En toch vind ik hem daar niet lelijk. Hij wordt wat lelijker gemaakt voor zijn rollen maar sheldon is bijv gewoon echt niet knap. Leonard heeft nog wel wat (behalve dan in TBBT zelf daar vind ik hem iets te nerdy haha)quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:55 schreef SocialDisorder het volgende:
voor de volledigheid:
[ afbeelding ]
Ik vond hem sowieso niet lelijk hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hmm Shar, toch is Leonard uit de BBT niet lelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vind jij?
Voorruit voor de heren ook niet iets: (en stiekem voor shar en mijzelf ook)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
true. Overigens vind ik Bernadette sexier dan Penny... komt misschien omdat Penny de stereotiep Barbie isquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En toch vind ik hem daar niet lelijk. Hij wordt wat lelijker gemaakt voor zijn rollen maar sheldon is bijv gewoon echt niet knap. Leonard heeft nog wel wat (behalve dan in TBBT zelf daar vind ik hem iets te nerdy haha)
en blossomquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:06 schreef wc-eend het volgende:
Ik vind het gewoon wel tof dat er meerdere personages uit Rosanne terugkomen in TBBT...
Ik hou ook van nerds, maar Leonard is echt een te groot mietje, ik moet wel een nerd hebben die me een beetje kan handelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond hem sowieso niet lelijk hoorje ziet dat hij in d serie extreem nerd gemaakt wordt, maar aangezien nerds mijn ding is
![]()
![]()
hubbahubba!
neh dat is maar zijn personage, Lennaert IRL zal vast wel meer kick ass zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik hou ook van nerds, maar Leonard is echt een te groot mietje, ik moet wel een nerd hebben die me een beetje kan handelen
omdat je mannenpas verlopen is?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:09 schreef wc-eend het volgende:
Waarom heb ik deze nog niet gezien?
[ afbeelding ]
Precies, jij snapt het!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neh dat is maar zijn personage, Lennaert IRL zal vast wel meer kick ass zijn
Hij is vaker te laat geweest heeft hij zelf wel eens gezegd, en hij speelt meer gamesquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Weet je wie pas een grote nerd is?
[ afbeelding ]
Gast is een keer te laat gekomen voor opnames omdat hij te druk bezig was met een potje Dungeons & Dragons
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Uhhuh, hij heeft ook z'n eigen videogame-bedrijf
Die is pas weer verlengdquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
omdat je mannenpas verlopen is?
Is laatste tijd wel rustig op dat gebied, zijn al paar jaar met een game bezig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Uhhuh, hij heeft ook z'n eigen videogame-bedrijf
*slingert torrent aan*quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:09 schreef wc-eend het volgende:
Waarom heb ik deze nog niet gezien?
[ afbeelding ]
Heeft het niks te maken met de formaat van haar boezem?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
true. Overigens vind ik Bernadette sexier dan Penny... komt misschien omdat Penny de stereotiep Barbie is
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
true. Overigens vind ik Bernadette sexier dan Penny... komt misschien omdat Penny de stereotiep Barbie is
[ afbeelding ]
Ik vind triootjes met zijn vijfjes veel gezelligerquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ookAl dat mannelijke getwat dat is allemaal niet efficiėnt
[..]
Triootje doen met zijn drieėn
Neuh, het is bij allebei niet zo heel veelquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heeft het niks te maken met de formaat van haar boezem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Neuh, het is bij allebei niet zo heel veelHelaas, je moet ze nu delen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
EPIC BOOBAGEquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:02 schreef Poit het volgende:
Mijn auto doet het!
Al heb ik m'n binnenspiegel al gesloopt bij het erin hangen van m'n shroom
Nopequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt er zelf het geluid wel bij inbeelden
lol, dat lukt je al weer snelquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:02 schreef Poit het volgende:
Mijn auto doet het!
Ach, spiegels zijn overrated. Zolang je niet ijdel bent dan...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:02 schreef Poit het volgende:
Mijn auto doet het!
jazekurquote:
Vitamine Poit tekortquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen, van 22.30 tot 08.15 geslapen en nog steeds moe. What's wrong with me???
Gouda - Rotterdam ging ook niet soepeltjes..quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:38 schreef GameBabe het volgende:
Uitgelopen werkzaamheden zijn stom... Leiden was echt een chaos net...
quote:
Backlog?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:18 schreef Kn0x het volgende:
Gister dagje vrij gehad, dan is zo'n donderdag toch opeens weer heel erg vroeg
En ik heb al serieus 3 maanden geen nieuwe game gekocht. WHATS WRONG WITH ME?!
HONDERDTIEN!!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:17 schreef GameBabe het volgende:
*
[..]
Ik ben gelukkig wel een soort van op tijd op de VU, mijn nieuwe kamer was alleen 110 graden, dus nu lekker chillen met het raam open
Ja dat sowieso. Druk bezig met Saints Row en ik moet nog Batman en UC3 spelenquote:
Japan, Nieuw Zeeland? Nog meer op de planning?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:37 schreef SpankmasterC het volgende:
En dat was inderdaad een niet-verkapte "kijk mij eens tof zijn omdat ik de wereld om ga reizen!!" post!
Cook Eilanden en Alaska/Canada!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Japan, Nieuw Zeeland? Nog meer op de planning?
Wrede shit ouwe!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:08 schreef Poit het volgende:
Ik hou het wel op de camping in lutjebroek..
Jeweet.. Kasteelmuur bouwen van bierkratjes.quote:
Reizen zit er bij mij nu eenmaal in.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:08 schreef Poit het volgende:
Ik hou het wel op de camping in lutjebroek..
Bij mij helemaal nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Reizen zit er bij mij nu eenmaal in.
Ieder zijn ding toch? Mijn ouders gaan het liefst tien keer naar hetzelfde, van die zonaanbidders. Zon, strandbed en dat is het. Dat kan ik dan weer niet. Vorig jaar Curaēao: ik ga wel zwemmen, duiken, Willemstad loeren. Het was prima voor een week. Maar een week zonhangen, nee, dat trek ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij mij helemaal niet
Ouders gingen nooit dus het zit er bij mij ook niet echt in..
Al vind ik het wel leuk hoor, het kriebelt alleen niet..
Ja? Fiesta nu al ingeruild?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
baasquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Cook Eilanden en Alaska/Canada!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja? Fiesta nu al ingeruild?Jonguh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blaas dat dorpje van je gewoon weg met m'n Vuifje!!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
ja, knap, dat doet de gemiddelde scooter alquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh!!
Ik blaas dat dorpje van je gewoon weg met m'n Vuifje!!
Nou dan!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, knap, dat doet de gemiddelde scooter al
een glas water en droog brood doe je het maar meequote:Op donderdag 19 januari 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit hebben we eigenlijk al onze eisenlijst voor SB/SD voor zaterdag klaar?
Ik heb maar 1 eis. NAAKTquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit hebben we eigenlijk al onze eisenlijst voor SB/SD voor zaterdag klaar?
mag ik niet eens een stringetje aan?quote:
Nooit van gehoord...quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
waarom kijkt iedereen zo uit naar The Hunger Games trouwens? Van wat ik gezien heb is het een tamme versie van Battle Royale
Alleen over je hoofd!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
mag ik niet eens een stringetje aan?
schaam je!quote:
Battle Royal natuurlijk wel joh malle jongen!!quote:
Ik vond die film zo leuk!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:34 schreef Reintji het volgende:
Oh ja. Battle Royal, de ophef, de deceptie..
Was zeker een leuke film, maar het over de top geweld was bijna cartoonesk dan realistisch. Meende dat er wel wat discussie over het geweld in de film was, met name het geweld tussen kinderen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond die film zo leuk!!
Wel 10 keer gezien
Maar was er ophef over? Het is toch gewoon een zeer vermakelijke Japanse film?
Aquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Die paniek in de ogen van dat meiske die in het begin dood gaat door die band om dr nek
SCARRED FOR LIFE
Niets van meegekregen. En het blijft Japans.. Probeer Tokyo Gore Police eens. Dat is pas cartooneskquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:43 schreef Reintji het volgende:
[..]
Was zeker een leuke film, maar het over de top geweld was bijna cartoonesk dan realistisch. Meende dat er wel wat discussie over het geweld in de film was, met name het geweld tussen kinderen.
MARTYRSquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
A
W
E
S
O
M
E
Pro tip Fruit. Ga Martyrs kijken... Daar kom je pas beschadigd uit
Sowieso, de hele shift in de film. Van slaughterhouse naar paranormal naar grotesque naar WTF?!.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
A
W
E
S
O
M
E
Pro tip Fruit. Ga Martyrs kijken... Daar kom je pas beschadigd uit
Het gaat niet om de ranzigheid over hoe mensen af te slachten, het gaat om het verhaalquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had Martyrs eens gedownload (om te kijken waar de ophef nu voor was) en daar heb ik dus even doorheen geskipt, maar ik was niet echt onder de indruk.
Misschien toch maar een keer kijken.
Zonde... het er doorheen skippen is echt heel jammer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had Martyrs eens gedownload (om te kijken waar de ophef nu voor was) en daar heb ik dus even doorheen geskipt, maar ik was niet echt onder de indruk.
Wat de jongedame en broeder zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Alleen de trailer destijds... En die was briljant.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Iemand deze film al gezien?
http://www.imdb.com/title/tt1612774/?licb=0.6391627367120236
Die moet gewoon briljant zijnDoet me denken aan de Killer Tomatoes films
Briljante filmquote:
Nog steeds niet gezienquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het gaat niet om de ranzigheid over hoe mensen af te slachten, het gaat om het verhaal
en natuurlijk het einde![]()
![]()
Martyrs op bluray![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me ook verschrikkelijk ja..quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:07 schreef SummerBreeze het volgende:
BTW, wat is het vreselijk kl*te om twee keer een grote injectienaald in het beentje van je kindje te zien verdwijnen en haar vervolgens ontroostbaar te zien en horen huilen
Echt, dat voel je je zo machteloos (en een slechte moeder, dat je je kindje bewust laat pijndoen)
quote:
Killer Tomatoesquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Iemand deze film al gezien?
http://www.imdb.com/title/tt1612774/?licb=0.6391627367120236
Die moet gewoon briljant zijnDoet me denken aan de Killer Tomatoes films
Lijkt mij ook zwaar zegquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:07 schreef SummerBreeze het volgende:
BTW, wat is het vreselijk kl*te om twee keer een grote injectienaald in het beentje van je kindje te zien verdwijnen en haar vervolgens ontroostbaar te zien en horen huilen
Echt, dat voel je je zo machteloos (en een slechte moeder, dat je je kindje bewust laat pijndoen)
Al het goede komt uit Boxtelquote:
Nee sorry..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |