abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107011742
Zijn we sinds jaren weer eens een klein beetje favoriet voor een klassieker gaan de Ajacieden zich al neerleggen bij een nederlaag. :{

De vorige klassieker zou Ajax nog de dubbele cijfers gaan halen volgens sommige.
pi_107012795
ja, het voelt als een rare troll, maar als de angst voor de wedstrijd gemeend is voel ik me daar in ieder geval erg aangenaam onder *O*

Ik heb ook wel vertrouwen dat we eindelijk eens gaan winnen de 29e, maar je weet maar nooit...

Ik zie ook nog gebeuren dat een AZ - Ajax 0-4 en VVV - Feyenoord 3-0 wordt, is wel vaker zo geweest in de aanloop naar de klassieker, en dan staan de hoofdjes op het veld er weer heel anders voor... :|W
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_107012995
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef ace_eleven het volgende:
ja, het voelt als een rare troll, maar als de angst voor de wedstrijd gemeend is voel ik me daar in ieder geval erg aangenaam onder *O*

Ik heb ook wel vertrouwen dat we eindelijk eens gaan winnen de 29e, maar je weet maar nooit...

Ik zie ook nog gebeuren dat een AZ - Ajax 0-4 en VVV - Feyenoord 3-0 wordt, is wel vaker zo geweest in de aanloop naar de klassieker, en dan staan de hoofdjes op het veld er weer heel anders voor... :|W
Het is idd raar om twee arrogante Ajacieden zo te horen praten. Wel even wennen. :P
★★★
pi_107014048
Ohjee Guidetti en De Wolf bij FC Rijnmond morgen, dat moet wel geniaal worden. :D
pi_107014148
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee Guidetti en De Wolf bij FC Rijnmond morgen, dat moet wel geniaal worden. :D
haha, dat wordt classic
pi_107014212
quote:
Dokteeeeerrrr....hij doet 't weer!
pi_107014317
Ik zet in op 288x You know.
pi_107014382
quote:
Oh nice :D
  vrijdag 20 januari 2012 @ 00:09:31 #59
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_107014511
De Wolf plankte vooral tegenstanders door ze neer te trappen :P
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 00:12:45 #61
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107014639
Wij gaan winnen .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_107014747
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn we sinds jaren weer eens een klein beetje favoriet voor een klassieker gaan de Ajacieden zich al neerleggen bij een nederlaag. :{

De vorige klassieker zou Ajax nog de dubbele cijfers gaan halen volgens sommige.
Wat :')
no surrender

Maar dit is wel voor het eerst sinds jaren dat ik mij zorgen maak.
Nu nog het uitpubliek erbij en de klassieker is terug
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_107014788
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij gaan winnen .
Eerste Feyenoorder die het snapt :{
★★★
pi_107014985
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Eerste Feyenoorder die het snapt :{
Hoi :W
  vrijdag 20 januari 2012 @ 00:23:11 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107015045
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Wat :')
no surrender

Maar dit is wel voor het eerst sinds jaren dat ik mij zorgen maak.
Nu nog het uitpubliek erbij en de klassieker is terug
Ken je lang wachten :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107015077
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Ken je lang wachten :')
5jaar is bijna voorbij toch ;(
  vrijdag 20 januari 2012 @ 00:24:48 #67
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_107015091
Het is nu al veel te vroeg om over Ajax te praten. Ten eerste missen wij De Vrij en El Ahmadi, ten tweede hebben wij nog VVV-uit. Het is zomaar mogelijk dat VVV een trootsteloze 0-0 wordt en dat Ajax uit tegen AZ revanche haalt, dan is alles toch alweer heel anders.

De klassieker is een wedstrijd op zich... Zo vaak als favoriet de klassieker in gegaan en dan afgedroogd. Het is gewoon 33% kans op verlies, 33% op gelijkspel en 33% kans op winst. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 20 januari 2012 @ 00:24:55 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107015100
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ze verzinnen wel weer wat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107015123
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Vast wel ja :')
  vrijdag 20 januari 2012 @ 00:25:54 #70
53267 TC03
pi_107015131
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Die stamt uit 2009 hè. Nog twee jaar te gaan.
pi_107015135
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Gaat idd gewoon niet meer gebeuren de komende jaren. Je kunt er ook donder op zeggen dat het de eerste keer weer gedonder is na al die tijd droog te hebben gestaan.
pi_107015158
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die stamt uit 2009 hè. Nog twee jaar te gaan.
Zijn wel al over de helft nu :')
  vrijdag 20 januari 2012 @ 00:27:57 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107015205
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gaat idd gewoon niet meer gebeuren de komende jaren. Je kunt er ook donder op zeggen dat het de eerste keer weer gedonder is na al die tijd droog te hebben gestaan.
En zo niet, verzinnen ze toch wel weer wat. net als die burgemeester van Amsterdam bij die huldiging vorig seizoen. Als er niks gebeurt mogen er misschien wel weer supporters naar de klassieker.

Er zijn 100.000+ mensen op één plek. Dan gebeurt er altijd wel wat :') Slim gespeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107015208
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:24 schreef TC03 het volgende:
Het is nu al veel te vroeg om over Ajax te praten. Ten eerste missen wij De Vrij en El Ahmadi, ten tweede hebben wij nog VVV-uit. Het is zomaar mogelijk dat VVV een trootsteloze 0-0 wordt en dat Ajax uit tegen AZ revanche haalt, dan is alles toch alweer heel anders.

De klassieker is een wedstrijd op zich... Zo vaak als favoriet de klassieker in gegaan en dan afgedroogd. Het is gewoon 33% kans op verlies, 33% op gelijkspel en 33% kans op winst. :)
Volgens mij is het helemaal nog niet duidelijk of De Vrij wel/niet fit is dan.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 00:28:33 #75
53267 TC03
pi_107015220
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:28 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Volgens mij is het helemaal nog niet duidelijk of De Vrij wel/niet fit is dan.
Ik doelde ook meer op VVV-uit eigenlijk, ook al zei ik dat niet.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 00:32:50 #76
53267 TC03
pi_107015384
Feit is wel dat het lang geleden is dat de enige echte klassieker (dus thuis) zo leefde. :P
pi_107016011
Sowieso leeft de club meer en meer op momenteel, op alle fronten: verwachtingen, financieel, aankopen, jeugd, uitstraling, angst van tegenstanders, en het beeld dat we er nog lang niet zijn, en nog zoveel rek hebben :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_107016303
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:52 schreef ace_eleven het volgende:
Sowieso leeft de club meer en meer op momenteel, op alle fronten: verwachtingen, financieel, aankopen, jeugd, uitstraling, angst van tegenstanders, en het beeld dat we er nog lang niet zijn, en nog zoveel rek hebben :)
Het is alleen te hopen dat er eindelijk op financieel gebied grote stappen gemaakt kunnen worden. Vrees alleen dat een toptransfer nog wel eens 2 jaartjes op zich kan laten wachten (Clasie).
pi_107016419
Vlaar en El Ahmadi zouden van de zomer ook nog wel een paar miljoen kunnen opbrengen hoor, moet Vlaar wel weer een beetje vormherstel krijgen, maar t zegt internationaal wel wat als je tegen het niveau nl-elftal aanzit, zelfs nu hij niet zo in vorm is, hij blijft een behoorlijke verdediger
pi_107016441
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het is alleen te hopen dat er eindelijk op financieel gebied grote stappen gemaakt kunnen worden. Vrees alleen dat een toptransfer nog wel eens 2 jaartjes op zich kan laten wachten (Clasie).
Clasie is wel een jongen die veel kan gaan opleveren als hij zich zo blijft ontwikkelen.
Net als De Vrij en Indi en Leerdam. Ze zijn nog zo jong allemaal.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107016447
En een Cissé moet er aan het einde even 4 in 3 wedstrijden in knallen. :+ Kunnen we die ook lozen.
pi_107016465
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:09 schreef Typisch het volgende:
En een Cissé moet er aan het einde even 4 in 3 wedstrijden in knallen. :+ Kunnen we die ook lozen.
Idd...Cissé is wel typisch zo'n speler die als impuls-aankoop wordt gekocht. Je kan er in principe ook niet veel fout aan doen, behalve dat hij altijd geblesseerd is. :')
pi_107016495
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:08 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Clasie is wel een jongen die veel kan gaan opleveren als hij zich zo blijft ontwikkelen.
Net als De Vrij en Indi en Leerdam. Ze zijn nog zo jong allemaal.
Ja een hele generatie waar wel een aantal toptransfers bij moeten zitten, ook kijkend naar de huidige aangesloten jeugd, maar zoals kapiteintje al zei, duurt dat nog wel een paar jaar...
  vrijdag 20 januari 2012 @ 01:24:13 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107016782
Hoop alleen dat de groep aanstormende talenten, en dan voornamelijk Tony en Achahbar op een punt wel hun contract gaan verlengen. Voor hun is het wel aantrekkelijk om dit contract uit te dienen en vervolgens op 19/20 jaar weggaan. Zij staan toch al op elk lijstje en zullen echt wel intensief gevolgd worden door de topclubs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107016975
Dat laat Martin niet gebeuren, geloof ik niet :)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107017068
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef Caland het volgende:
Hoop alleen dat de groep aanstormende talenten, en dan voornamelijk Tony en Achahbar op een punt wel hun contract gaan verlengen. Voor hun is het wel aantrekkelijk om dit contract uit te dienen en vervolgens op 19/20 jaar weggaan. Zij staan toch al op elk lijstje en zullen echt wel intensief gevolgd worden door de topclubs.
Ze kunnen ook blijven. Ik kan me geen club bedenken waar je op relatief hoog niveau zo snel de kans krijgt als bij Feyenoord tegenwoordig. En die buitenlandse clubs worden volgens mij steeds minder interessant naarmate die jongens ouder dan 18 worden. Dan kun je al niet meer in de jeugdopleiding terecht en moet je het direct laten zien.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 01:37:48 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107017089
Laten we het hopen, veel zal afhangen welke ontwikkeling Feyenoord gaat doormaken. Haken we definitief aan bij de top 5 dan zullen dat soort spelers ook eerder verlengen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107017203
Zeker als we Europees weer mee gaan doen blijft het toch interessant voor ze, en Martin van Geel doet het inderdaad heel goed met tijdig verlengen.
Als ze door kunnen breken en in een kwalitatief goed elftal staan bij ons zie ik ze ook wel gewoon tussentijds verlengen en wachten tot ze genoeg gegroeid zijn om ineens de stap naar een internationale basisplaats te maken, er zullen vast wel een paar talenten te vroeg weggekaapt worden, maar er zullen er ook heus wel een aantal blijven
pi_107017233
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:37 schreef Caland het volgende:
Laten we het hopen, veel zal afhangen welke ontwikkeling Feyenoord gaat doormaken. Haken we definitief aan bij de top 5 dan zullen dat soort spelers ook eerder verlengen.
En dan nog verwacht ik meer dreiging vanuit binnenland dan buitenland met kapers. Als zo'n Twente weer een toptalent bij ons wegjat dan hebben ze A een leuke speler en B zorgen ze er voor dat wij moeilijker kunnen aanhaken bij de top.
Groetjes, Ezio.
pi_107017374
Volgens mij was een van de doelstellingen van van Geel wel dat we dat soort transfers niet meer moesten laten gebeuren, en dat spelers dat ook niet meer moeten willen, en aangezien de situatie iets minder dreigend is, financieel, verwacht ik dat ook niet zo snel

Als je weer mee wilt gaan doen om t kampioenschap kun je dat soort dingen natuurlijk niet laten gebeuren
pi_107017407
Van Geel vindt dat hij gefaald heeft als spelers over 3 jaar nog steeds naar een club als Twente willen.
pi_107017453
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:52 schreef ace_eleven het volgende:
Volgens mij was een van de doelstellingen van van Geel wel dat we dat soort transfers niet meer moesten laten gebeuren, en dat spelers dat ook niet meer moeten willen, en aangezien de situatie iets minder dreigend is, financieel, verwacht ik dat ook niet zo snel

Als je weer mee wilt gaan doen om t kampioenschap kun je dat soort dingen natuurlijk niet laten gebeuren
Nopes dat is ook goed van Martin, maar die weg is in principe nog lang. Volgend jaar moeten we het wederom doen met nauwelijks budget en transfergeld.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:14:07 #94
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107019760
quote:
Van Geel goud waard

De komst van technisch directeur Martin van Geel in mei 2011 is het beste dat de Stadionclub in jaren is overkomen. Ga maar na.

Hoewel de Feyenoord-begroting voor aanvang van dit seizoen werd teruggeschroefd van 38 naar 34 miljoen euro, het budget voor spelerssalarissen werd verlaagd van twaalf naar tien miljoen euro en er welgeteld nul euro te besteden viel op de transfermarkt, slaagde Van Geel erin om een selectie te formeren die in de eerste seizoenshelft liefst veertien meer punten behaalde dan het Feyenoord van vorig seizoen.

Lef kon hem daarbij niet worden ontzegd. Van Geel zette zijn pokerface op en verkocht na het verlengen van de contracten van Stefan de Vrij en Ron Vlaar met Georginio Wijnaldum (vijf miljoen euro) en Leroy Fer (5,5 miljoen euro) twee van zijn beste spelers voor de absolute hoofdprijs.
Mede daardoor daalde de schuldenlast van Feyenoord spectaculair en staat de Stadionclub vanaf april hoogstwaarschijnlijk niet langer onder curatele van de KNVB.

Castaignos
Sportief leek Feyenoord door de lucratieve verkoop van Wijnaldum en Fer een pas op de plaats te moeten maken. Dat kón bijna niet anders. Doordat clubtopscorer Luc Castaignos al eerder was vertrokken, waren in één zomer immers de drie grootste Feyenoord-talenten De Kuip uit gewandeld.

En ter opvulling van de kraters in de selectie mocht Van Geel van de nationale voetbalbond alleen spelers huren of transfervrij overnemen.

Dat bleek voor de Brabander echter geen enkel probleem. Met John Guidetti loodste hij op de dag dat Fer werd verkocht de grootste spelersaanwinst van Feyenoord in jaren De Kuip binnen.De Zweedse spits groeide de laatste maanden uit tot een fenomeen dat in de eerste seizoenshelft elf doelpunten maakte, meer dan Castaignos en Wijnaldum in de eerste helft van vorig seizoen tezamen.

Clasie
Eerder had Van Geel al Jordy Clasie teruggehaald van Excelsior. De 'td' deed dat in de wetenschap dat de kleine middenvelder niet slechter kon zijn dan Marcel Meeuwis, wiens enorme Borussia Mönchengladbach-salaris in de tweede helft van vorig seizoen deels door Feyenoord moest worden opgehoest. Vanaf wedstrijd één verrast Clasie dit seizoen alles en iedereen.
Nog constanter dan hem presteert Karim El Ahmadi, de middenvelder van wie Feyenoord vorig seizoen met een verhuur aan een woestijnclub al bijna afscheid had genomen. Van Geel ontving hem met open armen en sprak het volste vertrouwen in hem uit.

Nu vormt de Marokkaanse international op het Feyenoord-middenveld al een half seizoen lang een supertrio met Clasie én de door Van Geel van PSV gehuurde Otman Bakkal.

Koeman
De vele nieuwe basisspelers ontwikkelen zich stormachtig onder de vleugels van trainer Ronald Koeman, die óók al door Van Geel werd vastgelegd.
De directeur beloonde de veeleisende coach voor zijn getoonde vakmanschap begin deze week met een nieuw jaarcontract. Daarmee creëerde Van Geel vroegtijdig duidelijkheid voor Koeman én diens spelers.

Daarnaast liet de 'td' zich recent gelden door met Ruud Vormer en John Goossens twee transfervrije eredivisievoetballers in de bloei van hun leven aan te trekken voor volgend seizoen.

Slim gedaan.
Vormer kon bij Vitesse veel meer geld gaan verdienen dan bij Feyenoord, Goossens schoof een lucratieve aanbieding van Swansea City terzijde. Beide spelers vielen echter voor het positieve verhaal van Van Geel, die hen voorspiegelde dat hij van Feyenoord de komende jaren weer een topclub wil maken die uiterlijk in 2016 weer om de landstitel moet strijden.

Winst
Of Vormer en Goossens gaan slagen in Rotterdam-Zuid, moet nog blijken. Maar gezien hun transfervrije komst, hun relatief jonge leeftijd en hun contract van vier jaar kan Feyenoord op termijn vrijwel zeker flink geld aan ze verdienen.

Van Geel realiseert zich als geen ander dat het enige overgebleven kapitaal van Feyenoord zich op het veld bevindt. Nog voor de winterstop verlengde hij daarom het contract van de onder Koeman doorgebroken Ruben Schaken, brak hij de verbintenis met toekomstig international Clasie open en laat hij Kamohelo Mokotjo binnenkort zo goed als zeker weten de optie in diens aflopende contract voor twee extra jaren te zullen lichten.
Ook opende Van Geel alvast de gesprekken met Bruno Martins Indi, Jerson Cabral en Kelvin Leerdam over een langer verblijf, al liggen zij nog vast tot medio 2013.

Lege portemonnee
Regeren is vooruitzien, dat hoef je Van Geel niet te vertellen. Binnen negen maanden heeft de 'td' die bij Feyenoord minder salaris opstrijkt dan hij bij Roda JC deed, zichzelf al lang en breed terugverdiend. En dat met een lege portemonnee.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:16:47 #95
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_107019812
Laten we hopen dat dezelfde critici Van Geel niet affakkelen als het nu goed fout gaat.
pi_107019892
Iedereen is zo verrast over Clasie. Terwijl hij ook bij Excelsior al zeer behoorlijk speelde en het toch wel te verwachten was dat hij de plek van Fer zou kunnen overnemen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107019938
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:20 schreef Muto het volgende:
Iedereen is zo verrast over Clasie. Terwijl hij ook bij Excelsior al zeer behoorlijk speelde en het toch wel te verwachten was dat hij de plek van Fer zou kunnen overnemen.
Vergis je niet hoe groot die stap is. Slory scoorde 15 keer voor Excelsior en Bruins was sterspeler.

Slory is nu gepensioneerd in Australië ergens en Bruins heeft nog steeds geen club. :').

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2012 09:23:33 ]
pi_107020064
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vergis je niet hoe groot die stap is. Slory scoorde 15 keer voor Excelsior en Bruins was sterspeler.

Slory is nu gepensioneerd in Australië ergens en Bruins heeft nog steeds geen club. :').
Maar Clasie heeft niet alleen talent, maar er zit ook een goed koppie op. Bovendien kon je al jaren zien aankomen dat Clasie een topper zou worden.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107020209
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:29 schreef Muto het volgende:

[..]

Maar Clasie heeft niet alleen talent, maar er zit ook een goed koppie op. Bovendien kon je al jaren zien aankomen dat Clasie een topper zou worden.
Dat Clasie een topper zou worden had ik eerlijk gezegd niet gedacht.
Ik dacht trouwens dat Bruins naar Excelsior ging?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107020369
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:36 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat Clasie een topper zou worden had ik eerlijk gezegd niet gedacht.
Ik dacht trouwens dat Bruins naar Excelsior ging?
In veel jeugdelftallen al de beste. Was aanvoerder bij Feyenoord en ook aanvoerder in Oranje -19. Ik las pas geleden een verslag van een wedstrijd onder 19 tegen Frankrijk en als je die opstelling bekijkt, dan zie je toch dat de beste spelers in dat elftal bij Feyenoord vandaan kwamen.

Nederland: Jeroen Zoet; Tim Eekman, Bart Schenkeveld, Imad Najah, Lorenzo Burnet; Jordy Clasie, Steven Berghuis (72. Ali Messaoud), Roly Bonevacia (81. Ricardo van Rhijn); Rajiv van La Parra, Geoffrey Castillion (81. Charlton Vicento), Jerson Cabral (72. Florian Jozefzoon).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')