Vindt ik ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef RonnieHansen het volgende:
Persoonlijk vindt ik het wel meevallen maar plaatselijk valt het tegen, dat zie en hoor je goed.
Typische VVD reactie.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:16 schreef belsen het volgende:
Ik vind hem wel weer een beetje terug naar de old-school-Tober, zonder daarbij teveel naar het verleden te grijpen.
Ja, Ronnie Reboot of zo. Hij vindt zichzelf opnieuw uit. Er zijn weinig artiesten die dat durven. En nog minder waar het goed uitpakt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:16 schreef belsen het volgende:
Ik vind hem wel weer een beetje terug naar de old-school-Tober, zonder daarbij teveel naar het verleden te grijpen.
Ik kan nog wel een zooi clips plaatsen die in een cafe met hetzelfde soort publiek zijn opgenomenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef Karina het volgende:
Niets mis met dat nummer, het swingt wel, kijk naar het volk op de achtergrond
Toch is z'n vroege werk beter. Wat rauwer, minder gelikt. Daardoor klinkt het allemaal wat puurder, en heeft old-skool Ronnie iets meer soul in z'n donder.quote:
Ik vind Morgen, waarmee ie aan het Songfestival deelnam, gewoon oprecht een goed nummer.quote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Toch is z'n vroege werk beter. Wat rauwer, minder gelikt. Daardoor klinkt het allemaal wat puurder, en heeft old-skool Ronnie iets meer soul in z'n donder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |