SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
laten we het daar maar niet over hebben. maar ehm....trouwen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zul je dus eerst iets aan jezelf moeten doen
Dat wilde ik nog een paar jaartjes uitstellenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laten we het daar maar niet over hebben. maar ehm....trouwen?![]()
Iris!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef TheZapster het volgende:
Wie is dit nou weer?
Ik lette ff niet op
Ik ookquote:
roep maar een datum dan houd ik die vrij in mijn agendaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog een paar jaartjes uitstellen
Waarom zou dat dan? Het heeft toch geen zin om iemand te laten winnen die niet populair is en waar dus minder geld aan te verdienen is?quote:
twitter:RoelJewel twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 23:56:47Ik geloof dat de winnares Iris. #tvoh reageer retweet
Dan worden ze wel populair gemaakt. En dat was overduidelijk met een aantal kandidaten gebeurd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom zou dat dan? Het heeft toch geen zin om iemand te laten winnen die niet populair is en waar dus minder geld aan te verdienen is?
Tvoh, ook wel bekend als het harpmeisje. Vond er in ieder geval geen bal aan.quote:
Ik 'ken' haar alleen omdat de lokale krant er elke dag wel een stukje over schrijftquote:
slaap lekker poepiequote:
Dat taalgebruikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
"jammer cris heb niet gewonnen ik baal er egt van irs bah bah volgent jaar beter"
Letterlijke knip-plak vanuit mijn TL op Facebook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
"jammer cris heb niet gewonnen ik baal er egt van irs bah bah volgent jaar beter"
![]()
twitter:sander3fm twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 00:00:02Freek de held interviewt Iris van The Noise of Holland #3fm #powned #slv http://t.co/poyD9l7n reageer retweet
twitter:sander3fm twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 00:00:02Freek de held interviewt Iris van The Noise of Holland #3fm #powned #slv http://t.co/poyD9l7n reageer retweet
meteen uit je Facebook pleuren die zooi. en dank voor deze:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
![]()
of Tom.....quote:
sorry....het was nooit mijn bedoeling dat dat TT zou worden...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
Zullen we weer terug gaan naar tikken over 3FM of zijn we nu gedoemd over tvoh te lullen met dank aan die TT?
ik vind het een geweldige puinhoopquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
Ik heb niet snel een hekel aan iets of iemand, maar dit nummerVerschrikkelijk labiele tekst.
Die stemming past bij de tekstquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef alors het volgende:
Dit kan ik gewoon echt niet aanhoren, word ik agressief van...
Dat heb ik bij meer platen, maar dat betekent niet dat het slecht isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef alors het volgende:
Ja pech hebben, zoveel genres die niet behandeld worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat 3fm een programma mist voor DnB. Ze hebben wel Dave Clarke, die iedereen haat, maar geen DnB, wat iedereen waarschijnlijk wel tof vindt...
Ik post louter kwaliteitslinks op Facebookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meteen uit je Facebook pleuren die zooi. en dank voor deze:
moest lachen
Hoort er een beetje bij heh, die agressiviteit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef alors het volgende:
kop dicht of ik maak je dood!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoort er een beetje bij heh, die agressiviteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Valt best wel mee eigenlijk. Hiphop is er natuurlijk op een gegeven moment weggegaan, maar daarvoor kan je terecht bij FunX en dat vond iedereen toch kut. DnB vindt niemand kut... (ten minste ik ken niemand die het kut vind)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja pech hebben, zoveel genres die niet behandeld worden.
Kan je hem net zo goed uitzetten, dat hijgwijf komt zo ook nogquote:
hijgwijf?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je hem net zo goed uitzetten, dat hijgwijf komt zo ook nog
1 der laatste onderdelen in de quiz......dan wordt er een liedje gekreund.quote:
FunX voel ik me echt totaal niet door aangesproken. En DnB vind ik soms best kut ja, hangt heel erg van de plaat af, en gezien de vele whopwhopwhop posts ben ik daar niet de enige in.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Valt best wel mee eigenlijk. Hiphop is er natuurlijk op een gegeven moment weggegaan, maar daarvoor kan je terecht bij FunX en dat vond iedereen toch kut. DnB vindt niemand kut... (ten minste ik ken niemand die het kut vind)
Oh, maar dat is een van de beste onderdelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1 der laatste onderdelen in de quiz......dan wordt er een liedje gekreund.
Held! (zie foto)twitter:sander3fm twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 00:00:02Freek de held interviewt Iris van The Noise of Holland #3fm #powned #slv http://t.co/poyD9l7n reageer retweet
whopwhopwhop is dubstep...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
FunX voel ik me echt totaal niet door aangesproken. En DnB vind ik soms best kut ja, hangt heel erg van de plaat af, en gezien de vele whopwhopwhop posts ben ik daar niet de enige in.
ja, jij stond daar zeker met een grote naat in je broek!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, maar dat is een van de beste onderdelen.
Eens, voor de zoveelste keerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
Willen vrouwen alsjeblieft ook eens iets tofs zingen in plaats van dat eeuwige gezeik en gezeur en gehuil?
Zo, dat moest er even uit.
slaap zacht en tot later!quote:
Neu, vind ik niet...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, maar dat is een van de beste onderdelen.
Blond haar, grote tetten, eigen mening/willetjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij nog best wat dingen gemeen
jullie kunnen nog 1 ding gemeen hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij nog best wat dingen gemeen
En dat is?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jullie kunnen nog 1 ding gemeen hebben
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jullie kunnen nog 1 ding gemeen hebben
jij vat emquote:
quote:
Ik vat hier helemaal niks hier in dit mannenbolwerk, ik kijk wel uit... Straks moet ik nog een onbedoelde klus afmakenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vat hier helemaal niks hier in dit mannenbolwerk, ik kijk wel uit... Straks moet ik nog een onbedoelde klus afmaken
Iets heel erg ADHD-achtigs.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
wat was in godesnaam dat laatste liedje over Saints??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |