SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
En welterustenquote:
Lachen lijkt me. Jij bent toch ook eerste jaars?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ze zit in de eerste
ik eet niet of ik moet lachen of dat ik moet huilen
Ga ervoor danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ze zit in de eerste
Hoezo eet je niet? Heb je een stoornis????quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ze zit in de eerste
Het is toch duidelijk dat hij een excuus voor zichzelf aan het verzinnen is zodat hij er niet op af hoeft te stappen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo eet je niet? Heb je een stoornis????![]()
En dude, een eerstejaars, dan kan je het zeker vragen
Ja, ik herken het zelf ook. Daarom moet hij het gewoon doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat hij een excuus voor zichzelf aan het verzinnen is zodat hij er niet op af hoeft te stappen.
Martinequote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:16 schreef Kutstudent het volgende:
Ik was vroeger ook zo.Met die Martine toen al.
Met d'r kind.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
MartineWat was dat een karikatuur van zichzelf he?
Is dat vrouwke uit Vlijmen? Volgens mij heeft W daar ook nog op liggen stuiteren nadat ze een kind had gekregen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:33 schreef Kutstudent het volgende:
Het mooiste is nog wel dat ik haar toen ontmaagd heb en dat ze 3 maanden later ofzo zwanger was van een andere kerel.
hoezo eet ik niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo eet je niet? Heb je een stoornis????![]()
En dude, een eerstejaars, dan kan je het zeker vragen
lees je eigen post eens terug danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
hoezo eet ik niet?wat lul jij?
Hoezo staart dat er?quote:
morgenavond lekker feesten jippiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Heel veel koffie, 's morgens drink ik facking veel koffie en 's middags zuip ik een krat bier en six packs. 10 six packs en 's avonds snuif ik mezelf kapot tot ik niet meer kan slapen.
Ik ben nog bier aan het drinkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:12 schreef Muisraket het volgende:
Oké ik ben echt gesloopt, toch zometeen maar in bed gaan liggen.
Trusten.
Balen.quote:
Gerumquote:
Gut! Want weekend!quote:
Lekkah lekkahquote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gut! Want weekend!Wel werken en zo, maar toch.
Neuh, is niet zo erg, want zonder geld kan ik ook niet met mensen naar de stad. Gewoon altijd je doel voor ogen blijven houden en tijdens werktijd uitrekenen hoeveel je die dag verdient.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mooi zoBalen dat je straks moet werken
True to that. Gewoon doen alsof je kei hard werkt, goed is goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Neuh, is niet zo erg, want zonder geld kan ik ook niet met mensen naar de stad. Gewoon altijd je doel voor ogen blijven houden en tijdens werktijd uitrekenen hoeveel je die dag verdient.
Nee, dat valt mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
True to that. Gewoon doen alsof je kei hard werkt, goed is goed.Ben je ookal in gedachten je geld aan het uitgeven of valt dat mee?
quote:
Oh boy, can I?quote:
Het was echt heel erg gezelligquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:36 schreef Muisraket het volgende:
DJ, was het nog leuk gisterenavond?
Nice! En jij hebt altijd een kater(tje), maar wel vervelend.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het was echt heel erg gezelligHeb nu wel een katertje
Waren jullie nog lang gebleven?
En BDH heeft je zeker niet zo ver gekregen om aan het bier te gaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nice! En jij hebt altijd een kater(tje), maar wel vervelend.;(
Ehm niet extreem lang, ik was om 1 uur thuis (was met de trein), omdat we allebei dodelijke weken achter de rug hadden, daardoor enorm gaar werden en mijn laatste trein rond kwart voor 1 ging.![]()
Nee, heb wel een wijntje gedronken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
En BDH heeft je zeker niet zo ver gekregen om aan het bier te gaan?
Altijd jonguh!quote:
Daarom moet je het niet bij een klein beetje houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:41 schreef Muisraket het volgende:
En van een klein beetje alcohol word ik vaak al helemaal gaar.Slaapmutsje en zo.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daarom moet je het niet bij een klein beetje houden
Boks danquote:
Ik denk dat hij daar wel tegen kanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]Dan zou ik nog langer moeten blijven, waardoor ik bij hem achterop de fiets zou moeten en ik denk niet dat hij het erg waardeert als ik dan half dronken achterop zijn fiets zit. Ik denk dat ik er dan nogal vaak/snel vanaf val.
Ga dan de volgende keer fietsendquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]Dan zou ik nog langer moeten blijven, waardoor ik bij hem achterop de fiets zou moeten en ik denk niet dat hij het erg waardeert als ik dan half dronken achterop zijn fiets zit. Ik denk dat ik er dan nogal vaak/snel vanaf val.
Denk ik ook welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar wel tegen kan
quote:
Fietsend: dan zou ik er pas een half uur later zijn en ik heb geen handschoenen meer over, ze zitten allemaal in de was of liggen in een achterbuurt in DB.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga dan de volgende keer fietsend
[..]
Denk ik ook wel
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:50 schreef DeJori het volgende:
BDH, schaf een bakfiets aan. Dan kan ze voorin gaan liggen
Dat plaatjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Fietsend: dan zou ik er pas een half uur later zijn en ik heb geen handschoenen meer over, ze zitten allemaal in de was of liggen in een achterbuurt in DB.
Daar tegen kunnen: ik niet.Mijn broertje heeft me een aantal jaar geleden hard tegen mijn hoofd geraakt en heel, héél soms komt dat weer terug. Dus als ik 800x van jouw fiets af val...
Dan ben ik zo'n hipster zekerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:50 schreef DeJori het volgende:
BDH, schaf een bakfiets aan. Dan kan ze voorin gaan liggen
Nee, dan ben je een VIVA-vrouw met een kort, pittig kapsel of een 'zakenvrouw' in Oud-Zuid die haar kinderen naar de hockeyclub brengt omdat de au pair ziek is.quote:
Zoiets dan:quote:
Die tweede gaat in d'r Audi TT, niet in een bakfiets.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een VIVA-vrouw met een kort, pittig kapsel of een 'zakenvrouw' in Oud-Zuid die haar kinderen naar de hockeyclub brengt omdat de au pair ziek is.
Hou je dan nog van me?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een VIVA-vrouw met een kort, pittig kapsel of een 'zakenvrouw' in Oud-Zuid die haar kinderen naar de hockeyclub brengt omdat de au pair ziek is.
O god dat ding wil ikquote:
True, true.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die tweede gaat in d'r Audi TT, niet in een bakfiets.
Ik ben toch al lang gevallen voor jouw pittige, korte kapsel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hou je dan nog van me?
[..]
O god dat ding wil ik
WTF.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben toch al lang gevallen voor jouw pittige, korte kapsel?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
voor jouw pittige, korte kapsel?
Nicequote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:55 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben toch al lang gevallen voor jouw pittige, korte kapsel?
quote:
Als hij een vrouw was geweest, had dit vast wel onder die noemer kunnen vallen hoor.quote:
Dat lijkt me pijnlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |