hem wel (trouwring) maar goed, na de bevalling doe ik hem meteen weer om!
Ik moet alleen nog mijn piercing laten vervangen. Morgen even vragen bij de vlos wanneer dat uiterlijk moet.

Ow Marjolijntje, wat naar zeg! Hopelijk wordt het snel wat beter :*

bijtje, spannend hoor! Ook al bijna seo. Verklap je ook aan ons wat er in je buik huist?

Labelloo, succes voor strakjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')