Nee, werd eerst 0-1, toen gekraakte voorzet die Tomasson binnenknikte waarna kjh weer 1-2 maakte en we op het einde een pingel kregen die werd gescoord door Tomasson.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die 2-2 kwamen we juist op voorsprong in eerste instantie. Ook de wedstrijd waarin John Dahl Tomasson op aangeven van![]()
![]()
BRUINS
![]()
![]()
scoorde kwamen we op voorsprong.
Coming to think of it zijn er best veel potten in De Kuip geweest waarbij we op voorsprong kwamen en gelijk eindigden. Dit jaar dan maar eens echt dik eroverheen.
Koeman is gewoon een grote speler geweest. Die is niet bang om andere sterke karakters om zich heen te hebben met een mening omdat hij zelf ook veel autoriteit heeft op basis van zijn prestaties. Dat was bij Been natuurlijk veel minder zo en dat bleek ook toen hij opzichtig de uitgestoken hand van v Hanegem weigerde.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:46 schreef Merkie het volgende:
Het scheelt ook dat we bijna 200 interlands in de technische staf hebben zitten denk ik. En Makaay als spitsentrainer, Koeman die uiteraard wel weet wat een CV moet doen, Van Gastel wel weet hoe een middenveld moet staan, en Van Bronckhorst die weet wat een back en middenvelder moet doen. Ik denk dat Been met de mensen die Koeman om zich heen verzameld heeft ook veel beter gepresteerd zou hebben. Maarja, dat is natuurlijk ook gewoon een kwaliteit van Koeman.
Ajax is wel een stuk minder dan vorig jaar. Toen zat Suarez er toch ook nog? Als Ajax zo speelt als vanmiddag dan moet het een keer lukken. Maar die Vertonghen en de Jong die zullen wel weer goed spelen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
Vorig jaar werden we ook helemaal weggespeeld trouwens, was nog een wonder dat het redelijk lang 0-1 bleef. Was ook echt de meest matige sfeer ooit qua klassieker, eigenlijk de gehele wedstrijd.
Zo'n wedstrijd staat toch op zichzelf, valt geen woord over te zeggen. Het enige wat ik hoop is dat iedereen gewoon fit is en dat we eventueel Cissé er in kunnen gooien om met van der Wiel mee te lopen zoals dat in eerdere wedstrijden ook goed ging.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:17 schreef jakees het volgende:
[..]
Ajax is wel een stuk minder dan vorig jaar. Toen zat Suarez er toch ook nog? Als Ajax zo speelt als vanmiddag dan moet het een keer lukken. Maar die Vertonghen en de Jong die zullen wel weer goed spelen.
Toen speelde zelfs el-Hamdaoui nog mee... Nou, Vertonghen heeft dit seizoen nog geen goede wedstrijd gespeeld, die gast vindt zichzelf erg goed maar presteert helemaal niks. De verdediging van Ajax had in de Arena ook helemaal niks te vertellen tegen Guyon, Schaken en Cabral hequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:17 schreef jakees het volgende:
[..]
Ajax is wel een stuk minder dan vorig jaar. Toen zat Suarez er toch ook nog? Als Ajax zo speelt als vanmiddag dan moet het een keer lukken. Maar die Vertonghen en de Jong die zullen wel weer goed spelen.
Europees speelde vertongen wel goed een paar wedstrijden. Maar vandaag was hij weer zo slecht. Net als Anita, Enoh, Aissati en Sulejmani. Ik hoop dat die nog heel lang bij Ajax blijven. Wat een matigheid. Daarom is het wel positief dat Feyenoord al doorselecteert.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toen speelde zelfs el-Hamdaoui nog mee... Nou, Vertonghen heeft dit seizoen nog geen goede wedstrijd gespeeld, die gast vindt zichzelf erg goed maar presteert helemaal niks. De verdediging van Ajax had in de Arena ook helemaal niks te vertellen tegen Guyon, Schaken en Cabral he
Neen. Hoogmoed komt voor de val zegt men weleens. Maar zolang het kan, blijf ik dromen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Wordt de volgende tt 'Wij zijn Feyenoord, Wij zijn de beste'?
'Laatste wedstrijd die hij speelde was het anders gewoon al een grote verbetering aan de bal. Vergeet niet dat die jongen nog maar 19 is he. Geloof me...dit wordt gewoon onze volgende CV.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:32 schreef jakees het volgende:
[..]
Europees speelde vertongen wel goed een paar wedstrijden. Maar vandaag was hij weer zo slecht. Net als Anita, Enoh, Aissati en Sulejmani. Ik hoop dat die nog heel lang bij Ajax blijven. Wat een matigheid. Daarom is het wel positief dat Feyenoord al doorselecteert.
Wat ik trouwens niet zo snap is de overdreven positiviteit richting BMI. Inzet is super hoor maar hij is wel heel matig aan de bal. Ik vind de vrij vele malen beter.
Dan moet je op de backs en centraal opbouwend wel heel sterk zijn hoor. Ik weet nog dat die tegen PSV erin kwam en als een blinde een bal wegramde tegen een rug van een feyenoorder. Ik hou mijn hart gewoon vast met die kerel. Maar centraal gaat het wel een stuk beter op de back positie was echt een ramp.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Laatste wedstrijd die hij speelde was het anders gewoon al een grote verbetering aan de bal. Vergeet niet dat die jongen nog maar 19 is he. Geloof me...dit wordt gewoon onze volgende CV.
De Vrij is ook gewoon beter, maar het is echt een kwestie van tijd voordat BMI beter is dan Vlaar. Het lijkt wel of die Vlaar met het seizoen slechter wordtquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:32 schreef jakees het volgende:
[..]
Europees speelde vertongen wel goed een paar wedstrijden. Maar vandaag was hij weer zo slecht. Net als Anita, Enoh, Aissati en Sulejmani. Ik hoop dat die nog heel lang bij Ajax blijven. Wat een matigheid. Daarom is het wel positief dat Feyenoord al doorselecteert.
Wat ik trouwens niet zo snap is de overdreven positiviteit richting BMI. Inzet is super hoor maar hij is wel heel matig aan de bal. Ik vind de vrij vele malen beter.
Vlaar was tegen Psv en Twente erg goed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De Vrij is ook gewoon beter, maar het is echt een kwestie van tijd voordat BMI beter is dan Vlaar. Het lijkt wel of die Vlaar met het seizoen slechter wordt
de laatste wedstrijden doet hij het wel aardig vind ik. Maar idd doorselecteren. Hij wordt niet beter en helpt fey niet verder.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De Vrij is ook gewoon beter, maar het is echt een kwestie van tijd voordat BMI beter is dan Vlaar. Het lijkt wel of die Vlaar met het seizoen slechter wordt
Heb je gelijk in. Maar hij moet de leider zijn achterin, hij wordt zelfs geselecteerd voor Oranje en is de meest ervaren speler van ons, van hem mogen we gewoon een constant goed seizoen verwachten. Dat 'ie twee goede potjes speelde doet daar niks aan afquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vlaar was tegen Psv en Twente erg goed.
Misschien willen die gasten die Biseswar hebben gekocht hem ook wel kopenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef Grifte het volgende:
Eind van het seizoen zou wel hét moment zijn om Vlaar te verkopen
Hoezoquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat er een aantal Vlaar flink onderschatten.
Ik vind de Vrij/BMI (bijna) even goed, en met veel meer potentie, vergeet daarbij nog is de andere 4-5 centrale verdedigers die eraan komen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat er een aantal Vlaar flink onderschatten.
Omdat hij een echte leider is, coacht veel, spelers als De Vrij, Nelom, Leerdam, Clasie, El Ahmadi, Bakkal, Schaken enz. doen dat heel erg weinig of helemaal niet.quote:
Zit wel wat in maar ik vind het net geen top qua stabiliteit. Als hij wekelijks zo speelt als tegen PSV en Twente ok. Wat ook wel meespeelt zijn zijn prive problemen bij het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat hij een echte leider is, coacht veel, spelers als De Vrij, Nelom, Leerdam, Clasie, El Ahmadi, Bakkal, Schaken enz. doen dat heel erg weinig of helemaal niet.
Tevens is hij meestal gewoon degelijk, heeft een prima lange trap, durft op de juiste momenten door te schuiven en dat heb ik bij die opvolgers nog niet echt gezien.
Nou dit is dus het laatste wat ik hem gun, die gozer speelt hier nu al meer dan 5 jaar en dan wil jij dat hij lekker in de vergetelheid gaat bij een turkse kut club. Nee hoor ik hoop dat hij een mooi club in mischien wel de premier league vind.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Misschien willen die gasten die Biseswar hebben gekocht hem ook wel kopen
Bij De Vrij komt dat coachen wel veel meer hoor, en Bakkal coacht de mensen om zich heen ook veel, Schaken is op de training en buiten het veld wel veel bezig hoor met de jonge gasten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat hij een echte leider is, coacht veel, spelers als De Vrij, Nelom, Leerdam, Clasie, El Ahmadi, Bakkal, Schaken enz. doen dat heel erg weinig of helemaal niet.
Tevens is hij meestal gewoon degelijk, heeft een prima lange trap, durft op de juiste momenten door te schuiven en dat heb ik bij die opvolgers nog niet echt gezien.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
Dat klote fakkels.com besluit tijdens de klassieker op vakantie te gaan, paupers.
Precies, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:55 schreef Smoofie het volgende:
Ajax gaat hard verliezen, Feyenoord is veel beter, ik felictieer jullie alvast
Van de ene kant is het juist weer goed dat je die lange trap niet te veel ziet, nu is het voetbal veel beter verzorgd. Maar onderschat het neerzetten van de verdediging niet, dat kunnen jongens als De Vrij, Indi enz. nog duidelijk niet. Natuurlijk Vlaar maakt ook zeker fouten (anders speelde hij niet bij Feyenoordquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij De Vrij komt dat coachen wel veel meer hoor, en Bakkal coacht de mensen om zich heen ook veel, Schaken is op de training en buiten het veld wel veel bezig hoor met de jonge gasten.
Vlaar kan wel een prima lange trap hebben, maar dat laat 'ie wel veelste weinig zien vind ik. Verder is 'ie koppend veel minder sterk als 2/3 jaar geleden, toen hij echt heerste in de lucht. Ook vind ik hem vaak slap en onzeker de duels in gaan.
Echt grote fouten zie je hem inderdaad niet vaak maken, maar hij moet juist diegene zijn waar het team in verdedigende zin ten alle tijde op kan vertrouwen, en dat kan nu gewoon niet. Ik hoop dat dit maar een 'dip' van hem is, want ik vond hem altijd echt een goede verdediger.
Gaan we dan beiden een Feyenoord Ui nemen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies, dat denk ik ook.
Ik wil jullie ook al feliciteren, maar het is denk ik te vroeg
Ben wel bang dat we hard worden afgemaakt.
Is dit een grap ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies, dat denk ik ook.
Ik wil jullie ook al feliciteren, maar het is denk ik te vroeg
Ben wel bang dat we hard worden afgemaakt.
Nee, de kans is te groot dat Feyenoord ons afmaaktquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaan we dan beiden een Feyenoord Ui nemen?
Haha, was het maar zo.quote:
Ja, botenzaken en dergelijke. Maar dat fakkels.com was nou juist zo relaxed. Gewoon met de post thuisgestuurd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:56 schreef Grifte het volgende:
[..]zouden goude tijden voor hun zijn.
Al zijn er toch nog wel genoeg andere punten in Rotterdam waar je ze kan krijgen? Of verschilt dat veel qua prijs etc?
Ja, heb je wel gelijk in denk ik, want we hebben ook geen keeper die z'n smoel opentrekt en de verdediging neerzet. Het zou best wel eens kunnen dat we Vlaar pas waarderen als hij juist niet speelt, nouja, ik althans.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van de ene kant is het juist weer goed dat je die lange trap niet te veel ziet, nu is het voetbal veel beter verzorgd. Maar onderschat het neerzetten van de verdediging niet, dat kunnen jongens als De Vrij, Indi enz. nog duidelijk niet. Natuurlijk Vlaar maakt ook zeker fouten (anders speelde hij niet bij Feyenoord) maar ik vind het zeker in dit team een erg belangrijke kracht vooral vocaal.
Ik vrees dat als je die nu zou verliezen je echt een gebrek aan leiderschap hebt.
ajax heeft eigenlijk een betere selectie dan Feyenoord, en ik heb al zo vaak meegemaakt dat jullie in waardeloze vorm waren en dan tegen ons ineens de ommekeer haddenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haha, was het maar zo.
Ik meen het. Ajax wordt alsmaar slechter, en Feyenoord beter. Dus hopen dat we de tegendoelpunten beperkt kunnen houden. (denk dat veel ajacieden er zo over denken)
Mwah nie overdrijven, die wedstrijd staat echt op zichzelf, al heb ik (en denk ik de meeste mensen hier) er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haha, was het maar zo.
Ik meen het. Ajax wordt alsmaar slechter, en Feyenoord beter. Dus hopen dat we de tegendoelpunten beperkt kunnen houden. (denk dat veel ajacieden er zo over denken)
Vertrouwen ja, maar we weten allemaal net zo goed dat een kwakkelend Ajax in een wedstrijd tegen Feyenoord niet eenzelfde ploeg is als in andere wedstrijden. Met onze belangrijkste motor op het middenveld die er niet is denk ik dat het 'overklassen' er alleen niet echt inzit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mwah nie overdrijven, die wedstrijd staat echt op zichzelf, al heb ik (en denk ik de meeste mensen hier) er wel vertrouwen in.
Weinig vertrouwen, kwakkelende verdediging (al 20 wedstrijden), slechte winterstop, blessures..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
ajax heeft eigenlijk een betere selectie dan Feyenoord, en ik heb al zo vaak meegemaakt dat jullie in waardeloze vorm waren en dan tegen ons ineens de ommekeer hadden![]()
Ik heb wel het gevoel dat we gaan winnen maar zo zeker als jullie ervan lijken te zijn ben ik echt niet, wacht eerst maar eens de competitiewedstrijden dit weekend af
Een makkie zal het nooit worden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weinig vertrouwen, kwakkelende verdediging (al 20 wedstrijden), slechte winterstop, blessures..
Dit zou gewoon een makkie moeten worden voor Feyenoord. Want zij zullen het niveau wel weer halen die ze tegen Ajax uit, Az en PSV hadden.
Maarja, laten we het positief houden, eindelijk weer eens een leuke klassieker.
We zullen het zien. Denk het welquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een makkie zal het nooit worden.
Het is idd raar om twee arrogante Ajacieden zo te horen praten. Wel even wennen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef ace_eleven het volgende:
ja, het voelt als een rare troll, maar als de angst voor de wedstrijd gemeend is voel ik me daar in ieder geval erg aangenaam onder![]()
Ik heb ook wel vertrouwen dat we eindelijk eens gaan winnen de 29e, maar je weet maar nooit...
Ik zie ook nog gebeuren dat een AZ - Ajax 0-4 en VVV - Feyenoord 3-0 wordt, is wel vaker zo geweest in de aanloop naar de klassieker, en dan staan de hoofdjes op het veld er weer heel anders voor...
haha, dat wordt classicquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee Guidetti en De Wolf bij FC Rijnmond morgen, dat moet wel geniaal worden.
Dokteeeeerrrr....hij doet 't weer!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Paul-89 het volgende:
Oh nicequote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Paul-89 het volgende:
Watquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn we sinds jaren weer eens een klein beetje favoriet voor een klassieker gaan de Ajacieden zich al neerleggen bij een nederlaag.
De vorige klassieker zou Ajax nog de dubbele cijfers gaan halen volgens sommige.
Hoiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerste Feyenoorder die het snapt
Ken je lang wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
no surrender
Maar dit is wel voor het eerst sinds jaren dat ik mij zorgen maak.
Nu nog het uitpubliek erbij en de klassieker is terug
5jaar is bijna voorbij tochquote:
Vast wel jaquote:
Gaat idd gewoon niet meer gebeuren de komende jaren. Je kunt er ook donder op zeggen dat het de eerste keer weer gedonder is na al die tijd droog te hebben gestaan.quote:
Zijn wel al over de helft nuquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die stamt uit 2009 hè. Nog twee jaar te gaan.
En zo niet, verzinnen ze toch wel weer wat. net als die burgemeester van Amsterdam bij die huldiging vorig seizoen. Als er niks gebeurt mogen er misschien wel weer supporters naar de klassieker.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat idd gewoon niet meer gebeuren de komende jaren. Je kunt er ook donder op zeggen dat het de eerste keer weer gedonder is na al die tijd droog te hebben gestaan.
Volgens mij is het helemaal nog niet duidelijk of De Vrij wel/niet fit is dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:24 schreef TC03 het volgende:
Het is nu al veel te vroeg om over Ajax te praten. Ten eerste missen wij De Vrij en El Ahmadi, ten tweede hebben wij nog VVV-uit. Het is zomaar mogelijk dat VVV een trootsteloze 0-0 wordt en dat Ajax uit tegen AZ revanche haalt, dan is alles toch alweer heel anders.
De klassieker is een wedstrijd op zich... Zo vaak als favoriet de klassieker in gegaan en dan afgedroogd. Het is gewoon 33% kans op verlies, 33% op gelijkspel en 33% kans op winst.
Ik doelde ook meer op VVV-uit eigenlijk, ook al zei ik dat niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal nog niet duidelijk of De Vrij wel/niet fit is dan.
Het is alleen te hopen dat er eindelijk op financieel gebied grote stappen gemaakt kunnen worden. Vrees alleen dat een toptransfer nog wel eens 2 jaartjes op zich kan laten wachten (Clasie).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:52 schreef ace_eleven het volgende:
Sowieso leeft de club meer en meer op momenteel, op alle fronten: verwachtingen, financieel, aankopen, jeugd, uitstraling, angst van tegenstanders, en het beeld dat we er nog lang niet zijn, en nog zoveel rek hebben
Clasie is wel een jongen die veel kan gaan opleveren als hij zich zo blijft ontwikkelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is alleen te hopen dat er eindelijk op financieel gebied grote stappen gemaakt kunnen worden. Vrees alleen dat een toptransfer nog wel eens 2 jaartjes op zich kan laten wachten (Clasie).
Idd...Cissé is wel typisch zo'n speler die als impuls-aankoop wordt gekocht. Je kan er in principe ook niet veel fout aan doen, behalve dat hij altijd geblesseerd is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:09 schreef Typisch het volgende:
En een Cissé moet er aan het einde even 4 in 3 wedstrijden in knallen.Kunnen we die ook lozen.
Ja een hele generatie waar wel een aantal toptransfers bij moeten zitten, ook kijkend naar de huidige aangesloten jeugd, maar zoals kapiteintje al zei, duurt dat nog wel een paar jaar...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Clasie is wel een jongen die veel kan gaan opleveren als hij zich zo blijft ontwikkelen.
Net als De Vrij en Indi en Leerdam. Ze zijn nog zo jong allemaal.
Ze kunnen ook blijven. Ik kan me geen club bedenken waar je op relatief hoog niveau zo snel de kans krijgt als bij Feyenoord tegenwoordig. En die buitenlandse clubs worden volgens mij steeds minder interessant naarmate die jongens ouder dan 18 worden. Dan kun je al niet meer in de jeugdopleiding terecht en moet je het direct laten zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef Caland het volgende:
Hoop alleen dat de groep aanstormende talenten, en dan voornamelijk Tony en Achahbar op een punt wel hun contract gaan verlengen. Voor hun is het wel aantrekkelijk om dit contract uit te dienen en vervolgens op 19/20 jaar weggaan. Zij staan toch al op elk lijstje en zullen echt wel intensief gevolgd worden door de topclubs.
En dan nog verwacht ik meer dreiging vanuit binnenland dan buitenland met kapers. Als zo'n Twente weer een toptalent bij ons wegjat dan hebben ze A een leuke speler en B zorgen ze er voor dat wij moeilijker kunnen aanhaken bij de top.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:37 schreef Caland het volgende:
Laten we het hopen, veel zal afhangen welke ontwikkeling Feyenoord gaat doormaken. Haken we definitief aan bij de top 5 dan zullen dat soort spelers ook eerder verlengen.
Nopes dat is ook goed van Martin, maar die weg is in principe nog lang. Volgend jaar moeten we het wederom doen met nauwelijks budget en transfergeld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:52 schreef ace_eleven het volgende:
Volgens mij was een van de doelstellingen van van Geel wel dat we dat soort transfers niet meer moesten laten gebeuren, en dat spelers dat ook niet meer moeten willen, en aangezien de situatie iets minder dreigend is, financieel, verwacht ik dat ook niet zo snel
Als je weer mee wilt gaan doen om t kampioenschap kun je dat soort dingen natuurlijk niet laten gebeuren
quote:Van Geel goud waard
De komst van technisch directeur Martin van Geel in mei 2011 is het beste dat de Stadionclub in jaren is overkomen. Ga maar na.
Hoewel de Feyenoord-begroting voor aanvang van dit seizoen werd teruggeschroefd van 38 naar 34 miljoen euro, het budget voor spelerssalarissen werd verlaagd van twaalf naar tien miljoen euro en er welgeteld nul euro te besteden viel op de transfermarkt, slaagde Van Geel erin om een selectie te formeren die in de eerste seizoenshelft liefst veertien meer punten behaalde dan het Feyenoord van vorig seizoen.
Lef kon hem daarbij niet worden ontzegd. Van Geel zette zijn pokerface op en verkocht na het verlengen van de contracten van Stefan de Vrij en Ron Vlaar met Georginio Wijnaldum (vijf miljoen euro) en Leroy Fer (5,5 miljoen euro) twee van zijn beste spelers voor de absolute hoofdprijs.
Mede daardoor daalde de schuldenlast van Feyenoord spectaculair en staat de Stadionclub vanaf april hoogstwaarschijnlijk niet langer onder curatele van de KNVB.
Castaignos
Sportief leek Feyenoord door de lucratieve verkoop van Wijnaldum en Fer een pas op de plaats te moeten maken. Dat kón bijna niet anders. Doordat clubtopscorer Luc Castaignos al eerder was vertrokken, waren in één zomer immers de drie grootste Feyenoord-talenten De Kuip uit gewandeld.
En ter opvulling van de kraters in de selectie mocht Van Geel van de nationale voetbalbond alleen spelers huren of transfervrij overnemen.
Dat bleek voor de Brabander echter geen enkel probleem. Met John Guidetti loodste hij op de dag dat Fer werd verkocht de grootste spelersaanwinst van Feyenoord in jaren De Kuip binnen.De Zweedse spits groeide de laatste maanden uit tot een fenomeen dat in de eerste seizoenshelft elf doelpunten maakte, meer dan Castaignos en Wijnaldum in de eerste helft van vorig seizoen tezamen.
Clasie
Eerder had Van Geel al Jordy Clasie teruggehaald van Excelsior. De 'td' deed dat in de wetenschap dat de kleine middenvelder niet slechter kon zijn dan Marcel Meeuwis, wiens enorme Borussia Mönchengladbach-salaris in de tweede helft van vorig seizoen deels door Feyenoord moest worden opgehoest. Vanaf wedstrijd één verrast Clasie dit seizoen alles en iedereen.
Nog constanter dan hem presteert Karim El Ahmadi, de middenvelder van wie Feyenoord vorig seizoen met een verhuur aan een woestijnclub al bijna afscheid had genomen. Van Geel ontving hem met open armen en sprak het volste vertrouwen in hem uit.
Nu vormt de Marokkaanse international op het Feyenoord-middenveld al een half seizoen lang een supertrio met Clasie én de door Van Geel van PSV gehuurde Otman Bakkal.
Koeman
De vele nieuwe basisspelers ontwikkelen zich stormachtig onder de vleugels van trainer Ronald Koeman, die óók al door Van Geel werd vastgelegd.
De directeur beloonde de veeleisende coach voor zijn getoonde vakmanschap begin deze week met een nieuw jaarcontract. Daarmee creëerde Van Geel vroegtijdig duidelijkheid voor Koeman én diens spelers.
Daarnaast liet de 'td' zich recent gelden door met Ruud Vormer en John Goossens twee transfervrije eredivisievoetballers in de bloei van hun leven aan te trekken voor volgend seizoen.
Slim gedaan.
Vormer kon bij Vitesse veel meer geld gaan verdienen dan bij Feyenoord, Goossens schoof een lucratieve aanbieding van Swansea City terzijde. Beide spelers vielen echter voor het positieve verhaal van Van Geel, die hen voorspiegelde dat hij van Feyenoord de komende jaren weer een topclub wil maken die uiterlijk in 2016 weer om de landstitel moet strijden.
Winst
Of Vormer en Goossens gaan slagen in Rotterdam-Zuid, moet nog blijken. Maar gezien hun transfervrije komst, hun relatief jonge leeftijd en hun contract van vier jaar kan Feyenoord op termijn vrijwel zeker flink geld aan ze verdienen.
Van Geel realiseert zich als geen ander dat het enige overgebleven kapitaal van Feyenoord zich op het veld bevindt. Nog voor de winterstop verlengde hij daarom het contract van de onder Koeman doorgebroken Ruben Schaken, brak hij de verbintenis met toekomstig international Clasie open en laat hij Kamohelo Mokotjo binnenkort zo goed als zeker weten de optie in diens aflopende contract voor twee extra jaren te zullen lichten.
Ook opende Van Geel alvast de gesprekken met Bruno Martins Indi, Jerson Cabral en Kelvin Leerdam over een langer verblijf, al liggen zij nog vast tot medio 2013.
Lege portemonnee
Regeren is vooruitzien, dat hoef je Van Geel niet te vertellen. Binnen negen maanden heeft de 'td' die bij Feyenoord minder salaris opstrijkt dan hij bij Roda JC deed, zichzelf al lang en breed terugverdiend. En dat met een lege portemonnee.
Vergis je niet hoe groot die stap is. Slory scoorde 15 keer voor Excelsior en Bruins was sterspeler.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:20 schreef Muto het volgende:
Iedereen is zo verrast over Clasie. Terwijl hij ook bij Excelsior al zeer behoorlijk speelde en het toch wel te verwachten was dat hij de plek van Fer zou kunnen overnemen.
Maar Clasie heeft niet alleen talent, maar er zit ook een goed koppie op. Bovendien kon je al jaren zien aankomen dat Clasie een topper zou worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vergis je niet hoe groot die stap is. Slory scoorde 15 keer voor Excelsior en Bruins was sterspeler.
Slory is nu gepensioneerd in Australië ergens en Bruins heeft nog steeds geen club..
Dat Clasie een topper zou worden had ik eerlijk gezegd niet gedacht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar Clasie heeft niet alleen talent, maar er zit ook een goed koppie op. Bovendien kon je al jaren zien aankomen dat Clasie een topper zou worden.
In veel jeugdelftallen al de beste. Was aanvoerder bij Feyenoord en ook aanvoerder in Oranje -19. Ik las pas geleden een verslag van een wedstrijd onder 19 tegen Frankrijk en als je die opstelling bekijkt, dan zie je toch dat de beste spelers in dat elftal bij Feyenoord vandaan kwamen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:36 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat Clasie een topper zou worden had ik eerlijk gezegd niet gedacht.
Ik dacht trouwens dat Bruins naar Excelsior ging?
Over twee jaar is er pas een toptransfer mógelijk. Als bepaalde jongens zich door blijven ontwikkelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is alleen te hopen dat er eindelijk op financieel gebied grote stappen gemaakt kunnen worden. Vrees alleen dat een toptransfer nog wel eens 2 jaartjes op zich kan laten wachten (Clasie).
Idealiter moet je in de komende twee jaar dan minimaal een keer meedoen aan de CL.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Over twee jaar is er pas een toptransfer mógelijk. Als bepaalde jongens zich door blijven ontwikkelen.
Je moet juist niét meer willen dat een tiener voor een habbekrats naar Inter vertrekt. Laat Clasie maar rijpen en Feyenoord daar nog minimaal twee jaar de vruchten van plukken. En daarna kan hij voor een fiks bedrag op zijn én Feyenoords bankrekening een grotere competitie op gaan zoeken.
Nou dat weet ik niet, De Jong Strootman kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:08 schreef Muto het volgende:
Maar Clasie gaat na het EK gewoon Oranje in. Van Bommel stopt, dan is hij de eerste op de lijst om weer erin te gaan.
Ik vind hem daar eerlijk gezegd nog niet klaar voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:08 schreef Muto het volgende:
Maar Clasie gaat na het EK gewoon Oranje in. Van Bommel stopt, dan is hij de eerste op de lijst om weer erin te gaan.
Maduro heb je ook nog, ik vind Clasie absoluut een talent maar ben het wel met je eensquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind hem daar eerlijk gezegd nog niet klaar voor.
De Jong is echt over the hill. Is na het EK ook einde verhaal denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, De Jong Strootman kan ook natuurlijk
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Jong is echt over the hill. Is na het EK ook einde verhaal denk ik.
Heb je al eens gezien hoe die gast bij City speelt. Positioneel echt superzwak. Verschuilt zich in de opbouw telkens achter de tegenstander. Moeten we niet willen in het Nederlands elftal.quote:
Is ook niet mijn favoriete voetballer, vrij beperkt, een goede balafpakker meer niet, maar wat wij willen interesseert BvM niet zo, dus die zal hem wel blijven selecteren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je al eens gezien hoe die gast bij City speelt. Positioneel echt superzwak. Verschuilt zich in de opbouw telkens achter de tegenstander. Moeten we niet willen in het Nederlands elftal.
Die gast mag god op z'n blote knietjes danken dat hij bij Man City aan de bak komt. Het is echt een hele matige voetballer hoor, daar vergissen veel mensen zich vaak in.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet mijn favoriete voetballer, vrij beperkt, een goede balafpakker meer niet, maar wat wij willen interesseert BvM niet zo, dus die zal hem wel blijven selecteren.
Hij gaat trouwens weg bij City omdat hij 120000euro te weinig vond per week![]()
quote:'Van Geel overweegt opnieuw transfervrije Roda-speler te halen'
Martin van Geel is al druk bezig met de Feyenoord-selectie voor volgend seizoen. Ruud Vormer (Roda JC Kerkrade) en John Goossens (NEC) werden al transfervrij binnengehaald en mogelijk volgt ook Mads Junker. De aanvaller van Roda beschikt evenals de hiervoor genoemde namen over een aflopend contract en staat volgens het Deense Sporten in de belangstelling van Feyenoord.
Van Geel kent de dertigjarige Junker nog van zijn periode bij Roda. De aanvaller was vooral in zijn eerste twee seizoenen in Limburg erg op dreef, met twintig en 21 treffers, maar dit voetbaljaar staat de teller nog maar op drie doelpunten uit zeventien competitiewedstrijden. Desondanks zou Van Geel overwegen om de zesvoudig international naar De Kuip te halen.
Momenteel is John Guidetti de spits van Feyenoord, maar hij wordt gehuurd van Manchester City en keert normaal gesproken in de zomer weer terug. Junker houdt alle opties open: “Ik kan niet ingaan op namen, maar het is alleen maar positief dat er interesse is”, zegt hij. “Ik ben in gesprek met Roda, maar zal andere opties natuurlijk overwegen. Ik houd alle deuren open. Dit seizoen scoor ik vanwege een andere positie niet zoveel, maar heb wel veel assists achter mijn naam."
Je zegt dan eigenlijk: moet je in de komende twee jaar minimaal één keer landskampioen worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Idealiter moet je in de komende twee jaar dan minimaal een keer meedoen aan de CL.
quote:
Op de bank prima speler. Beter dan Fernandez in mijn ogen...als eerste spits niet nee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Geel praktijken
. Koop gewoon het elftal waar je voorheen zat leeg. Junker moet je dus echt niet willen hé.
Hij is toch transfervrij? Dat weet ieder andere club op de wereld ook dus waarom zou Feyenoord hem niet binnen mogen hengelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Geel praktijken
. Koop gewoon het elftal waar je voorheen zat leeg. Junker moet je dus echt niet willen hé.
Junker == 30 == $$$ == geen kans op transfer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op de bank prima speler. Beter dan Fernandez in mijn ogen...als eerste spits niet nee.
Het mág wel, je moet het alleen niet willenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:30 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hij is toch transfervrij? Dat weet ieder andere club op de wereld ook dus waarom zou Feyenoord hem niet binnen mogen hengelen?
Heb je ook weer gelijk in, maar jonge spitsen met kwaliteiten die ook nog eens transfervrij zijn ga je niet zo snel vinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Junker == 30 == $$$ == geen kans op transfer.
Niet 'kopen'.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Geel praktijken
Achja een paar spelers zonder transferwaarde kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Junker == 30 == $$$ == geen kans op transfer.
Die gast kan echt geweldig voetballen. Het is alleen niet echt een aanspeelpunt met z'n kleine lichaam.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet 'kopen'.
Hij pikt transfervrije spelers op.
Of moet je dan tegen andere geïnteresseerde clubs zeggen: wij houden ons wel op de achtergrond want de TD heeft ooit bij Roda gewerkt.![]()
Op zich zou een ervaren, wat oudere spits geen slechte move zijn. Dit met het oog op Achacbar, die volgend seizoen aanzienlijk meer speeltijd moet gaan krijgen.
We hebben er gelukkig twee rondlopen in de jeugdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in, maar jonge spitsen met kwaliteiten die ook nog eens transfervrij zijn ga je niet zo snel vinden.
Ja goed idee, laten we Makaay, Gio, Hofland en De Cler aantrekken voor 2 miljoen per jaar zonder transferwaarde, dan halen we vast CLquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja een paar spelers zonder transferwaarde kan geen kwaad.
Van Wolfswinkel is natuurlijk al snel onbetaalbaar geworden en je moet niet vergeten dat elke Nederlandse topclub achter Cissé aanzat. Het is dat hij constant geblesseerd is, anders had je hem allang voor minimaal hetzelfde bedrag verkocht. Ik vind overigens dat bij een volledig fitte selectie Cissé gewoon op links moet en Schaken op rechts.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben er gelukkig twee rondlopen in de jeugd. En anders moet je maar overwegen met de inkomsten van Ahmadi ofzo je slag te slaan.
Het is echt bedroevend hoe goed wij het hier eigenlijk zien in dit topic. Iedereen wilde Van Wolfswinkel, Dost... Moet je nu zien waar die gasten staan
.
Waar komt de VVF mee aan? Cissé.![]()
[..]
Ja goed idee, laten we Makaay, Gio, Hofland en De Cler aantrekken voor 2 miljoen per jaar zonder transferwaarde, dan halen we vast CL
Dost was toch wel een miskoop geweest imo; iig voor het bedrag wat je Heerenveen steeds hoort roepen. Ik heb het idee dat hij voor z'n leeftijd toch niet echt grote stappen maakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben er gelukkig twee rondlopen in de jeugd. En anders moet je maar overwegen met de inkomsten van Ahmadi ofzo je slag te slaan.
Het is echt bedroevend hoe goed wij het hier eigenlijk zien in dit topic. Iedereen wilde Van Wolfswinkel, Dost... Moet je nu zien waar die gasten staan
.
Waar komt de VVF mee aan? Cissé.![]()
[..]
Ja goed idee, laten we Makaay, Gio, Hofland en De Cler aantrekken voor 2 miljoen per jaar zonder transferwaarde, dan halen we vast CL
Ricky was 2,5 miljoen bij Utrecht in den beginne, toen men hier al over hem sprak. Dat is minder dan de 2,9 van Cissé, buiten het feit dat Cissé (volgens mij) een buiten-EU salaris krijgt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Wolfswinkel is natuurlijk al snel onbetaalbaar geworden en je moet niet vergeten dat elke Nederlandse topclub achter Cissé aanzat. Het is dat hij constant geblesseerd is, anders had je hem allang voor minimaal hetzelfde bedrag verkocht. Ik vind overigens dat bij een volledig fitte selectie Cissé gewoon op links moet en Schaken op rechts.
Dost had je kunnen hebben voor 4,5 miljoen. Oké, dat is een aardig hoog bedrag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dost was toch wel een miskoop geweest imo; iig voor het bedrag wat je Heerenveen steeds hoort roepen. Ik heb het idee dat hij voor z'n leeftijd toch niet echt grote stappen maakt.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 06:42:53#Schaken in het AD: ,,Onze kracht? Dit elftal is zó hecht." reageer retweet
Zo bescheiden gebleven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:04 schreef Caland het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 06:42:53#Schaken in het AD: ,,Onze kracht? Dit elftal is zó hecht." reageer retweet
Hij ziet er anders uit als eind 40.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:04 schreef Caland het volgende:
Dani Fernandez wordt vandaag trouwens 29, nooit geweten dat hij al zo oud is.
Ze weten 'm steeds beter te vinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:04 schreef Caland het volgende:
Alsjeblieft geen Junker zeg
Dani Fernandez wordt vandaag trouwens 29, nooit geweten dat hij al zo oud is.twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 06:42:53#Schaken in het AD: ,,Onze kracht? Dit elftal is zó hecht." reageer retweet
Vind het toch wel een erg beperkte spits hoor, past ook niet echt in een 4-3-3 imo. Beter haal je dan zo'n Armenteros, ofzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij ziet er anders uit als eind 40.
Met Junker niet zo een probleem eigenlijk. Heb vertrouwen in Van Geel, die weet wel waar hij mee bezig is.
Die is al niet meer te betalen. Was laatst toch ook buitenlandse interesse voor ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het toch wel een erg beperkte spits hoor, past ook niet echt in een 4-3-3 imo. Beter haal je dan zo'n Armenteros, ofzo.
Dit inderdaad. Meevoetballend is het gewoon heel wat minder.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het toch wel een erg beperkte spits hoor, past ook niet echt in een 4-3-3 imo. Beter haal je dan zo'n Armenteros, ofzo.
Guidetti doet een goed woordjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die is al niet meer te betalen. Was laatst toch ook buitenlandse interesse voor ofzo?
quote:Oud-Feyenoorder Vreijsen: Ik ben afgeperst door Kris J.
Martien Vreijsen, oud-international en voormalig rechtsbuiten van NAC en Feyenoord, is volgens justitie afgeperst door de Haarlemse crimineel Kris J. Dat bleek gisteren tijdens een rechtszitting tegen J. 'Ik ben eerder bedreigd, maar dit was erger. Dit was de hel,' bekent Vreijsen tegenover het AD.
Martien Vreijsen. © VI
'We maken je niet dood, maar komen achter je aan. Het is dat ik je ken. Je krijgt uitstel van betaling tot maandag.'
Het is een van de dreigementen die Kris J. in de zomer van 2011 telefonisch uit aan ex-profvoetballer Martien Vreijsen (56). Er volgen ook sms-berichten: 'Die vordering is 52.000 euro. Ik heb die vordering overgenomen van ERMA. Die staat op jouw kop.'
De dreigementen staan in de tenlastelegging van de bekende Haarlemse crimineel Kris J., die gisteren uit voorarrest is ontslagen. De bedreigingen kwamen gisteren naar buiten.
J., die al jaren een grote naam is in de onderwereld, werd oktober vorig jaar opgepakt. Dat gebeurde tijdens een grote politie-actie rond de Haarlemse voetbalclub Young Boys. In totaal werden toen achttien verdachten gearresteerd.
Bij de voetbalclub zouden illegale pokerwedstrijden zijn gehouden, op touw gezet door Kris J. Hij wordt verdacht van illegaal gokken, witwassen en nu ook van het bedreigen van Martien Vreijsen, voorheen de voetbalprof die het in 1980 tot één wedstrijd schopte in Oranje (tegen Griekenland).
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)st-door-Kris-J.dhtml
Niemand had dit jaar ooit Guidetti verwacht (of Bakkal...). Laat het maar over aan Geel, die weet wat hij doet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:38 schreef OProg het volgende:
An sich is Junker best een nuttige speler die misschien de druk weg kan nemen van een Achabar die je dan langzaam kan brengen.
Want om eerlijk te zijn: Als Guidetti weg loopt er voor ons weinig betaalbaar alternatief.
Het lijkt me niet de spits voor Feyenoord maar wel een nuttige speler voor een elftal.
Mee eens, overigens hoop ik dat Feyenoord nog een poging gaat wagen om Roorda van Heerenveen transfervrij over te nemen mocht Bakkal niet willen tekenen bij ons.quote:
Dan hebben we nogal wat blessuregevoelige spelers rondlopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mee eens, overigens hoop ik dat Feyenoord nog een poging gaat wagen om Roorda van Heerenveen transfervrij over te nemen mocht Bakkal niet willen tekenen bij ons.
Dat vind ik echt een geweldige voetballer.
En qua spits-positie zou ik het echt niet weten qua transfervrije jongens. al zijn er wel een hoop beschikbaar in Nederland.
Als je ziet dat spelers als Holman, Poulsen, Bakkal en Janmaat een aflopend contract hebben is het jammer dat we amper tot geen budget hebben.
Junker kost echt niet 'een paar ton per jaar'. Daarnaast hebben we niet 'zomaar' een paar ton per jaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:47 schreef Typisch het volgende:
Transfervrije spits met goede cijfers bij Roda en al jaren Eredivisie ervaring? Ik zeg doen. Altijd mooi als backup voor die paar ton per jaar en als er niets beters te vinden is kan hij altijd nog in de basis. Voor Achahbar is het misschien nog wat vroeg.
Betaal jij 'm?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
Oh, ik dacht dat hij er dit jaar meer in had liggen.![]()
Maar dan nog, als backup zou ik hem graag willen zien.
Zolang ze dan maar transfervrij zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja een paar spelers zonder transferwaarde kan geen kwaad.
Zijn enige kwaliteit is dat hij makkelijk scoort. Zo'n spits die ook nog transfervrij is wil je toch altijd bij de selectie hebben? Niet elke spits hoeft compleet te zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Betaal jij Bruins?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roda moet ook al jaren op de centjes letten dus een hoog salaris zal hij ook daar niet hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
Junker kost echt niet 'een paar ton per jaar'.
jawelquote:Daarnaast hebben we niet 'zomaar' een paar ton per jaar.
Bij Vitesse speelde hij in een 4-3-3. Je ziet dat zijn rendement dan aanzienlijk lager is, en hij nauwelijks de moeite is om te halen.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Betaal jij Bruins?Ik wil Bruins helemaal niet in dit Feyenoord. Die uitleg heb ik al 100 keer gegeven, plus de manier hoe hij dan wel gebruikt zou moeten worden. Het elftal wat uitvindt hoe die jongen wel gebruikt moet worden heeft een miljoenentransfer in handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tipje van de sluier: wij spelen (THANK GOD, PRAISE THE LORD) geen 4-4-2, maar een verkapte 4-3-3.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij Vitesse speelde hij in een 4-3-3. Je ziet dat zijn rendement dan aanzienlijk lager is, en hij nauwelijks de moeite is om te halen.
Elke euro voor een randmongool als Junker is teveel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:01 schreef eight het volgende:
[..]
Roda moet ook al jaren op de centjes letten dus een hoog salaris zal hij ook daar niet hebben.
Neen.quote:jawel
Er zijn altijd meer en betere opties dan de zeer matige Junker. Als je Junker haalt als eerste spits gooi je eigenlijk direct je hele systeem overhoop.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:09 schreef Typisch het volgende:
Wat wil je dan precies? Met Achahbar of Fernandez in de spits volgend seizoen?
Als Van Geel geen andere mogelijkheden ziet dan moet hij Junker binnen halen imo. Kans op een tweede Guidetti is 0,0 en moet je ook niet willen. Welke spitsen zijn nog meer transfervrij van de zomer?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn altijd meer en betere opties dan de zeer matige Junker. Als je Junker haalt als eerste spits gooi je eigenlijk direct je hele systeem overhoop.
Ik ga er dan ook nog steeds vanuit dat dit een onzingeruchtje is.
Een goedkoop degelijk alternatief, zoals Guidetti. Er moeten echt meerdere jonge jongens zijn met die kwaliteiten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:09 schreef Typisch het volgende:
Wat wil je dan precies? Met Achahbar of Fernandez in de spits volgend seizoen?
Dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn altijd meer en betere opties dan de zeer matige Junker. Als je Junker haalt als eerste spits gooi je eigenlijk direct je hele systeem overhoop.
Ik hoop het want het zou de eerste grote misstap van Van Geel zijn.quote:Ik ga er dan ook nog steeds vanuit dat dit een onzingeruchtje is.
Komt omdat hij op een heel andere positie speelt op het moment. Maar serieus, waarom zou je de 4-3-3 van Feyenoord (die superlekker loopt nu) verneuken voor een spits alsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:10 schreef Typisch het volgende:
Overigens heeft Junker 3 goals gemacht, maar ook 8 (!!) assists achter zijn naam staan dit lopende seizoen.
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 12:07:10Net even geïnformeerd bij Van Geel: ontkent met klem dat #Feyenoord geïnteresseerd is in Junker van Roda JC. reageer retweet
Okay, einde discussie dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 12:07:10Net even geïnformeerd bij Van Geel: ontkent met klem dat #Feyenoord geïnteresseerd is in Junker van Roda JC. reageer retweet
Die corners van Gullitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:13 schreef Lastpost het volgende:
Dat 4-4-2 naar 4-2-4 systeem dat we destijds speelden met Kuyt en Kalou voorin en Castelen en Goor als vooruit geschoven buitenste middenvelders was beestachtig.![]()
Die sleurende Kuyt die zich liet terugzakken waardoor je ineens met 5 middenvelders stond en bij balbezit stonden er ineens 4 voorin.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ontkenning betekend in de voetbalwereld toch dat het wel gebeurd?
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 12:22:18Als Junker wel komt, is Van Geel ongeloofwaardig. Interesse in Vormer/Goossens heeft hij nooit zo stellig ontkend #Feyenoord reageer retweet
Die Krabby heeft het zó vaak fout gehad of de meest debiele vragen gesteld, die neem ik echt niet meer serieusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef SlamD het volgende:
[..]twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 12:22:18Als Junker wel komt, is Van Geel ongeloofwaardig. Interesse in Vormer/Goossens heeft hij nooit zo stellig ontkend #Feyenoord reageer retweet
Joh!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil Bruins helemaal niet in dit Feyenoord. Die uitleg heb ik al 100 keer gegeven, plus de manier hoe hij dan wel gebruikt zou moeten worden. Het elftal wat uitvindt hoe die jongen wel gebruikt moet worden heeft een miljoenentransfer in handen.
[..]
Tipje van de sluier: wij spelen (THANK GOD, PRAISE THE LORD) geen 4-4-2, maar een verkapte 4-3-3.
Wat dan? Ik volg hem nog niet zo heel lang, maar ik heb hem nog nooit foutieve informatie zien verschaffen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die Krabby heeft het zó vaak fout gehad of de meest debiele vragen gesteld, die neem ik echt niet meer serieus.
Mokotjo speelt op het middenveld zondag.twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 13:29:00Nelom, van Haaren en De Vrij ontbreken bij Feyenoord vanwege blessures. Fernandez is geschorst. reageer retweet
twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 13:30:24Mokotjo speelt tegen VVV op middenveld bij Feyenoord. reageer retweet
Misschienquote:
twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 13:33:36Kongolo of Van Huijgenvoort zal starten als linksback tegen VVV. reageer retweet
Van de clubwatchers van VI, is Martijn veruit de beste.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die Krabby heeft het zó vaak fout gehad of de meest debiele vragen gesteld, die neem ik echt niet meer serieus.
Alleen de tweets was al afdoende geweest hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:33 schreef Happel het volgende:
Nelom, De Vrij en Van Haaren zijn geblesseerd.Mokotjo speelt op het middenveld zondag.twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 13:29:00Nelom, van Haaren en De Vrij ontbreken bij Feyenoord vanwege blessures. Fernandez is geschorst. reageer retweet
twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 13:30:24Mokotjo speelt tegen VVV op middenveld bij Feyenoord. reageer retweet
Centraal komt hij veel beter uit de voeten. Als back was hij ronduit zwak.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
En terecht, Indi voldoet gewoon echt niet als LB.
Precies, geen lef, geen drang naar voren, constant balletje terug en hij stond vaak dom opgesteld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Centraal komt hij veel beter uit de voeten. Als back was hij ronduit zwak.
Het is ook niet eerlijk om je oordeel daar op te baseren. Dat is niet z'n positie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
En terecht, Indi voldoet gewoon echt niet als LB.
Als iemand als LB staat mag ik hem toch wel op die positie beoordelen ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk om je oordeel daar op te baseren. Dat is niet z'n positie.
Allang met klem ontkent door Van Geel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik las iets over dat van Geel interesse in Junker ontkent.
Als die Junker naar Feyenoord gaat hé![]()
Leuke speler voor Utrecht, NAC, NEC. Maar voor Feyenoord vind ik hem totaal geen type
ah oké.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Allang met klem ontkent door Van Geel.
Voorheen weleens gekocht (niet op die site) maar dat waren erg slechte, flikkerde helemaal uit elkaar en je hele arm zat onder de brandplekken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:56 schreef Caland het volgende:
Ah, fakkels.com verkoopt weer. Alsof ze m'n bericht gelezen hebben
Lekker dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Voorheen weleens gekocht (niet op die site) maar dat waren erg slechte, flikkerde helemaal uit elkaar en je hele arm zat onder de brandplekken.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef Caland het volgende:
Nelon mist definitief duel tegen VVV. Koeman kiest nu voor Kongolo of Van Huijgevoort. Als Kongolo speelt, staat M. Indi linksback. #vvvfey
Koeman zal dus wel voor Van Huijgevoort kiezen, hoop ik.
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 14:15:59Geen Nelom zondag, te veel last van blessure. Dus kiest Koeman tegen VVV voor Van Huijgevoort en houdt daarmee het centrum intact #vvvfey reageer retweet
Ik heb echt een hekel aan die krengen. Al 2 jassen weg kunnen gooien doordat er zo'n klapmongool naast me zo'n ding aan stak in De Kuip. Vorig seizoen nog ééntje onder zo'n groot doek over Z4 heen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:56 schreef Caland het volgende:
Ah, fakkels.com verkoopt weer. Alsof ze m'n bericht gelezen hebben
Of tegenover Berghuis.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:22 schreef Grifte het volgende:
Mooi voor die jongen, hoop dat hij indruk kan maken, staat waarschijnlijk wel tegenover VVV's beste speler (Wildschut)
Wie was daar blij mee dan ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:40 schreef Lastpost het volgende:
Overigens wel tekenend voor het verschil van Feyenoord in een jaar tijd, het ene moment nog blij met de werkloze, alles behalve afgetrainde en door JL-clubs afgeteste van Beukering en een jaar later hoeft men de vaste spits van Roda JC niet eens omdat ze voor betere opties willen gaan.
Mooi om te zien, niet meer dan logisch trouwens, maar desondanks toch mooi.
Alsof Van Geel & Koeman in de situatie van vorig jaar Beuk wel hadden gehaald...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De trainer en de technische mensen in het maasgebouw, doel ook niet op de supporters hoor.
Ernstig...quote:
Ja echt he, die Nieuwe Rotterdamse arrogantiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ernstig...
Laten we eerst maar eens kijken of we aankomende zondag winnen, daarna verder kijken naar de week erop.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 14:47:48Van der Wiel speelt niet tegen #Feyenoord volgende week. Teveel last van lies. #engelsvoorleugens #slechtegrap reageer retweet
Wordt al jaren tijdens de laatste wedstrijd voor de Klassieker gezongen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja echt he, die Nieuwe Rotterdamse arrogantie
Dat dan weer niet, maar ik hoop dat de selectie vooral bezig is met de eerstkomende wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is meer heel veel hoop en natuurlijk veel revanchegevoelens.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In de historie VVV-Feyenoord hebben wij 2x gewonnen. Gaat dus nog moeilijk genoeg worden daar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, maar ik hoop dat de selectie vooral bezig is met de eerstkomende wedstrijd.
VVV mag dan wel in de onderste regionen staan, ze blijken thuis maar al te vaak een lastige horde voor de zogenaamde topploegen. Ook dit seizoen: psv en ajax hebben al punten gemorst in Venlo.
Ergens logisch. Alleen beseffen die mensen niet dat ze zich in 020 Joden noemen. En als het #boerengaaneraan dan had niemand zich druk gemaakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:57 schreef Caland het volgende:
Briljant trouwens hoe heel moraalridder Nederland over die trending topic valt
Hopelijk wordt ie ook nog ff wereldwijd trending topic, dan wordt het pas echt lachenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Ergens logisch. Alleen beseffen die mensen niet dat ze zich in 020 Joden noemen. En als het #boerengaaneraan dan had niemand zich druk gemaakt.
Ben ik voor! Maar clubmotto blijft wel geen woorden maar daden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is meer heel veel hoop en natuurlijk veel revanchegevoelens.
Kan me daar ook aan ergeren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eens, sommige slaan nu er weer wat positiviteit is rond de club nogal door in het positivisme.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben ik voor! Maar clubmotto blijft wel geen woorden maar daden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eens, sommige slaan nu er weer wat positiviteit is rond de club nogal door in het positivisme.
Gelukkig hebben we in dit topic geen users die daar last van hebben.Eentje maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eens, sommige slaan nu er weer wat positiviteit is rond de club nogal door in het positivisme.
Gelukkig hebben we in dit topic geen users die daar last van hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En toch blijf ik dromen zolang dat kan.
LANDSKAMPIOEN![]()
![]()
.
quote:De competitiewedstrijd tussen Feyenoord en FC Utrecht wordt definitief gespeeld op zondag 11 maart om 14.30 uur. De KNVB maakte eind december vorig jaar bekend dat het duel in De Kuip verplaatst zou worden naar zaterdagavond 10 maart, maar de lokale driehoek in Rotterdam (burgemeester, politie en officier van justitie) gaat niet akkoord met de aangekondigde verplaatsing. Dientengevolge zal Feyenoord – FC Utrecht definitief op zondag 11 maart om 14.30 uur gespeeld worden.
Feyenoord tekende eerder al bezwaar aan tegen de verplaatsing van de wedstrijd, onder meer omdat Feyenoord-supporters een nadrukkelijke voorkeur hebben voor de zondagmiddag (14.30 uur) als vast speelmoment.
Hoezo voorkeur voor zondagmiddag? Ik hoor dat vaker de laatste tijd, maar kan het me dus niet voorstellen...quote:
Ja die moeten zich daar natuurlijk niet mee bemoeien, maar ik heb het vermoeden dat het CIDI dat wel zal doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Caland het volgende:
#jodengaaneraan is Trending Topic. Iedereen die dit tweet, zou bestraft moeten worden! Wellicht wordt hier al aan gewerkt door @Politie
Tweet van Ajax F-side![]()
![]()
![]()
Enquete onder de supporters. Snap het zelf ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:18 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hoezo voorkeur voor zondagmiddag? Ik hoor dat vaker de laatste tijd, maar kan het me dus niet voorstellen...
Ik vind het al lang duren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja die moeten zich daar natuurlijk niet mee bemoeien, maar ik heb het vermoeden dat het CIDI dat wel zal doen
Mensen die van ver komen en mensen met kinderen, schijnbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:18 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hoezo voorkeur voor zondagmiddag? Ik hoor dat vaker de laatste tijd, maar kan het me dus niet voorstellen...
Is gewoon bagger, al is de tumor onder de voetbaltijden 12:30.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Enquete onder de supporters. Snap het zelf ook niet.
En mensen die met de trein komen. Als de wedstrijd tot half 11 duurt...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen die van ver komen en mensen met kinderen, schijnbaar.
Ik kom zelf uit Almelo, maar ja, ik kan niet voor iedereen spreken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen die van ver komen en mensen met kinderen, schijnbaar.
Had ik net mooi geregeld dat een maat zaterdagavond meeging, en zondagochtend darttournooitje hiero doen, alles weer naar de klote.quote:
Dan ben je wel even onderweg op wedstrijddagen schat ik zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:30 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Almelo, maar ja, ik kan niet voor iedereen spreken.
Overigens geboren in Spijkenisse
Heb geen seizoenskaart helaas, geen beginnen aan voor mijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan ben je wel even onderweg op wedstrijddagen schat ik zo?
Ze mogen zelf zichzelf overal Joden noemen, onder de noemer 'geuzennaam'. Maar als iemand anders hen Joden noemt zijn de spreekwoordelijke rapen weer gaar hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Caland het volgende:
#jodengaaneraan is Trending Topic. Iedereen die dit tweet, zou bestraft moeten worden! Wellicht wordt hier al aan gewerkt door @Politie
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
Heb je wel gelijk in, dat "kankerneuzen" vind ik dan wel weer te ver gaan maar schijnt ook te mogenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze mogen zelf zichzelf overal Joden noemen, onder de noemer 'geuzennaam'. Maar als iemand anders hen Joden noemt zijn de spreekwoordelijke rapen weer gaar hoor.
Hypocriete kankerkneuzen
quote:'Voor kankerjood moet ruimte zijn'
Volgens de Amsterdamse PvdA-wethouder van integratie, Ahmed Aboutaleb, moet er in de straattaal in de hoofdstad 'ruimte zijn' voor jonge Marokkanen die elkaar willen begroeten met ''Hé, kankerjood''. Ajax-supporters noemen zichzelf bij wijze van geuzennaam ook Joden, aldus de wethouder ''en daar heeft niemand bezwaar tegen.'' Zo moet duidelijk worden wat het verschil is tussen antisemitisme en 'gangbare' straattaal van Amsterdamse jongeren.
Aboutaleb, wethouder van Integratie, zei dit in dagblad Trouw bij een toelichting over het project van studenten van Marokkaanse komaf, die op Amsterdamse vmbo-scholen les gaan geven over de Tweede Wereldoorlog. Volgens Aboutaleb kunnen vooral vmbo-leerlingen en moeilijk lerende kinderen zich de gebeurtenissen tijdens de oorlog slecht voorstellen, net als de 'gevoeligheden' die er nu nog zijn. De lessen gaan over jodenvervolging, over de Marokkanen, Turken en Surinamers die destijds in het verzet zaten én over het huidige conflict tussen Israël en de Palestijnen.
Aboutaleb zegt dat Marokkanen soms antisemitisch zijn doordat zij of hun ouders zich zo identificeren met de Palestijnse kwestie.
Vorig jaar op 4 mei waren er diverse incidenten in de hoofdstad: In één stadsdeel voetbalden jeugdige Marokkanen met een rouwkrans, ergens anders verbrandden zij een vlag die halfstok hing. Zo waren er door heel Amsterdam incidenten, waarbij volgens getuigen steeds Marokkanen waren betrokken.
Ook een mooie, zeiken dat het in stand blijft wanneer je er over tweet, maar het zelf ook even hashtaggen.twitter:CIDI_nieuws twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 15:42:10Boos over misselijke #jodengaaneraan trending topic? Waarschuwing: elke keer dat je er zelf over tweet, houd je het in stand reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Caland het volgende:
Ach joh, anders hebben we altijd nog onze Achmed die te hulp schiet
[..]
Waar speelt dit allemaal, kunnen we meerellen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
JAAA, de calimero's van het CIDI zijn er ook weer
Vond het al lang duren.
Twittaaahhhquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar speelt dit allemaal, kunnen we meerellen.
CIDI kan zeiken wat ze wil. Maar we leven in een vrij land waar we zelf mogen bepalen wat we twitteren hoor. CIDI ga toch huilen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:57 schreef Lastpost het volgende:
Ja hoor, daar zijn ze dan ...Ook een mooie, zeiken dat het in stand blijft wanneer je er over tweet, maar het zelf ook even hashtaggen.twitter:CIDI_nieuws twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 15:42:10Boos over misselijke #jodengaaneraan trending topic? Waarschuwing: elke keer dat je er zelf over tweet, houd je het in stand reageer retweet
![]()
twitter:AjaxFanatics twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 15:52:27#JodenGaanEraan kunnen wij heel makkelijk beantwoorden met #BommenOpRotterdam... Maar wij verlagen ons liever niet tot dat niveau. reageer retweet
De tering zeg, ze herhalen het elk jaar weer, zo'n kkstunt. Paar weken geleden nog. Ondertussen mooi weer spelenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AjaxFanatics twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 15:52:27#JodenGaanEraan kunnen wij heel makkelijk beantwoorden met #BommenOpRotterdam... Maar wij verlagen ons liever niet tot dat niveau. reageer retweet
Zucht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een faalhaas. Schaam voor mijn medesupporters.twitter:El_Acantilado twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 16:05:16RT @AjaxFanatics: Vanuit 010 is inmiddels gestart met TT #JodenGaanEraan , verklaart het IQ van de havenslaven... reageer retweet
Deze snapt het.twitter:jimm010 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 16:07:36mensen gaan zeggen dit kan niet met tt #jodengaaneraan ze zingen zelf JODEN JODEN JODEN vind je et dan gek? reageer retweet
En dan...twitter:knertje1968 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 16:04:34Tjonge, niveautje hoor.. wees trots #Jodengaaneraan #Jodenhaten Ik zou mij de ogen uit mijn kop schamen reageer retweet
Fré de Groot, je bent een boerenlultwitter:knertje1968 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 16:01:38@110pro_Anti_020 Ja, jammer dat ze heel Rotterdam niet plat hebben gegooid. Zo'n poeha, om één wijkje die nazi's hebben platgegooid. reageer retweet
Onder seizoenskaarhouders. De elite.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Enquete onder de supporters. Snap het zelf ook niet.
Dat staat dan weer haaks op ditquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een faalhaas. Schaam voor mijn medesupporters.twitter:El_Acantilado twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 16:05:16RT @AjaxFanatics: Vanuit 010 is inmiddels gestart met TT #JodenGaanEraan , verklaart het IQ van de havenslaven... reageer retweet
Laat gewoon gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CIDI kan zeiken wat ze wil. Maar we leven in een vrij land waar we zelf mogen bepalen wat we twitteren hoor. CIDI ga toch huilen.
Las ''t ook al.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:10 schreef Caland het volgende:
Vind deze wel grappig eigenlijk.
Klagen over een laag niveau...En dan...twitter:knertje1968 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 16:04:34Tjonge, niveautje hoor.. wees trots #Jodengaaneraan #Jodenhaten Ik zou mij de ogen uit mijn kop schamen reageer retweet
Fré de Groot, je bent een boerenlultwitter:knertje1968 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 16:01:38@110pro_Anti_020 Ja, jammer dat ze heel Rotterdam niet plat hebben gegooid. Zo'n poeha, om één wijkje die nazi's hebben platgegooid. reageer retweet
Dictatoriale enquettehouders.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Onder seizoenskaarhouders. De elite.
Die jongen weet totaal niet waar die over praat, die leest twitter nu even door en ziet weer een nieuwe kans om even zijn postcount flink op te krikken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat staat dan weer haaks op dit
[..]
Laat gewoon gaan
Hartstikke mooi voor jimm010, doe hem de groeten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze snapt het.twitter:jimm010 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 16:07:36mensen gaan zeggen dit kan niet met tt #jodengaaneraan ze zingen zelf JODEN JODEN JODEN vind je et dan gek? reageer retweet
whahahahah ik ken die kerel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Harstikke mooi voor jimm010, doe hem de groeten.
Ik weet het heus wel hoor. Heb ook wel beetje kennis over de wereldoorlog en de omstredenheden daar om. Doe nou niet alsof ik een domme kneus ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die jongen weet totaal niet waar die over praat, die leest twitter nu even door en ziet weer een nieuwe kans om even zijn postcount flink op te krikken.
We doen niet alsof, het is zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het heus wel hoor. Heb ook wel beetje kennis over de wereldoorlog en de omstredenheden daar om. Doe nou niet alsof ik een domme kneus ben.
Knap dat je kennis van iemand kan beoordelen als je alleen op internet met hem communiceertquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
We doen niet alsof, het is zo.
Schaam je je nu voor Jordiii als medesupporter?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het heus wel hoor. Heb ook wel beetje kennis over de wereldoorlog en de omstredenheden daar om. Doe nou niet alsof ik een domme kneus ben.
Dat kan prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat je kennis van iemand kan beoordelen als je alleen op internet met hem communiceert
Nee. Wij zingen ook zelf liederen en bombarderen onszelf als joden en moet je dan niet zelf gaan janken dat andere supporters van een club het ook gaan verwerken,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaam je je nu voor Jordiii als medesupporter?
Ik kan er wel om lachen. En dan vooral om de mensen die het veel te serieus nemen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:26 schreef Lastpost het volgende:
Het mooiste vind ik nog die groep mensen die denkt dat het om het volk gaat en de link met de oorlog leggen en geen flauw idee hebben dat het de geuzennaam is van de club die bedoeld wordt.
Alsof er ook maar iemand zich druk had gemaakt wanneer er #ajaxgaateraan had gestaan, evenmin maakt 'niemand' zich druk om het feit dat de Ajax-aanhang zichzelf Joden noemt.
En dan klagen ze over het IQ van degene die het plaatsen, mooi weer.
Ligeon..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef Caland het volgende:
Van der Wiel speelt altijd dramatisch in de Kuip, weet niet of je er zo rouwig om moet zijn
Kun je inderdaad nog beter Blackcard Greg erin hebben staan, zal een leuke middag worden tegen Cabral en Schaken.quote:
Wat voorspel jijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kun je inderdaad nog beter Blackcard Greg erin hebben staan, zal een leuke middag worden tegen Cabral en Schaken.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 16:39:40Voor in de agenda: Feyenoord - Utrecht wordt toch op zondag 11 maart gespeeld (ipv zaterdag 10 maart wat de KNVB wilde). reageer retweet
quote:
Als ik serieus moet gaan kiezen als neutralist. Dan wordt het Feyenoord. Dit Ajax doet me pijn aan de ogen. Weer eens een klassieker sinds 2005 verliezen. Mot maar 'n keerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik hoop het.
Alleen ben ik minder positief deze keer (ben meestal de enige die positief is). 4-1, 3-1.
De Klassieker is een wedstrijd opzich.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik hoop het.
Alleen ben ik minder positief deze keer (ben meestal de enige die positief is). 4-1, 3-1.
Geef de volle kracht zeggen ze altijd. Maar soms is dat niet echt zichtbaar hoor...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:49 schreef Muto het volgende:
[..]
De Klassieker is een wedstrijd opzich.
Klopt. Elke wedstrijd is een wedstrijd op zich, en de bal is rond, twee doelen, 22 spelers, 1 scheids, 2 grens en een 4e man.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:49 schreef Muto het volgende:
[..]
De Klassieker is een wedstrijd opzich.
Maar de 4e man is al belachelijk gemaakt door Gijp.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Elke wedstrijd is een wedstrijd op zich, en de bal is rond, twee doelen, 22 spelers, 1 scheids, 2 grens en een 4e man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |