Susie die tip kreeg ik ook mee en heb ik gelijk gedaan toen we terugkwamen, maar er is niks te zien op zijn beentjes.
En vanaf het moment dat hij onbedaarlijk hard ging huilen heb ik het niet meer gedaan, het kind wilde liever dicht geplakt bij een van ons.
Haha NTS en die vaders altijd maar lekker doorronken  

quote:
 Op zaterdag 21 januari 2012 02:33 schreef capricia het volgende:
 Op zaterdag 21 januari 2012 02:33 schreef capricia het volgende:[..]
Hélemaal met je eens, maar zo is het hier nu eenmaal niet.
Ik laat mijn meisje heus wel inenten, maar als ik er over nadenk dan loopt ze eigenlijk geen gevaar.
Vandaar mijn vraag: zijn er hier ouders die niet laten inenten?
Ik ben stiekem bang dat zij zich hier niet durfen uitspreken..
Nou niet helemaal niet laten inenten, maar "later" inenten.
Daar heb ik serieus over nagedacht. Mijn vriend had daar andere ideeen over.
In sommige landen worden kinderen pas op 1 jarige leeftijd ingeënt. (dat doen ze denk ik toch ook niet voor niks)
Dat spreekt mij eigenlijk meer aan vooral omdat dan het immuunsysteem van een baby zich al een tijd heeft gehad om te ontwikkelen.
Zegt een leek hoor  

want "technisch" weet ik er niet veel van af.
Het voelt gewoon een beetje raar, een 2 maanden oude baby volspuiten met verzwakte ziektekiemen. (ik weet dat is blabla van gevoel, ik wil ook zeker niet de "aanstichter" van ziektes weer nieuw leven in te blazen omdat mijn kind niet is ingeënt, maar 
later inenten vind ik eigenlijk een reeële optie!)
En  van die DKTP kan ik me nog voorstellen dat je het vaccin teggen Polio zo vroeg mogelijk geeft maar tegen Tetanus? hij speelt toch nog niet buiten? 
en je beschermt zo'n baby zo, hoe moet die ook "vuil van wat voor aard dan ook" in wondjes krijgen.
Hier werd hij gellukkig vrolijk wakker, nu begint hij weer wat te jammeren maar dat kan heel goed komen omdat zijn poep dwars zit en omdat hij moe is.
Dus ik neem aan dat "de grote ellende" van de prikken nu voorbij is