Laat maar iets wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh, dan kijk ik wel ffkesMoet sowieso nog douchen en even langzaam energie krijgen
hallonquote:
Ouders zijn zo thuis, hoor ik 't dan wel. Mss maakt ze wel iets anders en dan kom ik wel voor 't etenquote:
Haha is goed manquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ouders zijn zo thuis, hoor ik 't dan wel. Mss maakt ze wel iets anders en dan kom ik wel voor 't eten
Kleine borsten hebben heul geen voordelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat lijkt me pijnlijk!Voordeel van kleine borsten, tegen de tijd dat ik ergens tegenaan val, is de klap al lang opgevangen door een ander lichaamsdeel.
waar?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Vanavond feestje
HEB ER ZIN AN
Veel plezier!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Vanavond feestje
HEB ER ZIN AN
Jij hebt heul geen smaak. Een tikje grote borsten in een shirt:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kleine borsten hebben heul geen voordelen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Mijn telefoon heeft vannacht per ongeluk de gehele fietsrit terug naar huis opgenomen. Wat een niveau.
Bitch please.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
Jij hebt heul geen smaak. Een tikje grote borsten in een shirt:Zonder t-shirt:
![]()
Elegante vrouwen zonder cup H.quote:
quote:
Ligt dat er niet gewoon aan of ze wel of niet hangenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
Jij hebt heul geen smaak. Een tikje grote borsten in een shirt:Zonder t-shirt:
![]()
Ook, maar ook aan persoonlijke voorkeuren. Je hebt mensen die houden van grote borsten en mensen die iets kleiner mooier vinden. En het is volgens mij ook ongeveer 50/50 verdeeld dus dat komt goed uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ligt dat er niet gewoon aan of ze wel of niet hangen
De discussie gaat ook meteen tussen AA en H.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook, maar ook aan persoonlijke voorkeuren. Je hebt mensen die houden van grote borsten en mensen die iets kleiner mooier vinden. En het is volgens mij ook ongeveer 50/50 verdeeld dus dat komt goed uit.
posten!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Mijn telefoon heeft vannacht per ongeluk de gehele fietsrit terug naar huis opgenomen. Wat een niveau.
stampeeeequote:
Dit.DD mag ook nog.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
De discussie gaat ook meteen tussen AA en H.
C&D
Billenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook, maar ook aan persoonlijke voorkeuren. Je hebt mensen die houden van grote borsten en mensen die iets kleiner mooier vinden. En het is volgens mij ook ongeveer 50/50 verdeeld dus dat komt goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |