Roda moet ook al jaren op de centjes letten dus een hoog salaris zal hij ook daar niet hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
Junker kost echt niet 'een paar ton per jaar'.
jawelquote:Daarnaast hebben we niet 'zomaar' een paar ton per jaar.
Bij Vitesse speelde hij in een 4-3-3. Je ziet dat zijn rendement dan aanzienlijk lager is, en hij nauwelijks de moeite is om te halen.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Betaal jij Bruins?Ik wil Bruins helemaal niet in dit Feyenoord. Die uitleg heb ik al 100 keer gegeven, plus de manier hoe hij dan wel gebruikt zou moeten worden. Het elftal wat uitvindt hoe die jongen wel gebruikt moet worden heeft een miljoenentransfer in handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tipje van de sluier: wij spelen (THANK GOD, PRAISE THE LORD) geen 4-4-2, maar een verkapte 4-3-3.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij Vitesse speelde hij in een 4-3-3. Je ziet dat zijn rendement dan aanzienlijk lager is, en hij nauwelijks de moeite is om te halen.
Elke euro voor een randmongool als Junker is teveel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:01 schreef eight het volgende:
[..]
Roda moet ook al jaren op de centjes letten dus een hoog salaris zal hij ook daar niet hebben.
Neen.quote:jawel
Er zijn altijd meer en betere opties dan de zeer matige Junker. Als je Junker haalt als eerste spits gooi je eigenlijk direct je hele systeem overhoop.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:09 schreef Typisch het volgende:
Wat wil je dan precies? Met Achahbar of Fernandez in de spits volgend seizoen?
Als Van Geel geen andere mogelijkheden ziet dan moet hij Junker binnen halen imo. Kans op een tweede Guidetti is 0,0 en moet je ook niet willen. Welke spitsen zijn nog meer transfervrij van de zomer?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn altijd meer en betere opties dan de zeer matige Junker. Als je Junker haalt als eerste spits gooi je eigenlijk direct je hele systeem overhoop.
Ik ga er dan ook nog steeds vanuit dat dit een onzingeruchtje is.
Een goedkoop degelijk alternatief, zoals Guidetti. Er moeten echt meerdere jonge jongens zijn met die kwaliteiten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:09 schreef Typisch het volgende:
Wat wil je dan precies? Met Achahbar of Fernandez in de spits volgend seizoen?
Dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn altijd meer en betere opties dan de zeer matige Junker. Als je Junker haalt als eerste spits gooi je eigenlijk direct je hele systeem overhoop.
Ik hoop het want het zou de eerste grote misstap van Van Geel zijn.quote:Ik ga er dan ook nog steeds vanuit dat dit een onzingeruchtje is.
Komt omdat hij op een heel andere positie speelt op het moment. Maar serieus, waarom zou je de 4-3-3 van Feyenoord (die superlekker loopt nu) verneuken voor een spits alsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:10 schreef Typisch het volgende:
Overigens heeft Junker 3 goals gemacht, maar ook 8 (!!) assists achter zijn naam staan dit lopende seizoen.
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 12:07:10Net even geïnformeerd bij Van Geel: ontkent met klem dat #Feyenoord geïnteresseerd is in Junker van Roda JC. reageer retweet
Okay, einde discussie dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 12:07:10Net even geïnformeerd bij Van Geel: ontkent met klem dat #Feyenoord geïnteresseerd is in Junker van Roda JC. reageer retweet
Die corners van Gullitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:13 schreef Lastpost het volgende:
Dat 4-4-2 naar 4-2-4 systeem dat we destijds speelden met Kuyt en Kalou voorin en Castelen en Goor als vooruit geschoven buitenste middenvelders was beestachtig.![]()
Die sleurende Kuyt die zich liet terugzakken waardoor je ineens met 5 middenvelders stond en bij balbezit stonden er ineens 4 voorin.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ontkenning betekend in de voetbalwereld toch dat het wel gebeurd?
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 12:22:18Als Junker wel komt, is Van Geel ongeloofwaardig. Interesse in Vormer/Goossens heeft hij nooit zo stellig ontkend #Feyenoord reageer retweet
Die Krabby heeft het zó vaak fout gehad of de meest debiele vragen gesteld, die neem ik echt niet meer serieusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef SlamD het volgende:
[..]twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 12:22:18Als Junker wel komt, is Van Geel ongeloofwaardig. Interesse in Vormer/Goossens heeft hij nooit zo stellig ontkend #Feyenoord reageer retweet
Joh!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil Bruins helemaal niet in dit Feyenoord. Die uitleg heb ik al 100 keer gegeven, plus de manier hoe hij dan wel gebruikt zou moeten worden. Het elftal wat uitvindt hoe die jongen wel gebruikt moet worden heeft een miljoenentransfer in handen.
[..]
Tipje van de sluier: wij spelen (THANK GOD, PRAISE THE LORD) geen 4-4-2, maar een verkapte 4-3-3.
Wat dan? Ik volg hem nog niet zo heel lang, maar ik heb hem nog nooit foutieve informatie zien verschaffen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die Krabby heeft het zó vaak fout gehad of de meest debiele vragen gesteld, die neem ik echt niet meer serieus.
Mokotjo speelt op het middenveld zondag.twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 13:29:00Nelom, van Haaren en De Vrij ontbreken bij Feyenoord vanwege blessures. Fernandez is geschorst. reageer retweet
twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 13:30:24Mokotjo speelt tegen VVV op middenveld bij Feyenoord. reageer retweet
Misschienquote:
twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 13:33:36Kongolo of Van Huijgenvoort zal starten als linksback tegen VVV. reageer retweet
Van de clubwatchers van VI, is Martijn veruit de beste.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die Krabby heeft het zó vaak fout gehad of de meest debiele vragen gesteld, die neem ik echt niet meer serieus.
Alleen de tweets was al afdoende geweest hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:33 schreef Happel het volgende:
Nelom, De Vrij en Van Haaren zijn geblesseerd.Mokotjo speelt op het middenveld zondag.twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 13:29:00Nelom, van Haaren en De Vrij ontbreken bij Feyenoord vanwege blessures. Fernandez is geschorst. reageer retweet
twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 13:30:24Mokotjo speelt tegen VVV op middenveld bij Feyenoord. reageer retweet
Centraal komt hij veel beter uit de voeten. Als back was hij ronduit zwak.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
En terecht, Indi voldoet gewoon echt niet als LB.
Precies, geen lef, geen drang naar voren, constant balletje terug en hij stond vaak dom opgesteld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Centraal komt hij veel beter uit de voeten. Als back was hij ronduit zwak.
Het is ook niet eerlijk om je oordeel daar op te baseren. Dat is niet z'n positie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
En terecht, Indi voldoet gewoon echt niet als LB.
Als iemand als LB staat mag ik hem toch wel op die positie beoordelen ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk om je oordeel daar op te baseren. Dat is niet z'n positie.
Allang met klem ontkent door Van Geel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik las iets over dat van Geel interesse in Junker ontkent.
Als die Junker naar Feyenoord gaat hé![]()
Leuke speler voor Utrecht, NAC, NEC. Maar voor Feyenoord vind ik hem totaal geen type
ah oké.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Allang met klem ontkent door Van Geel.
Voorheen weleens gekocht (niet op die site) maar dat waren erg slechte, flikkerde helemaal uit elkaar en je hele arm zat onder de brandplekken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:56 schreef Caland het volgende:
Ah, fakkels.com verkoopt weer. Alsof ze m'n bericht gelezen hebben
Lekker dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Voorheen weleens gekocht (niet op die site) maar dat waren erg slechte, flikkerde helemaal uit elkaar en je hele arm zat onder de brandplekken.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef Caland het volgende:
Nelon mist definitief duel tegen VVV. Koeman kiest nu voor Kongolo of Van Huijgevoort. Als Kongolo speelt, staat M. Indi linksback. #vvvfey
Koeman zal dus wel voor Van Huijgevoort kiezen, hoop ik.
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 14:15:59Geen Nelom zondag, te veel last van blessure. Dus kiest Koeman tegen VVV voor Van Huijgevoort en houdt daarmee het centrum intact #vvvfey reageer retweet
Ik heb echt een hekel aan die krengen. Al 2 jassen weg kunnen gooien doordat er zo'n klapmongool naast me zo'n ding aan stak in De Kuip. Vorig seizoen nog ééntje onder zo'n groot doek over Z4 heen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:56 schreef Caland het volgende:
Ah, fakkels.com verkoopt weer. Alsof ze m'n bericht gelezen hebben
Of tegenover Berghuis.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:22 schreef Grifte het volgende:
Mooi voor die jongen, hoop dat hij indruk kan maken, staat waarschijnlijk wel tegenover VVV's beste speler (Wildschut)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |