quote:
Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef klavertje-4 het volgende:Ik heb m'n beslissing al genomen Fee. Het hoofdje ligt bijna 3 weken voor op groei dus ik wil geen stuitbevalling proberen. Het zal dus wel een keizersnede worden, ik ben nu bezig wat vragen daaromtrent op papier te zetten. Heb je toevallig nog wat ervaringstips?
Bij stuitbevalling mocht t niet op de borst. Er hangt n scherm voor, maar gynaecoloog laat baby wel zien.
Daarna mocht ik weer mee andere kamer in met 2 verpleegkundigen, kinderarts, en aurelie zelf natuurlijk. Na checkup en alles ok, en navelstreng doorknippen, mocht ik met aurelie terug naar mama.
Daar heb ik dr even kunnen laten kennis maken met dr, en toen terug couveuse in.
gynaecoloog was toen druk bezig met mama 3 lagen te hechten.
Ik met aurelie naar boven, in couveuse, en daar tempen en wegen, en afgesproken dat baby straks bloot op mama mocht liggen, eerst mama bijkomen op recovery. Mama was na ongeveer n uur bij ons
Ik denk dat het zo beter was, en er ook letterlijk geen ruimte was om aurelie bij mama te leggen.
Ps: bedankt voor de tientallen felicitaties
! Heel fijn om te lezen
Ps2: schoonmoeder kwam toch gewoon om 10:45 binnengewandeld... #irritatiefactortje!