Dan mag hetquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:23 schreef chufi het volgende:
Ik heb het gedanst en daar schaam ik me voor maar ook weer niet aangezien het in Spanje wasEn er een hele ballroom vol met Spaanse dames mee stond te doen
Zo diep ben ik nooit gezonkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:23 schreef chufi het volgende:
Ik heb het gedanst en daar schaam ik me voor maar ook weer niet aangezien het in Spanje wasEn er een hele ballroom vol met Spaanse dames mee stond te doen
Dat is pas diep zinkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo diep ben ik nooit gezonkenIk heb wel de Macarena gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:28 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat is pas diep zinken
[ afbeelding ]Ik schaam me ook diepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was Barcelona WK 1982 .... In een typische Spaanse dans ball-room ... vol met Spanjaarden en cava ...quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo diep ben ik nooit gezonkenIk heb wel de Macarena gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was Barcelona WK 1982 .... In een typische Spaanse dans ball-room ... vol met Spanjaarden en cava ...Ik heette toen Ron Jeremy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Die kenden ze toen nog niet in Spanje ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |