Morgenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef NotTheSame het volgende:
Deepfreeze, jullie zijn toch niet zo ver meer verwijderd van de vermaanddag van Daan toch?

)
 )

Wanneer ben jij bevallen en wat heb je gekregen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:49 schreef capricia het volgende:
Als ik ga tanken laat ik haar ook achterin zitten. Ga echt niet voor het afrekenen haar met de MC uit de auto halen.
Zijn er mensen die dat doen dan?

Ik ben 5 dec bevallen van een dochter, een echt sintereklaascadeautje dus..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wanneer ben jij bevallen en wat heb je gekregen?

een combi?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef MamaPurk het volgende:
Ow en wij rijden skoda fabia en nooit problemen gehad met de mc erin te zetten. Nu zitten beide meisjes in een grote stoel, erg gezellig

Ja, mijn meisje kan over een aantal weken ook in de grote stoel, vorige week mocht ze even proefzitten. Ik had de hoes even gewassen, kloteklus...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef MamaPurk het volgende:
Ow en wij rijden skoda fabia en nooit problemen gehad met de mc erin te zetten. Nu zitten beide meisjes in een grote stoel, erg gezellig

jep een combi anders zou de kinderwagen er neit in passenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:10 schreef bitterend het volgende:
[..]
een combi?
ik heb nu een polo maar wil graag ruilen voor een fabia combi
de enige tijd dat ik mijn ukje alleen laat is als ik haar in de maxi cosi in de auto heb geïnstalleerd hier voor ons huis en ga ik terug de deur dicht doen ofzo

Gefeliciteerd nog!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben 5 dec bevallen van een dochter, een echt sintereklaascadeautje dus..

quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, mijn meisje kan over een aantal weken ook in de grote stoel, vorige week mocht ze even proefzitten. Ik had de hoes even gewassen, kloteklus...
Ze vond het helemaal geweldig en ze is natuurlijk al zo'n 9 kilo, dus het past ook al goed.
[ afbeelding ]
 jep kloteklus en wij hebben de mc axiss die is nog net even lastiger, grmbl.
  jep kloteklus en wij hebben de mc axiss die is nog net even lastiger, grmbl. 

Komt ook door de verhalen van aanrijdingen in tankstations, kinderen die in een geparkeerde auto zitten die de gracht in rolt, autodieven die de auto inclusief kind jatten enz.
 Komt ook door de verhalen van aanrijdingen in tankstations, kinderen die in een geparkeerde auto zitten die de gracht in rolt, autodieven die de auto inclusief kind jatten enz.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |