Ah, oké.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Hij werd al automatisch opgehoogd#2 van gemaakt.
Heb je Libelle nog niet gehoord.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is plat Amsterdams maar het doet me denken aan MC Solaar.
Is het weer in Paradiso? Daar heb ik haar al eens gezien, erg leukquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:07 schreef Copycat het volgende:
Ga jij trouwens in feb ook naar Sharon Jones & the Dap Kings?
En ook in Tivoli. Daar ga ik heen. Ben erg benieuwd ... Zag gisteren een concertregistratie in Parijs. Met een gastoptreden van Prince. Zoveel geluk zou ik wel niet hebben, maar heb er enorm veel zin in!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het weer in Paradiso? Daar heb ik haar al eens gezien, erg leuk
Geweldige artieste, ze zal je niet teleurstellen want ze gaat er altijd 100% voor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ook in Tivoli. Daar ga ik heen. Ben erg benieuwd ... Zag gisteren een concertregistratie in Parijs. Met een gastoptreden van Prince. Zoveel geluk zou ik wel niet hebben, maar heb er enorm veel zin in!
quote:Ronnie Tober brengt zijn rozen dit keer niet naar Sandra, maar naar rapper en profvoetballer Priester. In zijn rap Geen Een vertelt hij zijn verhaal. Ronnie Tober gaat aan de slag met deze track. Ronnie's hit Breng die rozen naar Sandra grijpen de rappers aan om een remake te maken voor dezelfde Sandra met typische woordgrappen en rijmtechnieken.
Ken hem niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:42 schreef Hidz het volgende:
Priester Baby![]()
Ga zeker kijken. Speelt voor mijn favoriete voetbalclub, alleen dat maakt hem al een held!
quote:Op 29 september 1960, tijdens de campagne Kennedy versus Nixon, werd Ronnie Tober gevraagd door Senator Samuel Stratten van de staat New York, voor Senator John F. Kennedy te zingen. Tevens vroeg congressman Dean Park Taylor, Ronnie voor Nixon te zingen op 30 september 1960. Hij zong voor beiden.
Hij speelt nu voor Almere City FC. Daarvoor speelde hij nog voor NEC, Mitchell Burzorg is de naam.quote:
Almere City FCquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:45 schreef tong80 het volgende:
Blijft een leuk programma.
Die Priester is ook een goeie gast zo te zien.
Nogmaals waar speelt ie voetbal ?
Ja geweldig zelfs. Echt genieten.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:52 schreef YazooW het volgende:
Beter ga je jezelf 100% focussen op voetbal kerel...
Heeft wel ooit een agent bedreigt met de woorden dat ie Aids heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:53 schreef WethouderHekking het volgende:
Ronnie Tober, beter bekend als de zangeres zonder kut.![]()
Maar wel een sympathieke kerel.
Ik dacht dat Keizer het toppunt was van een slechte rapnaam.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef GTL_ het volgende:
Heb Priester alleen op 101Barz gehoord met z'n broertje Keizer,
Ik vond het nummer van Keizer dan wel weer tof bij Op Volle Toeren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef GTL_ het volgende:
Heb Priester alleen op 101Barz gehoord met z'n broertje Keizer, wist niet dat Priester dit als nummers had uitgebrachtdacht gewoon een freestyle. Nummertje over pik en meids die hem likken.
Alleen Keizer (z'n broertje) komt ermee weg, die staat bekend om het braggen (opscheppen) over zichzelf en ego-trippen. Priester staat het niet zo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat Keizer het toppunt was van een slechte rapnaam.
Toen hij nog "straat" was was hij best wel goed. Tegenwoordig inderdaad 3x niks.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer van Ali B, die elke rap verneukt met zijn Sinterklaas rijm en flow.
Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft wel ooit een agent bedreigt met de woorden dat ie Aids heeft.
Echt he? Bijna alle nummers zijn aardig tot hij begint.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer van Ali B, die elke rap verneukt met zijn Sinterklaas rijm en flow.
Hij zou zo naast Bert van Marwijk in de dug out kunnen gaan zittenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:02 schreef vuvuzela het volgende:
dat zilverglans pak ziet er niet uit
Hij is nog van de Elpee's dan krijg je datquote:
Komt natuurlijk wel op tvquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:08 schreef GTL_ het volgende:
Wel grappig dat ze altijd zo ontzettend respectvol naar elkaar zijn.
Wie is dat ?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sticky_Steezquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is dat ?
En met welke andere artiest ?
Vond ik ook mooi om te zien dat dubbeltalent.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:42 schreef Hidz het volgende:
Sticks! Eén van de beste van NL. Sowieso
Priester kan een beetje rappen en een beetje voetballen, en hij speelt voor Almere City dus wat mij betreft een held =D
Ja, want jij bent oud.quote:
En ik verdien een bami-schijf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk weer.
Ali verdient een Nipkov schijf
Ik ook niet denk ik. Als ik het zo op de radio zou horen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zou dit ook niet herkennen van List.
Ben ik het wel een beetje met je eens als ik het nu zie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet denk ik. Als ik het zo op de radio zou horen.
Die rapper ziet er helemaal niet uit als een rapper, meer als een voetbalhooligan.
Je hebt gelijk. Verkeerde nummer. Was Edith. Glukkig herkennen ze Piaf wel. Maar Ali kent hem nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zou dit ook niet herkennen van List.
Amsterdam Noord is niet echt op stand nee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die woont ook niet op stand zo te zien?
Je zou toch verwachten dat die meer geklauwd heeft tijdens haar leventje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdam Noord is niet echt op stand nee.
volgens mij woont ze in een nogal royale tokoquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat die meer geklauwd heeft tijdens haar leventje.
dat idee heb ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:39 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
volgens mij woont ze in een nogal royale toko
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef YazooW het volgende:
Zou Stickert nou echt hulp nodig hebben van Ali bij het maken van de tekst?
Volgend seizoen moeten alle rappers gewoon solo. Behalve mensen als Brace.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef YazooW het volgende:
Zou Stickert nou echt hulp nodig hebben van Ali bij het maken van de tekst?
Ali B op volle toeren zonder Ali B? Dat gaat em niet worden!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgend seizoen moeten alle rappers gewoon solo. Behalve mensen als Brace.
Ja ik bedoel die teksten he. Hij verpest vaak het nummer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ali B op volle toeren zonder Ali B? Dat gaat em niet worden!
Snoop Doggquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgend seizoen wil ik:
Rico, Typhoon, Jiggy Djé, Blaxtar en verder kom ik niet.![]()
Brainpower.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgend seizoen wil ik:
Al die kansloze TVOH-"artiesten" zeker?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb wel genoeg talentloze neppertjes gezien.
Volgend seizoen met een ander genre muzikanten.
Leeft die eigenlijk nog?quote:
Dat zijn geen muzikanten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Al die kansloze TVOH-"artiesten" zeker?
Zou mooi zijn, en Extince.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgend seizoen wil ik:
Ja ze zoeken niet de beste uit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij wel ja. Er was er altijd wel eentje die van zijn BB stond te lezen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor het eerst dit seizoen of niet?
Echte rappers kunnen uit het hoofd rijmen,quote:
Kudo's voor de sticker danquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Er was er altijd wel eentje die van zijn BB stond te lezen.
Dat ze een string dragen ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met hulp sowieso.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:58 schreef YazooW het volgende:
Ali's tekst is geschreven door Stickert.
Nee. Sticks hoort sowieso bij de beste rappers van Nederland.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Met 1 seizoen was je nu al door de beste heen.
Ja hij, maar niet allemaal die in seizoen 1 zat. Kleine viezerikquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Sticks hoort sowieso bij de beste rappers van Nederland.
Voor mij samen met Rico op eenzame hoogte.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is zoiets als slootspring-kampioen zijn van Japan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel nee man.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is zoiets als slootspring-kampioen zijn van Japan.
Ja...ik vind hem stiekumquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
Die stem van Dutchie of hoe heet hij blijft me verbazen.
Je kent de echte Rico niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef kilozout het volgende:
[..]
Voor mij samen met Rico op eenzame hoogte.
Jep, met deze en nog wat mindere die nog niet zijn geweest (Lange Frans, Opposites, DJVT) mag er van mij zo nog een seizoen komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgend seizoen wil ik:
Wie zouden jullie nog willen zien? Rappers of artiesten van vroeger?quote:Waarom gaat Ali B. niet gewoon de grens over om Duitse Schlager helden op te zoeken of de onvolprezen Belgische koning Eddy Wally?
Def P met Drs Pquote:Op donderdag 2 februari 2012 07:54 schreef Karina het volgende:
Wie zouden jullie nog willen zien? Rappers of artiesten van vroeger?
Anita Meyer zou nog wel een goede zijn.
Zei het net zelf al volgens mijquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:04 schreef chufi het volgende:
Hij had toch te veel geblowd voor de opnames ??
Die is echt goed ...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Brownie Dutch of Dutchie Brown, ik vergeet het altijd, is cool.
Ja van mij ook, leuk die oudjes met de nieuwe garde.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:17 schreef ivar92 het volgende:
weet niet, programma is afgelopen, had van mij nog rustig een uurtje door mogen gaan
Nee heb ik ook niks mee, maar Brownie Dutch is is geen rapper .. Hij singt en heeft een goede stem ... Dat is ook waarom ie hier aan mee doet volgens mij anders was het een grote fail geworden dit programmaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]Vind ik ook en ik ben niet echt gek op die NL rappers.
Ja OK maar zingen doet als een castraatquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:25 schreef Specularium het volgende:
Brownie is een producer, geen muzikant.
quote:Ali B Op Volle Toeren krijgt internationale variant
Geplaatst op donderdag 29 maart 2012 om 17:01
Tv-producent Tuvalu werkt aan een internationale versie van het programma Ali B Op Volle Toeren. Hierin zullen artiesten uit verschillende landen een onverwachte ontmoeting met elkaar hebben. Dat heeft een woordvoerder donderdag laten weten. Volgens Tuvalu wordt al een ‘aantal maanden’ gewerkt aan de internationale versie, die de titel Cover Me heeft. Mogelijk doen de landen die het format van Ali B Op Volle Toeren hebben gekocht, ook mee aan de internationale variant.
Het format van Ali B Op Volle Toeren is inmiddels verkocht aan acht landen. Zo maken onder meer België, Duitsland, Portugal, Oekraïne, Zweden en Zwitserland een eigen versie.
De internationale verkoop gaat via moederbedrijf Sony Pictures. “De verwachting van Sony is dat daar volgende week op de formatbeurs MIPTV een aantal landen aan kan worden toegevoegd.”
Naast een internationale versie, wordt er volgens Tuvalu ook gesproken over een wijziging van het format. “Met verschillende buitenlandse omroepen wordt gepraat over een studioversie met publiek.”
Ali B Op Volle Toeren, waarin Ali B en zijn bevriende rappers samen zingen met bekende Nederlandse artiesten, begint in december aan haar derde seizoen op Nederland 3. Bron
Dit ja. Echt opvallend.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:57 schreef chufi het volgende:
Jammer dat ze niet meer zo bij stem is ....
Ja zoiets denk ik ja... Ze woont ook niet in een villa, maar in een gewoon rijtjes huis dus er is vast iets gebeurd in dr carriere....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
Ze spreekt het ook een beetje vreemd uit. Misschien omdat ze het anders niet haalt?
Ja dat had er prima tussengepast inderdaad.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:11 schreef chufi het volgende:
Ik mis Arne Janssen met "Meisjes met roode haren " Maar ja helaas is Arne niet meer
Kan me niet herinneren dat die is geweest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:13 schreef chufi het volgende:
Of Manuela ....... Of was die vorig jaar al geweest ?
Ja dan Jan Smit met zn Omaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef Karina het volgende:
Ivan Heylen dat zou echt helemaal geweldig zijn
Rita Hovink kan helaas niet, want die is overleden.
Ik zag Wilma staan en moest toen meteen aan deze denken:
Praat effe Nederlandsquote:
Dat werd ook vertolkt volgens mij, was vorig seizoen...quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
De uitzending met Stef Bos heb ik niet gezien toen. Ik ken ook alleen dit nummer van hem, Pappa.
Bijna hersteld.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor stom nummer? Ik hoor liever Carolientje
Nee, niet in dit programma. Hij zit ook niet "achter" dus ik denk dat hij ook dat hij niet meer komt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hee Karina weet jij of henny vrienten al geweest is met die ene rapper (weet zijn naam niet) vorige keer ofzo?
oh jammerquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, niet in dit programma. Hij zit ook niet "achter" dus ik denk dat hij ook niet meer komt.
Als Leen er in zit ben ik tevredenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig komen de DWDD recordings erachteraan.
Hebben we daar een topic van ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig komen de DWDD recordings erachteraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |