Lief van de suggestiesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Defqon .1
Dominator
Rebirth
Mysteryland
Q-Base
Madstock.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké. De enige festivals die in de zomer zijn waar ik graag heen zou willen zijn allemaal veel te ver weg en/of al lang uitverkocht.Ik wel echt al jaren naar Roskilde bijv.
Gast, je weet wat ik bedoel.quote:
Madstock is een rockfestival.quote:
Ik bedoel een grootschalig festival in de zomer met een fatsoenlijke line-up.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
THE ACE OF SPADES THE AACE OF SPADES
Roskildequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké. De enige festivals die in de zomer zijn waar ik graag heen zou willen zijn allemaal veel te ver weg en/of al lang uitverkocht.Ik wil echt al jaren naar Roskilde bijv.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Defqon .1
Dominator
Rebirth
Mysteryland
Q-Base
Komt ie weerquote:
O je bedoelt Madstock?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel een grootschalig festival in de zomer met een fatsoenlijke line-up.
Roskilde heeft al jaren de beste line-ups OOIT, dus niks tequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef shifto het volgende:
[..]
RoskildeMaar zal eens kijken hoe dat er dit jaar uitziet
[..]
[..]
Komt ie weer![]()
Ik krijg heimwee als ik t ziequote:
Mooi en mooi.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg heimwee als ik t zieanyway, fiets zo aan
Je bedoelt een hipster festival?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel een grootschalig festival in de zomer met een fatsoenlijke line-up.
Ja en nee. Hipsters zijn kut, heb me helaas daar nogal aan zitten te ergeren op Hurricane. En échte hipsterfestivals zijn niet mijn ding omdat ik de bands niet ken, festivals waar vooral veel wannabe-hipsters op af komen zijn vaak toch meteen uitverkocht (Lowlands).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bedoelt een hipster festival?
Diequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Roskilde heeft al jaren de beste line-ups OOIT, dus niks te, met je Graspop.
Verhalen? Of bedoel je dat met die doden bij dat concert van Pearl Jam? Bijna alle festivals waar metalbands komen hebben al decennia (!) voor de helft dezelfde bands. http://www.lordsofmetal.nl/column.php?id=83quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Dieis niet voor de line up maar de verhalen die weer vastzitten aan roskilde
desalniettemin is graspop euner!
schaamteloos dezelfde metal elk jaar weer
Dat ziet er goed uit. Wij willen miss weekend Defqon pakkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Defqon .1
Dominator
Rebirth
Mysteryland
Q-Base
Wat deze jongen zegtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:47 schreef DeJori het volgende:
Of je gaat gewoon naar madstock natuurlijk.
ik dacht al dat je zwart bent!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ze moeten echt een KFC in 's-Hertogenbosch maken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ze moeten echt een KFC in 's-Hertogenbosch maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |