SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
laten we het daar maar niet over hebben. maar ehm....trouwen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zul je dus eerst iets aan jezelf moeten doen
Dat wilde ik nog een paar jaartjes uitstellenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laten we het daar maar niet over hebben. maar ehm....trouwen?![]()
Iris!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef TheZapster het volgende:
Wie is dit nou weer?
Ik lette ff niet op
Ik ookquote:
roep maar een datum dan houd ik die vrij in mijn agendaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog een paar jaartjes uitstellen
Waarom zou dat dan? Het heeft toch geen zin om iemand te laten winnen die niet populair is en waar dus minder geld aan te verdienen is?quote:
twitter:RoelJewel twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 23:56:47Ik geloof dat de winnares Iris. #tvoh reageer retweet
Dan worden ze wel populair gemaakt. En dat was overduidelijk met een aantal kandidaten gebeurd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom zou dat dan? Het heeft toch geen zin om iemand te laten winnen die niet populair is en waar dus minder geld aan te verdienen is?
Tvoh, ook wel bekend als het harpmeisje. Vond er in ieder geval geen bal aan.quote:
Ik 'ken' haar alleen omdat de lokale krant er elke dag wel een stukje over schrijftquote:
slaap lekker poepiequote:
Dat taalgebruikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
"jammer cris heb niet gewonnen ik baal er egt van irs bah bah volgent jaar beter"
Letterlijke knip-plak vanuit mijn TL op Facebook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
"jammer cris heb niet gewonnen ik baal er egt van irs bah bah volgent jaar beter"
![]()
twitter:sander3fm twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 00:00:02Freek de held interviewt Iris van The Noise of Holland #3fm #powned #slv http://t.co/poyD9l7n reageer retweet
twitter:sander3fm twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 00:00:02Freek de held interviewt Iris van The Noise of Holland #3fm #powned #slv http://t.co/poyD9l7n reageer retweet
meteen uit je Facebook pleuren die zooi. en dank voor deze:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
![]()
of Tom.....quote:
sorry....het was nooit mijn bedoeling dat dat TT zou worden...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
Zullen we weer terug gaan naar tikken over 3FM of zijn we nu gedoemd over tvoh te lullen met dank aan die TT?
ik vind het een geweldige puinhoopquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
Ik heb niet snel een hekel aan iets of iemand, maar dit nummerVerschrikkelijk labiele tekst.
Die stemming past bij de tekstquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef alors het volgende:
Dit kan ik gewoon echt niet aanhoren, word ik agressief van...
Dat heb ik bij meer platen, maar dat betekent niet dat het slecht isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef alors het volgende:
Ja pech hebben, zoveel genres die niet behandeld worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat 3fm een programma mist voor DnB. Ze hebben wel Dave Clarke, die iedereen haat, maar geen DnB, wat iedereen waarschijnlijk wel tof vindt...
Ik post louter kwaliteitslinks op Facebookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meteen uit je Facebook pleuren die zooi. en dank voor deze:
moest lachen
Hoort er een beetje bij heh, die agressiviteit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef alors het volgende:
kop dicht of ik maak je dood!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoort er een beetje bij heh, die agressiviteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Valt best wel mee eigenlijk. Hiphop is er natuurlijk op een gegeven moment weggegaan, maar daarvoor kan je terecht bij FunX en dat vond iedereen toch kut. DnB vindt niemand kut... (ten minste ik ken niemand die het kut vind)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja pech hebben, zoveel genres die niet behandeld worden.
Kan je hem net zo goed uitzetten, dat hijgwijf komt zo ook nogquote:
hijgwijf?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je hem net zo goed uitzetten, dat hijgwijf komt zo ook nog
1 der laatste onderdelen in de quiz......dan wordt er een liedje gekreund.quote:
FunX voel ik me echt totaal niet door aangesproken. En DnB vind ik soms best kut ja, hangt heel erg van de plaat af, en gezien de vele whopwhopwhop posts ben ik daar niet de enige in.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Valt best wel mee eigenlijk. Hiphop is er natuurlijk op een gegeven moment weggegaan, maar daarvoor kan je terecht bij FunX en dat vond iedereen toch kut. DnB vindt niemand kut... (ten minste ik ken niemand die het kut vind)
Oh, maar dat is een van de beste onderdelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1 der laatste onderdelen in de quiz......dan wordt er een liedje gekreund.
Held! (zie foto)twitter:sander3fm twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 00:00:02Freek de held interviewt Iris van The Noise of Holland #3fm #powned #slv http://t.co/poyD9l7n reageer retweet
whopwhopwhop is dubstep...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
FunX voel ik me echt totaal niet door aangesproken. En DnB vind ik soms best kut ja, hangt heel erg van de plaat af, en gezien de vele whopwhopwhop posts ben ik daar niet de enige in.
ja, jij stond daar zeker met een grote naat in je broek!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, maar dat is een van de beste onderdelen.
Eens, voor de zoveelste keerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
Willen vrouwen alsjeblieft ook eens iets tofs zingen in plaats van dat eeuwige gezeik en gezeur en gehuil?
Zo, dat moest er even uit.
slaap zacht en tot later!quote:
Neu, vind ik niet...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, maar dat is een van de beste onderdelen.
Blond haar, grote tetten, eigen mening/willetjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij nog best wat dingen gemeen
jullie kunnen nog 1 ding gemeen hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij nog best wat dingen gemeen
En dat is?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jullie kunnen nog 1 ding gemeen hebben
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jullie kunnen nog 1 ding gemeen hebben
jij vat emquote:
quote:
Ik vat hier helemaal niks hier in dit mannenbolwerk, ik kijk wel uit... Straks moet ik nog een onbedoelde klus afmakenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vat hier helemaal niks hier in dit mannenbolwerk, ik kijk wel uit... Straks moet ik nog een onbedoelde klus afmaken
Iets heel erg ADHD-achtigs.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
wat was in godesnaam dat laatste liedje over Saints??
gevonden!quote:
die heeft altijd nachtdienst in t ziekenhuis. dus die kan nooit...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:24 schreef FZN05 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Siebelink
Ik zit dat even te lezen, en nou is de laatste zin: "Elke vrijdag zijn Stenders, Fred, Jelmer, De zuster e.a. te horen en te zien in Stenders Late Vermaak."
Maar waar is de zuster gebleven eigenlijk? Al héél lang niet meer gezien, was me eigenlijk niet opgevallen. Dat was toch die dikke met krullen?
Zij was niet goed en was meer weg voor een andere snabbel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:24 schreef FZN05 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Siebelink
Ik zit dat even te lezen, en nou is de laatste zin: "Elke vrijdag zijn Stenders, Fred, Jelmer, De zuster e.a. te horen en te zien in Stenders Late Vermaak."
Maar waar is de zuster gebleven eigenlijk? Al héél lang niet meer gezien, was me eigenlijk niet opgevallen. Dat was toch die dikke met krullen?
nja, het stuk tot en met het baseball wel. en tis een heerlijke meebruller. ik houd wel van meatloafquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
Waarom draaien mensen dat nummer van Meatloaf toch altijd op bruiloften? Belooft niet veel goeds
Volgens mij gaan dan voornamelijk de dames van 45/50jr met korte, pittige en rode kapsels lekker gek doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
Waarom draaien mensen dat nummer van Meatloaf toch altijd op bruiloften? Belooft niet veel goeds
Uit m'n hoofd het einde van het nummer: So I'm praying for the end of time, so I can end my life with you.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, het stuk tot en met het baseball wel. en tis een heerlijke meebruller. ik houd wel van meatloafI'd lie for you vind ik geweldig.
ja, eigenlijk moet ie na het baseball meteen uitgezet worden....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd het einde van het nummer: So I'm praying for the end of time, so I can end my life with you.
Vraag het Noisiaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik vraag me nu al langer af of dit een stukje van NyanCat is op de achtergrond.
Das ook zo'n hype die ik heb overgeslagenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Eens... Klinkt in de verte wel aanstekelijk, maar verder vind ik er geen kut aanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:28 schreef TheZapster het volgende:
Dit is dus Kraantje Pappie
Wat een bagger zeg
tis beter dan Gers....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:28 schreef TheZapster het volgende:
Dit is dus Kraantje Pappie
Wat een bagger zeg
Iets in die strekking post ik net op Facebook.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is echt zo'n plaat die gegroeid is. Vond het eerst niks, maar het zit nu echt aan me als superlijm.
Godver, nu hoor ik het ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iets in die strekking post ik net op Facebook.
In die eerste 'moeilijke' versie zat gewoon Kriss Kross, en nog wisten ze het nietquote:
ja inderdaad! was dat niet met grappige tv-fragmenten? heette dat niet Niet te Geloven of iets dergelijks...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:44 schreef hole1988 het volgende:
Je had ook een programma van Marc Klein Essink waar dat nummer als intro diende.
'Heb ik dat?!'quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja inderdaad! was dat niet met grappige tv-fragmenten? heette dat niet Niet te Geloven of iets dergelijks...
dat dus.quote:
ja! en daar zat ooit een man in en die had een huidafwijking waardoor hij een heel grote balzak had!quote:
Op z'n FOK!s: pics?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:52 schreef TheZapster het volgende:
Mijn vriendin komt net tijdens het kreunen binnenvallenDe blik op haar gezicht is echt priceless
dat ze gewoon geld over hebben voor een eigen wetransfer kanaal.quote:
Oh, ik dacht dat dat gratis was?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat ze gewoon geld over hebben voor een eigen wetransfer kanaal.
ja, maar je kan ook een eigen kanaal aanmaken kost je 120 dollar.quote:
Ja, maar daarvan dacht ik ook dat het gratis was.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja, maar je kan ook een eigen kanaal aanmaken kost je 120 dollar.
uiteraard alhoewel de gewone wetransfer pagina een zogehete "background advertentie" heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:46 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, maar daarvan dacht ik ook dat het gratis was.![]()
Ik zag pas ook iets/iemand met een eigen kanaal, maar daarvan kon ik me niet voorstellen dat hij/zij er voor betaalde. Maar nu weet ik totaal niet wie/wat dat was.
Ze moeten natuurlijk érgens geld aan verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!![]()
Weet je wat 't is, het nummer is niet eens zo beroerd maar ik krijg gewoon oor-ebola van die schelle stem.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:43 schreef alors het volgende:
Jij zult net als ik ook wel verguld zijn met de megahit, Cee...
Haha dat is het ja. Dat andere nummer, Around The Bend, vond ik wel echt verschrikkelijk, deze valt mee, maar ze moet het zingen gewoon aan iemand anders over laten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wat 't is, het nummer is niet eens zo beroerd maar ik krijg gewoon oor-ebola van die schelle stem.
Die stem maakt het juist een erg tof nummer vind ik. Klinkt tenminste origineel en herkenbaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wat 't is, het nummer is niet eens zo beroerd maar ik krijg gewoon oor-ebola van die schelle stem.
Het geluid van een zeeolifant is ook uniek en herkenbaar. Maar, ieder z'n eigen smaak!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die stem maakt het juist een erg tof nummer vind ik. Klinkt tenminste origineel en herkenbaar.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Het geluid van een zeeolifant is ook uniek en herkenbaar. Maar, ieder z'n eigen smaak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ga ik in meequote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:45 schreef CindieY het volgende:
Ohjee, dat wordt em niet!
Goedemiddag trouwens
Blijkt toch maar weer dat sommige mannen geen 'nee' snappenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
omdat vrouwen er zo vaak iets anders mee bedoelen te zeggen
ga je het nu ontkennen?quote:
Antwoord is ja, als ik nee zeg blijft het ook neequote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ga je het nu ontkennen?
het antwoord zal wel nee zijn, maar dat zegt dan weer niks
Zou best kunnen, sowieso dagelijks 5 uurquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:16 schreef ConscienceNL het volgende:
Volgens mij heeft BNN de meeste uren op 3FM zo te horen?
Zijn je eierstokken weer aan het klapperen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:00 schreef minthy het volgende:
Ik zit helemaal in de babystemming, leuk om rond te lopen in zo'n zaak![]()
Dedication To My Ex van Lloyd & Andre 3000quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:36 schreef tdrone het volgende:
hoe heet dat liedje van mapoessi nou??
Dedication to my ex.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:36 schreef tdrone het volgende:
hoe heet dat liedje van mapoessi nou??
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:38 schreef alors het volgende:
[..]
Dedication To My Ex van Lloyd & Andre 3000
mijn dank is grootquote:
Heel m'n haar zit in de war van de luchtverplaatsing ervanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zijn je eierstokken weer aan het klapperen?
quote:Dj Jeroen Soer overleden
Dj Jeroen Soer is zaterdagochtend overleden. Dat meldt Omroep West, waar Soer voorheen directeur was.
De voormalige VARA-diskjockey was een van de grondleggers van Radio 10 Gold. Hij had de laatste jaren een eigen bedrijf en werkte onder meer voor het online radiostation KX Radio.
Volgens Omroep West is Soer overleden aan de gevolgen van aan een hartaanval. Jeroen Soer is 56 jaar geworden.
twitter:FredSiebelink twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 17:23:27om zeven uur gaan Stenders, Mark Reman en ik een mooie live uitzending maken @kxradiodotnl. RT reageer retweet
Pas op hoor, straks ga ik foto's plaatsen van m'n nichtje!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel m'n haar zit in de war van de luchtverplaatsing ervan
Je moet Gerald niet altijd geloven, het kan net zo goed zijn dat Domies of Michel weg gaat.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:47 schreef hoppeta2 het volgende:
ik zat ekstraweekend terug te luisteren, maar in de backstage hadden ze het over een dj die het station gaat verlaten. Het was in iedere geval heel vaag. Hebben jullie daar iets over gehoord?
ik hoorde gerald ekdom heel zacht zegen dat het wel bekend is bij vara. Vara is giel???
Of ze zitten gewoon de boel te fucken. Ik sluit niets uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:24 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Je moet Gerald niet altijd geloven, het kan net zo goed zijn dat Domies of Michel weg gaat.
Je martelt me...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks ga ik foto's plaatsen van m'n nichtje!
Godver, galbak!!quote:
Ik gok rustigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:34 schreef CindieY het volgende:
Zo, goedenavondEs zien hoe gezellig het hier zal zijn vanavond
i kben weer thuis! en ik blijf ong een uurtje online, maar 3fm gaat niet aanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:34 schreef CindieY het volgende:
Zo, goedenavondEs zien hoe gezellig het hier zal zijn vanavond
Wat voor spannende plannen heb je over een uurtje dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i kben weer thuis! en ik blijf ong een uurtje online, maar 3fm gaat niet aan
voetbal kijken. tenzij jij andere spannende plannen hebt natuurlijk.....*wink wink*quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat voor spannende plannen heb je over een uurtje dan?
Neh, mannen en voetbal, daar kom je niet tussenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voetbal kijken. tenzij jij andere spannende plannen hebt natuurlijk.....*wink wink*
als ik moet kiezen tussen een leuke meid of voetbal kies ik voor dat eerste. en zoveel voetbal kijk ik niet. alleen nederlands competitievoetbal op zondagavond en op zaterdagavond als het zo uitkomtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neh, mannen en voetbal, daar kom je niet tussen
Nou, vooruit maar weer, ik geloof je.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik moet kiezen tussen een leuke meid of voetbal kies ik voor dat eerste. en zoveel voetbal kijk ik niet. alleen nederlands competitievoetbal op zondagavond en op zaterdagavond als het zo uitkomt
ik meen hetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, vooruit maar weer, ik geloof je.
Och, zolang voetbal geen heel weekschema beïnvloedt, heb ik er ook weer niet zoveel problemen meequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meen hetde jaren dat ik relaties had zag ik amper voetbal. tis meer omdat ik toch niks beters te doen heb dan dat ik het per sé wil zien
al die Europacup kijk ik niet, Nederlands Elftal alleen op WK's en EK'squote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, zolang voetbal geen heel weekschema beïnvloedt, heb ik er ook weer niet zoveel problemen mee
Dan kijken een heleboel vrouwen ook, al is het maar omdat het een dom excuus is om samen met de mannen bier te zuipen enzoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al die Europacup kijk ik niet, Nederlands Elftal alleen op WK's en EK's
waar is dat? niet dat ik bier zuip, maar dronken vrouwen kan ik misschien wel het bed inlullenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan kijken een heleboel vrouwen ook, al is het maar omdat het een dom excuus is om samen met de mannen bier te zuipen enzo
De kroeg! En natuurlijk kun jij datquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar is dat? niet dat ik bier zuip, maar dronken vrouwen kan ik misschien wel het bed inlullenow wacht...
maar ik wil het nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
De kroeg! En natuurlijk kun jij dat
Aangeschoten meisjes/vrouwen danquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik wil het nietze moeten nl de volgende ochtend nog wel weten wat de Rockmeister met z'n lichtzwaard allemaal uitgespookt heeft
![]()
ik wil ze zelf met mn puddingbuks aanschieten!quote:
Wijsneusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil ze zelf met mn puddingbuks aanschieten!
you like wisenoses?quote:
Niet als ze bepaalde woorden letterlijk naar 't Engels vertalen.quote:
wat een stierenpoep! (andersom vind je wel leuk?)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet als ze bepaalde woorden letterlijk naar 't Engels vertalen.
Nee, ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een stierenpoep! (andersom vind je wel leuk?)
* 3rdRock ziet eruit als een smurfquote:
Het duurt even, maar ik ben er eindelijk achter wat aynil is. Al die afkortingen tegenwoordigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
Ik word chagrijnig van aynil...
Over op comedy![]()
en wat is het dan? ik heb nl geen flauw ideequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het duurt even, maar ik ben er eindelijk achter wat aynil is. Al die afkortingen tegenwoordig
All You Need Is Love.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en wat is het dan? ik heb nl geen flauw idee
dat heb ik echt nog nooit leuk gevonden....quote:
Ik heb 't nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik echt nog nooit leuk gevonden....
droomvrouwquote:
die vallen alleen op dood vlees toch? jij bent springlevend.....denk ik.quote:
Mwoaaah, dat is de vraag.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die vallen alleen op dood vlees toch? jij bent springlevend.....denk ik.
twitter:daantje0 twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 18:15:33@gerardekdom hey gerardjee XD ben jij de gerard van glazen huis reageer retweet
godsamme. de onbeschrijflijke stupiteit doet mij mijn handpalm naar mijn hoofd bewegenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:30 schreef Evertjan het volgende:
twitter:daantje0 twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 18:15:33@gerardekdom hey gerardjee XD ben jij de gerard van glazen huis reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:30 schreef Evertjan het volgende:
Hela Cury vermengd met knoflooksaus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:41 schreef borisz het volgende:
Mensen wat is een lekkere saus voor bij een rib eye?
Wat zijn de keuzes?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:41 schreef borisz het volgende:
Mensen wat is een lekkere saus voor bij een rib eye?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |