SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
Swali Bami van de radio is er ook bijtwitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 22:03:20en daar we weder op 3fm. joecheiiiiiiiiiiiii reageer retweet
ik ben blij dat je bebrilde mensen zonder sociale skills leuk vindtquote:
nu weet ik wat er mis istwitter:DrUro twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 10:50:04Mannen die vaak scheetje ophouden, hebben minder kans op erectiele disfunctie. Marijke van Kampen #wvsd reageer retweet
Ik behoor zelf ook tot de bebrilde mensen en of ik social skills heb, geen ideequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben blij dat je bebrilde mensen zonder sociale skills leuk vindt
kak....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef Evertjan het volgende:
nu weet ik wat er mis istwitter:DrUro twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 10:50:04Mannen die vaak scheetje ophouden, hebben minder kans op erectiele disfunctie. Marijke van Kampen #wvsd reageer retweet
ik niet, alleen onlinequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik behoor zelf ook tot de bebrilde mensen en of ik social skills heb, geen idee
Die boete wordt dus met ¤58 verhoogd!twitter:stenders3fm twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 22:08:49Tot 01.00u Stenders Late Vermaak met special guest Jojanneke! reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
Je had een kinderwens, nou, Freek is een kind.
dat ding is niet zaadproofquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:15 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
waarom nou niet de cam op Jojanneke?
hell yeah!quote:
twitter:joepvandeudekom twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 22:16:37Ik vind alle kandidaten en coaches het allerbeste, en dat meen ik, het meest ongelooflijke dat ik ooit op de wereld heb gehoord. #tvoh reageer retweet
op ca 40sec een prima decolletéshot!quote:
Braboneger man, hoe groot was die steen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
Braboneger wtf is dit weer voor onzin?
zo groot als de steen waar deze jongen ook onder lag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Braboneger man, hoe groot was die steen?
SPOILER: vrijdag de 13 20-01-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik heb niks met negersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heel groot blijkbaar, ik heb zowel Evertjan als Rock niet gezien...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mensen die de braboneger niet kennenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
Braboneger wtf is dit weer voor onzin?
wij zaten onder de mannenrockquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel groot blijkbaar, ik heb zowel Evertjan als Rock niet gezien...
Nouja, vooral, op internet zitten en dan de braboneger niet kennenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mensen die de braboneger niet kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |