Hij blijft grappigquote:
Lolwhut, volgens mij is er best reden om naar MR dr ass te kijken, maar okquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:17 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
wel toepasselijk voor MR (of is er geen reden om naar jouw ass te kijken)
Nope, die reden is er ook niet, helaas.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:17 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
wel toepasselijk voor MR (of is er geen reden om naar jouw ass te kijken)
Zijn we weer aan het vissen naar complimentjes?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, die reden is er ook niet, helaas.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zijn we weer aan het vissen naar complimentjes?
Dacht ik al, maar dit is één van de dingen die ik echt heel duidelijk wil hebben.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar dit is één van de dingen die ik echt heel duidelijk wil hebben.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:01 schreef bijdehand het volgende:
Maar DeJori was je alleen maar aan het trollen hoor. Hij heeft spijt (en een blauw oog)
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar dit is één van de dingen die ik echt heel duidelijk wil hebben.
Barrie!quote:
Ewa dushiquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barrie!En inderdaad, dat filmpje over Kluivert blijft geweldig.
dat eerste weekend van feb ben ik in damsko, maar week erna kan ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:49 schreef Muisraket het volgende:
Oh btw, suggestie van MohMi:
Meet @ De Rode Pimpernel in de laatste week van januari of eerste van februari.
Wie gaat er (misschien) heen en zijn er nog voorkeursdagen/weken?
Voor mij komt 3 februari of daarna het beste uit i.v.m. tentamens.
Ik kan beide. Eerste week alleen op de 4e.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat eerste weekend van feb ben ik in damsko, maar week erna kan ik
Dan zal er voor jou ook een wereld open gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:32 schreef Kutstudent het volgende:
EN DAN DIE HANDJES DE LUCHT IN EN KIJK ME LACHEND AAN
hahahaheldquote:Op zondag 22 januari 2012 05:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
FOK!en tijdens een vet feest
jij hebt vast net zo goed geslapen als ik?quote:
net een uurtjequote:Op zondag 22 januari 2012 13:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
jij hebt vast net zo goed geslapen als ik?of heb je nog niet geslapen?
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:52 schreef Kutstudent het volgende:
Nieuwe seizoen van spartacus is awesome.
Ja, fokkers hebben een leven gekregen denk ikquote:Op zondag 22 januari 2012 18:19 schreef DeJori het volgende:
Goedenavond. Het is rustig hier vandaag.
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja, fokkers hebben een leven gekregen denk ik
Vast niet nee.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:20 schreef DeJori het volgende:
[..]Zal wel niet zo'n storm lopen hoor.
SNAPquote:Op zondag 22 januari 2012 18:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Bitch please. Hun durven tenminste wel op een meet te verschijnen.
Ik geloof je wel hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ja ik ga niet weer een foto maken
Bestellen op internet johquote:Op zondag 22 januari 2012 19:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kank tog nie aan kome nie
als ik mijn 5 gr binnen heb voor een meet, dan neem ik 1 dosis mee voor je om te proberenquote:
2 keer de helft.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hoeduur is dat grapje eigenlijk 5gr bestellen?
55 euro, kun je 40-50x mee doen in principequote:Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hoeduur is dat grapje eigenlijk 5gr bestellen?
quote:
quote:
Wie is de vader?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:19 schreef Muisraket het volgende:
Altijd leuk, kotsmisselijk zijn maar geen flauw idee hebben waar het door komt.
Als het een jongetje is moet je 'm Perry noemen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:19 schreef Muisraket het volgende:
Altijd leuk, kotsmisselijk zijn maar geen flauw idee hebben waar het door komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |