quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:06 schreef Vlindur het volgende:
Toen ik met Rienk bij mijn kinderloze zus logeerde een nachtje vond ze het een goed plan om te gaan shoppen terwijl Rienk op bed lag
"Hij slaapt toch altijd 3 uur? We zitten op loopafstand!"Dat ging dus mooi niet door
Is ook heel sneu! Ik heb Anouk 's avonds een zetpil gegeven, maar ook omdat ze een lichte verhoging had (38,4 geloof ik). Als ze geen koorts had gehad, had ik het trouwens niet gedaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:20 schreef bitterend het volgende:
Oh TJ zo sneu die prikken!! we moeten woensdag en ik heb er nu al buikpijn van![]()
heb je hem de zetpil gegeven? of wacht je of hij koorts zal hebben?
Het is een PIJNstiller he, daar is niet persee koorts voor nodigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:33 schreef Susie het volgende:
[..]
Is ook heel sneu! Ik heb Anouk 's avonds een zetpil gegeven, maar ook omdat ze een lichte verhoging had (38,4 geloof ik). Als ze geen koorts had gehad, had ik het trouwens niet gedaan.
Ja ik zag er ook tegenop als een berg eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:20 schreef bitterend het volgende:
Oh TJ zo sneu die prikken!! we moeten woensdag en ik heb er nu al buikpijn van![]()
heb je hem de zetpil gegeven? of wacht je of hij koorts zal hebben?
Paracetamol is toch ook koortsverlagend? Of bedoel je dat niet ik lees de zin nu nog eens en bedenk mij dat je het ook anders kan lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is een PIJNstiller he, daar is niet persee koorts voor nodig
ik sneed ze in de lengte door midden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef Susie het volgende:
De volgende dag was ze weer ok Bitterend.![]()
Ik heb ook de helf gegeven TJ. Maar het restant weggegooid... leek me niet fijn om in te brengen bij d'rEr was maar een kant mooi rond zeg maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |