SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
laten we het daar maar niet over hebben. maar ehm....trouwen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zul je dus eerst iets aan jezelf moeten doen
Dat wilde ik nog een paar jaartjes uitstellenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laten we het daar maar niet over hebben. maar ehm....trouwen?![]()
Iris!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef TheZapster het volgende:
Wie is dit nou weer?
Ik lette ff niet op
Ik ookquote:
roep maar een datum dan houd ik die vrij in mijn agendaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog een paar jaartjes uitstellen
Waarom zou dat dan? Het heeft toch geen zin om iemand te laten winnen die niet populair is en waar dus minder geld aan te verdienen is?quote:
twitter:RoelJewel twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 23:56:47Ik geloof dat de winnares Iris. #tvoh reageer retweet
Dan worden ze wel populair gemaakt. En dat was overduidelijk met een aantal kandidaten gebeurd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom zou dat dan? Het heeft toch geen zin om iemand te laten winnen die niet populair is en waar dus minder geld aan te verdienen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |