SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
![]()
net al een rondje hardlopen erop zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:12 schreef grrrbeer het volgende:
Zo ook trainen... Maar heb geen zin.
Maarja, dat mag de pret niet drukken
+ gister al KT
morgen nog een rondje lopen
en dan is het weekend weer voorbij![]()
Verwacht topicverloop:
-welke whey moet ik kopen?
-hoe voer ik [oefening] uit?
-dagboekpost van Panzermuis
-ik ben 65kg, mijn vriendinnetje vindt dat ik te gespierd wordt?!
-20 posts onderling bitchen
-e-hero die nooit wat bijgedragen heeft, maar zich boven de rest probeert te verheffen door iedereen uit te maken voor onzekere beta
[ Bericht 0% gewijzigd door 16meter op 21-01-2012 11:09:26 ]![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:17 schreef 16meter het volgende:
Verwacht topicverloop:
-ik ben 65kg, mijn vriendinnetje vind dat ik te gespierd wordt?!, ik begon op 60 kg ben nu 72. Maar er mag nog heel wat bij van mij hoor.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:17 schreef 16meter het volgende:
Verwacht topicverloop:
-ik ben 65kg, mijn vriendinnetje vind dat ik te gespierd wordt?!
-e-hero die nooit wat bijgedragen heeft, maar zich boven de rest probeert te verheffen door iedereen uit te maken voor onzekere beta![]()
Je vergeet het bashen van mensen die oefeningen verkeerd uitvoeren in de sportschool.![]()
Gisteren nog gezien; squatten met voeten bijna tegen elkaar en de stang zo een beetje op het achterhoofd. Maar wel stoer blijven kijken. Priceless.![]()
Hey, ik zeg nergens dat ik al dat soort posts niet vermakelijk vind. En 't bashen was ik vergeten.
Eergister: oudere gast gaat shoulder presses doen in de Smith. Zoveel mogelijk gewicht eraan en dan met 1/4 ROM fucking lijp gaan. Geloof niet dat hij de stang 1x tot onder z'n ogen heeft laten zakken. Zo groeien die schouderkopjes wel.![]()
![]()
Ikzelf laat hem ook niet zo heel ver zakken bij de shoulder pressquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:00 schreef 16meter het volgende:
Eergister: oudere gast gaat shoulder presses doen in de Smith. Zoveel mogelijk gewicht eraan en dan met 1/4 ROM fucking lijp gaan. Geloof niet dat hij de stang 1x tot onder z'n ogen heeft laten zakken. Zo groeien die schouderkopjes wel.. Heb me laten vertellen dat je in principe genoeg ROM hebt om je schouders goed te stimuleren en als je hem heel diep laat zakken dat dat slecht kan zijn voor je rotary cuff . Broscience?
![]()
Minimaal tot mond/kin imo.
Zo ver als hier doe ik ook niet:
http://www.exrx.net/Weigh(...)SMShoulderPress.html
Volgens mij is het risico op rotator cuff blessures groter bij 'behind the neck'. Maar waarom zou je dat uberhaupt doen, net als bij lat pulldown.
[ Bericht 43% gewijzigd door 16meter op 21-01-2012 11:15:16 ]![]()
Serieus ik merk wel verschil sinds ik veel meer eet. Mijn wc bezoeken gaan van gemiddeld 2 courics naar 3 of 4. Net nog een van 5 courics gedraaid, een nieuw record. Waar BB'ing wel niet goed voor is.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Hahaha, wanneer ga je het record van Randy Marsh verbreken dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Serieus ik merk wel verschil sinds ik veel meer eet. Mijn wc bezoeken gaan van gemiddeld 2 courics naar 3 of 4. Net nog een van 5 courics gedraaid, een nieuw record. Waar BB'ing wel niet goed voor is.If not now, then when.![]()
Logisch, aangezien vrijwel iedereen die hier post 20 jaar is en een jaartje naar de sportschool gaat.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:17 schreef 16meter het volgende:
Verwacht topicverloop:
-ik ben 65kg, mijn vriendinnetje vindt dat ik te gespierd wordt?!
-e-hero die nooit wat bijgedragen heeft, maar zich boven de rest probeert te verheffen door iedereen uit te maken voor onzekere beta![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Logisch, aangezien vrijwel iedereen die hier post 20 jaar is en een jaartje naar de sportschool gaat.![]()
![]()
Wayooo kijk deze man wreed zijn dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Logisch, aangezien vrijwel iedereen die hier post 20 jaar is en een jaartje naar de sportschool gaat.If not now, then when.![]()
Jij bent ouder dan Weismann z'n ouders!quote:
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
In de openingspost staat dat het word afgeraden thuis te trainen omdat dit te beperkt zou zijn.
Lijkt me wat gedateerd, zeker voor beginners.
Veel meer dan wat gewicht/stang/rack heb je niet nodig.
Ik moet nog een stukje plafond slopen om te kunnen pressen, vanaf dat moment ook thuis aan de slag. heb al wat geprobeerd met 5 x 5 afgelopen weken en heb er nu echt zin in.
Iedereen de groeten aan zijn vriendin! (als je geen vriendin hebt; zeik het van je af)
Facet!![]()
Foto van je setup? Zou er ook graag eentje willen als ik een grotere appartement krijg.. Powerrackje, rubberen plates op de grond, stand+gewichten, klaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:51 schreef JanKort het volgende:
In de openingspost staat dat het word afgeraden thuis te trainen omdat dit te beperkt zou zijn.
Lijkt me wat gedateerd, zeker voor beginners.
Veel meer dan wat gewicht/stang/rack heb je niet nodig.
Ik moet nog een stukje plafond slopen om te kunnen pressen, vanaf dat moment ook thuis aan de slag. heb al wat geprobeerd met 5 x 5 afgelopen weken en heb er nu echt zin in.
Iedereen de groeten aan zijn vriendin! (als je geen vriendin hebt; zeik het van je af)
Kost waarschijnlijk minder dan een jaar gym bij mn sportschool.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Goeie TT inderdaad. Kon niet verder van de waarheid zijn maar wel grappig verder.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ik ben ook wel benieuwd naar pics. En inderdaad, het is een goede investering die je er zo uithaalt als je serieus traint. En het bespaart reistijd (hoewel mijn sportschool slechts 5 minuten lopen isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Foto van je setup? Zou er ook graag eentje willen als ik een grotere appartement krijg.. Powerrackje, rubberen plates op de grond, stand+gewichten, klaar
Kost waarschijnlijk minder dan een jaar gym bij mn sportschool.).
This isn't even my final form.![]()
Jammer dat ik niet al die jaren heb doorgezet en daardoor een jaar trainen, een paar jaar niks doen heb gehad. Maar goed, ik heb nu alles een keer goed in balans dus nu is m´n motivatie hoger dan het ooit geweest is.quote:![]()
Ah, de e-hero is vroeg dit topic.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Logisch, aangezien vrijwel iedereen die hier post 20 jaar is en een jaartje naar de sportschool gaat.![]()
![]()
Ging dus net aan de pulldown en kreeg altijd vanaf een bepaald gewicht last van een spiertje bij mijn oksel. Geen idee of dat gewicht te zwaar was of die workout werd gewoon te veel.
Mijn rug is wel ziek geworden btw.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 21-01-2012 16:43:01 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Binnenkort.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:39 schreef 16meter het volgende:
Pics van die zieke rug, altijd motiverend om te zien!Feyenoord Rotterdam![]()
Prima maar verwacht er niet veel van haha, laat ik t een 'hardcore'-setup noemenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Foto van je setup? Zou er ook graag eentje willen als ik een grotere appartement krijg.. Powerrackje, rubberen plates op de grond, stand+gewichten, klaar
Kost waarschijnlijk minder dan een jaar gym bij mn sportschool.kostte mij idd precies een jaar sportschool.
Ik moet nog een kleine aanpassing doen, dan schiet ik wel n foto. Er zit nog n soort minizolder in mn zolder die eruit moet ivm Press-hoogte.
Barbell en schijven ge-orven, komen uit de Arnietijd, behalve mn nieuwe 20kg's.
Heb bij helisports de 415 gehaald, rack met verstelbare spotters.
Rubber matten moet ik nog; iemand een goeie tip hiervoor?Facet!![]()
Dit zeg je wel vaak.quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ah, de e-hero is vroeg dit topic.
Of toch du vader?![]()
Godver, gisteren knetterhard dumbell op m'n knie laten vallen. Vandaag goed gevoeld tijdens voetbal.![]()
Auw, maar waarom laat je dan ook een dumbbel vallenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef obsama het volgende:
Godver, gisteren knetterhard dumbell op m'n knie laten vallen. Vandaag goed gevoeld tijdens voetbal het trainen van men benen.![]()
![]()
Vraagje: als jullie op een dag bijv. je borsten en triceps trainen. Doen jullie dan eerst borsten (40min.) en dan triceps (20min.), of trainen jullie ze gewoon 'door elkaar'?Failure is success if we learn from it.![]()
Ik doe eerst grote oefeningen dan wat isolatie. Eerst bankdrukken en dips.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:51 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Vraagje: als jullie op een dag bijv. je borsten en triceps trainen. Doen jullie dan eerst borsten (40min.) en dan triceps (20min.), of trainen jullie ze gewoon 'door elkaar'?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: