Dit vraag ik mij dus ook af.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:38 schreef DJMO het volgende:
bij koorts mag er niet eens geprikt worden volgens mij, stelregel hier is dat ze tenminste drie dagen koortsvrij moeten zijn willen ze geënt worden. Hoewel ik m'n twijfel heb om al bij twee maanden te gaan enten, (mogen ze zelf geen weerstand meer opbouwen tegenwoordig?) laat ik wel gewoon enten.

Jullie hebben het over enten, maar das met plantjes en zulks..
 Jullie hebben het over enten, maar das met plantjes en zulks..   

sterkte en ook voor Ean en TJ!
 sterkte en ook voor Ean en TJ!

Dat lage risico op de ziekten is er juist doordat zoveel mensen gevaccineerd zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij dus ook af.
Natuurlijk ga ik na de enting over twee weken. Maar ik vind twee maanden ook erg vroeg. Zeker gezien het lage risico wat er is op de betreffende ziekten.

voor de zieke kindjes en de mama's.
 voor de zieke kindjes en de mama's. 

Dat is me bekend. Op een school waar de vaccinatiegraad 99% is, is vaccinatie niet echt een noodzaak.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:55 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Dat lage risico op de ziekten is er juist doordat zoveel mensen gevaccineerd zijn.
Voor vaccinatie kwamen al die ziekten vele malen vaker voor.

tót dat in jouw generatie 50% van de ouders er zo over denkt...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is me bekend. Op een school waar de vaccinatiegraad 99% is, is vaccinatie niet echt een noodzaak.

!
 ! ... Dus mams ligt op de bank, Draakje in de kinderstoel, waar ze dus nu, weliswaar flink kreunend, in ligt te slapen.
 ... Dus mams ligt op de bank, Draakje in de kinderstoel, waar ze dus nu, weliswaar flink kreunend, in ligt te slapen.  ...
 ...

Hélemaal met je eens, maar zo is het hier nu eenmaal niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
tót dat in jouw generatie 50% van de ouders er zo over denkt...
Dan is die graad ineens 'n stuk lager en 't besmettingsgevaar een stuk hoger.

Kijk, dat heb ik lieverquote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:53 schreef Vanyel het volgende:
Dot ligt te zingen/neurien in bed. Klinkt nergens naar, maar

Nou niet helemaal niet laten inenten, maar "later" inenten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Hélemaal met je eens, maar zo is het hier nu eenmaal niet.
Ik laat mijn meisje heus wel inenten, maar als ik er over nadenk dan loopt ze eigenlijk geen gevaar.
Vandaar mijn vraag: zijn er hier ouders die niet laten inenten?
Ik ben stiekem bang dat zij zich hier niet durfen uitspreken..
 want "technisch" weet ik er niet veel van af.
  want "technisch" weet ik er niet veel van af. 

Jammer dat ik niet bij de Duitse grens woon.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:07 schreef Cyntiaa het volgende:
En wat betreft de luiers MP ; Gisteren heb ik een pak babydry gekocht, 72 luiers voor ¤14,00. En een pak symply dry 40 stuks voor ¤ 7,00. En nog wat frappante Duitse babyhapjes die bijzonder genoeg in de smaak vallen

hoe is het met Elise? ging ze uiteindelijk slapen?
 hoe is het met Elise? ging ze uiteindelijk slapen? 

ik ben niet bijgelezen hoor, de 1ste dagen werken kwam toch iets harder aan als verwacht.. pffffff moe, maar wel voldaan. Ben wel blij om de deur weer uit te kunnen, voelt wel goed.
 ik ben niet bijgelezen hoor, de 1ste dagen werken kwam toch iets harder aan als verwacht.. pffffff moe, maar wel voldaan. Ben wel blij om de deur weer uit te kunnen, voelt wel goed. 

ik geloof dat ik het idd met je eens ben...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:51 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het aso om je kind niet te laten vaccineren. Dan ga je er dus vanuit dat andere, wel ingeente kinderen, jouw kind wel gaan beschermen tegen kinderziektes. Ondertussen zelf lekker elitair gaan zitten doen over je principes en dat je je kind niet vol laten spuiten etc.

Heb het ook nodig, want vanavond kaarten met 3 meiden en morgen om 10.30 weer paraat zijn, afspraak met de yoga meiden en de beebs, dat wordt een dolle boel! Leuk om ze weer te zien!
 Heb het ook nodig, want vanavond kaarten met 3 meiden en morgen om 10.30 weer paraat zijn, afspraak met de yoga meiden en de beebs, dat wordt een dolle boel! Leuk om ze weer te zien!

(men, die roze wolk is er nu in full effect). En niet te geloven dat we vandaag alweer een half jaar mogen genieten van onze heerlijke, vrolijke, eigenwijze mannetje.
 (men, die roze wolk is er nu in full effect). En niet te geloven dat we vandaag alweer een half jaar mogen genieten van onze heerlijke, vrolijke, eigenwijze mannetje.

goede verhalen over gehoord ja! http://www.luuf.nl/quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:51 schreef Sannne het volgende:
Luuf? Is dat goed? Hebben jullie nog andere verkoudheidstips?

ow dat wist ik niequote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:58 schreef p_iglet het volgende:
luuf wordt afgeraden bij kindjes onder de 2, en bij kindjes met allergische/astmatische aanleg.
 nog niet geprobeerd trouwens ik las er alleen over
 nog niet geprobeerd trouwens ik las er alleen over

Ah op die manier...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:58 schreef p_iglet het volgende:
luuf wordt afgeraden bij kindjes onder de 2, en bij kindjes met allergische/astmatische aanleg.
TJ de link vaccinaties-autisme is bewezen onjuist! Er is ooit eens 1 onderzoek geweest wat dat aantoonde, die gesponsord of gestart was mede door ouders met een autistisch kind. Geen degelijk onderzoek. Alle goed opgezette onderzoeken kunnen geen verband aantonen.

beneden, geheel nietsvermoedend, ik helemaal blij want dan kan ik effe slapen... Niet dus, meneer had andere plannen, dus DAAAAGGG, nog niks geslapen...
 beneden, geheel nietsvermoedend, ik helemaal blij want dan kan ik effe slapen... Niet dus, meneer had andere plannen, dus DAAAAGGG, nog niks geslapen...

? Balen dat je zo moe bet NTS. Ik zou voor komende nacht en de zondag wel afspraken maken over de verdeling zorg/slapen. Anders ga je stuk.
 ? Balen dat je zo moe bet NTS. Ik zou voor komende nacht en de zondag wel afspraken maken over de verdeling zorg/slapen. Anders ga je stuk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |