abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 januari 2012 @ 00:12:12 #51
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107014618
mjah, ik het een testpanel pakje van yunomi binnengekregen van zwitsal ademvrij .. zat ook een neusspray in. Toeval of niet, in de houdgreep neussrpay gegeven, even sputteren en hij viel a'als 'n blok in slaap op m'n arm
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 20 januari 2012 @ 02:48:57 #52
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107018095
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:16 schreef p_iglet het volgende:
Oew doe mij zo'n cb wat nauwelijks meet. Scheelt een hoop gedoe over lengte groei. En minder kans op gekrompen kinderen dan bij iedere maand meten.

Overigens hangt er bij ons een bijtjesknuffeltje boven de meetbak en die is volgens joris interessant genoeg om stil te blijven liggen.
Hey, hier ook!

En ja, na een paar heerlijke nachten doorslapen, helaas nu eruit. Nu maare hopen dat ze straks gewoon direct weer wil slapen.

Edit; helaas, ze slaapt nu net, dus ik ga ook weer. Jammer dat over 1,5 uur de wekker van lief weer gaat, waardoor ik weer wakker word en ik om half 10 bij de fysio moet zijn... *gaap*

[ Bericht 10% gewijzigd door Susie op 20-01-2012 04:35:38 ]
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107018619
Susie, jammer dat je niet meteen weer kon gaan slapen. Ik hoop dat je wel genoeg energie opdoet in die laatste anderhalf uur voor de rest van de dag.
* SummerBreeze zoekt vast luciferhoutjes zodat Susie haar ogen open kan houden tot na de fysio

Hier heeft mevrouw, ondanks de prikjes van gisteren, weer haar oude ritme te pakken lijkt het. En daar zijn we blij om. Niet meer twee keer eruit 's nachts *O*
Het slapengaan was even lastig; mijn schoonouders waren op bezoek, dus naar boven gaan was voor mevrouw geen optie. Opa en oma zijn veel te leuk.
Maar toen ze eenmaal een beetje begon toe te geven aan de slaap, zo rond negen uur, liet ze zich heerlijk makkelijk naar bed brengen. En ze werd om kwart over pas wakker. En dan niet zozeer voor een fles, maar voor een schone luier *O*
Toch maar een flesje gemaakt, omdat ze anders waarschijnlijk een uurtje later alsnog zou komen. En nu ligt ze alweer een half uur heerlijk te slapen.

Ik zou liever hebben dat ze een uurtje later zou komen, dus tegelijk met de wekker, maar dit is ook geen probleem. Ze zorgt er op deze manier wel voor dat vriendje en ik weer eens lekker samen kunnen ontbijten
pi_107018933
Hier ook weer een fijne nacht! Wel iets vaker er uit geweest dan normaal, heb voor de verandering eens bambix rijstebloem in zijn fles gedaan. :') Nooit meer doen! te zoet, vanavond dus gewoon weer biobim :) Eten ging goed, meneer valt de lepel echt aan!

Straks CB, stats volgen :)

MP : Wat een lief filmpje! O+

[ Bericht 10% gewijzigd door Cyntiaa op 20-01-2012 09:07:49 ]
  vrijdag 20 januari 2012 @ 08:05:03 #55
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107019034
En ik had nog niet gereageerd op het filmpje van MP, kon niet op mijn mobiel! Maar wat een lieverds zijn dat! O+

Zo, ik ben al aangekleed en alles.... mevrouw ligt nog te maffen }:| Maar ik hoor al wat gekreun en geblaas (is ook leuk, vooral met speeksel in je mond :D ) Mijn zus komt zo om even op te passen, want vorige week met Anouk bij de fysio was geen succes.

* Susie pakt de luciferstokjes van SB aan, zal ze nodig hebben als ze de uitslag van TVOH wil halen :P
  vrijdag 20 januari 2012 @ 08:58:07 #56
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107019537
Mogguh!

Susie, jammer dat Anouk vannacht niet wilde slapen... Veel succes bij de fysio straks!

Cyntiaa en SummerBreeze *O* voor de goede nacht!

MamaPurk wat een geweldig filmpje!

DJMO, hoe is het nu met Geert? Heeft hij nog een beetje kunnen slapen?

Hier is het weer eens (voor de verandering) best goed gegaan vannacht. Gisteravond weer flinke krampjes gehad, daardoor de voeding maar even een uurtje naar voren gehaald, toen viel ze na een paar slokken aan de borst in slaap O+. Ik had me er al op ingesteld dat het een rommelnachtje zou gaan worden, maar ze kwam rond 3.30uur en zojuist om 8.00uur!
En bij de voeding om 8.00uur viel ze weer aan de borst in slaap, gelukkig had ze nu wat meer gedronken.

Hier zijn we weer langzaam begonnen met de verbouwing op te pakken, het was immers nog niet af... Zometeen ff m'n kluspak aan (als dat al niet te ver is uitgerekt na de zwangerschap), babyfoon mee en lekker mezelf even uitleven :) !
pi_107019640
Vermaanddag! *O* Een half jaar... 6 maanden.... De tijd vliegt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107019695
DJMO nog een beetje een goede nacht gehad? Hoe is het nu met Geert?

Ow Susie wat k*t nacht zeg!! En succes bij de fysio!

SB, Cyntiaa en NTS voor de goede nachten *O*

Cyntiaa wat voor rijstebloem geef je dan?? Die met vanille?? Die is inderdaad zoet maar de neutrale is volgens mij niet zoet hoor.

NTS wat balen van die krampjes steeds zeg. En nu aan de klus dapper hoor!

Hier eigenlijk een redelijke nacht gehad maar mevrouw besluit tegenwoordig elke keer om half 6 al wakker te zijn en niet meer te gaan slapen.. Dan leg ik haar om 9 uur weer in bed en dan slaapt ze wel weer, maar ik zou natuurlijk liever zien dat ze 's morgens gewoon iets langer doorslaapt. Ik heb met recht nu ook luciferstokjes nodig.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107019703
Cas O+
pi_107019782
Ik ben even aan het uitproberen waar meneer allemaal van gaat stuiteren. Rijstebloem vanille gooi ik vanmiddag weg ;) Heb normaal altijd biobim, daar slaapt hij wel van. Heb nog een doos pyjamapap staan, die durf ik nu helemaal niet te geven _O- Groente en fruit gaan erg goed, banaan gaan we een tijdje niet meer geven. Werkt te goed :+

Ik post Cas zijn stats eerst wel even op facebook, gaan straks na het bureau thuis even de fles geven en dan naar mijn ouders toe. Even shoppen in Duitsland, luiers/berlinerbollen/toetjes/babyspul. Vanavond kan ik het grafiekje hier wel neerzetten :)

Nog meer goede nachten lees ik! Fijn.

Wel jammer dat Sarah besluit dat om half 6 de dag begint. Je kan door je andere dame natuurlijk niet zelf nog even gaan liggen.

Slapen lukt mij helemaal niet overdag, ik ga in de avond wel lekker vroeg mijn nest in. Tv aan :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 januari 2012 @ 09:15:46 #61
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107019792
lief van jullie :*

nee, hij is nu wel weer redelijk vrolijk, maar hij heeft een baggernacht gehad (en ik dus ook :{ ) voor mijn gevoel amper geslapen, vol snot en op 't moment dat ik dan eindelijk sliep was 't alweer tijd om op te staan -O-

straks maar even rondje huisarts doen, gelijk ook naar Jan en mezelf laten kijken dit is niet leuk meer (ik loop ook al dagen met keelpijn)

Cas O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_107019887
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:15 schreef Cyntiaa het volgende:

Wel jammer dat Sarah besluit dat om half 6 de dag begint. Je kan door je andere dame natuurlijk niet zelf nog even gaan liggen.

Slapen lukt mij helemaal niet overdag, ik ga in de avond wel lekker vroeg mijn nest in. Tv aan :D
Dat dus! Als mijn oudste nou ook nog evne ging slapen ;) maar ja die is pas net wakker :)
Maar goed normaal neemt manlief Sarha mee naar beneden en dan kan ik nog tot 7 uur slapen maar vanmorgen moest hij heel vroeg aan het werk (altijd op vrijdag) want hij is vanmiddag vrij, en dan moet ik weer werken.

Die rijstebloem vanille is hier ook in de vuilnisbak geeindigd. En ben benieuwd naar Cas zijn stats. En veel plezier in Duitsland (is babyspul en zo daar goedkoper dan in Nederland?)
pi_107020320
Fijn de goede nachten!! :*

Ik ben zoooooo verliefd op mijn moppie O+ O+ kan dr echt opvreten!
zo meteen naar kantoor haar showen en rooster bespreken voor April! :W
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107020364
Beterschap voor jou en je grut DJMO!!

Susie, balen van de nacht, hopelijk vannacht beter

En een ^O^ voor de goede nachten!

Cas ook alweer een half jaar *O*

Hier ook een goede nacht: 11-4-8. En deze keer geen gespook na de voedingen, maar gewoon lekker terug om 4 uur. En hij lijkt zijn duim gevonden te hebben. Die heeft hij steeds vaker in zijn mond. Eens kijken of we dat nog kunnen voorkomen met de speen. Dat leert toch makkelijker af straks..
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:38:48 #65
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107021537
MP wat een leuk filmpje O+ wat een actieveling die kleine zeg O+
Rayen 2½ jaar!
pi_107021651
-O- Elin heeft de hele nacht liggen spugen (thats a first :o ) en met Laks mag ik straks naar de HAp want die lijkt een blaasje op zijn lip te hebben dus ik hoop zo ontzettend op geen koortslip ;(
pi_107021980
Ow bah KD hopelijk is het geen koortslip. :*
pi_107022111
ik weet het echt niet, hij haalt zijn gezichtje wel vaker open met zijn nageltjes, maar nu lijkt het wondje te glimmen. Zelf heb ik het virus niet/nooit gehad.. dus ik hoop maar op een goede afloop
pi_107022135
Gefeliciteerd met Cas Deepfreeze!
Arme Elin!
Beterschap DJMO en voor de kleine!
Arme Susie....
pi_107022266
psst Cleany, Cas is van Cyntiaa.

Ik zou ook meteen naar de HA gaan hoor, een koortslip is niet niets voor zo een kleintje.. Maar ja waar kan hij het opgelopen hebben he, ik hoop echt heel erg dat het gewoon een wondje is!!
pi_107022532
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:04 schreef cleany het volgende:
Gefeliciteerd met Cas Deepfreeze!
Hihi, we halen hier de maand nog niet eens ;)
pi_107022785
Fijne vermaanddag Cyntiaa!
MP schattig filmpje O+
Succes bij de HAP KD :*
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:50:23 #73
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107023494
Nou hopen dat het een onschuldig wondje is KD

Hier werd ik beschuldigd van een "ontaarde" moeder te zijn, en nu begin ik zelf te twijfelen. :{
R ayen moet vanmiddag om zijn inentingen, nu wilde ik daarvoor even bij een kleine apotheek stoppen met een parkeerplaats ervoor, om zetpilletjes te halen.
En wilde hem even in zijn maxi-cosi in de auto laten zitten (tenzij er een hele rij in die apotheek staat natuurlijk)
Hier vond een vriendin het belachelijk dat ik dat zou doen. Ik ben misschien een halve minuut weg.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:41 schreef bitterend het volgende:
Fijn de goede nachten!! :*

Ik ben zoooooo verliefd op mijn moppie O+ O+ kan dr echt opvreten!
zo meteen naar kantoor haar showen en rooster bespreken voor April! :W
En heb je al met de fles geoefend? c_/

Trouwens wij hebben hier een nieuwe (tweedehands) auto een Renault Megane, maar pfff die maxi-cosi past maar net en eigenlijk net niet. Krappe bende in die auto :{
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:47:32 #74
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107025148
TimeJumper, om eerlijk te zijn, zou ik dat ook niet doen...
Hier overigens ruimte genoeg in m'n ouwe trouwe Opel Astra, moet alleen de passagiersstoel een stukje naar voren zetten.

Deepfreeze, jullie zijn toch niet zo ver meer verwijderd van de vermaanddag van Daan toch?

Bitterend, veel plezier op het werk!

Kleurdoos, ben je al bij de HA geweest? Hopelijk is het geen koortslip oid en is het bij Elin ook niks ernstigs...

Mijn (8> is wel 'besmet' en zodra ik ook maar een blaasje ZIE bij hem mag hij al niet meer bij haar in de buurt komen... Ik wil onze Draak dat echt niet aandoen! Ik heb kinder/jeugdfoto's van (8> gezien met zo'n mega korst op m'n smoel, echt heel vervelend.
Btw, heel zijn hele familie heeft er last van, pfoe, ik blij dat ik dat volk never nooit meer zie ;) .

DJMO, beterschap voor jou, Jan en Geert! Heeft manlief nergens last van?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:05:56 #75
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107025694
TJ, als ik ook eerlijk mag zijn...ik zou het ook niet doen. Maar dat is ieder voor zich toch? Ik kwam laatst een kennis tegen in het dorp, die had papa-dag (stom woord, maar dan weet iedereen wat ik bedoel). Ik vraag hem waar zijn dochter is, die lag thuis te slapen, hij ging ff een boodschap doen. Als er wat was, dan zou zijn mobiel gaan ofzo? En hij wist wel hoe lang ze zou slapen. Meisje is 1 jaar... Mja.

Tjonge, ik leg Anouk net slapend in bed, 10 minuten later zie en hoor ik wat gepruttel, dus ik ga ff kijken voor d'r speen, krijg ik een vette glimlach O+ Maar goed, die ligt nu dus te brabbelen in haar bed en gaat voorlopig ook niet slapen denk ik... Vanmorgen kwam ze om 8 uur en heeft sindsdien 2 tukkies gemaakt van 10 minuten ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')