quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:06 schreef Vlindur het volgende:
Toen ik met Rienk bij mijn kinderloze zus logeerde een nachtje vond ze het een goed plan om te gaan shoppen terwijl Rienk op bed lag
"Hij slaapt toch altijd 3 uur? We zitten op loopafstand!"Dat ging dus mooi niet door
Is ook heel sneu! Ik heb Anouk 's avonds een zetpil gegeven, maar ook omdat ze een lichte verhoging had (38,4 geloof ik). Als ze geen koorts had gehad, had ik het trouwens niet gedaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:20 schreef bitterend het volgende:
Oh TJ zo sneu die prikken!! we moeten woensdag en ik heb er nu al buikpijn van![]()
heb je hem de zetpil gegeven? of wacht je of hij koorts zal hebben?
Het is een PIJNstiller he, daar is niet persee koorts voor nodigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:33 schreef Susie het volgende:
[..]
Is ook heel sneu! Ik heb Anouk 's avonds een zetpil gegeven, maar ook omdat ze een lichte verhoging had (38,4 geloof ik). Als ze geen koorts had gehad, had ik het trouwens niet gedaan.
Ja ik zag er ook tegenop als een berg eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:20 schreef bitterend het volgende:
Oh TJ zo sneu die prikken!! we moeten woensdag en ik heb er nu al buikpijn van![]()
heb je hem de zetpil gegeven? of wacht je of hij koorts zal hebben?
Paracetamol is toch ook koortsverlagend? Of bedoel je dat niet ik lees de zin nu nog eens en bedenk mij dat je het ook anders kan lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is een PIJNstiller he, daar is niet persee koorts voor nodig
ik sneed ze in de lengte door midden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef Susie het volgende:
De volgende dag was ze weer ok Bitterend.![]()
Ik heb ook de helf gegeven TJ. Maar het restant weggegooid... leek me niet fijn om in te brengen bij d'rEr was maar een kant mooi rond zeg maar...
Damn, dat is ook zoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:21 schreef Sannne het volgende:
Moet ook in de lengte. Anders heeft 1 kant meer mg
Ik ook, bij ongemak na een enting en dergelijke.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zweer bij viburcol, mag gewoon vanaf de geboorte en is bijna troeploos
prolly een puistje of wondjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:33 schreef Susie het volgende:
[..]
Damn, dat is ook zoMja, ik heb de kant met het puntje gegeven, dus met de minste... in die zin, ze heeft niet teveel gehad. Maar nog even en ze is 3 maanden, dan heb ik dat niet meer! Overigens ben ik niet zo van de pillen geven (of zelf nemen) enzo, maar ik vond het wel een fijn idee voor de nacht.
Fijn KD!Maar wat is het dan wel?
Waarom liever hoger? Is dat juist niet gevaarlijker te hoog in plaats van te laag? Ik ben nog een n00b op dit gebied...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef octopussy het volgende:
Ik geef trouwens eerder een zetpilletje bij pijn dan bij koorts. Maar Hannah heeft dan ook echt zelden koorts gehad tnt. Ik hoop ze bij Mia ook niet nodig te hebben voor de 3 maanden...
Ik ben trouwens bij Hannah voor het eerste jaar al overgegaan op 200 mg pillen. Ik zit met pcm toch liever wat aan de hoge kant dan aan de lage kant
Beterschap voor draakje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef NotTheSame het volgende:
Kleurdoos fijn dat het geen koortslip is. Hoe is het nou met Elin?
Ean tot d'r nekje vol poep... Arme Ean (en mama)
En Mia verkouden... Beterschap!
Hier vandaag overleg gehad met de huisarts... Draakje gooide vandaag weer elke voeding in golfjes eruit, was niet te troosten, had weer vreselijk last van krampjes en is nog steeds wat verkouden, dus ik heb het zekere voor het onzekere genomen en even gebeld. We mochten meteen even langskomen. Huisarts vind de krampjes wel heel ernstig, zeker nu we een dubbele dosis Infacol geven, Draakje blijft het uit gillen van de pijn. Ook wil ze voor de zekerheid laten checken of Draak geen reflux heeft. Dus na het weekend even een afspraak maken bij de kinderarts onder het mom 'better safe than sorry'.
Het is best een heftig virus voor baby'squote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:31 schreef Deepfreeze het volgende:
F_R, niet een al te ernstig virus? Hopelijk geen anderen besmet.. En zo'n luier lucht lekker op
NTS, goed dat er even verder gekeken wordt. Inderdaad, beter een keer teveel gekeken, dan te weinig..
Daan had ook krampjes en spuugde best wat terug.. Nu aan de flesvoeding en het is zo goed als over. We gokken maar dat de voeding iets te snel in zijn lijfje kwam (idiote tsr, ook bij kolven spuit het eruit).![]()
Maar nu dus over, en een heerlijk tevreden ventje met al wat ritme, echt
Dit vraag ik mij dus ook af.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:38 schreef DJMO het volgende:
bij koorts mag er niet eens geprikt worden volgens mij, stelregel hier is dat ze tenminste drie dagen koortsvrij moeten zijn willen ze geënt worden. Hoewel ik m'n twijfel heb om al bij twee maanden te gaan enten, (mogen ze zelf geen weerstand meer opbouwen tegenwoordig?) laat ik wel gewoon enten.
Dat lage risico op de ziekten is er juist doordat zoveel mensen gevaccineerd zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij dus ook af.
Natuurlijk ga ik na de enting over twee weken. Maar ik vind twee maanden ook erg vroeg. Zeker gezien het lage risico wat er is op de betreffende ziekten.
Dat is me bekend. Op een school waar de vaccinatiegraad 99% is, is vaccinatie niet echt een noodzaak.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:55 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Dat lage risico op de ziekten is er juist doordat zoveel mensen gevaccineerd zijn.
Voor vaccinatie kwamen al die ziekten vele malen vaker voor.
tót dat in jouw generatie 50% van de ouders er zo over denkt...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is me bekend. Op een school waar de vaccinatiegraad 99% is, is vaccinatie niet echt een noodzaak.
Hélemaal met je eens, maar zo is het hier nu eenmaal niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
tót dat in jouw generatie 50% van de ouders er zo over denkt...
Dan is die graad ineens 'n stuk lager en 't besmettingsgevaar een stuk hoger.
Kijk, dat heb ik lieverquote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:53 schreef Vanyel het volgende:
Dot ligt te zingen/neurien in bed. Klinkt nergens naar, maar
Nou niet helemaal niet laten inenten, maar "later" inenten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Hélemaal met je eens, maar zo is het hier nu eenmaal niet.
Ik laat mijn meisje heus wel inenten, maar als ik er over nadenk dan loopt ze eigenlijk geen gevaar.
Vandaar mijn vraag: zijn er hier ouders die niet laten inenten?
Ik ben stiekem bang dat zij zich hier niet durfen uitspreken..
Jammer dat ik niet bij de Duitse grens woon.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:07 schreef Cyntiaa het volgende:
En wat betreft de luiers MP ; Gisteren heb ik een pak babydry gekocht, 72 luiers voor ¤14,00. En een pak symply dry 40 stuks voor ¤ 7,00. En nog wat frappante Duitse babyhapjes die bijzonder genoeg in de smaak vallen
ik geloof dat ik het idd met je eens ben...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:51 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het aso om je kind niet te laten vaccineren. Dan ga je er dus vanuit dat andere, wel ingeente kinderen, jouw kind wel gaan beschermen tegen kinderziektes. Ondertussen zelf lekker elitair gaan zitten doen over je principes en dat je je kind niet vol laten spuiten etc.
goede verhalen over gehoord ja! http://www.luuf.nl/quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:51 schreef Sannne het volgende:
Luuf? Is dat goed? Hebben jullie nog andere verkoudheidstips?
ow dat wist ik niequote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:58 schreef p_iglet het volgende:
luuf wordt afgeraden bij kindjes onder de 2, en bij kindjes met allergische/astmatische aanleg.
Ah op die manier...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:58 schreef p_iglet het volgende:
luuf wordt afgeraden bij kindjes onder de 2, en bij kindjes met allergische/astmatische aanleg.
TJ de link vaccinaties-autisme is bewezen onjuist! Er is ooit eens 1 onderzoek geweest wat dat aantoonde, die gesponsord of gestart was mede door ouders met een autistisch kind. Geen degelijk onderzoek. Alle goed opgezette onderzoeken kunnen geen verband aantonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |