abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107007271

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Hier vind je de OP.

[quote]0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:15 schreef Caland het volgende:

En natuurlijk de countdown voor ons aller gigagrote geweldige supportersvereniging:

http://www.happycountdown.com/BlueMeerkatsSV/index.cfm
pi_107007362
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die 2-2 kwamen we juist op voorsprong in eerste instantie. Ook de wedstrijd waarin John Dahl Tomasson op aangeven van _O_ _O_ _O_ BRUINS _O_ _O_ _O_ scoorde kwamen we op voorsprong.

Coming to think of it zijn er best veel potten in De Kuip geweest waarbij we op voorsprong kwamen en gelijk eindigden :'). Dit jaar dan maar eens echt dik eroverheen.
Nee, werd eerst 0-1, toen gekraakte voorzet die Tomasson binnenknikte waarna kjh weer 1-2 maakte en we op het einde een pingel kregen die werd gescoord door Tomasson.
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:46:45 #3
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107007376
Het scheelt ook dat we bijna 200 interlands in de technische staf hebben zitten denk ik. En Makaay als spitsentrainer, Koeman die uiteraard wel weet wat een CV moet doen, Van Gastel wel weet hoe een middenveld moet staan, en Van Bronckhorst die weet wat een back en middenvelder moet doen. Ik denk dat Been met de mensen die Koeman om zich heen verzameld heeft ook veel beter gepresteerd zou hebben. Maarja, dat is natuurlijk ook gewoon een kwaliteit van Koeman.
2000 light years from home
pi_107007779
Vorig jaar werden we ook helemaal weggespeeld trouwens, was nog een wonder dat het redelijk lang 0-1 bleef. Was ook echt de meest matige sfeer ooit qua klassieker, eigenlijk de gehele wedstrijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107007924
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:46 schreef Merkie het volgende:
Het scheelt ook dat we bijna 200 interlands in de technische staf hebben zitten denk ik. En Makaay als spitsentrainer, Koeman die uiteraard wel weet wat een CV moet doen, Van Gastel wel weet hoe een middenveld moet staan, en Van Bronckhorst die weet wat een back en middenvelder moet doen. Ik denk dat Been met de mensen die Koeman om zich heen verzameld heeft ook veel beter gepresteerd zou hebben. Maarja, dat is natuurlijk ook gewoon een kwaliteit van Koeman.
Koeman is gewoon een grote speler geweest. Die is niet bang om andere sterke karakters om zich heen te hebben met een mening omdat hij zelf ook veel autoriteit heeft op basis van zijn prestaties. Dat was bij Been natuurlijk veel minder zo en dat bleek ook toen hij opzichtig de uitgestoken hand van v Hanegem weigerde.
pi_107008334
Ik vrees jullie :P

Vind het echt heel spannend. Feyenoord heeft alles wat ajax mist, Teamgeest.

Maar jullie krijgen gewoon op de broek natuurlijk :7
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:06:42 #7
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107008473
Kap nou eens met die TT's :{w
pi_107009036
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
Vorig jaar werden we ook helemaal weggespeeld trouwens, was nog een wonder dat het redelijk lang 0-1 bleef. Was ook echt de meest matige sfeer ooit qua klassieker, eigenlijk de gehele wedstrijd.
Ajax is wel een stuk minder dan vorig jaar. Toen zat Suarez er toch ook nog? Als Ajax zo speelt als vanmiddag dan moet het een keer lukken. Maar die Vertonghen en de Jong die zullen wel weer goed spelen.
pi_107009292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:17 schreef jakees het volgende:

[..]

Ajax is wel een stuk minder dan vorig jaar. Toen zat Suarez er toch ook nog? Als Ajax zo speelt als vanmiddag dan moet het een keer lukken. Maar die Vertonghen en de Jong die zullen wel weer goed spelen.
Zo'n wedstrijd staat toch op zichzelf, valt geen woord over te zeggen. Het enige wat ik hoop is dat iedereen gewoon fit is en dat we eventueel Cissé er in kunnen gooien om met van der Wiel mee te lopen zoals dat in eerdere wedstrijden ook goed ging.
pi_107009589
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:17 schreef jakees het volgende:

[..]

Toen speelde zelfs el-Hamdaoui nog mee... Nou, Vertonghen heeft dit seizoen nog geen goede wedstrijd gespeeld, die gast vindt zichzelf erg goed maar presteert helemaal niks. De verdediging van Ajax had in de Arena ook helemaal niks te vertellen tegen Guyon, Schaken en Cabral he
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:29:59 #11
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_107009676
Jammer alleen dat El Ahmadi niet mee speelt, was toch echt wel het mannetje in de uitwedstrijd ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_107009745
@Deka

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Kap nou eens met die TT's :{w
Neen. Hoogmoed komt voor de val zegt men weleens. Maar zolang het kan, blijf ik dromen.
pi_107009830
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:28 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Toen speelde zelfs el-Hamdaoui nog mee... Nou, Vertonghen heeft dit seizoen nog geen goede wedstrijd gespeeld, die gast vindt zichzelf erg goed maar presteert helemaal niks. De verdediging van Ajax had in de Arena ook helemaal niks te vertellen tegen Guyon, Schaken en Cabral he
Europees speelde vertongen wel goed een paar wedstrijden. Maar vandaag was hij weer zo slecht. Net als Anita, Enoh, Aissati en Sulejmani. Ik hoop dat die nog heel lang bij Ajax blijven. Wat een matigheid. Daarom is het wel positief dat Feyenoord al doorselecteert.

Wat ik trouwens niet zo snap is de overdreven positiviteit richting BMI. Inzet is super hoor maar hij is wel heel matig aan de bal. Ik vind de vrij vele malen beter.
pi_107009868
Wordt de volgende tt 'Wij zijn Feyenoord, Wij zijn de beste'? :')
pi_107009905
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Wordt de volgende tt 'Wij zijn Feyenoord, Wij zijn de beste'? :')
Neen. Hoogmoed komt voor de val zegt men weleens. Maar zolang het kan, blijf ik dromen.
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:34:10 #16
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_107009927
Jaaaaaaaaalaaaalaaalalalalaaaaaaa, Feyenoord Rotterdam
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_107009930
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:32 schreef jakees het volgende:

[..]

Europees speelde vertongen wel goed een paar wedstrijden. Maar vandaag was hij weer zo slecht. Net als Anita, Enoh, Aissati en Sulejmani. Ik hoop dat die nog heel lang bij Ajax blijven. Wat een matigheid. Daarom is het wel positief dat Feyenoord al doorselecteert.

Wat ik trouwens niet zo snap is de overdreven positiviteit richting BMI. Inzet is super hoor maar hij is wel heel matig aan de bal. Ik vind de vrij vele malen beter.
'Laatste wedstrijd die hij speelde was het anders gewoon al een grote verbetering aan de bal. Vergeet niet dat die jongen nog maar 19 is he. Geloof me...dit wordt gewoon onze volgende CV.
pi_107010040
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

'Laatste wedstrijd die hij speelde was het anders gewoon al een grote verbetering aan de bal. Vergeet niet dat die jongen nog maar 19 is he. Geloof me...dit wordt gewoon onze volgende CV.
Dan moet je op de backs en centraal opbouwend wel heel sterk zijn hoor. Ik weet nog dat die tegen PSV erin kwam en als een blinde een bal wegramde tegen een rug van een feyenoorder. Ik hou mijn hart gewoon vast met die kerel. Maar centraal gaat het wel een stuk beter op de back positie was echt een ramp.
pi_107010041
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:32 schreef jakees het volgende:

[..]

De Vrij is ook gewoon beter, maar het is echt een kwestie van tijd voordat BMI beter is dan Vlaar. Het lijkt wel of die Vlaar met het seizoen slechter wordt
  Moderator donderdag 19 januari 2012 @ 22:38:40 #20
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_107010151
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

De Vrij is ook gewoon beter, maar het is echt een kwestie van tijd voordat BMI beter is dan Vlaar. Het lijkt wel of die Vlaar met het seizoen slechter wordt
Vlaar was tegen Psv en Twente erg goed.
pi_107010157
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

de laatste wedstrijden doet hij het wel aardig vind ik. Maar idd doorselecteren. Hij wordt niet beter en helpt fey niet verder.
pi_107010295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:38 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Vlaar was tegen Psv en Twente erg goed.
Heb je gelijk in. Maar hij moet de leider zijn achterin, hij wordt zelfs geselecteerd voor Oranje en is de meest ervaren speler van ons, van hem mogen we gewoon een constant goed seizoen verwachten. Dat 'ie twee goede potjes speelde doet daar niks aan af
pi_107010299
Eind van het seizoen zou wel hét moment zijn om Vlaar te verkopen
pi_107010342
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef Grifte het volgende:
Eind van het seizoen zou wel hét moment zijn om Vlaar te verkopen
Misschien willen die gasten die Biseswar hebben gekocht hem ook wel kopen
pi_107010354
Ik denk dat er een aantal Vlaar flink onderschatten.
pi_107010378
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
Hoezo
pi_107010441
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind de Vrij/BMI (bijna) even goed, en met veel meer potentie, vergeet daarbij nog is de andere 4-5 centrale verdedigers die eraan komen.
pi_107010511
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:43 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hoezo
Omdat hij een echte leider is, coacht veel, spelers als De Vrij, Nelom, Leerdam, Clasie, El Ahmadi, Bakkal, Schaken enz. doen dat heel erg weinig of helemaal niet.

Tevens is hij meestal gewoon degelijk, heeft een prima lange trap, durft op de juiste momenten door te schuiven en dat heb ik bij die opvolgers nog niet echt gezien.
pi_107010840
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Omdat hij een echte leider is, coacht veel, spelers als De Vrij, Nelom, Leerdam, Clasie, El Ahmadi, Bakkal, Schaken enz. doen dat heel erg weinig of helemaal niet.

Tevens is hij meestal gewoon degelijk, heeft een prima lange trap, durft op de juiste momenten door te schuiven en dat heb ik bij die opvolgers nog niet echt gezien.
Zit wel wat in maar ik vind het net geen top qua stabiliteit. Als hij wekelijks zo speelt als tegen PSV en Twente ok. Wat ook wel meespeelt zijn zijn prive problemen bij het begin van het seizoen.

Ik vind trouwens de lange bal van de Vrij erg zwak. Bijna altijd balverlies. Daar moet toch iets aan gedaan worden door Koeman.
pi_107010872
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Misschien willen die gasten die Biseswar hebben gekocht hem ook wel kopen
Nou dit is dus het laatste wat ik hem gun, die gozer speelt hier nu al meer dan 5 jaar en dan wil jij dat hij lekker in de vergetelheid gaat bij een turkse kut club. Nee hoor ik hoop dat hij een mooi club in mischien wel de premier league vind.
* Verwijderd *
pi_107010928
Dat klote fakkels.com besluit tijdens de klassieker op vakantie te gaan, paupers. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107010938
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Bij De Vrij komt dat coachen wel veel meer hoor, en Bakkal coacht de mensen om zich heen ook veel, Schaken is op de training en buiten het veld wel veel bezig hoor met de jonge gasten.

Vlaar kan wel een prima lange trap hebben, maar dat laat 'ie wel veelste weinig zien vind ik. Verder is 'ie koppend veel minder sterk als 2/3 jaar geleden, toen hij echt heerste in de lucht. Ook vind ik hem vaak slap en onzeker de duels in gaan.

Echt grote fouten zie je hem inderdaad niet vaak maken, maar hij moet juist diegene zijn waar het team in verdedigende zin ten alle tijde op kan vertrouwen, en dat kan nu gewoon niet. Ik hoop dat dit maar een 'dip' van hem is, want ik vond hem altijd echt een goede verdediger.
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:55:51 #33
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_107011005
Ajax gaat hard verliezen, Feyenoord is veel beter, ik felictieer jullie alvast
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:56:20 #34
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_107011023
020 is gewoon Ajax maar goed.

Ik denk dat we vooral a.s. zondag scherp moeten zijn. VVV met een nieuwe trainer, kan wel eens gaan spoken. Zie ons eerder van VVV verliezen dan van Ajax..
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_107011047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
Dat klote fakkels.com besluit tijdens de klassieker op vakantie te gaan, paupers. :')
:') zouden goude tijden voor hun zijn.

Al zijn er toch nog wel genoeg andere punten in Rotterdam waar je ze kan krijgen? Of verschilt dat veel qua prijs etc?
pi_107011055
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:55 schreef Smoofie het volgende:
Ajax gaat hard verliezen, Feyenoord is veel beter, ik felictieer jullie alvast
Precies, dat denk ik ook.

Ik wil jullie ook al feliciteren, maar het is denk ik te vroeg :@

Ben wel bang dat we hard worden afgemaakt.
★★★
pi_107011080
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Bij De Vrij komt dat coachen wel veel meer hoor, en Bakkal coacht de mensen om zich heen ook veel, Schaken is op de training en buiten het veld wel veel bezig hoor met de jonge gasten.

Vlaar kan wel een prima lange trap hebben, maar dat laat 'ie wel veelste weinig zien vind ik. Verder is 'ie koppend veel minder sterk als 2/3 jaar geleden, toen hij echt heerste in de lucht. Ook vind ik hem vaak slap en onzeker de duels in gaan.

Echt grote fouten zie je hem inderdaad niet vaak maken, maar hij moet juist diegene zijn waar het team in verdedigende zin ten alle tijde op kan vertrouwen, en dat kan nu gewoon niet. Ik hoop dat dit maar een 'dip' van hem is, want ik vond hem altijd echt een goede verdediger.
Van de ene kant is het juist weer goed dat je die lange trap niet te veel ziet, nu is het voetbal veel beter verzorgd. Maar onderschat het neerzetten van de verdediging niet, dat kunnen jongens als De Vrij, Indi enz. nog duidelijk niet. Natuurlijk Vlaar maakt ook zeker fouten (anders speelde hij niet bij Feyenoord :') ) maar ik vind het zeker in dit team een erg belangrijke kracht vooral vocaal.

Ik vrees dat als je die nu zou verliezen je echt een gebrek aan leiderschap hebt.
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:57:48 #38
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_107011096
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Gaan we dan beiden een Feyenoord Ui nemen?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_107011172
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Is dit een grap ofzo :')
pi_107011173
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Gaan we dan beiden een Feyenoord Ui nemen?
Nee, de kans is te groot dat Feyenoord ons afmaakt :@ Dat is al pijnlijk genoeg. Als ik dan ook nog eens een Feyenoord ava moet nemen. :N
★★★
pi_107011215
quote:
5s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Is dit een grap ofzo :')
Haha, was het maar zo.

Ik meen het. Ajax wordt alsmaar slechter, en Feyenoord beter. Dus hopen dat we de tegendoelpunten beperkt kunnen houden. (denk dat veel ajacieden er zo over denken)
★★★
pi_107011217
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:56 schreef Grifte het volgende:

[..]

:') zouden goude tijden voor hun zijn.

Al zijn er toch nog wel genoeg andere punten in Rotterdam waar je ze kan krijgen? Of verschilt dat veel qua prijs etc?
Ja, botenzaken en dergelijke. Maar dat fakkels.com was nou juist zo relaxed. Gewoon met de post thuisgestuurd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107011226
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Van de ene kant is het juist weer goed dat je die lange trap niet te veel ziet, nu is het voetbal veel beter verzorgd. Maar onderschat het neerzetten van de verdediging niet, dat kunnen jongens als De Vrij, Indi enz. nog duidelijk niet. Natuurlijk Vlaar maakt ook zeker fouten (anders speelde hij niet bij Feyenoord :') ) maar ik vind het zeker in dit team een erg belangrijke kracht vooral vocaal.

Ik vrees dat als je die nu zou verliezen je echt een gebrek aan leiderschap hebt.
Ja, heb je wel gelijk in denk ik, want we hebben ook geen keeper die z'n smoel opentrekt en de verdediging neerzet. Het zou best wel eens kunnen dat we Vlaar pas waarderen als hij juist niet speelt, nouja, ik althans.
  Moderator donderdag 19 januari 2012 @ 23:02:45 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107011363
Vlaar verdient wel iétsje meer credits.
Betrouwbaar, degelijk. Sterke verdediger met extra's (koppen, schieten)
Heeft een dip gehad maar is op de weg terug,
Heeft bijgetekend toen Feyenoord in de misère zat.
Heeft daarna in gang gezet dat een trainer vertrok waar iedereen vanaf wilde.
Een aan de club loyale modelprof met een winnaarsmentaliteit, die de boel scherp houdt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107011384
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Haha, was het maar zo.

Ik meen het. Ajax wordt alsmaar slechter, en Feyenoord beter. Dus hopen dat we de tegendoelpunten beperkt kunnen houden. (denk dat veel ajacieden er zo over denken)
ajax heeft eigenlijk een betere selectie dan Feyenoord, en ik heb al zo vaak meegemaakt dat jullie in waardeloze vorm waren en dan tegen ons ineens de ommekeer hadden :r
Ik heb wel het gevoel dat we gaan winnen maar zo zeker als jullie ervan lijken te zijn ben ik echt niet, wacht eerst maar eens de competitiewedstrijden dit weekend af
pi_107011404
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Haha, was het maar zo.

Mwah nie overdrijven, die wedstrijd staat echt op zichzelf, al heb ik (en denk ik de meeste mensen hier) er wel vertrouwen in.
pi_107011568
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef Grifte het volgende:

[..]

Mwah nie overdrijven, die wedstrijd staat echt op zichzelf, al heb ik (en denk ik de meeste mensen hier) er wel vertrouwen in.
Vertrouwen ja, maar we weten allemaal net zo goed dat een kwakkelend Ajax in een wedstrijd tegen Feyenoord niet eenzelfde ploeg is als in andere wedstrijden. Met onze belangrijkste motor op het middenveld die er niet is denk ik dat het 'overklassen' er alleen niet echt inzit.
pi_107011635
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

ajax heeft eigenlijk een betere selectie dan Feyenoord, en ik heb al zo vaak meegemaakt dat jullie in waardeloze vorm waren en dan tegen ons ineens de ommekeer hadden :r
Ik heb wel het gevoel dat we gaan winnen maar zo zeker als jullie ervan lijken te zijn ben ik echt niet, wacht eerst maar eens de competitiewedstrijden dit weekend af
Weinig vertrouwen, kwakkelende verdediging (al 20 wedstrijden), slechte winterstop, blessures..

Dit zou gewoon een makkie moeten worden voor Feyenoord. Want zij zullen het niveau wel weer halen die ze tegen Ajax uit, Az en PSV hadden.

Maarja, laten we het positief houden, eindelijk weer eens een leuke klassieker.
★★★
pi_107011677
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Weinig vertrouwen, kwakkelende verdediging (al 20 wedstrijden), slechte winterstop, blessures..

Dit zou gewoon een makkie moeten worden voor Feyenoord. Want zij zullen het niveau wel weer halen die ze tegen Ajax uit, Az en PSV hadden.

Maarja, laten we het positief houden, eindelijk weer eens een leuke klassieker.
Een makkie zal het nooit worden.
pi_107011694
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:09 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Een makkie zal het nooit worden.
We zullen het zien. Denk het wel :{
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: