Ah, oké.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Hij werd al automatisch opgehoogd#2 van gemaakt.
Heb je Libelle nog niet gehoord.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is plat Amsterdams maar het doet me denken aan MC Solaar.
Is het weer in Paradiso? Daar heb ik haar al eens gezien, erg leukquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:07 schreef Copycat het volgende:
Ga jij trouwens in feb ook naar Sharon Jones & the Dap Kings?
En ook in Tivoli. Daar ga ik heen. Ben erg benieuwd ... Zag gisteren een concertregistratie in Parijs. Met een gastoptreden van Prince. Zoveel geluk zou ik wel niet hebben, maar heb er enorm veel zin in!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het weer in Paradiso? Daar heb ik haar al eens gezien, erg leuk
Geweldige artieste, ze zal je niet teleurstellen want ze gaat er altijd 100% voor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ook in Tivoli. Daar ga ik heen. Ben erg benieuwd ... Zag gisteren een concertregistratie in Parijs. Met een gastoptreden van Prince. Zoveel geluk zou ik wel niet hebben, maar heb er enorm veel zin in!
quote:Ronnie Tober brengt zijn rozen dit keer niet naar Sandra, maar naar rapper en profvoetballer Priester. In zijn rap Geen Een vertelt hij zijn verhaal. Ronnie Tober gaat aan de slag met deze track. Ronnie's hit Breng die rozen naar Sandra grijpen de rappers aan om een remake te maken voor dezelfde Sandra met typische woordgrappen en rijmtechnieken.
Ken hem niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:42 schreef Hidz het volgende:
Priester Baby![]()
Ga zeker kijken. Speelt voor mijn favoriete voetbalclub, alleen dat maakt hem al een held!
quote:Op 29 september 1960, tijdens de campagne Kennedy versus Nixon, werd Ronnie Tober gevraagd door Senator Samuel Stratten van de staat New York, voor Senator John F. Kennedy te zingen. Tevens vroeg congressman Dean Park Taylor, Ronnie voor Nixon te zingen op 30 september 1960. Hij zong voor beiden.
Hij speelt nu voor Almere City FC. Daarvoor speelde hij nog voor NEC, Mitchell Burzorg is de naam.quote:
Almere City FCquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:45 schreef tong80 het volgende:
Blijft een leuk programma.
Die Priester is ook een goeie gast zo te zien.
Nogmaals waar speelt ie voetbal ?
Ja geweldig zelfs. Echt genieten.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:52 schreef YazooW het volgende:
Beter ga je jezelf 100% focussen op voetbal kerel...
Heeft wel ooit een agent bedreigt met de woorden dat ie Aids heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:53 schreef WethouderHekking het volgende:
Ronnie Tober, beter bekend als de zangeres zonder kut.![]()
Maar wel een sympathieke kerel.
Ik dacht dat Keizer het toppunt was van een slechte rapnaam.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef GTL_ het volgende:
Heb Priester alleen op 101Barz gehoord met z'n broertje Keizer,
Ik vond het nummer van Keizer dan wel weer tof bij Op Volle Toeren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef GTL_ het volgende:
Heb Priester alleen op 101Barz gehoord met z'n broertje Keizer, wist niet dat Priester dit als nummers had uitgebrachtdacht gewoon een freestyle. Nummertje over pik en meids die hem likken.
Alleen Keizer (z'n broertje) komt ermee weg, die staat bekend om het braggen (opscheppen) over zichzelf en ego-trippen. Priester staat het niet zo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat Keizer het toppunt was van een slechte rapnaam.
Toen hij nog "straat" was was hij best wel goed. Tegenwoordig inderdaad 3x niks.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer van Ali B, die elke rap verneukt met zijn Sinterklaas rijm en flow.
Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft wel ooit een agent bedreigt met de woorden dat ie Aids heeft.
Echt he? Bijna alle nummers zijn aardig tot hij begint.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer van Ali B, die elke rap verneukt met zijn Sinterklaas rijm en flow.
Hij zou zo naast Bert van Marwijk in de dug out kunnen gaan zittenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:02 schreef vuvuzela het volgende:
dat zilverglans pak ziet er niet uit
Hij is nog van de Elpee's dan krijg je datquote:
Komt natuurlijk wel op tvquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:08 schreef GTL_ het volgende:
Wel grappig dat ze altijd zo ontzettend respectvol naar elkaar zijn.
Wie is dat ?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sticky_Steezquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is dat ?
En met welke andere artiest ?
Vond ik ook mooi om te zien dat dubbeltalent.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:42 schreef Hidz het volgende:
Sticks! Eén van de beste van NL. Sowieso
Priester kan een beetje rappen en een beetje voetballen, en hij speelt voor Almere City dus wat mij betreft een held =D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |