Het is idd raar om twee arrogante Ajacieden zo te horen praten. Wel even wennen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef ace_eleven het volgende:
ja, het voelt als een rare troll, maar als de angst voor de wedstrijd gemeend is voel ik me daar in ieder geval erg aangenaam onder![]()
Ik heb ook wel vertrouwen dat we eindelijk eens gaan winnen de 29e, maar je weet maar nooit...
Ik zie ook nog gebeuren dat een AZ - Ajax 0-4 en VVV - Feyenoord 3-0 wordt, is wel vaker zo geweest in de aanloop naar de klassieker, en dan staan de hoofdjes op het veld er weer heel anders voor...
haha, dat wordt classicquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee Guidetti en De Wolf bij FC Rijnmond morgen, dat moet wel geniaal worden.
Dokteeeeerrrr....hij doet 't weer!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Paul-89 het volgende:
Oh nicequote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef Paul-89 het volgende:
Watquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn we sinds jaren weer eens een klein beetje favoriet voor een klassieker gaan de Ajacieden zich al neerleggen bij een nederlaag.
De vorige klassieker zou Ajax nog de dubbele cijfers gaan halen volgens sommige.
Hoiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerste Feyenoorder die het snapt
Ken je lang wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
no surrender
Maar dit is wel voor het eerst sinds jaren dat ik mij zorgen maak.
Nu nog het uitpubliek erbij en de klassieker is terug
5jaar is bijna voorbij tochquote:
Vast wel jaquote:
Gaat idd gewoon niet meer gebeuren de komende jaren. Je kunt er ook donder op zeggen dat het de eerste keer weer gedonder is na al die tijd droog te hebben gestaan.quote:
Zijn wel al over de helft nuquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die stamt uit 2009 hè. Nog twee jaar te gaan.
En zo niet, verzinnen ze toch wel weer wat. net als die burgemeester van Amsterdam bij die huldiging vorig seizoen. Als er niks gebeurt mogen er misschien wel weer supporters naar de klassieker.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat idd gewoon niet meer gebeuren de komende jaren. Je kunt er ook donder op zeggen dat het de eerste keer weer gedonder is na al die tijd droog te hebben gestaan.
Volgens mij is het helemaal nog niet duidelijk of De Vrij wel/niet fit is dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:24 schreef TC03 het volgende:
Het is nu al veel te vroeg om over Ajax te praten. Ten eerste missen wij De Vrij en El Ahmadi, ten tweede hebben wij nog VVV-uit. Het is zomaar mogelijk dat VVV een trootsteloze 0-0 wordt en dat Ajax uit tegen AZ revanche haalt, dan is alles toch alweer heel anders.
De klassieker is een wedstrijd op zich... Zo vaak als favoriet de klassieker in gegaan en dan afgedroogd. Het is gewoon 33% kans op verlies, 33% op gelijkspel en 33% kans op winst.
Ik doelde ook meer op VVV-uit eigenlijk, ook al zei ik dat niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal nog niet duidelijk of De Vrij wel/niet fit is dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |