Damn, dat is ook zoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:21 schreef Sannne het volgende:
Moet ook in de lengte. Anders heeft 1 kant meer mg
 Mja, ik heb de kant met het puntje gegeven, dus met de minste... in die zin, ze heeft niet teveel gehad. Maar nog even en ze is 3 maanden, dan heb ik dat niet meer! Overigens ben ik niet zo van de pillen geven (of zelf nemen) enzo, maar ik vond het wel een fijn idee voor de nacht.
  Mja, ik heb de kant met het puntje gegeven, dus met de minste... in die zin, ze heeft niet teveel gehad. Maar nog even en ze is 3 maanden, dan heb ik dat niet meer! Overigens ben ik niet zo van de pillen geven (of zelf nemen) enzo, maar ik vond het wel een fijn idee voor de nacht. Maar wat is het dan wel?
  Maar wat is het dan wel?

kan nauwelijks door haar neus ademen (lekker handig met drinken). Ben net even naar de drogist geweest voor neusspray want uiteraard had ik het niet meer in huis en had ook niet zo veel zin in gekloot met moedermelk of zelf een zoutoplossing maken. Ik baal een beetje want ik zou eigenlijk morgen naar een kraamfeest gaan van vrienden die een drieling hebben gekregen, maar die kleintjes zijn nog te vatbaar om blootgesteld te worden aan ziektes. En ik kan niet zonder Mia gaan...
 kan nauwelijks door haar neus ademen (lekker handig met drinken). Ben net even naar de drogist geweest voor neusspray want uiteraard had ik het niet meer in huis en had ook niet zo veel zin in gekloot met moedermelk of zelf een zoutoplossing maken. Ik baal een beetje want ik zou eigenlijk morgen naar een kraamfeest gaan van vrienden die een drieling hebben gekregen, maar die kleintjes zijn nog te vatbaar om blootgesteld te worden aan ziektes. En ik kan niet zonder Mia gaan...

Ik ook, bij ongemak na een enting en dergelijke.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zweer bij viburcol, mag gewoon vanaf de geboorte en is bijna troeploos

prolly een puistje of wondjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:33 schreef Susie het volgende:
[..]
Damn, dat is ook zoMja, ik heb de kant met het puntje gegeven, dus met de minste... in die zin, ze heeft niet teveel gehad. Maar nog even en ze is 3 maanden, dan heb ik dat niet meer! Overigens ben ik niet zo van de pillen geven (of zelf nemen) enzo, maar ik vond het wel een fijn idee voor de nacht.
Fijn KD!Maar wat is het dan wel?

Waarom liever hoger? Is dat juist niet gevaarlijker te hoog in plaats van te laag? Ik ben nog een n00b op dit gebied...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef octopussy het volgende:
Ik geef trouwens eerder een zetpilletje bij pijn dan bij koorts. Maar Hannah heeft dan ook echt zelden koorts gehad tnt. Ik hoop ze bij Mia ook niet nodig te hebben voor de 3 maanden...
Ik ben trouwens bij Hannah voor het eerste jaar al overgegaan op 200 mg pillen. Ik zit met pcm toch liever wat aan de hoge kant dan aan de lage kant

)
 ) 

Beterschap voor draakje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef NotTheSame het volgende:
Kleurdoos fijn dat het geen koortslip is. Hoe is het nou met Elin?
Ean tot d'r nekje vol poep... Arme Ean (en mama)
En Mia verkouden... Beterschap!
Hier vandaag overleg gehad met de huisarts... Draakje gooide vandaag weer elke voeding in golfjes eruit, was niet te troosten, had weer vreselijk last van krampjes en is nog steeds wat verkouden, dus ik heb het zekere voor het onzekere genomen en even gebeld. We mochten meteen even langskomen. Huisarts vind de krampjes wel heel ernstig, zeker nu we een dubbele dosis Infacol geven, Draakje blijft het uit gillen van de pijn. Ook wil ze voor de zekerheid laten checken of Draak geen reflux heeft. Dus na het weekend even een afspraak maken bij de kinderarts onder het mom 'better safe than sorry'.

heftig hoor! ik hoop dat de KA iets voor Draakje kan betekenen!
 heftig hoor! ik hoop dat de KA iets voor Draakje kan betekenen!  

Het is best een heftig virus voor baby'squote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:31 schreef Deepfreeze het volgende:
F_R, niet een al te ernstig virus? Hopelijk geen anderen besmet.. En zo'n luier lucht lekker op
NTS, goed dat er even verder gekeken wordt. Inderdaad, beter een keer teveel gekeken, dan te weinig..
Daan had ook krampjes en spuugde best wat terug.. Nu aan de flesvoeding en het is zo goed als over. We gokken maar dat de voeding iets te snel in zijn lijfje kwam (idiote tsr, ook bij kolven spuit het eruit).
Maar nu dus over, en een heerlijk tevreden ventje met al wat ritme, echt

Voor alle sneue geprikte kindjes!
  Voor alle sneue geprikte kindjes!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |