abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 20 januari 2012 @ 10:06:15 #101
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107020807
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het is alleen te hopen dat er eindelijk op financieel gebied grote stappen gemaakt kunnen worden. Vrees alleen dat een toptransfer nog wel eens 2 jaartjes op zich kan laten wachten (Clasie).
Over twee jaar is er pas een toptransfer mógelijk. Als bepaalde jongens zich door blijven ontwikkelen.
Je moet juist niét meer willen dat een tiener voor een habbekrats naar Inter vertrekt. Laat Clasie maar rijpen en Feyenoord daar nog minimaal twee jaar de vruchten van plukken. En daarna kan hij voor een fiks bedrag op zijn én Feyenoords bankrekening een grotere competitie op gaan zoeken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107020831
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Over twee jaar is er pas een toptransfer mógelijk. Als bepaalde jongens zich door blijven ontwikkelen.
Je moet juist niét meer willen dat een tiener voor een habbekrats naar Inter vertrekt. Laat Clasie maar rijpen en Feyenoord daar nog minimaal twee jaar de vruchten van plukken. En daarna kan hij voor een fiks bedrag op zijn én Feyenoords bankrekening een grotere competitie op gaan zoeken.
Idealiter moet je in de komende twee jaar dan minimaal een keer meedoen aan de CL.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107020844
Maar Clasie gaat na het EK gewoon Oranje in. Van Bommel stopt, dan is hij de eerste op de lijst om weer erin te gaan.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:11:13 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_107020896
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:08 schreef Muto het volgende:
Maar Clasie gaat na het EK gewoon Oranje in. Van Bommel stopt, dan is hij de eerste op de lijst om weer erin te gaan.
Nou dat weet ik niet, De Jong Strootman kan ook natuurlijk
pi_107020929
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:08 schreef Muto het volgende:
Ik vind hem daar eerlijk gezegd nog niet klaar voor.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:14:01 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_107020966
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:12 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind hem daar eerlijk gezegd nog niet klaar voor.
Maduro heb je ook nog, ik vind Clasie absoluut een talent maar ben het wel met je eens
pi_107021031
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nou dat weet ik niet, De Jong Strootman kan ook natuurlijk
De Jong is echt over the hill. Is na het EK ook einde verhaal denk ik.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:20:13 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_107021106
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

De Jong is echt over the hill. Is na het EK ook einde verhaal denk ik.
:) Hij is 27 dus lijkt me niet
pi_107021150
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Hij is 27 dus lijkt me niet
Heb je al eens gezien hoe die gast bij City speelt. Positioneel echt superzwak. Verschuilt zich in de opbouw telkens achter de tegenstander. Moeten we niet willen in het Nederlands elftal.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:24:47 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_107021205
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb je al eens gezien hoe die gast bij City speelt. Positioneel echt superzwak. Verschuilt zich in de opbouw telkens achter de tegenstander. Moeten we niet willen in het Nederlands elftal.
Is ook niet mijn favoriete voetballer, vrij beperkt, een goede balafpakker meer niet, maar wat wij willen interesseert BvM niet zo, dus die zal hem wel blijven selecteren.

Hij gaat trouwens weg bij City omdat hij 120000euro te weinig vond per week :')
pi_107021269
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is ook niet mijn favoriete voetballer, vrij beperkt, een goede balafpakker meer niet, maar wat wij willen interesseert BvM niet zo, dus die zal hem wel blijven selecteren.

Hij gaat trouwens weg bij City omdat hij 120000euro te weinig vond per week :')
Die gast mag god op z'n blote knietjes danken dat hij bij Man City aan de bak komt. Het is echt een hele matige voetballer hoor, daar vergissen veel mensen zich vaak in.

Tsja...en dat soort eisen en bedragen. Daar gaan je haren op je rug van overeind staan als je weer op je rekening kijkt nadat je de huur hebt moeten betalen. :P

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2012 10:27:54 ]
pi_107021301
quote:
'Van Geel overweegt opnieuw transfervrije Roda-speler te halen'

Martin van Geel is al druk bezig met de Feyenoord-selectie voor volgend seizoen. Ruud Vormer (Roda JC Kerkrade) en John Goossens (NEC) werden al transfervrij binnengehaald en mogelijk volgt ook Mads Junker. De aanvaller van Roda beschikt evenals de hiervoor genoemde namen over een aflopend contract en staat volgens het Deense Sporten in de belangstelling van Feyenoord.

Van Geel kent de dertigjarige Junker nog van zijn periode bij Roda. De aanvaller was vooral in zijn eerste twee seizoenen in Limburg erg op dreef, met twintig en 21 treffers, maar dit voetbaljaar staat de teller nog maar op drie doelpunten uit zeventien competitiewedstrijden. Desondanks zou Van Geel overwegen om de zesvoudig international naar De Kuip te halen.

Momenteel is John Guidetti de spits van Feyenoord, maar hij wordt gehuurd van Manchester City en keert normaal gesproken in de zomer weer terug. Junker houdt alle opties open: “Ik kan niet ingaan op namen, maar het is alleen maar positief dat er interesse is”, zegt hij. “Ik ben in gesprek met Roda, maar zal andere opties natuurlijk overwegen. Ik houd alle deuren open. Dit seizoen scoor ik vanwege een andere positie niet zoveel, maar heb wel veel assists achter mijn naam."
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107021306
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:07 schreef Muto het volgende:

[..]

Idealiter moet je in de komende twee jaar dan minimaal een keer meedoen aan de CL.
Je zegt dan eigenlijk: moet je in de komende twee jaar minimaal één keer landskampioen worden.

Want met vCL ga je gewoon niet in de CL komen.
pi_107021317
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:29 schreef Guidetti het volgende:

[..]

:') Geel praktijken ;(. Koop gewoon het elftal waar je voorheen zat leeg. Junker moet je dus echt niet willen hé. Geen transferwaarde.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2012 10:30:34 ]
pi_107021334
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:') Geel praktijken ;(. Koop gewoon het elftal waar je voorheen zat leeg. Junker moet je dus echt niet willen hé.
Op de bank prima speler. Beter dan Fernandez in mijn ogen...als eerste spits niet nee. :N
pi_107021339
quote:

[..]

:') Geel praktijken ;(. Koop gewoon het elftal waar je voorheen zat leeg. Junker moet je dus echt niet willen hé.
Hij is toch transfervrij? Dat weet ieder andere club op de wereld ook dus waarom zou Feyenoord hem niet binnen mogen hengelen?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107021343
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Op de bank prima speler. Beter dan Fernandez in mijn ogen...als eerste spits niet nee. :N
Junker == 30 == $$$ == geen kans op transfer.
pi_107021349
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:30 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Hij is toch transfervrij? Dat weet ieder andere club op de wereld ook dus waarom zou Feyenoord hem niet binnen mogen hengelen?
Het mág wel, je moet het alleen niet willen :D.
pi_107021379
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Heb je ook weer gelijk in, maar jonge spitsen met kwaliteiten die ook nog eens transfervrij zijn ga je niet zo snel vinden. ;)
  Moderator vrijdag 20 januari 2012 @ 10:33:21 #120
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107021398
quote:

[..]

Niet 'kopen'.
Hij pikt transfervrije spelers op.
Of moet je dan tegen andere geïnteresseerde clubs zeggen: wij houden ons wel op de achtergrond want de TD heeft ooit bij Roda gewerkt. 8)7

Op zich zou een ervaren, wat oudere spits geen slechte move zijn. Dit met het oog op Achacbar, die volgend seizoen aanzienlijk meer speeltijd moet gaan krijgen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107021429
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Achja een paar spelers zonder transferwaarde kan geen kwaad.
pi_107021474
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Niet 'kopen'.
Hij pikt transfervrije spelers op.
Of moet je dan tegen andere geïnteresseerde clubs zeggen: wij houden ons wel op de achtergrond want de TD heeft ooit bij Roda gewerkt. 8)7

Op zich zou een ervaren, wat oudere spits geen slechte move zijn. Dit met het oog op Achacbar, die volgend seizoen aanzienlijk meer speeltijd moet gaan krijgen.
Die gast kan echt geweldig voetballen. Het is alleen niet echt een aanspeelpunt met z'n kleine lichaam.
pi_107021492
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb je ook weer gelijk in, maar jonge spitsen met kwaliteiten die ook nog eens transfervrij zijn ga je niet zo snel vinden. ;)
We hebben er gelukkig twee rondlopen in de jeugd ^O^. En anders moet je maar overwegen met de inkomsten van Ahmadi ofzo je slag te slaan.

Het is echt bedroevend hoe goed wij het hier eigenlijk zien in dit topic ;(. Iedereen wilde Van Wolfswinkel, Dost... Moet je nu zien waar die gasten staan :').
Waar komt de VVF mee aan? Cissé. :D _O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:34 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Achja een paar spelers zonder transferwaarde kan geen kwaad.
Ja goed idee, laten we Makaay, Gio, Hofland en De Cler aantrekken voor 2 miljoen per jaar zonder transferwaarde, dan halen we vast CL :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2012 10:37:05 ]
pi_107021543
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

We hebben er gelukkig twee rondlopen in de jeugd ^O^. En anders moet je maar overwegen met de inkomsten van Ahmadi ofzo je slag te slaan.

Het is echt bedroevend hoe goed wij het hier eigenlijk zien in dit topic ;(. Iedereen wilde Van Wolfswinkel, Dost... Moet je nu zien waar die gasten staan :').

[..]

Ja goed idee, laten we Makaay, Gio, Hofland en De Cler aantrekken voor 2 miljoen per jaar zonder transferwaarde, dan halen we vast CL :D
Van Wolfswinkel is natuurlijk al snel onbetaalbaar geworden en je moet niet vergeten dat elke Nederlandse topclub achter Cissé aanzat. Het is dat hij constant geblesseerd is, anders had je hem allang voor minimaal hetzelfde bedrag verkocht. Ik vind overigens dat bij een volledig fitte selectie Cissé gewoon op links moet en Schaken op rechts.
pi_107021577
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[..]

Dost was toch wel een miskoop geweest imo; iig voor het bedrag wat je Heerenveen steeds hoort roepen. Ik heb het idee dat hij voor z'n leeftijd toch niet echt grote stappen maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')