abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107048207
Sannne, wat een vervelend moment om zo alleen te zijn. Kan me voorstellen dat het moeilijk is, respect en succes!

TJ, die prikken zijn naar. Heeft hij toevallig last van zijn beentjes? Dat kan ook naar pijn doen. Hopelijk trekt het snel bij..
  Moderator vrijdag 20 januari 2012 @ 22:25:21 #152
236264 crew  capricia
pi_107048529
Zijn er ook mensen die geen inentingen laten zetten hier? Kritisch prikken of zo heet dat.
Wij moeten over twee weken voor de eerste.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_107048859
geen inentingen geven is toch niet kritisch prikken???

dat de vereniging kritisch prikken anti inenten is, dat is dan weer wat anders.

Hier wordt wel gewoon gevaccineerd, alleen bij verkoudheid, ziekte of gewoon niet lekker laat ik niet prikken. En aangezien onze jongste zijn verkoudheidjes keurig timed op de prikdagen is hij straks ruim 5 maanden, als hij de 4 maands prikken krijgt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 januari 2012 @ 22:38:09 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107049134
bij koorts mag er niet eens geprikt worden volgens mij, stelregel hier is dat ze tenminste drie dagen koortsvrij moeten zijn willen ze geënt worden. Hoewel ik m'n twijfel heb om al bij twee maanden te gaan enten, (mogen ze zelf geen weerstand meer opbouwen tegenwoordig?) laat ik wel gewoon enten.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_107049181
Ik zie meer voordelen dan nadelen van enten dus ik laat gewoon volgens schema enten.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator vrijdag 20 januari 2012 @ 22:40:50 #156
236264 crew  capricia
pi_107049253
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:38 schreef DJMO het volgende:
bij koorts mag er niet eens geprikt worden volgens mij, stelregel hier is dat ze tenminste drie dagen koortsvrij moeten zijn willen ze geënt worden. Hoewel ik m'n twijfel heb om al bij twee maanden te gaan enten, (mogen ze zelf geen weerstand meer opbouwen tegenwoordig?) laat ik wel gewoon enten.
Dit vraag ik mij dus ook af.
Natuurlijk ga ik na de enting over twee weken. Maar ik vind twee maanden ook erg vroeg. Zeker gezien het lage risico wat er is op de betreffende ziekten.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_107049895
:D :D Jullie hebben het over enten, maar das met plantjes en zulks.. :D :D

Wij hebben ook gewoon laten inenten, meer voordelen dan nadelen, maar ook ik vind het wel vroeg.

Ach arme Sannne en dochterlief :* sterkte en ook voor Ean en TJ!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 23:35:19 #158
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107052059
Sannne nee koorts heeft hij niet, maar hangerig kan je dit ook niet noemen.

Pff ik vind dit al erg, ik moet gelijk aan MeNicole denken, hoe die dat vol heeft kunnen houden, die kleine van haar ging helemaal tekeer.
Dan is die van ons daar zeker niet mee te vergelijken maar ik vind dit al een heftige reactie.
Hij ligt nu te kreunen, maar van slapen is er nog niet veel gekomen, kleine hazeslaapjes aan de borst.
je zou toch zeggen dat hij na 3 uur vvanmiddag eens een paar uur wil slapen,

Als dit de komende keren ook zo gaat :{
Rayen 2½ jaar!
pi_107053451
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit vraag ik mij dus ook af.
Natuurlijk ga ik na de enting over twee weken. Maar ik vind twee maanden ook erg vroeg. Zeker gezien het lage risico wat er is op de betreffende ziekten.
Dat lage risico op de ziekten is er juist doordat zoveel mensen gevaccineerd zijn.
Voor vaccinatie kwamen al die ziekten vele malen vaker voor.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:27:18 #160
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107055093
:* voor de zieke kindjes en de mama's.

Heeft ze geen last van d'r beentjes TJ? Ieder kindje reageert natuurlijk weer anders, maar ik heb bij thuiskomst haar beentjes bewogen alsof ze aan het fietsen is. Geen idee of dat wat geholpen heeft hoor, maar kreeg het als tip van mijn schoonzus.

Sannne, kan het mij helemaal voorstellen! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  Moderator zaterdag 21 januari 2012 @ 00:37:03 #161
236264 crew  capricia
pi_107055492
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 23:55 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Dat lage risico op de ziekten is er juist doordat zoveel mensen gevaccineerd zijn.
Voor vaccinatie kwamen al die ziekten vele malen vaker voor.
Dat is me bekend. Op een school waar de vaccinatiegraad 99% is, is vaccinatie niet echt een noodzaak.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 januari 2012 @ 00:39:41 #162
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107055601
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat is me bekend. Op een school waar de vaccinatiegraad 99% is, is vaccinatie niet echt een noodzaak.
tót dat in jouw generatie 50% van de ouders er zo over denkt...
Dan is die graad ineens 'n stuk lager en 't besmettingsgevaar een stuk hoger. -O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 21 januari 2012 @ 01:54:32 #163
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107057540
TimeJumper met een klein zielig manneke na de prikjes :*

Sanne, ik kan me inderdaad voorstellen dat je op zo'n momenten snakt naar een (meewerkende) wederhelft :* !

Hier is het (weer) nachtdienst voor mama... Draakje wil wéér niet slapen in d'r bedje, net heeft ze wéér alles ondergespuugd en ze verrekt wéér van de krampen omdat papa zo stom is geweest haar bij de vorige voeding geen Infacol te geven :( ... Dus mams ligt op de bank, Draakje in de kinderstoel, waar ze dus nu, weliswaar flink kreunend, in ligt te slapen.
En papa? Joh, die ligt gewoon in bed, ronkt zoals gewoonlijk overal doorheen }:| ...
  Moderator zaterdag 21 januari 2012 @ 02:33:17 #164
236264 crew  capricia
pi_107057992
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:39 schreef DJMO het volgende:

[..]

tót dat in jouw generatie 50% van de ouders er zo over denkt...
Dan is die graad ineens 'n stuk lager en 't besmettingsgevaar een stuk hoger. -O-
Hélemaal met je eens, maar zo is het hier nu eenmaal niet.
Ik laat mijn meisje heus wel inenten, maar als ik er over nadenk dan loopt ze eigenlijk geen gevaar.
Vandaar mijn vraag: zijn er hier ouders die niet laten inenten?

Ik ben stiekem bang dat zij zich hier niet durfen uitspreken..
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 21 januari 2012 @ 06:43:00 #165
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107059201
Hier wel gewoon de prikjes hoor.

NTS balen! Arme draak en arme jij :*

Hier ook alweer ruim een uur beneden. Ze lag gewoon te gillen, dat is voor haar het nieuwe geluid.... Heel leuk, maar maakt zo'n herrie! En nu nog niet willen slapen....
Maar was er al op ingesteld, dus vind ik het minder erg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Susie op 21-01-2012 06:51:20 ]
pi_107059217
Dot ligt te zingen/neurien in bed. Klinkt nergens naar, maar O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 21 januari 2012 @ 06:59:40 #167
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107059233
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 06:53 schreef Vanyel het volgende:
Dot ligt te zingen/neurien in bed. Klinkt nergens naar, maar O+
Kijk, dat heb ik liever O+
pi_107059520
Ahh Vanyel O+

Nts hoe is het nu?
pi_107059571
NTS :*
pi_107060349
Hier ook gewoon laten inenten, Cas heeft er bijna geen last van gehad. Ik laat hem liever inenten dan dat hij mogelijk ziek wordt.

Hier een prima nacht gehad, net wel een ontroostbaar ventje. Even vastgehouden en weer in bed gelegd, slaapt heerlijk nu.
pi_107060701
Op een kdv mag maar één kindje zitten dat niet ingeënt wordt dus dat is voor mij alleen al een reden om het wel te doen. Ik heb de opvang nodig. Verder kan je je alleen veroorloven om het niet te doen omdat de rest het wel doet. Een tripje naar de bible belt en je kind loopt wel gelijk risico. Een risico dat ik niet wil lopen. Er zijn gewoon meer voordelen dan nadelen in mijn ogen aan die vaccinaties.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107060839
Sterker nog, misschien maakt de bible belt ook wel tripjes naar jouw omgeving. Net zo eng.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_107060891
Toen ik in Amsterdam werkte kwam ik regelmatig in kraamgezinnen die niet wilden laten inenten.
Heb op een gegeven moment echt gedacht, jemig is dat de nieuwe trend?

Daarom laat ik wél inenten. Omdat er meer kinderen zijn die niet gevaccineerd zijn dan je denkt!
Je hebt dan toch nooit meer die zekerheid..
pi_107061083
En wat betreft de luiers MP ; Gisteren heb ik een pak babydry gekocht, 72 luiers voor ¤14,00. En een pak symply dry 40 stuks voor ¤ 7,00. En nog wat frappante Duitse babyhapjes die bijzonder genoeg in de smaak vallen :')
  zaterdag 21 januari 2012 @ 11:26:33 #175
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107061381
Susie die tip kreeg ik ook mee en heb ik gelijk gedaan toen we terugkwamen, maar er is niks te zien op zijn beentjes.
En vanaf het moment dat hij onbedaarlijk hard ging huilen heb ik het niet meer gedaan, het kind wilde liever dicht geplakt bij een van ons.

Haha NTS en die vaders altijd maar lekker doorronken :z :+

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Hélemaal met je eens, maar zo is het hier nu eenmaal niet.
Ik laat mijn meisje heus wel inenten, maar als ik er over nadenk dan loopt ze eigenlijk geen gevaar.
Vandaar mijn vraag: zijn er hier ouders die niet laten inenten?

Ik ben stiekem bang dat zij zich hier niet durfen uitspreken..
Nou niet helemaal niet laten inenten, maar "later" inenten.
Daar heb ik serieus over nagedacht. Mijn vriend had daar andere ideeen over.

In sommige landen worden kinderen pas op 1 jarige leeftijd ingeënt. (dat doen ze denk ik toch ook niet voor niks)
Dat spreekt mij eigenlijk meer aan vooral omdat dan het immuunsysteem van een baby zich al een tijd heeft gehad om te ontwikkelen.
Zegt een leek hoor :+ want "technisch" weet ik er niet veel van af.

Het voelt gewoon een beetje raar, een 2 maanden oude baby volspuiten met verzwakte ziektekiemen. (ik weet dat is blabla van gevoel, ik wil ook zeker niet de "aanstichter" van ziektes weer nieuw leven in te blazen omdat mijn kind niet is ingeënt, maar later inenten vind ik eigenlijk een reeële optie!)
En van die DKTP kan ik me nog voorstellen dat je het vaccin teggen Polio zo vroeg mogelijk geeft maar tegen Tetanus? hij speelt toch nog niet buiten?
en je beschermt zo'n baby zo, hoe moet die ook "vuil van wat voor aard dan ook" in wondjes krijgen.

Hier werd hij gellukkig vrolijk wakker, nu begint hij weer wat te jammeren maar dat kan heel goed komen omdat zijn poep dwars zit en omdat hij moe is.
Dus ik neem aan dat "de grote ellende" van de prikken nu voorbij is *O*
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')