Wrede shit ouwe!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:08 schreef Poit het volgende:
Ik hou het wel op de camping in lutjebroek..
Jeweet.. Kasteelmuur bouwen van bierkratjes.quote:
Reizen zit er bij mij nu eenmaal in.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:08 schreef Poit het volgende:
Ik hou het wel op de camping in lutjebroek..
Bij mij helemaal nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Reizen zit er bij mij nu eenmaal in.
Ieder zijn ding toch? Mijn ouders gaan het liefst tien keer naar hetzelfde, van die zonaanbidders. Zon, strandbed en dat is het. Dat kan ik dan weer niet. Vorig jaar Curaēao: ik ga wel zwemmen, duiken, Willemstad loeren. Het was prima voor een week. Maar een week zonhangen, nee, dat trek ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij mij helemaal niet
Ouders gingen nooit dus het zit er bij mij ook niet echt in..
Al vind ik het wel leuk hoor, het kriebelt alleen niet..
Ja? Fiesta nu al ingeruild?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
baasquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Cook Eilanden en Alaska/Canada!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja? Fiesta nu al ingeruild?Jonguh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blaas dat dorpje van je gewoon weg met m'n Vuifje!!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
ja, knap, dat doet de gemiddelde scooter alquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh!!
Ik blaas dat dorpje van je gewoon weg met m'n Vuifje!!
Nou dan!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, knap, dat doet de gemiddelde scooter al
een glas water en droog brood doe je het maar meequote:Op donderdag 19 januari 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit hebben we eigenlijk al onze eisenlijst voor SB/SD voor zaterdag klaar?
Ik heb maar 1 eis. NAAKTquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit hebben we eigenlijk al onze eisenlijst voor SB/SD voor zaterdag klaar?
mag ik niet eens een stringetje aan?quote:
Nooit van gehoord...quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
waarom kijkt iedereen zo uit naar The Hunger Games trouwens? Van wat ik gezien heb is het een tamme versie van Battle Royale
Alleen over je hoofd!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
mag ik niet eens een stringetje aan?
schaam je!quote:
Battle Royal natuurlijk wel joh malle jongen!!quote:
Ik vond die film zo leuk!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:34 schreef Reintji het volgende:
Oh ja. Battle Royal, de ophef, de deceptie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |