Hey, hier ook!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:16 schreef p_iglet het volgende:
Oew doe mij zo'n cb wat nauwelijks meet. Scheelt een hoop gedoe over lengte groei. En minder kans op gekrompen kinderen dan bij iedere maand meten.
Overigens hangt er bij ons een bijtjesknuffeltje boven de meetbak en die is volgens joris interessant genoeg om stil te blijven liggen.

Nooit meer doen! te zoet, vanavond dus gewoon weer biobim
  Nooit meer doen! te zoet, vanavond dus gewoon weer biobim  Eten ging goed, meneer valt de lepel echt aan!
 Eten ging goed, meneer valt de lepel echt aan!

Maar ik hoor al wat gekreun en geblaas (is ook leuk, vooral met speeksel in je mond
 Maar ik hoor al wat gekreun en geblaas (is ook leuk, vooral met speeksel in je mond   ) Mijn zus komt zo om even op te passen, want vorige week met Anouk bij de fysio was geen succes.
  ) Mijn zus komt zo om even op te passen, want vorige week met Anouk bij de fysio was geen succes.  

voor de goede nacht!
 voor de goede nacht! . Ik had me er al op ingesteld dat het een rommelnachtje zou gaan worden, maar ze kwam rond 3.30uur en zojuist om 8.00uur!
. Ik had me er al op ingesteld dat het een rommelnachtje zou gaan worden, maar ze kwam rond 3.30uur en zojuist om 8.00uur! !
 !

Een half jaar... 6 maanden.... De tijd vliegt!
 Een half jaar... 6 maanden.... De tijd vliegt! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Heb normaal altijd biobim, daar slaapt hij wel van. Heb nog een doos pyjamapap staan, die durf ik nu helemaal niet te geven
 Heb normaal altijd biobim, daar slaapt hij wel van. Heb nog een doos pyjamapap staan, die durf ik nu helemaal niet te geven   Groente en fruit gaan erg goed, banaan gaan we een tijdje niet meer geven. Werkt te goed
  Groente en fruit gaan erg goed, banaan gaan we een tijdje niet meer geven. Werkt te goed  

) voor mijn gevoel amper geslapen, vol snot en op 't moment dat ik dan eindelijk sliep was 't alweer tijd om op te staan
 ) voor mijn gevoel amper geslapen, vol snot en op 't moment dat ik dan eindelijk sliep was 't alweer tijd om op te staan 

Dat dus! Als mijn oudste nou ook nog evne ging slapenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Wel jammer dat Sarah besluit dat om half 6 de dag begint. Je kan door je andere dame natuurlijk niet zelf nog even gaan liggen.
Slapen lukt mij helemaal niet overdag, ik ga in de avond wel lekker vroeg mijn nest in. Tv aan
 maar ja die is pas net wakker
 maar ja die is pas net wakker 

kan dr echt opvreten!
 kan dr echt opvreten! 

voor de goede nachten!
 voor de goede nachten! 

Elin heeft de hele nacht liggen spugen (thats a first
 Elin heeft de hele nacht liggen spugen (thats a first  ) en met Laks mag ik straks naar de HAp want die lijkt een blaasje op zijn lip te hebben dus ik hoop zo ontzettend op geen koortslip
 ) en met Laks mag ik straks naar de HAp want die lijkt een blaasje op zijn lip te hebben dus ik hoop zo ontzettend op geen koortslip  

En heb je al met de fles geoefend?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:41 schreef bitterend het volgende:
Fijn de goede nachten!!
Ik ben zoooooo verliefd op mijn moppie
kan dr echt opvreten!
zo meteen naar kantoor haar showen en rooster bespreken voor April!

is wel 'besmet' en zodra ik ook maar een blaasje ZIE bij hem mag hij al niet meer bij haar in de buurt komen... Ik wil onze Draak dat echt niet aandoen! Ik heb kinder/jeugdfoto's van
  is wel 'besmet' en zodra ik ook maar een blaasje ZIE bij hem mag hij al niet meer bij haar in de buurt komen... Ik wil onze Draak dat echt niet aandoen! Ik heb kinder/jeugdfoto's van   gezien met zo'n mega korst op m'n smoel, echt heel vervelend.
  gezien met zo'n mega korst op m'n smoel, echt heel vervelend. .
 . 

Maar goed, die ligt nu dus te brabbelen in haar bed en gaat voorlopig ook niet slapen denk ik... Vanmorgen kwam ze om 8 uur en heeft sindsdien 2 tukkies gemaakt van 10 minuten ofzo.
 Maar goed, die ligt nu dus te brabbelen in haar bed en gaat voorlopig ook niet slapen denk ik... Vanmorgen kwam ze om 8 uur en heeft sindsdien 2 tukkies gemaakt van 10 minuten ofzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |