SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
Swali Bami van de radio is er ook bijtwitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 22:03:20en daar we weder op 3fm. joecheiiiiiiiiiiiii reageer retweet
ik ben blij dat je bebrilde mensen zonder sociale skills leuk vindtquote:
nu weet ik wat er mis istwitter:DrUro twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 10:50:04Mannen die vaak scheetje ophouden, hebben minder kans op erectiele disfunctie. Marijke van Kampen #wvsd reageer retweet
Ik behoor zelf ook tot de bebrilde mensen en of ik social skills heb, geen ideequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben blij dat je bebrilde mensen zonder sociale skills leuk vindt
kak....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef Evertjan het volgende:
nu weet ik wat er mis istwitter:DrUro twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 10:50:04Mannen die vaak scheetje ophouden, hebben minder kans op erectiele disfunctie. Marijke van Kampen #wvsd reageer retweet
ik niet, alleen onlinequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik behoor zelf ook tot de bebrilde mensen en of ik social skills heb, geen idee
Die boete wordt dus met ¤58 verhoogd!twitter:stenders3fm twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 22:08:49Tot 01.00u Stenders Late Vermaak met special guest Jojanneke! reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
Je had een kinderwens, nou, Freek is een kind.
dat ding is niet zaadproofquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:15 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
waarom nou niet de cam op Jojanneke?
hell yeah!quote:
twitter:joepvandeudekom twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 22:16:37Ik vind alle kandidaten en coaches het allerbeste, en dat meen ik, het meest ongelooflijke dat ik ooit op de wereld heb gehoord. #tvoh reageer retweet
op ca 40sec een prima decolletéshot!quote:
Braboneger man, hoe groot was die steen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
Braboneger wtf is dit weer voor onzin?
zo groot als de steen waar deze jongen ook onder lag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Braboneger man, hoe groot was die steen?
SPOILER: vrijdag de 13 20-01-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik heb niks met negersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heel groot blijkbaar, ik heb zowel Evertjan als Rock niet gezien...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mensen die de braboneger niet kennenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
Braboneger wtf is dit weer voor onzin?
wij zaten onder de mannenrockquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel groot blijkbaar, ik heb zowel Evertjan als Rock niet gezien...
Nouja, vooral, op internet zitten en dan de braboneger niet kennenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mensen die de braboneger niet kennen
ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd.....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dat nou weer voor vraagtwitter:![]()
Blijkbaar hang ik hier niet genoeg rondquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, vooral, op internet zitten en dan de braboneger niet kennen
Dit. Ik kom die dingen ook zelden tegen. Ik werd vorige week op duivenmeneer gewezen, weet ik veel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Blijkbaar hang ik hier niet genoeg rond![]()
Of het komt doordat ik nooit in ONZ kom
heb ik wel van gehoord, maar niet gezienquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit. Ik kom die dingen ook zelden tegen. Ik werd vorige week op duivenmeneer gewezen, weet ik veel.
Ik kom ook nooit in ONZ maar ken hem welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Zegt mij ook helemaal niets...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit. Ik kom die dingen ook zelden tegen. Ik werd vorige week op duivenmeneer gewezen, weet ik veel.
Ja, ik zit vrij veel op internet, heb er echt nog nooit van gehoord en weet nog steeds niet wat het is...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit in ONZ maar ken hem wel
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
regelmatig dumpert checken en je blijft op de hoogte. Alles wat daar een hype wordt word misbruikt in pownews.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, vroeger keek ik nog wel eens op GS, doe ik nooit meer, zelfde geldt voor Dumpert. Geen wonder dak et niet weetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
regelmatig dumpert checken en je blijft op de hoogte. Alles wat daar een hype wordt word misbruikt in pownews.
Ik weiger om vrijwillig iets te bezoeken dat met geenstijl/powned te maken heeft...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
regelmatig dumpert checken en je blijft op de hoogte. Alles wat daar een hype wordt word misbruikt in pownews.
zijn die 2 geile hotchelleraeimitatrices met die dikke koter daar ook bij geweest?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
jup.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zijn die 2 geile hotchelleraeimitatrices met die dikke koter daar ook bij geweest?
dankzij Powned is Stenders nog op 3fm en dat is imho zo'n beetje het enige goedequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weiger om vrijwillig iets te bezoeken dat met geenstijl/powned te maken heeft...
Oh, ik zal de radio uitzetten
dat had ik willen zien. 1 van de beste filmpjes everquote:
Ben ook blij dat Stenders zich niet gedraagt als één of andere random sukkel van Powned, maar gewoon zichzelf is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankzij Powned is Stenders nog op 3fm en dat is imho zo'n beetje het enige goede
Stenders kan ook niets anders volgens mij....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben ook blij dat Stenders zich niet gedraagt als één of andere random sukkel van Powned, maar gewoon zichzelf is.
Net een bakje Lays paprika achter de kiezenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
iemand een chipje? ik eet Perfekt Streetmix Kruidig.
mmm, deze koop ik niet nog een keer. niet helemaal mijn stijl helaaschquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Net een bakje Lays paprika achter de kiezen
vergeet Bert niet verbruikt de meest uren bij PowNed.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
De radioafdeling van powned is echt topTV is wat minder, maar echt: Echte Jannen en Rob Stenders en co.
Rob Stenders en co.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vergeet Bert niet verbruikt de meest uren bij PowNed.
Oh!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, Jojanneke!
Snap niet dat bijna niemand het weet...
Ik mag helaas niet meedoen![]()
Waarom mag je niet mee doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, Jojanneke!
Ik hoorde het, mafkeesquote:
Ach, vandaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:58 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik heb pas de imitatie al goed geraden, en kort daarvoor ook nog een keer The Voicelift goed.
ik wist het ook. maar ik ben dan ook Godquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, Jojanneke!
dat weten we niet, maar er gaan geruchten dat het Sander Guis zou kunnen zijn...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:01 schreef Rnie het volgende:
Zit even de eerste backstage van Ekstra Weekend te checken....niemand weet waar het over ging...
Er gaat iemand weg bij 3fm richting de commerciële denk ik...maar wie?
naar Q?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weten we niet, maar er gaan geruchten dat het Sander Guis zou kunnen zijn...
Ze praten alsof er een belangrijk radiomannetje weggaat....de guizmaster is toch niet zo speciaal? Het is tenslotte geen dag-djquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weten we niet, maar er gaan geruchten dat het Sander Guis zou kunnen zijn...
als je kan liplezen http://hole1988.nl/moimoi2309.mp4quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:01 schreef Rnie het volgende:
Zit even de eerste backstage van Ekstra Weekend te checken....niemand weet waar het over ging...
Er gaat iemand weg bij 3fm richting de commerciële denk ik...maar wie?
Dat is ook wat ik tussen de regels door hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ze praten alsof er een belangrijk radiomannetje weggaat....de guizmaster is toch niet zo speciaal? Het is tenslotte geen dag-dj
geen ideequote:
van alle dag-dj's zou ik echt niet weten wie er uberhaupt weg zou willen....evt RAbbering.....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ze praten alsof er een belangrijk radiomannetje weggaat....de guizmaster is toch niet zo speciaal? Het is tenslotte geen dag-dj
hij is de laatst postende dj volgens mij....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
Guis post hier ook af en toe mee, toch??
Alleen daarom vind ik hem al tof!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is de laatst postende dj volgens mij....
lijkt me niet, als het al maanden bekend is, is het niet logisch dat hij net een nieuw jinglepakket heeft en in het glazen huis heeft gezeten....quote:
Als ik iemand aan mag wijzen, is het Dane... Irritante balquote:
quote:
Geen bron, maar ik hoor het aan de manier waarop ze praten. Ze hebben het over een DJ die ze goed kennen, Ekdom heeft met Timur in het glazen huis gezeten. Ik vond al vanaf het begin dat Timur een commercieel kindje was. Dus dat is mijn voorspelling.quote:
Die mag inderdaad wel weg, is ook een commercieel kindje...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik iemand aan mag wijzen, is het Dane... Irritante bal
Glazen huis kan hem een steuntje in de rug geven natuurlijk qua bekendheid....als het zo is, is het jammerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lijkt me niet, als het al maanden bekend is, is het niet logisch dat hij net een nieuw jinglepakket heeft en in het glazen huis heeft gezeten....
ga ik niet van uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij was de 1e backstage ook meer een grap
Dan nog liever Giel, dan weet ik zeker dat ik niet tegen hem hoef aan te kijken in het Glazen Huis de komende 3 jarenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik iemand aan mag wijzen, is het Dane... Irritante bal
Hopelijk is het Domien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef FZN05 het volgende:
Ik denk wel iemand van BNN, als Domien het weet...
nja, maar als het al maanden bekend is is het niet logisch voor 3fm om hem in het huis te flikkeren en daarna weg te laten gaan...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef Rnie het volgende:
[..]
Glazen huis kan hem een steuntje in de rug geven natuurlijk qua bekendheid....als het zo is, is het jammer
die vindt het volgens mij veels te leuk met zijn Ekstra-vriendjes.....nee, ik denk Rabbering. dat ie is weggepest vanwege zn brilquote:
ze hebben het toch over het feit dat er gelogen is blabla....misschien is dat wel de aanleiding?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar als het al maanden bekend is is het niet logisch voor 3fm om hem in het huis te flikkeren en daarna weg te laten gaan...
Hmmm... Ook een overweging! Ga ik nog even over nadenken, al heb ik SR bijna niet meegemaakt en ook niet gemistquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan nog liever Giel, dan weet ik zeker dat ik niet tegen hem hoef aan te kijken in het Glazen Huis de komende 3 jaren
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef Rnie het volgende:
[..]
Glazen huis kan hem een steuntje in de rug geven natuurlijk qua bekendheid....als het zo is, is het jammer
twitter:Timur3FM twitterde op woensdag 30-11-2011 om 14:11:49Proost! Heb net bijgetekend bij BNN voor 600 uur Timur Open Radio. Dat zijn 200 afleveringen van Flirt Je Stijf! Hoppa! reageer retweet
Giel zal echt niet weg gaan. hij heeft tenslotte een ochtendshow...meest prestigeuze tijdstip op een radiozender. als hij richting de commerciele zou gaan, dan zou hij evers moeten vervangen...en dat gaat met zijn luistercijfers verlopig nog niet gebeuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmm... Ook een overweging! Ga ik nog even over nadenken, al heb ik SR bijna niet meegemaakt en ook niet gemist
Stenders lijkt me niet, aangezien KX nu is binnengehaald door NPO...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef ConscienceNL het volgende:
Over dat vertrekken...
Sander Guis.... nah. Hoor je wat ze zeggen? "Wat zal dit doen met de zender". Zoveel invloed oefent Guis niet op 3FM volgens mij.
Timur? Grote kans. Die ene uitzending die hij verprutst had en wegliep? Aantal maandjes geleden en Domien hoorde het ~2 maanden geleden? Timur zit bij de BNN, net als Domien.
Rob? Ook een grote kans. Stenders = 3FM, 3FM = Stenders. "Wat zal dit doen met de zender" vind ik meer bij Stenders passen dan Sander. En dan hebben we PowNed waar Rob voor werkt, en PowNed wilt niet fuseren. Verdwijnt PowNed binnenkort? Dan is Rob ook niet meer op 3FM. Al hoop ik natuurlijk niet dat Rob weggaat!
Nou, inderdaad! Die tweet was ik even vergeten. Gelukkig!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]twitter:Timur3FM twitterde op woensdag 30-11-2011 om 14:11:49Proost! Heb net bijgetekend bij BNN voor 600 uur Timur Open Radio. Dat zijn 200 afleveringen van Flirt Je Stijf! Hoppa! reageer retweet
Er is weg gaan en weg moeten, hè.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Giel zal echt niet weg gaan. hij heeft tenslotte een ochtendshow...meest prestigeuze tijdstip op een radiozender. als hij richting de commerciele zou gaan, dan zou hij evers moeten vervangen...en dat gaat met zijn luistercijfers verlopig nog niet gebeuren.
dat van Timur is al veel langer dan 2 maanden geleden. nja, ik betwijfel het echt en ik hoop dat ik gelijk heb aangezien ik een Timurfan ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef ConscienceNL het volgende:
Over dat vertrekken...
Sander Guis.... nah. Hoor je wat ze zeggen? "Wat zal dit doen met de zender". Zoveel invloed oefent Guis niet op 3FM volgens mij.
Timur? Grote kans. Die ene uitzending die hij verprutst had en wegliep? Aantal maandjes geleden en Domien hoorde het ~2 maanden geleden? Timur zit bij de BNN, net als Domien.
Rob? Ook een grote kans. Stenders = 3FM, 3FM = Stenders. "Wat zal dit doen met de zender" vind ik meer bij Stenders passen dan Sander. En dan hebben we PowNed waar Rob voor werkt, en PowNed wilt niet fuseren. Verdwijnt PowNed binnenkort? Dan is Rob ook niet meer op 3FM. Al hoop ik natuurlijk niet dat Rob weggaat!
Jammer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]twitter:Timur3FM twitterde op woensdag 30-11-2011 om 14:11:49Proost! Heb net bijgetekend bij BNN voor 600 uur Timur Open Radio. Dat zijn 200 afleveringen van Flirt Je Stijf! Hoppa! reageer retweet
Als ik kijk naar wat Evers op het moment aan nevenactiviteiten ontwikkelt, zou het maar zo kunnen zijn dat hij opschuift...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Giel zal echt niet weg gaan. hij heeft tenslotte een ochtendshow...meest prestigeuze tijdstip op een radiozender. als hij richting de commerciele zou gaan, dan zou hij evers moeten vervangen...en dat gaat met zijn luistercijfers verlopig nog niet gebeuren.
't Wordt anders wel tijd voor wat schuiven met de nachtdj's.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:13 schreef themauster het volgende:
Jullie zijn allemaal in de hoax van Gerard,Tjibbe en Domien getrapt blijkbaar
dat zou kunnen ja. maar t is op zich wel leuk om hierover te discuzeurenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:13 schreef themauster het volgende:
Ik niet want ik heb niet geluisterd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:13 schreef themauster het volgende:
alleen Barend is volgens mij groot genoeg om naar de dag te gaan. Joey en Wijnand niet, die Jim zit er net en dan vergeet ik nog iemand....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Wordt anders wel tijd voor wat schuiven met de nachtdj's.
Ik keek toen net eventjes was duidelijk dat het nep was.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik niet want ik heb niet geluisterd.
Ik zou het niet erg vinden als hij naar de commerciële zender gaat. RabRadio is zoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:15 schreef Rnie het volgende:
Hoax of niet, leuk is het wel! Wat denken we van Rabbering?
Ik vind Wijnand leuk om te luisteren en volgens mij kan ie 't ook best af zonder Joey.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alleen Barend is volgens mij groot genoeg om naar de dag te gaan. Joey en Wijnand niet, die Jim zit er net en dan vergeet ik nog iemand....
Tof, mag van mij blijven zitten waar ie zitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:15 schreef Rnie het volgende:
Hoax of niet, leuk is het wel! Wat denken we van Rabbering?
Eens. Heerlijk wegluisterprogramma zo in de middag. Beetje je ding doen, beetje RabRadio luisteren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, mag van mij blijven zitten waar ie zit
maar die zit er toch net pas...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind Wijnand leuk om te luisteren en volgens mij kan ie 't ook best af zonder Joey.
Giel mag blijven waar hij zitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
Bert van Lent uit de nacht naar de ochtend, Giel naar de commerciëlen, dat zou ook fijn zijn
Tsja, wat is 'net'?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar die zit er toch net pas...
hee, die film waar ze het over hebben heb ik gezien. best aardig, maar niet briljant
God nee, die zit al vééééééél te lang in de ochtend.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Giel mag blijven waar hij zit
Geen gekke optie, gezien het aantal keren dat ze er NIET is in plaats van wel.quote:
waar zou jij hem zetten dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
God nee, die zit al vééééééél te lang in de ochtend.
Wijnand is inderdaad erg leuk! Maar hij zit nooit achter de knoppen toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind Wijnand leuk om te luisteren en volgens mij kan ie 't ook best af zonder Joey.
donderdag nacht met Wijnand is fantastisch.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef Rnie het volgende:
Barend heeft ook een redelijk gaap factortje....
Ik luister radio, zoals het hoortquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:18 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Wijnand is inderdaad erg leuk! Maar hij zit nooit achter de knoppen toch?
Samen met Joey zit Joey achter de knoppen, samen met Barend zit Barend achter de knoppen.
Wijnand met Joey is niks aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:18 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Wijnand is inderdaad erg leuk! Maar hij zit nooit achter de knoppen toch?
Samen met Joey zit Joey achter de knoppen, samen met Barend zit Barend achter de knoppen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
God nee, die zit al vééééééél te lang in de ochtend.
Hij zit prima in de ochtend bij 3FM. Laatst deed hij MetMichiel en daar werd dezelfde troep als altijd tijdens MetMichiel gedraaid. Ik zou persoonlijk ook niemand weten die de ochtendshow beter, gedurfder, en nog meer ad rem zou kunnen doen dan Giel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij de commerciëlen en dat zeg ik al sinds 2008 ofzo.
Ik vind Giel te groot geworden voor een avondshow waar zoveel minder mensen naar luisteren dan een ochtendshow...ALS het dan echt zou moeten dan mag bertje van lent het van mij wel doen! Toffe gast!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:18 schreef themauster het volgende:
Als er 1 ding mag veranderen van mij is Giel naar de avond, Michiel in de ochtend en Gerard en Timur moeten samen een nieuw vrijdagavondprogramma maken.
Domien en Rabbering lekker op hun tijden laten zitten die uren zijn behangradio daar moet je geen grote persoonlijkheid neer zetten.
Veenstra in de ochtendquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:20 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
[..]
Hij zit prima in de ochtend bij 3FM. Laatst deed hij MetMichiel en daar werd dezelfde troep als altijd tijdens MetMichiel gedraaid. Ik zou persoonlijk ook niemand weten die de ochtendshow beter, gedurfder, en nog meer ad rem zou kunnen doen dan Giel.
Bert van 6 - 10? Laat me niet lachen. Dat wilt hij zelf niet eens.
Misschien niet, maar het zou wel toffe radio opleveren....Bertje elke dag zenuwachtigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:20 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
[..]
Hij zit prima in de ochtend bij 3FM. Laatst deed hij MetMichiel en daar werd dezelfde troep als altijd tijdens MetMichiel gedraaid. Ik zou persoonlijk ook niemand weten die de ochtendshow beter, gedurfder, en nog meer ad rem zou kunnen doen dan Giel.
Bert van 6 - 10? Laat me niet lachen. Dat wilt hij zelf niet eens.
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:22 schreef themauster het volgende:
Zolang Rudy niet terugkomt vind ik het best.
is nog langs geweest bij Bertquote:
Veenstra en Domien gewoon laten ruilen van plek. En ik wacht al jaren totdat Giel eens oprotquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Giel naar de commerciële, Veenstra Veenstra naar de ochtend.
Gelukkig heb jij nog niks te zeggen op deze wereldquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, mijn hoop:
Giel, Timur en Sander naar de commerciëlen.
Domien een vrijer format.
Bert van Lent in de ochtend afwisselend met Veenstra.
Roos afwisselend met Rudy 3voor12.
Coen een eigen programma.
EO mag z'n zondagavond hoekje behouden.
Voorderest? Geen idee.
En sowieso is vrij weinig reëel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij nog niks te zeggen op deze wereld
ik denk nog eerder Sander op de 1 of andere manier....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar toch denk ik dat Coen de eerste is die een transfer maakt.
Ik vind hem maar een irritant mannetje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:24 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik snap die haat van mensen tegen Giel niet. Leg dat eens uit.
Sander naar de commercielen, in geen 100 jaar. En Coen in zijn eentje is dodelijk saai.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, mijn hoop:
Giel, Timur en Sander naar de commerciëlen.
Domien een vrijer format.
Bert van Lent in de ochtend afwisselend met Veenstra.
Roos afwisselend met Rudy 3voor12.
Coen een eigen programma.
EO mag z'n zondagavond hoekje behouden.
Voorderest? Geen idee.
Precies deze tekst is waarom Giel naar de commerciële zou moetenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:20 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vind Giel te groot geworden voor een avondshow waar zoveel minder mensen naar luisteren dan een ochtendshow...ALS het dan echt zou moeten dan mag bertje van lent het van mij wel doen! Toffe gast!
Sander heeft vaker aangegeven niet achter het mengpaneel te willen staan, iets met dichtklappen ofzo. Dus die kans is erg klein.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk nog eerder Sander op de 1 of andere manier....
Same here.. Giel is een hele grote op de Nederlandse radio...was een vernieuwende DJ en blijft nog steeds een top formule aanhouden wat veel mensen aantrekt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:24 schreef ConscienceNL het volgende:
Hetzelfde wat nu bij Ekstra Weekend gaat optreden: het gaat vervelen. Bovendien is het nog eens een irritant kutmannetje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:24 schreef ConscienceNL het volgende:
Net als jij maar jou sturen we toch ook niet naar 538.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hetzelfde wat nu bij Ekstra Weekend gaat optreden: het gaat vervelen. Bovendien is het nog eens een irritant kutmannetje.
ach, bij de commercielen is toch alles opgenomen, die fouten knippen ze er wel uit.... (geintje)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Sander heeft vaker aangegeven niet achter het mengpaneel te willen staan, iets met dichtklappen ofzo. Dus die kans is erg klein.
Dus als iemand een grote naam/bekenheid heeft, moet hij maar oprotten naar de commerciele? Beetje kort door de bochtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies deze tekst is waarom Giel naar de commerciële zou moeten
Dit jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef TheZapster het volgende:
Dat gelul over wie er weg moet bij 3FM elke maand in dit topic
Als ik daar DJ zou kunnen worden, geen probleem.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Net als jij maar jou sturen we toch ook niet naar 538.
Gooi er 3 vaste items uit en vervang ze door wat nieuwe en je hebt weer een 'nieuw' programma. Kwestie van na 6(?) jaar wat andere dingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hetzelfde wat nu bij Ekstra Weekend gaat optreden: het gaat vervelen. Bovendien is het nog eens een irritant kutmannetje.
wat mij betreft hoeft er niemand weg. wat ik niet leuk vind luister ik niet. zo zal ik niet snel Bart uit vrije wil aanzetten. als ik 1 iemand zou moeten noemen die echt wegmoet is hij het, maar dat hoeft gelukkig nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef TheZapster het volgende:
Discussie en meningen uitwisselen is leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef TheZapster het volgende:
Maar zeg zelf, het houdt het topic wel in beweging.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Zelfde als dat iedereen 100x zijn 'Wie moet er in het Huis'-lijstje gaat lopen posten
.
Ja, zelfde gedachtegang als Henk Westbroek houd ik daarin aan. DWDD, ook opzouten naar de commerciële. De NPO zou een opstapje moeten en kunnen zijn, maar als de naam er dan eindelijk is, ga er dan maar winst op maken bij de commerciëlen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dus als iemand een grote naam/bekenheid heeft, moet hij maar oprotten naar de commerciele? Beetje kort door de bocht
Elke zin herhalen die op de radio gezegd wordt en dan klakkeloos in een topic pleuren is beter?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Zelfde als dat iedereen 100x zijn 'Wie moet er in het Huis'-lijstje gaat lopen posten
.
Het duo is ook gewoon op, dus die itemvernieuwing helpt niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gooi er 3 vaste items uit en vervang ze door wat nieuwe en je hebt weer een 'nieuw' programma. Kwestie van na 6(?) jaar wat andere dingen.
Nogal een domme redenering. Programma's als DWDD zijn niet eens interessant voor de commerciëlen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, zelfde gedachtegang als Henk Westbroek houd ik daarin aan. DWDD, ook opzouten naar de commerciële. De NPO zou een opstapje moeten en kunnen zijn, maar als de naam er dan eindelijk is, ga er dan maar winst op maken bij de commerciëlen.
Vergeet teksten als ''Domienquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Mag ik? Domienquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Vergeet teksten als ''Domienof ''Domien
'' niet.
Waarom zijn die niet interessant?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nogal een domme redenering. Programma's als DWDD zijn niet eens interessant voor de commerciëlen.
Ik moet toegeven dat hij wel 'milder' is geworden sinds hij die makeover heeft gehad... maar toch. En ja, de muziek is niet al te best van 6 - 10 maar dat stelt de 'muziekpolitie' samen. Ik vind dat Giel veel meer durft te zeggen en strakker is dan bijv. Domien, Paul, Coen, etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ekstra Weekend zou eigenlijk ook naar de commerciële moeten.
Noem mij één goedlopend actualiteitenprogramma op de commerciëlen. Ze hoeven dat soort programma's niet en blij om ook, lekker op de publieke omroep houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom zijn die niet interessant?
Dit is geen discussie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Elke zin herhalen die op de radio gezegd wordt en dan klakkeloos in een topic pleuren is beter?
een discussie voeren over een bepaald onderwerp is toch interessanter?
Meningen uitwisselen. Kom met argumenten erbij en we hebben een discussie. Boeit 't ook, vind 't wel eens interessant.quote:
gelukkig is dat jouw mening en geen feitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het duo is ook gewoon op, dus die itemvernieuwing helpt niet.
Ik ben diehard-luisteraar, zelfs de MT50 schuw ik niet...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat mij betreft hoeft er niemand weg. wat ik niet leuk vind luister ik niet. zo zal ik niet snel Bart uit vrije wil aanzetten. als ik 1 iemand zou moeten noemen die echt wegmoet is hij het, maar dat hoeft gelukkig niet
Aah kom op, er is nu een discussie over Giel. Moeilijk te ontkennen dat het niet zo is, wat is er nu zo erg aan een discussie itt de zoveelste vaste kreten over een nummer oid?quote:
Het is inderdaad makkelijke radio tijdens het rondje schoonmaken op zaterdagquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben diehard-luisteraar, zelfs de MT50 schuw ik niet...
bij jou is het meer behangquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, dit topic loopt toch minder hard tijdens Ekstra Weekend? Vroeger deed je 3 topics over Ekstra Weekend, nu krijgen we met moeite één topic vol.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gelukkig is dat jouw mening en geen feit
Ik zet alleen voor Claudia de radio uit. Overige programma's luister ik ook idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Zegt misschien meer over dit topic dan over Ekstra Weekend.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, dit topic loopt toch minder hard tijdens Ekstra Weekend? Vroeger deed je 3 topics over Ekstra Weekend, nu krijgen we met moeite één topic vol.
vroeger hadden we Hansquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, dit topic loopt toch minder hard tijdens Ekstra Weekend? Vroeger deed je 3 topics over Ekstra Weekend, nu krijgen we met moeite één topic vol.
Is deze hele reeks in het algemeen niet een stuk rustiger geworden?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
correct.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Is deze hele reeks in het algemeen niet een stuk rustiger geworden?
Hans onderschattenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is niet de enige factor hoor.
niet haten op Bart!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
Leuk trouwens dat er eindelijk eens wat beweging zit in dit topic!![]()
En ajb ga door met het posten van lijstjes, meningen en andere zut, anders wordt het hier net zo'n zure sloot als in de weekenden na 15u
oh, ik ben er morgen tijdens Timur niet. morgen zal de hele dag wel een zure sloot zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
Leuk trouwens dat er eindelijk eens wat beweging zit in dit topic!![]()
En ajb ga door met het posten van lijstjes, meningen en andere zut, anders wordt het hier net zo'n zure sloot als in de weekenden na 15u
Klopt. Dat heeft te maken met een aantal veranderingen op 3fm volgens mij. Bewust of onbewust.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Iedereen gaat hard voor mij op de loopquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
ik niet hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen gaat hard voor mij op de loop![]()
Ik hou van Bartquote:
Wel eens interessantquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Meningen uitwisselen. Kom met argumenten erbij en we hebben een discussie. Boeit 't ook, vind 't wel eens interessant.
Bart is trouwens ook wel geniaal in zijn feitjes hoor. Wat die kerel soms allemaal weet, ik sta er versteld van.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou van Bart![]()
Lekker op de achtergrond, wat Cindy al zei
klopt 3FM is bewust bezig dit topic kapot te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt. Dat heeft te maken met een aantal veranderingen op 3fm volgens mij. Bewust of onbewust.
Ik vrees...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, ik ben er morgen tijdens Timur niet. morgen zal de hele dag wel een zure sloot zijn
Zullen we gaan simultaankrassen??quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet hoor![]()
mensen gaan juist voor mij op de loop. niemand houdt van mij
Ik voer deze discussie anders voor het eerst in zoveel maandenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel eens interessant
Deze discussie wordt echt minimaal 1 keer per maand gehouden en waarvoor
Over 10 jaar gebruikt Rabbering nog steeds hetzelfde happy hardcore cdtje voor de uitjediptip, Ekdom gooit nog steeds dezelfde oneliners door de ether en Giel heeft het nog steeds over Geily Mineuk
de post cijfers dalen ook behoorlijk op het gehele fokforum.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt. Dat heeft te maken met een aantal veranderingen op 3fm volgens mij. Bewust of onbewust.
De menstruatie van dit topic, is heel natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel eens interessant
Over 10 jaar gebruikt Rabbering nog steeds hetzelfde happy hardcore cdtje voor de uitjediptip, Ekdom gooit nog steeds dezelfde oneliners door de ether en Giel heeft het nog steeds over Geily Mineuk
heb je ooit van google gehoord?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bart is trouwens ook wel geniaal in zijn feitjes hoor. Wat die kerel soms allemaal weet, ik sta er versteld van.
nee, ik heb geen krasloos vel meer over. ik ga nu met accuzuur aan de slag...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vrees...
[..]
Zullen we gaan simultaankrassen??
Ik zit hier niet 24/7quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel eens interessant
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
klopt 3FM is bewust bezig dit topic kapot te maken
3fmenstruatie?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
De menstruatie van dit topic, is heel natuurlijk
je hebt een leven naast 3fmfok?????quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit hier niet 24/7En of je het nou persoonlijk leuk vindt of niet, het zijn wel van die dingetjes die een dj onderscheiden.
Ja hoor. 't Kan google zijn, 't kan ook kennis zijn. Tis in ieder geval leuk om eens iets over artiesten te horen, laat ik het zo stellenquote:
Niet meer, nuquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt een leven naast 3fmfok?????
Meer luistercijfers voor 3fm --> meer massaradio --> FOK!kers zijn niet onderdeel massa --> topic loopt leeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:41 schreef Evertjan het volgende:
3FM groeit alleen maar de laatste jaren qua luistercijfers dus ze zullen toch wel iets goed doen
FOK!kers zijn de massa bij uitstekquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meer luistercijfers voor 3fm --> meer massaradio --> FOK!kers zijn niet onderdeel massa --> topic loopt leeg.
ik leef met je mee.....ik ben ook al maanden niet buiten geweest....quote:
lood om oud ijzer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind deze beter dan die versie die door die beroemde carnavalsproducer is verzonnen.
Veel mensen die hier eerder veel meepostten zijn nu iets ouder en hangen nu de ganze dag aan Sky Radioquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meer luistercijfers voor 3fm --> meer massaradio --> FOK!kers zijn niet onderdeel massa --> topic loopt leeg.
En dat jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
FOK!kers zijn de massa bij uitstek
Vind je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
FOK!kers zijn de massa bij uitstek
Zonder teveel in het persoonlijke te treden, ik ga wel weer een fatsoenlijk leven opbouwen. Ik laat mezelf door sommige dingen al te lang (jarenlang) mee slepen/blijf hangen in dingen. Tijd om eens dingen af te ronden, met 3FM op de achtergrondquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik leef met je mee.....ik ben ook al maanden niet buiten geweest....
ik vind mijn leven voor een groot deel wel best zo. ik weet alleen nog niet of ik de komen 60 jaar alleen wil blijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zonder teveel in het persoonlijke te treden, ik ga wel weer een fatsoenlijk leven opbouwen. Ik laat mezelf door sommige dingen al te lang (jarenlang) mee slepen/blijf hangen in dingen. Tijd om eens dingen af te ronden, met 3FM op de achtergrond
brabonegerquote:
Dat zijn van die dingen waar je zelf wat aan moet doen hè.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind mijn leven voor een groot deel wel best zo. ik weet alleen nog niet of ik de komen 60 jaar alleen wil blijven
Godver, heb ik hem nog gemist!!quote:
nja, ik weet nog niet of ik dat op dit moment wel wil. laat ik het vrij simpel zeggen: ik wil (op dit moment) niemand mij aandoenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen waar je zelf wat aan moet doen hè.
leuk dat je luistert.quote:
51 om 49%quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
wie heb er the voice gewonnen?
dat mokkel met die harp![]()
Oh, is dat zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
Zou ook een reden kunnen zijn van de leegloop hier; mensen zijn radio zat en luisteren naar hun eigen muziekquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
mag ook wel eens kwalitatieve muziek draaien toch?
ze schijnt met haar schaamlippen harp te spelen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:52 schreef FZN05 het volgende:
Chris was toch de gedoodverfde favoriet? Ik heb geen andere naam gehoord/gelezen dan Chris afgelopen week. Nu wint Iris, nog nooit van haar gehoord.
dat moet ik zien!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze schijnt met haar schaamlippen harp te spelen...
Zul je dus eerst iets aan jezelf moeten doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik weet nog niet of ik dat op dit moment wel wil. laat ik het vrij simpel zeggen: ik wil (op dit moment) niemand mij aandoen
Heeft zij echt gewonnen, wtf? En dat tegen 3 kerels, respectquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
TVOHquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft zij echt gewonnen, wtf? En dat tegen 3 kerels, respect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |