SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
En welterustenquote:
Lachen lijkt me. Jij bent toch ook eerste jaars?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ze zit in de eerste
ik eet niet of ik moet lachen of dat ik moet huilen
Ga ervoor danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ze zit in de eerste
Hoezo eet je niet? Heb je een stoornis????quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ze zit in de eerste
Het is toch duidelijk dat hij een excuus voor zichzelf aan het verzinnen is zodat hij er niet op af hoeft te stappen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo eet je niet? Heb je een stoornis????![]()
En dude, een eerstejaars, dan kan je het zeker vragen
Ja, ik herken het zelf ook. Daarom moet hij het gewoon doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat hij een excuus voor zichzelf aan het verzinnen is zodat hij er niet op af hoeft te stappen.
Martinequote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:16 schreef Kutstudent het volgende:
Ik was vroeger ook zo.Met die Martine toen al.
Met d'r kind.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
MartineWat was dat een karikatuur van zichzelf he?
Is dat vrouwke uit Vlijmen? Volgens mij heeft W daar ook nog op liggen stuiteren nadat ze een kind had gekregen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:33 schreef Kutstudent het volgende:
Het mooiste is nog wel dat ik haar toen ontmaagd heb en dat ze 3 maanden later ofzo zwanger was van een andere kerel.
hoezo eet ik niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo eet je niet? Heb je een stoornis????![]()
En dude, een eerstejaars, dan kan je het zeker vragen
lees je eigen post eens terug danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
hoezo eet ik niet?wat lul jij?
Hoezo staart dat er?quote:
morgenavond lekker feesten jippiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Heel veel koffie, 's morgens drink ik facking veel koffie en 's middags zuip ik een krat bier en six packs. 10 six packs en 's avonds snuif ik mezelf kapot tot ik niet meer kan slapen.
Ik ben nog bier aan het drinkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:12 schreef Muisraket het volgende:
Oké ik ben echt gesloopt, toch zometeen maar in bed gaan liggen.
Trusten.
Balen.quote:
Gerumquote:
Gut! Want weekend!quote:
Lekkah lekkahquote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gut! Want weekend!Wel werken en zo, maar toch.
Neuh, is niet zo erg, want zonder geld kan ik ook niet met mensen naar de stad. Gewoon altijd je doel voor ogen blijven houden en tijdens werktijd uitrekenen hoeveel je die dag verdient.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mooi zoBalen dat je straks moet werken
True to that. Gewoon doen alsof je kei hard werkt, goed is goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Neuh, is niet zo erg, want zonder geld kan ik ook niet met mensen naar de stad. Gewoon altijd je doel voor ogen blijven houden en tijdens werktijd uitrekenen hoeveel je die dag verdient.
Nee, dat valt mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
True to that. Gewoon doen alsof je kei hard werkt, goed is goed.Ben je ookal in gedachten je geld aan het uitgeven of valt dat mee?
quote:
Oh boy, can I?quote:
Het was echt heel erg gezelligquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:36 schreef Muisraket het volgende:
DJ, was het nog leuk gisterenavond?
Nice! En jij hebt altijd een kater(tje), maar wel vervelend.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het was echt heel erg gezelligHeb nu wel een katertje
Waren jullie nog lang gebleven?
En BDH heeft je zeker niet zo ver gekregen om aan het bier te gaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nice! En jij hebt altijd een kater(tje), maar wel vervelend.;(
Ehm niet extreem lang, ik was om 1 uur thuis (was met de trein), omdat we allebei dodelijke weken achter de rug hadden, daardoor enorm gaar werden en mijn laatste trein rond kwart voor 1 ging.![]()
Nee, heb wel een wijntje gedronken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
En BDH heeft je zeker niet zo ver gekregen om aan het bier te gaan?
Altijd jonguh!quote:
Daarom moet je het niet bij een klein beetje houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:41 schreef Muisraket het volgende:
En van een klein beetje alcohol word ik vaak al helemaal gaar.Slaapmutsje en zo.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daarom moet je het niet bij een klein beetje houden
Boks danquote:
Ik denk dat hij daar wel tegen kanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]Dan zou ik nog langer moeten blijven, waardoor ik bij hem achterop de fiets zou moeten en ik denk niet dat hij het erg waardeert als ik dan half dronken achterop zijn fiets zit. Ik denk dat ik er dan nogal vaak/snel vanaf val.
Ga dan de volgende keer fietsendquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]Dan zou ik nog langer moeten blijven, waardoor ik bij hem achterop de fiets zou moeten en ik denk niet dat hij het erg waardeert als ik dan half dronken achterop zijn fiets zit. Ik denk dat ik er dan nogal vaak/snel vanaf val.
Denk ik ook welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar wel tegen kan
quote:
Fietsend: dan zou ik er pas een half uur later zijn en ik heb geen handschoenen meer over, ze zitten allemaal in de was of liggen in een achterbuurt in DB.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga dan de volgende keer fietsend
[..]
Denk ik ook wel
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:50 schreef DeJori het volgende:
BDH, schaf een bakfiets aan. Dan kan ze voorin gaan liggen
Dat plaatjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Fietsend: dan zou ik er pas een half uur later zijn en ik heb geen handschoenen meer over, ze zitten allemaal in de was of liggen in een achterbuurt in DB.
Daar tegen kunnen: ik niet.Mijn broertje heeft me een aantal jaar geleden hard tegen mijn hoofd geraakt en heel, héél soms komt dat weer terug. Dus als ik 800x van jouw fiets af val...
Dan ben ik zo'n hipster zekerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:50 schreef DeJori het volgende:
BDH, schaf een bakfiets aan. Dan kan ze voorin gaan liggen
Nee, dan ben je een VIVA-vrouw met een kort, pittig kapsel of een 'zakenvrouw' in Oud-Zuid die haar kinderen naar de hockeyclub brengt omdat de au pair ziek is.quote:
Zoiets dan:quote:
Die tweede gaat in d'r Audi TT, niet in een bakfiets.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een VIVA-vrouw met een kort, pittig kapsel of een 'zakenvrouw' in Oud-Zuid die haar kinderen naar de hockeyclub brengt omdat de au pair ziek is.
Hou je dan nog van me?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een VIVA-vrouw met een kort, pittig kapsel of een 'zakenvrouw' in Oud-Zuid die haar kinderen naar de hockeyclub brengt omdat de au pair ziek is.
O god dat ding wil ikquote:
True, true.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die tweede gaat in d'r Audi TT, niet in een bakfiets.
Ik ben toch al lang gevallen voor jouw pittige, korte kapsel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hou je dan nog van me?
[..]
O god dat ding wil ik
WTF.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben toch al lang gevallen voor jouw pittige, korte kapsel?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
voor jouw pittige, korte kapsel?
Nicequote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:55 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben toch al lang gevallen voor jouw pittige, korte kapsel?
quote:
Als hij een vrouw was geweest, had dit vast wel onder die noemer kunnen vallen hoor.quote:
Dat lijkt me pijnlijk!quote:
Juistquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat lijkt me pijnlijk!Voordeel van kleine borsten, tegen de tijd dat ik ergens tegenaan val, is de klap al lang opgevangen door een ander lichaamsdeel.
Als hij een vrouw zou zijn zou ons gesprek eerst gaan over zijn lichaamsbeharing inclusief baardquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als hij een vrouw was geweest, had dit vast wel onder die noemer kunnen vallen hoor.
Vallen op je penis is ook geen prettig geval hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat lijkt me pijnlijk!Voordeel van kleine borsten, tegen de tijd dat ik ergens tegenaan val, is de klap al lang opgevangen door een ander lichaamsdeel.
Dan liet ik het scheren. Vrouwen met borsthaar zijn NIET sexyquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als hij een vrouw zou zijn zou ons gesprek eerst gaan over zijn lichaamsbeharing inclusief baard
Ik ben nog nooit op jouw penis gevallenquote:[..]
Vallen op je penis is ook geen prettig geval hoor
Haha touché.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als hij een vrouw zou zijn zou ons gesprek eerst gaan over zijn lichaamsbeharing inclusief baard
Dat snap ik, net zoals een trap in je kruis als vrouw ook zeer pijnlijk is. Maar aangezien ik geen penis heb, heb ik dat probleem niet als ik val.quote:[..]
Vallen op je penis is ook geen prettig geval hoor
Hou je niet meer van me?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan liet ik het scheren. Vrouwen met borsthaar zijn NIET sexy
Ik hou meer van jou dan dat ik van zuurstof houquote:
Mag ik een teiltje?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou meer van jou dan dat ik van zuurstof hou
Sop en kwijl je zo hard?quote:
quote:
quote:
Ik sop wel voor jequote:
Aan jou heb ik tenminste watquote:
Zeg dan dat wij op weg naar Duitsland zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:15 schreef DeJori het volgende:
Ik werd net wakker gebeld door mijn werk. Ik heb weggedrukt, en ik wil niet terug bellen omdat ik bang ben dat ze vragen of ik kan komen werken
Nah, ik kan het altijd gooien op mijn tentamenweekquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeg dan dat wij op weg naar Duitsland zijn.
Ja, ok, dat scheeltquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nah, ik kan het altijd gooien op mijn tentamenweek
Staat mijn stukje er ook al in?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:23 schreef DeJori het volgende:
Het ging over de nieuwsbrief. Ik heb daar zo'n hekel aan. Ik maak dat ding elke maand rond dezelfde tijd, stuur altijd een mailtje rond over de deadline. Er is altijd wel iemand die daarna nog denkt dat zijn stukje "Er nog wel even bij kan.". En dan niet in de gaten hebben dat dat niet zo makkelijk gaat
Als jij dat ook wilquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Staat mijn stukje er ook al in?
En wil je daten vandaag met mij?
Ja duhquote:
Bij mij? Tijd maakt niet zo veel uit, maar ik moet nog wel douchen en omkledenquote:
Ja, maar voor of na het avondeten?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bij mij? Tijd maakt niet zo veel uit, maar ik moet nog wel douchen en omkleden
Maakt me ook al niet zo veel uitquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar voor of na het avondeten?Ons mam maakt wel lekker spul vanavond
Oh, dan kijk ik wel ffkesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maakt me ook al niet zo veel uitIk heb verder geen bijzondere plannen..
Laat maar iets wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh, dan kijk ik wel ffkesMoet sowieso nog douchen en even langzaam energie krijgen
hallonquote:
Ouders zijn zo thuis, hoor ik 't dan wel. Mss maakt ze wel iets anders en dan kom ik wel voor 't etenquote:
Haha is goed manquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ouders zijn zo thuis, hoor ik 't dan wel. Mss maakt ze wel iets anders en dan kom ik wel voor 't eten
Kleine borsten hebben heul geen voordelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
waar?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Vanavond feestje
HEB ER ZIN AN
Veel plezier!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Vanavond feestje
HEB ER ZIN AN
Jij hebt heul geen smaak. Een tikje grote borsten in een shirt:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kleine borsten hebben heul geen voordelen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Mijn telefoon heeft vannacht per ongeluk de gehele fietsrit terug naar huis opgenomen. Wat een niveau.
Bitch please.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
Jij hebt heul geen smaak. Een tikje grote borsten in een shirt:Zonder t-shirt:
![]()
Elegante vrouwen zonder cup H.quote:
quote:
Ligt dat er niet gewoon aan of ze wel of niet hangenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
Jij hebt heul geen smaak. Een tikje grote borsten in een shirt:Zonder t-shirt:
![]()
Ook, maar ook aan persoonlijke voorkeuren. Je hebt mensen die houden van grote borsten en mensen die iets kleiner mooier vinden. En het is volgens mij ook ongeveer 50/50 verdeeld dus dat komt goed uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ligt dat er niet gewoon aan of ze wel of niet hangen
De discussie gaat ook meteen tussen AA en H.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook, maar ook aan persoonlijke voorkeuren. Je hebt mensen die houden van grote borsten en mensen die iets kleiner mooier vinden. En het is volgens mij ook ongeveer 50/50 verdeeld dus dat komt goed uit.
posten!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Mijn telefoon heeft vannacht per ongeluk de gehele fietsrit terug naar huis opgenomen. Wat een niveau.
stampeeeequote:
Dit.DD mag ook nog.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
De discussie gaat ook meteen tussen AA en H.
C&D
Billenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook, maar ook aan persoonlijke voorkeuren. Je hebt mensen die houden van grote borsten en mensen die iets kleiner mooier vinden. En het is volgens mij ook ongeveer 50/50 verdeeld dus dat komt goed uit.
Mannen zijn slecht in cupmaten inschatten, geloof me.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
De discussie gaat ook meteen tussen AA en H.
C&D
Klopt ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:23 schreef DuTank het volgende:
Zusje van Fed heeft trouwens echt kanonnen![]()
ook wel een keer lekker
Ik heb geeneens een kleine B, jonguh, mocht ik willen!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:31 schreef Kutstudent het volgende:
Waar ben je nou met je kleine B, MR?
Nee, maar jij zei tot B, en niet groter.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een kleine B, jonguh, mocht ik willen!
Ik zei grote B, grenzend aan een C (dus in sommige winkels zou dat gewoon een kleine C zijn).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, maar jij zei tot B, en niet groter.
Die Melaniequote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:31 schreef Kutstudent het volgende:
Waar ben je nou met je kleine B, MR?
Zij is op het moment echt de perfecte vrouw. Gewoon de ultieme perfectie.quote:
Eens. No homo.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zij is op het moment echt de perfecte vrouw. Gewoon de ultieme perfectie.een 10/10.
Bh aan laten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:56 schreef Kutstudent het volgende:
Zou jammer zijn als ze dan ineens van die immens grote tepels blijkt te hebben ofzo.
Shifto!quote:
Ga jij btw naar Paaspop dit jaar? Heb het altijd aan me voorbij laten gaan, maar overweeg dit jaar toch te gaan. Oh en weet je nog leuke festivals voor in de zomer, ook als je er zelf niet heen gaat?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:01 schreef shifto het volgende:
Ja drukke vakantie
Hier nog iets gemist?
Paaspop gaan MohMi en ik wrs wel heen!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ga jij btw naar Paaspop dit jaar? Heb het altijd aan me voorbij laten gaan, maar overweeg dit jaar toch te gaan. Oh en weet je nog leuke festivals voor in de zomer, ook als je er zelf niet heen gaat?
Oké. De enige festivals die in de zomer zijn waar ik graag heen zou willen zijn allemaal veel te ver weg en/of al lang uitverkocht.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Paaspop gaan MohMi en ik wrs wel heen!En verder krijg ik via mijn chick wrs gratis kaartje voor Graspop! (dat is daar in de achtertuin
) en verder moet ik nog kijken eigenlijk.
Defqon .1quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ga jij btw naar Paaspop dit jaar? Heb het altijd aan me voorbij laten gaan, maar overweeg dit jaar toch te gaan. Oh en weet je nog leuke festivals voor in de zomer, ook als je er zelf niet heen gaat?
Lief van de suggestiesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Defqon .1
Dominator
Rebirth
Mysteryland
Q-Base
Madstock.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké. De enige festivals die in de zomer zijn waar ik graag heen zou willen zijn allemaal veel te ver weg en/of al lang uitverkocht.Ik wel echt al jaren naar Roskilde bijv.
Gast, je weet wat ik bedoel.quote:
Madstock is een rockfestival.quote:
Ik bedoel een grootschalig festival in de zomer met een fatsoenlijke line-up.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
THE ACE OF SPADES THE AACE OF SPADES
Roskildequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké. De enige festivals die in de zomer zijn waar ik graag heen zou willen zijn allemaal veel te ver weg en/of al lang uitverkocht.Ik wil echt al jaren naar Roskilde bijv.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Defqon .1
Dominator
Rebirth
Mysteryland
Q-Base
Komt ie weerquote:
O je bedoelt Madstock?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel een grootschalig festival in de zomer met een fatsoenlijke line-up.
Roskilde heeft al jaren de beste line-ups OOIT, dus niks tequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef shifto het volgende:
[..]
RoskildeMaar zal eens kijken hoe dat er dit jaar uitziet
[..]
[..]
Komt ie weer![]()
Ik krijg heimwee als ik t ziequote:
Mooi en mooi.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg heimwee als ik t zieanyway, fiets zo aan
Je bedoelt een hipster festival?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel een grootschalig festival in de zomer met een fatsoenlijke line-up.
Ja en nee. Hipsters zijn kut, heb me helaas daar nogal aan zitten te ergeren op Hurricane. En échte hipsterfestivals zijn niet mijn ding omdat ik de bands niet ken, festivals waar vooral veel wannabe-hipsters op af komen zijn vaak toch meteen uitverkocht (Lowlands).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bedoelt een hipster festival?
Diequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Roskilde heeft al jaren de beste line-ups OOIT, dus niks te, met je Graspop.
Verhalen? Of bedoel je dat met die doden bij dat concert van Pearl Jam? Bijna alle festivals waar metalbands komen hebben al decennia (!) voor de helft dezelfde bands. http://www.lordsofmetal.nl/column.php?id=83quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Dieis niet voor de line up maar de verhalen die weer vastzitten aan roskilde
desalniettemin is graspop euner!
schaamteloos dezelfde metal elk jaar weer
Dat ziet er goed uit. Wij willen miss weekend Defqon pakkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Defqon .1
Dominator
Rebirth
Mysteryland
Q-Base
Wat deze jongen zegtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:47 schreef DeJori het volgende:
Of je gaat gewoon naar madstock natuurlijk.
ik dacht al dat je zwart bent!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ze moeten echt een KFC in 's-Hertogenbosch maken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ze moeten echt een KFC in 's-Hertogenbosch maken.
Hij blijft grappigquote:
Lolwhut, volgens mij is er best reden om naar MR dr ass te kijken, maar okquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:17 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
wel toepasselijk voor MR (of is er geen reden om naar jouw ass te kijken)
Nope, die reden is er ook niet, helaas.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:17 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
wel toepasselijk voor MR (of is er geen reden om naar jouw ass te kijken)
Zijn we weer aan het vissen naar complimentjes?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, die reden is er ook niet, helaas.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zijn we weer aan het vissen naar complimentjes?
Dacht ik al, maar dit is één van de dingen die ik echt heel duidelijk wil hebben.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar dit is één van de dingen die ik echt heel duidelijk wil hebben.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:01 schreef bijdehand het volgende:
Maar DeJori was je alleen maar aan het trollen hoor. Hij heeft spijt (en een blauw oog)
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar dit is één van de dingen die ik echt heel duidelijk wil hebben.
Barrie!quote:
Ewa dushiquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barrie!En inderdaad, dat filmpje over Kluivert blijft geweldig.
dat eerste weekend van feb ben ik in damsko, maar week erna kan ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:49 schreef Muisraket het volgende:
Oh btw, suggestie van MohMi:
Meet @ De Rode Pimpernel in de laatste week van januari of eerste van februari.
Wie gaat er (misschien) heen en zijn er nog voorkeursdagen/weken?
Voor mij komt 3 februari of daarna het beste uit i.v.m. tentamens.
Ik kan beide. Eerste week alleen op de 4e.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat eerste weekend van feb ben ik in damsko, maar week erna kan ik
Dan zal er voor jou ook een wereld open gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:32 schreef Kutstudent het volgende:
EN DAN DIE HANDJES DE LUCHT IN EN KIJK ME LACHEND AAN
hahahaheldquote:Op zondag 22 januari 2012 05:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
FOK!en tijdens een vet feest
jij hebt vast net zo goed geslapen als ik?quote:
net een uurtjequote:Op zondag 22 januari 2012 13:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
jij hebt vast net zo goed geslapen als ik?of heb je nog niet geslapen?
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:52 schreef Kutstudent het volgende:
Nieuwe seizoen van spartacus is awesome.
Ja, fokkers hebben een leven gekregen denk ikquote:Op zondag 22 januari 2012 18:19 schreef DeJori het volgende:
Goedenavond. Het is rustig hier vandaag.
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja, fokkers hebben een leven gekregen denk ik
Vast niet nee.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:20 schreef DeJori het volgende:
[..]Zal wel niet zo'n storm lopen hoor.
SNAPquote:Op zondag 22 januari 2012 18:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Bitch please. Hun durven tenminste wel op een meet te verschijnen.
Ik geloof je wel hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ja ik ga niet weer een foto maken
Bestellen op internet johquote:Op zondag 22 januari 2012 19:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kank tog nie aan kome nie
als ik mijn 5 gr binnen heb voor een meet, dan neem ik 1 dosis mee voor je om te proberenquote:
2 keer de helft.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hoeduur is dat grapje eigenlijk 5gr bestellen?
55 euro, kun je 40-50x mee doen in principequote:Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hoeduur is dat grapje eigenlijk 5gr bestellen?
quote:
quote:
Wie is de vader?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:19 schreef Muisraket het volgende:
Altijd leuk, kotsmisselijk zijn maar geen flauw idee hebben waar het door komt.
Als het een jongetje is moet je 'm Perry noemen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:19 schreef Muisraket het volgende:
Altijd leuk, kotsmisselijk zijn maar geen flauw idee hebben waar het door komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |