En dat bij een paar flessen de maar aanduiding nu bijna weg is en dat meet zo lastig af. En bij 1 fles laat het merkteken los. Dat vind ik niet zo erg maar die schilfers gaan in de fles zitten en die krijg ik er amper uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:42 schreef danic het volgende:
Ik heb ook eens gehad f_r. Slijt vanzelf. Waarom wil je een klacht indienen? Het is niet nadelig voor ean of voor de fles. Hij heeft alleen een ander kleurtje.
Ja ik ook, als ik dit soort filmpjes zie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:09 schreef Sannne het volgende:
Sarah!!![]()
Wat een leuk filmpje MP!
Ik wil ook een tweede..
Nou Sarah is wel een snelle jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:17 schreef Sannne het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Elise over een paar maanden al kan wat Sarah kan? Sarah is een snelle zeker?
superleuk filmpje! lekker die handjes draaienquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:36 schreef MamaPurk het volgende:
Nog een keer! Filmpje![]()
[ link | afbeelding ]
Haha, nou ja eigenlijk niet, maar die kleine eigenwijsjes ook die nog geen oorzaak en gevolgquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:08 schreef Sannne het volgende:
Toen Elise maandag op de meetbak lag deed ze een situp en liet zich keihard terugvallen.. Dat kwam hard aan. Het hele dorp heeft dr gehoord!
Hey, hier ook!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:16 schreef p_iglet het volgende:
Oew doe mij zo'n cb wat nauwelijks meet. Scheelt een hoop gedoe over lengte groei. En minder kans op gekrompen kinderen dan bij iedere maand meten.
Overigens hangt er bij ons een bijtjesknuffeltje boven de meetbak en die is volgens joris interessant genoeg om stil te blijven liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus! Als mijn oudste nou ook nog evne ging slapenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Wel jammer dat Sarah besluit dat om half 6 de dag begint. Je kan door je andere dame natuurlijk niet zelf nog even gaan liggen.
Slapen lukt mij helemaal niet overdag, ik ga in de avond wel lekker vroeg mijn nest in. Tv aan
En heb je al met de fles geoefend?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:41 schreef bitterend het volgende:
Fijn de goede nachten!!![]()
Ik ben zoooooo verliefd op mijn moppie![]()
kan dr echt opvreten!
zo meteen naar kantoor haar showen en rooster bespreken voor April!
Morgenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef NotTheSame het volgende:
Deepfreeze, jullie zijn toch niet zo ver meer verwijderd van de vermaanddag van Daan toch?
Wanneer ben jij bevallen en wat heb je gekregen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:49 schreef capricia het volgende:
Als ik ga tanken laat ik haar ook achterin zitten. Ga echt niet voor het afrekenen haar met de MC uit de auto halen.
Zijn er mensen die dat doen dan?
Ik ben 5 dec bevallen van een dochter, een echt sintereklaascadeautje dus..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wanneer ben jij bevallen en wat heb je gekregen?
een combi?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef MamaPurk het volgende:
Ow en wij rijden skoda fabia en nooit problemen gehad met de mc erin te zetten. Nu zitten beide meisjes in een grote stoel, erg gezellig
Ja, mijn meisje kan over een aantal weken ook in de grote stoel, vorige week mocht ze even proefzitten. Ik had de hoes even gewassen, kloteklus...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef MamaPurk het volgende:
Ow en wij rijden skoda fabia en nooit problemen gehad met de mc erin te zetten. Nu zitten beide meisjes in een grote stoel, erg gezellig
jep een combi anders zou de kinderwagen er neit in passenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:10 schreef bitterend het volgende:
[..]
een combi?
ik heb nu een polo maar wil graag ruilen voor een fabia combi![]()
de enige tijd dat ik mijn ukje alleen laat is als ik haar in de maxi cosi in de auto heb geïnstalleerd hier voor ons huis en ga ik terug de deur dicht doen ofzo
Gefeliciteerd nog!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben 5 dec bevallen van een dochter, een echt sintereklaascadeautje dus..
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, mijn meisje kan over een aantal weken ook in de grote stoel, vorige week mocht ze even proefzitten. Ik had de hoes even gewassen, kloteklus...![]()
Ze vond het helemaal geweldig en ze is natuurlijk al zo'n 9 kilo, dus het past ook al goed.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:06 schreef Vlindur het volgende:
Toen ik met Rienk bij mijn kinderloze zus logeerde een nachtje vond ze het een goed plan om te gaan shoppen terwijl Rienk op bed lag
"Hij slaapt toch altijd 3 uur? We zitten op loopafstand!"Dat ging dus mooi niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |