Ah, de e-hero is vroeg dit topic.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Logisch, aangezien vrijwel iedereen die hier post 20 jaar is en een jaartje naar de sportschool gaat.
Binnenkort.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:39 schreef 16meter het volgende:
Pics van die zieke rug, altijd motiverend om te zien!
Prima maar verwacht er niet veel van haha, laat ik t een 'hardcore'-setup noemenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Foto van je setup? Zou er ook graag eentje willen als ik een grotere appartement krijg.. Powerrackje, rubberen plates op de grond, stand+gewichten, klaar
Kost waarschijnlijk minder dan een jaar gym bij mn sportschool.
Dit zeg je wel vaak.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ah, de e-hero is vroeg dit topic.
Auw, maar waarom laat je dan ook een dumbbel vallenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef obsama het volgende:
Godver, gisteren knetterhard dumbell op m'n knie laten vallen. Vandaag goed gevoeld tijdens voetbal het trainen van men benen.
Ik doe eerst grote oefeningen dan wat isolatie. Eerst bankdrukken en dips.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:51 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Vraagje: als jullie op een dag bijv. je borsten en triceps trainen. Doen jullie dan eerst borsten (40min.) en dan triceps (20min.), of trainen jullie ze gewoon 'door elkaar'?
Eerst borst. Als je je triceps op hun flikker gat geven dan zijn ze zo goed als leeg als je aan borst begint waardoor je je borst niet zwaar genoeg kan trainen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:51 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Vraagje: als jullie op een dag bijv. je borsten en triceps trainen. Doen jullie dan eerst borsten (40min.) en dan triceps (20min.), of trainen jullie ze gewoon 'door elkaar'?
eerst m'n borstjesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:51 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Dat is precies wat ik ook wil doen. Ideale combinatie. Zo zijn je biceps en triceps niet vermoeid op de dag dat je ze doet en dat geldt ook voor de schouders die je los ervan doet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
Zo doe ik het, Borst/bicep op een dag, rust, Rug/tricep, rust, Schoulder,benen.
Misschien is dat handiger, zodat er meer tijd tussen de borst- en rugdag zit, zodat de armen meer tijd hebben om te herstellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:44 schreef JanKort het volgende:
Ik doe t ookzo momenteel, alleen is mn 2e training benen/schouders.
Voor een drie dagen split ideaal. Ik doe een 5 dagen split dus ik doe: borst, rug, benen, schouders, armen en nog wat borst omdat ik vind dat dat een zwak punt is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
Zo doe ik het, Borst/bicep op een dag, rust, Rug/tricep, rust, Schoulder,benen.
Ik gok maar wat, maar leun je misschien niet meer op je rechterbeen waardoor je deze belast?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:48 schreef Seam het volgende:
Bij de bent-over row krijg ik de laatste tijd steeds last van mijn rechterlies bij de laatste reps. Ligt dit aan de techniek of de kracht van mijn rechterspieren? Links heb ik er namelijk geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |